Omdat holebi's vanwege de gemene deler 'niet-hetero normatief' de transagenda nooit zou moeten blokkeren. Verder zouden ze zich totaal afzijdig moet houden van een onderwerp dat ze inhoudelijk totaal niet aangaat.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2026 08:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Bang?
Voor dat soort mietjes en (grotendeels) verwijfde mannen?
Nee, dat vinden we simpelweg ranzig. Heeft niets met bang zijn te maken.
En om deze reden ben ik dus ook voorstander van scheiding tussen holebi's en TQIA+. Deze zaken hebben eigenlijk niks te zoeken in dit topic.quote:Op maandag 16 februari 2026 08:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En laten we hopen dat dat nooit normaal gaat worden.
Ouders zijn man en vrouw. Niets geen ander gedoe. Dat is gewoon niet goed voor niemand.
Om nog een keer terug te komen op jouw post. Je hebt gelijk, even kijkende naar de nieuws sectie. LGB International zijn trans-haters en hopelijk wordt dit niet serieus genomen door grote groepen holebi's.quote:Op zondag 15 februari 2026 13:33 schreef Starhopper het volgende:
Even op de website gekeken maar dit is gewoon een pure antitrans en haatclubNiet iets om serieus te nemen dus.
Een beetje zoals de roze leeuw hier in NL.
[..]
Bang?
Walgelijke meningen die je daar uit. Bah.quote:Op maandag 16 februari 2026 08:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ouders zijn man en vrouw. Niets geen ander gedoe. Dat is gewoon niet goed voor niemand.
Nee maar dat is ook bewezen.quote:Op maandag 16 februari 2026 08:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
De ILGA zelf zou ik niet wegzetten als een lege huls.
De kan, maar vooralsnog heeft dit meer weg van een kerstboom van bijna lege organisaties. Dat zie je wel vaker in politiek activisme. Dan kunnen ze op hun borst kloppen hoeveel aanhang ze wel niet hebben, terwijl het eigenlijk niet zoveel voorstelt.quote:LGB International kan die rol vervullen zonder TQIA+ als voldoende holebi's de overstap maken.
Helaas zijn het wel trans-haters dus hopelijk blijft het dan bij een lege organisatie.
Maar dat is ook precies het doel van deze club. Verdeeldheid zaaien onder groepen die al heel lang samen optrekken.quote:Op maandag 16 februari 2026 08:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Omdat holebi's vanwege de gemene deler 'niet-hetero normatief' de transagenda nooit zou moeten blokkeren. Verder zouden ze zich totaal afzijdig moet houden van een onderwerp dat ze inhoudelijk totaal niet aangaat.
Zou wat zijn als transgenders in hun agenda opnemen dat holebi's geen kinderen mogen adopteren.
Dat denk ik ook en fijn dat je me daarop wijst.quote:Op maandag 16 februari 2026 08:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee maar dat is ook bewezen.
[..]
De kan, maar vooralsnog heeft dit meer weg van een kerstboom van bijna lege organisaties. Dat zie je wel vaker in politiek activisme. Dan kunnen ze op hun borst kloppen hoeveel aanhang ze wel niet hebben, terwijl het eigenlijk niet zoveel voorstelt.
Volgens mij is trans-haten ook een belangrijker doel van deze club dan hun eigen positie.
Gelden voor beide kanten.quote:Op maandag 16 februari 2026 08:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
[..]
En om deze reden ben ik dus ook voorstander van scheiding tussen holebi's en TQIA+. Deze zaken hebben eigenlijk niks te zoeken in dit topic.
okquote:Op maandag 16 februari 2026 08:40 schreef probeer het volgende:
[..]
[..]
Walgelijke meningen die je daar uit. Bah.
Jup. Walgelijk. Zal wel mede door je achterlijke religie komen. Maar ik sluit niet uit dat het ook een persoonseigenschap is.quote:Op maandag 16 februari 2026 09:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Gelden voor beide kanten.
[..]
ok
Ik heb geen achterlijke religie.quote:Op maandag 16 februari 2026 09:03 schreef probeer het volgende:
[..]
Jup. Walgelijk. Zal wel mede door je achterlijke religie komen. Maar ik sluit niet uit dat het ook een persoonseigenschap is.
Dat ben ik niet met je eens. Ik geef ontopic inhoudelijk aan waar holebi agenda verschilt van transgender agenda en jij gaat offtopic ranten over het heteronormatieve gezin.quote:Op maandag 16 februari 2026 09:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Gelden voor beide kanten.
[..]
ok
Het staat vrij maar als politiek maatschappelijke groepering, riskeer je dus wel uiteindelijk een identiteitscrisis.quote:Op maandag 16 februari 2026 09:01 schreef probeer het volgende:
En tsja, hoe de LHBA's (seksuele geaardheid) dan in clubjes/verenigingen terecht komen samen met de TQ's (genderidentiteit) en de I's (biologische staat), zal denk ik voornamelijk komen omdat ze veelal met dezelfde vormen en uitingen van discriminatie te maken krijgen. Allen gegroepeerd onder 'anders dan heteroseksueel en identificerend met één geslacht bij geboorte'. Allen, in de ogen van vele derden, 'afwijkend van normaal'.
Het staat ze imo helemaal vrij om daar wel of niet verdere nuance of scheiding in aan te brengen.
Wauwquote:Op maandag 16 februari 2026 08:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Bang?
Zat jij niet bij de Jehovas? Die cult?quote:Op maandag 16 februari 2026 09:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik heb geen achterlijke religie.
Onverdraagzaamheid is wel degelijk een persoonseigenschap.quote:En zoiets kan geen eigenschap zijn.
Beter houd je je gewoon bij jezelf, en verder je bek dicht over anderen.quote:Ik hou mij echter liever gewoon bij wat normaal is, wat natuurlijk is en goed voor een maatschappij.
Mietjes nog wel, toe maar. En is er hier ook enige verdere onderbouwing mogelijk?quote:Op maandag 16 februari 2026 08:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Bang?
quote:Op maandag 16 februari 2026 08:05 schreef Seven. het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat hetero mannen bang zijn voor homo's. Als homo's ooit de overhand zouden krijgen, dan kunnen ze zelf over hun schouder kijken als ze 's avonds over straat gaan.
Gelukkig is het niet elke man!
[..]
Bang?
quote:Op maandag 16 februari 2026 08:13 schreef Seven. het volgende:
[..]
Holebi's strijden al jaren voor gelijke rechten en wij hebben wetmatig al een aantal belangrijke doelen behaald. Maar op het gebied van kinderen krijgen en adopteren zijn we wettelijk nog niet gelijk aan hetero's. Transgenders en non-binairs streven hele andere aanpassingen van de wet na, dat gaat bijvoorbeeld over medische behandelingen.
Ter context niet alleen de walgelijke posts van bianconeri die ik wil rapporteren, maar ook de posts waar hij op reageert (en waaruit duidelijk blijkt dat het om groepen met een specifieke seksuele geaardheid gaat; homoseksuelen)quote:Op maandag 16 februari 2026 08:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
quote:Daaronder valt tevens het schofferen van groepen mensen in welke vorm dan ook, om iets waar ze niet zelf voor gekozen hebben. Denk aan land van herkomst, etniciteit, huidskleur, seksuele voorkeur etc. We vallen dus niemand aan om wat die persoon of groep is en waar die persoon of groep niets aan kan doen.
Waarom? Ook zij kunnen kinderen hebben. Ik vind dat iedereen met kinderen hier een mening over mag hebben.quote:Op maandag 16 februari 2026 07:49 schreef Seven. het volgende:
Ik zie wel dit, en als LGB club moet je hier gewoon je bek over dichthouden:
Ik herhaal de FoK! policy mbt hatelijke uitingen richting groepen gebaseerd op bv hun seksuele geaardheid. Alleen breng ik het een stukje botter.quote:Op maandag 16 februari 2026 09:22 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
de 'vedraagzamen' hebben het hier wel vaker over dat je je bek moet dicht houden, lol
Dat ouders man en/of vrouw zijn kan gewoon worden gezegd. Dat is namelijk de menselijke biologie. Het is alleen een beetje raar om homo's weg te zetten als 'mietjes'.quote:Op maandag 16 februari 2026 09:28 schreef probeer het volgende:
Normaliter zou ik dit via een TR of het feedbacktopic aankaarten, maar omdat dit toch een topic door de opperbaas himself is, ditmaal maar een rechtstreeks lijntje naar de top ..
[..]
[..]
[..]
[..]
Ter context niet alleen de walgelijke posts van bianconeri die ik wil rapporteren, maar ook de posts waar hij op reageert (en waaruit duidelijk blijkt dat het om groepen met een specifieke seksuele geaardheid gaat; homoseksuelen)
@:Danny Gelet op onderstaande alinea uit de FoK! policy, zijn bianceroni's uitingen toegestaan?
[..]
Zo heet dat niet en het is ook in niets een cult.quote:Op maandag 16 februari 2026 09:19 schreef probeer het volgende:
[..]
Zat jij niet bij de Jehovas? Die cult?
Maar wanneer zou je dat zijn?quote:Onverdraagzaamheid is wel degelijk een persoonseigenschap.
Kun jij ook doen.quote:Beter houd je je gewoon bij jezelf, en verder je bek dicht over anderen.
Ah, want jij kent vast geen enkele homoseksueel?quote:Op maandag 16 februari 2026 09:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mietjes nog wel, toe maar. En is er hier ook enige verdere onderbouwing mogelijk?
Wat een onzin. Een kind is gelukkig als het één of meerdere ouders heeft die van hem/haar houden. Geslacht doet er niet toe. Als ze er maar goed voor zorgen. Er zijn ook kinderen die een vader, moeder en een bonus vader en moeder hebben. Vaak ook nog bonus broertjes en zusjes, opa's en oma's. Maar ook 2 moeders of 2 vaders.quote:Op maandag 16 februari 2026 08:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
De hoop uitdrukken dat ouderschap voor homoseksuelen nooit normaal gaat worden, lijkt me wel degelijk discriminerend tov homoseksuelen. En op zijn minst schofferend (het woord gebruikt in de policy). 'Normaal' is ook normatief. En in de context van zijn posts overduidelijk een negatief waardeoordeel. Uit niets blijkt dat hij het over een puur wetenschappelijke, statistische hoeveelheid/kans heeft.quote:Op maandag 16 februari 2026 09:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat ouders man en/of vrouw zijn kan gewoon worden gezegd. Dat is namelijk de menselijke biologie.
Plus dat ja.quote:Het is alleen een beetje raar om homo's weg te zetten als 'mietjes'.
Ik beledig en schoffeer echter helemaal niemand.quote:Op maandag 16 februari 2026 09:28 schreef probeer het volgende:
Ter context niet alleen de walgelijke posts van bianconeri die ik wil rapporteren, maar ook de posts waar hij op reageert (en waaruit duidelijk blijkt dat het om groepen met een specifieke seksuele geaardheid gaat; homoseksuelen)
@:Danny Gelet op onderstaande alinea uit de FoK! policy, zijn bianceroni's uitingen toegestaan?
[..]
Omdat holebi's en transgenders een gemeenschappelijke vijand hebben, en het laatste wat je wil is tegen elkaar uitgespeeld worden door die vijand.quote:Op maandag 16 februari 2026 09:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom? Ook zij kunnen kinderen hebben. Ik vind dat iedereen met kinderen hier een mening over mag hebben.
Ik vind ook dat kinderen niet doodgegooid moeten worden met verhalen dat je als meisje er ook voor kunt kiezen een jongetje te worden. Gewoon niet doen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |