abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220113175
En tsja, hoe de LHBA's (seksuele geaardheid) dan in clubjes/verenigingen terecht komen samen met de TQ's (genderidentiteit) en de I's (biologische staat), zal denk ik voornamelijk komen omdat ze veelal met dezelfde vormen en uitingen van discriminatie te maken krijgen. Allen gegroepeerd onder 'anders dan heteroseksueel en identificerend met één geslacht bij geboorte'. Allen, in de ogen van vele derden, 'afwijkend van normaal'.

Het staat ze imo helemaal vrij om daar wel of niet verdere nuance of scheiding in aan te brengen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_220113188
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:00 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Gelden voor beide kanten.
[..]
ok
Jup. Walgelijk. Zal wel mede door je achterlijke religie komen. Maar ik sluit niet uit dat het ook een persoonseigenschap is.
pi_220113225
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:03 schreef probeer het volgende:

[..]
Jup. Walgelijk. Zal wel mede door je achterlijke religie komen. Maar ik sluit niet uit dat het ook een persoonseigenschap is.
Ik heb geen achterlijke religie.
En zoiets kan geen eigenschap zijn.

Ik hou mij echter liever gewoon bij wat normaal is, wat natuurlijk is en goed voor een maatschappij.
  maandag 16 februari 2026 @ 09:12:17 #104
277627 Seven.
We are Borg.
pi_220113257
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:00 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Gelden voor beide kanten.
[..]
ok
Dat ben ik niet met je eens. Ik geef ontopic inhoudelijk aan waar holebi agenda verschilt van transgender agenda en jij gaat offtopic ranten over het heteronormatieve gezin.
Resistance is futile.
  maandag 16 februari 2026 @ 09:14:20 #105
277627 Seven.
We are Borg.
pi_220113275
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:01 schreef probeer het volgende:
En tsja, hoe de LHBA's (seksuele geaardheid) dan in clubjes/verenigingen terecht komen samen met de TQ's (genderidentiteit) en de I's (biologische staat), zal denk ik voornamelijk komen omdat ze veelal met dezelfde vormen en uitingen van discriminatie te maken krijgen. Allen gegroepeerd onder 'anders dan heteroseksueel en identificerend met één geslacht bij geboorte'. Allen, in de ogen van vele derden, 'afwijkend van normaal'.

Het staat ze imo helemaal vrij om daar wel of niet verdere nuance of scheiding in aan te brengen.
Het staat vrij maar als politiek maatschappelijke groepering, riskeer je dus wel uiteindelijk een identiteitscrisis.
Resistance is futile.
  maandag 16 februari 2026 @ 09:18:58 #106
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220113308
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 08:23 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Bang?
Voor dat soort mietjes en (grotendeels) verwijfde mannen?
Nee, dat vinden we simpelweg ranzig. Heeft niets met bang zijn te maken.
Wauw :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_220113310
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:07 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ik heb geen achterlijke religie.
Zat jij niet bij de Jehovas? Die cult?

quote:
En zoiets kan geen eigenschap zijn.
Onverdraagzaamheid is wel degelijk een persoonseigenschap.

quote:
Ik hou mij echter liever gewoon bij wat normaal is, wat natuurlijk is en goed voor een maatschappij.
Beter houd je je gewoon bij jezelf, en verder je bek dicht over anderen.
pi_220113329
de 'vedraagzamen' hebben het hier wel vaker over dat je je bek moet dicht houden, lol
pi_220113350
quote:

[..]
Bang?
Mietjes nog wel, toe maar. En is er hier ook enige verdere onderbouwing mogelijk?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220113351
Normaliter zou ik dit via een TR of het feedbacktopic aankaarten, maar omdat dit toch een topic door de opperbaas himself is, ditmaal maar een rechtstreeks lijntje naar de top ..

quote:
7s.gif Op maandag 16 februari 2026 08:05 schreef Seven. het volgende:

[..]
:')

Ik denk dat hetero mannen bang zijn voor homo's. Als homo's ooit de overhand zouden krijgen, dan kunnen ze zelf over hun schouder kijken als ze 's avonds over straat gaan.

Gelukkig is het niet elke man!
quote:

[..]
Bang?

quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 08:13 schreef Seven. het volgende:

[..]

Holebi's strijden al jaren voor gelijke rechten en wij hebben wetmatig al een aantal belangrijke doelen behaald. Maar op het gebied van kinderen krijgen en adopteren zijn we wettelijk nog niet gelijk aan hetero's. Transgenders en non-binairs streven hele andere aanpassingen van de wet na, dat gaat bijvoorbeeld over medische behandelingen.
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 08:24 schreef bianconeri het volgende:

[..]
En laten we hopen dat dat nooit normaal gaat worden.
Ouders zijn man en vrouw. Niets geen ander gedoe. Dat is gewoon niet goed voor niemand.

Ter context niet alleen de walgelijke posts van bianconeri die ik wil rapporteren, maar ook de posts waar hij op reageert (en waaruit duidelijk blijkt dat het om groepen met een specifieke seksuele geaardheid gaat; homoseksuelen)

@Danny Gelet op onderstaande alinea uit de FoK! policy, zijn bianceroni's uitingen toegestaan?

quote:
Daaronder valt tevens het schofferen van groepen mensen in welke vorm dan ook, om iets waar ze niet zelf voor gekozen hebben. Denk aan land van herkomst, etniciteit, huidskleur, seksuele voorkeur etc. We vallen dus niemand aan om wat die persoon of groep is en waar die persoon of groep niets aan kan doen.
  maandag 16 februari 2026 @ 09:28:43 #111
3542 Gia
User under construction
pi_220113353
quote:
7s.gif Op maandag 16 februari 2026 07:49 schreef Seven. het volgende:

Ik zie wel dit, en als LGB club moet je hier gewoon je bek over dichthouden:

Waarom? Ook zij kunnen kinderen hebben. Ik vind dat iedereen met kinderen hier een mening over mag hebben.
Ik vind ook dat kinderen niet doodgegooid moeten worden met verhalen dat je als meisje er ook voor kunt kiezen een jongetje te worden. Gewoon niet doen!!
pi_220113357
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:22 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
de 'vedraagzamen' hebben het hier wel vaker over dat je je bek moet dicht houden, lol
Ik herhaal de FoK! policy mbt hatelijke uitingen richting groepen gebaseerd op bv hun seksuele geaardheid. Alleen breng ik het een stukje botter.

Verder kent mijn verdraagzaamheid ook gewoon grenzen hoor.
pi_220113366
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:28 schreef probeer het volgende:
Normaliter zou ik dit via een TR of het feedbacktopic aankaarten, maar omdat dit toch een topic door de opperbaas himself is, ditmaal maar een rechtstreeks lijntje naar de top ..
[..]
[..]
[..]
[..]
Ter context niet alleen de walgelijke posts van bianconeri die ik wil rapporteren, maar ook de posts waar hij op reageert (en waaruit duidelijk blijkt dat het om groepen met een specifieke seksuele geaardheid gaat; homoseksuelen)

@:Danny Gelet op onderstaande alinea uit de FoK! policy, zijn bianceroni's uitingen toegestaan?
[..]

Dat ouders man en/of vrouw zijn kan gewoon worden gezegd. Dat is namelijk de menselijke biologie. Het is alleen een beetje raar om homo's weg te zetten als 'mietjes'.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220113381
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:19 schreef probeer het volgende:

[..]
Zat jij niet bij de Jehovas? Die cult?
Zo heet dat niet en het is ook in niets een cult.

quote:
Onverdraagzaamheid is wel degelijk een persoonseigenschap.
Maar wanneer zou je dat zijn?
Ik ben niet onverdraagzaam tegen anderen en andersdenkenden.
Ik sta alleen niet achter al die onzin er rondom heen.

quote:
Beter houd je je gewoon bij jezelf, en verder je bek dicht over anderen.
Kun jij ook doen.
Dat jij alles maar goed vindt is jouw zaakje.
pi_220113387
quote:
14s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:27 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Mietjes nog wel, toe maar. En is er hier ook enige verdere onderbouwing mogelijk?
Ah, want jij kent vast geen enkele homoseksueel?
Zelfs niet al die BN-er homo´s?
  maandag 16 februari 2026 @ 09:37:13 #116
3542 Gia
User under construction
pi_220113389
quote:

[..]
Ouders zijn man en vrouw. Niets geen ander gedoe. Dat is gewoon niet goed voor niemand.
Wat een onzin. Een kind is gelukkig als het één of meerdere ouders heeft die van hem/haar houden. Geslacht doet er niet toe. Als ze er maar goed voor zorgen. Er zijn ook kinderen die een vader, moeder en een bonus vader en moeder hebben. Vaak ook nog bonus broertjes en zusjes, opa's en oma's. Maar ook 2 moeders of 2 vaders.

Maar een man met meerdere vrouwen vind je ook nog wel kunnen, vind je?
pi_220113394
quote:
14s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:32 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat ouders man en/of vrouw zijn kan gewoon worden gezegd. Dat is namelijk de menselijke biologie.
De hoop uitdrukken dat ouderschap voor homoseksuelen nooit normaal gaat worden, lijkt me wel degelijk discriminerend tov homoseksuelen. En op zijn minst schofferend (het woord gebruikt in de policy). 'Normaal' is ook normatief. En in de context van zijn posts overduidelijk een negatief waardeoordeel. Uit niets blijkt dat hij het over een puur wetenschappelijke, statistische hoeveelheid/kans heeft.

quote:
Het is alleen een beetje raar om homo's weg te zetten als 'mietjes'.
Plus dat ja.

[ Bericht 1% gewijzigd door probeer op 16-02-2026 09:53:59 ]
pi_220113401
Terecht.

Het ene heeft met seksuele voorkeur te maken, het andere met mentale problemen. In die zin is het dus niet hetzelfde.
pi_220113404
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:28 schreef probeer het volgende:

@:Danny Gelet op onderstaande alinea uit de FoK! policy, zijn bianceroni's uitingen toegestaan?
[..]

Ik beledig en schoffeer echter helemaal niemand.

Het is misschien angstig voor je, maar niet iedereen denkt zoals jij doet.
  maandag 16 februari 2026 @ 09:41:16 #120
277627 Seven.
We are Borg.
pi_220113408
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:28 schreef Gia het volgende:

[..]
Waarom? Ook zij kunnen kinderen hebben. Ik vind dat iedereen met kinderen hier een mening over mag hebben.
Ik vind ook dat kinderen niet doodgegooid moeten worden met verhalen dat je als meisje er ook voor kunt kiezen een jongetje te worden. Gewoon niet doen!!
Omdat holebi's en transgenders een gemeenschappelijke vijand hebben, en het laatste wat je wil is tegen elkaar uitgespeeld worden door die vijand.

Ik accepteer liever de transagenda dan dat beide groepen zonder slagkracht eindigen. Maar bij voorkeur streven ze naar samenwerking op gezamenlijke doelen, en afzonderlijk hun eigen doelen na.
Resistance is futile.
  maandag 16 februari 2026 @ 09:42:00 #121
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220113412
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 08:25 schreef Seven. het volgende:

[..]
Omdat holebi's vanwege de gemene deler 'niet-hetero normatief' de transagenda nooit zou moeten blokkeren. Verder zouden ze zich totaal afzijdig moet houden van een onderwerp dat ze inhoudelijk totaal niet aangaat.

Zou wat zijn als transgenders in hun agenda opnemen dat holebi's geen kinderen mogen adopteren.
Het gaat om de gezondheid van kinderen. Terecht dat zij daar niet mee willen worden geassocieerd en daar mogen zij gewoon wat van vinden. Apart dat je over "vijanden" praat. En nee, ze hebben niet altijd dezelfde "vijand". Lesbische vrouwen willen niet altijd kerels in hun kleedkamer bijvoorbeeld.

Adopteren <> ingrijpende kindverbouwingen.
  maandag 16 februari 2026 @ 09:42:16 #122
3542 Gia
User under construction
pi_220113414
quote:

[..]
Dat ouders man en/of vrouw zijn kan gewoon worden gezegd. Dat is namelijk de menselijke biologie. Het is alleen een beetje raar om homo's weg te zetten als 'mietjes'.
Of te verbieden ouders te worden. Want met IVF, draagmoeder, kan een homo ook gewoon echt vader worden.
Bij Lesbiennes is dat makkelijker, middels een bezoekje aan de spermabank.
Helemaal niks mis mee!
pi_220113416
quote:

[..]
Precies, simpele biologie.
En hoe moet je dat verwijfde anders omschrijven?

Kom op zeg, laten we nou niet doen alsof je de meeste homoseksuelen er niet zo uit kan pikken.
Als wij thuis TV kijken hebben we dat geregeld, dat we zeggen ah die is homo.
En dan later blijkt dat inderdaad.

quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:37 schreef Gia het volgende:

[..]
Wat een onzin. Een kind is gelukkig als het één of meerdere ouders heeft die van hem/haar houden. Geslacht doet er niet toe. Als ze er maar goed voor zorgen. Er zijn ook kinderen die een vader, moeder en een bonus vader en moeder hebben. Vaak ook nog bonus broertjes en zusjes, opa's en oma's. Maar ook 2 moeders of 2 vaders.

Maar een man met meerdere vrouwen vind je ook nog wel kunnen, vind je?
Man en vrouw samen zorgen voor een veel stabieler en betere opvoeding. Simpele biologie.
Eigen ouders.

En nee een man moet trouw blijven aan 1 vrouw. Obviously.
pi_220113425
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:37 schreef probeer het volgende:

De hoop uitdrukken dat ouderschap voor homoseksuelen nooit normaal gaat worden, lijkt me wel degelijk discriminerend tov homoseksuelen. En op zijn minst schofferend (het woord gebruikt in de policy). 'Normaal' is ook normatief. En in de context van zijn posts overduidelijk een waardeoordeel. Uit niets blijkt dat hij het over een puur wetenschappelijke, statistische hoeveelheid/kans heeft.

quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:42 schreef Gia het volgende:

[..]
Of te verbieden ouders te worden. Want met IVF, draagmoeder, kan een homo ook gewoon echt vader worden.
Bij Lesbiennes is dat makkelijker, middels een bezoekje aan de spermabank.
Helemaal niks mis mee!
En we moeten het maar normaal vinden dat koppels die al niet bij een natuurlijke aangetrokken sekse horen (man met een vrouw) ook nog eens kinderen zouden krijgen wat ze niet natuurlijk kunnen?

Dat is biologisch gezien niet kloppende.
Dat is ook voor het kind gewoon niet goed.
Op zo veel vlakken gewoon fout.

Dat je al direct aangevallen wordt omdat je de LHHTAABTOQITI+ propaganda niet steunt zegt al genoeg.
pi_220113443
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:35 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Zo heet dat niet en het is ook in niets een cult.
Jehova's getuigen, zo heet die 'religie' toch? Achterlijke religie. Sekte. Cult. Potato-potato.

quote:
Maar wanneer zou je dat zijn?
Ik ben niet onverdraagzaam tegen anderen en andersdenkenden.

Ik sta alleen niet achter al die onzin er rondom heen.
quote:

[..]
Bang?
Nee, dat vinden we simpelweg ranzig.
Heeft niets met bang zijn te maken.
quote:

[..]
Wellicht toch nog even de definitie van onverdraagzaamheid opzoeken.

quote:
Kun jij ook doen.
Dat jij alles maar goed vindt is jouw zaakje.
Volgens mij was ik toch vrij duidelijk dat ik jouw mening allerminst goed vindt. En je religie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')