Hoeveel mensen zouden zich geregistreerd hebben om jouw verhaal te volgen? Om jouw tips op te volgen?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:45 schreef kree het volgende:
[..]
zeker...... maar denk ook best hoop die er komen op google search en zich dan aanmelden.
Zo kwam ik op fok lig. dus schat niet iedereen hetzelfde in.
ONZ / Beterschap voor Kree #5 Ai is de ondergangquote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:41 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik dot, maar het ging in ONZ niet door mij trouwens want zo was ie niet bedoelt door mij, vanaf begin af aan niet.
En nu blijkt dat, dat ik denk dat het helemaal geen ONZ is wat ik post. Meer geleerd vanuit ervaring en wat ik meemaakte en dat past veel meer in R&P. niks ten nadele van jou want weet je wilde helpen. maar denk werkt hier niet uit in ONZ nu want teveel grappig is dat terwijl het voor mij soms best serieus is. en ook meer niet van grappig. (hoewel kan ze erover maken hoor, dus geen onwijs probleem, maar wil dat serieuze deel wat ik erover heb wel elders)
en dat baseer je op wat?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:47 schreef maily het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden zich geregistreerd hebben om jouw verhaal te volgen? Om jouw tips op te volgen?
0
Lees dit topic eens door voor inspiratie.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:44 schreef kree het volgende:
[..]
ik lees jah, oke wat denk je dat ik moet doen?
neequote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:45 schreef kree het volgende:
[..]
zeker...... maar denk ook best hoop die er komen op google search en zich dan aanmelden.
Zo kwam ik op fok lig. dus schat niet iedereen hetzelfde in.
Ik ga iemand die in een actieve verslaving zit geen podium geven in R&P om anderen hulp aan te bieden. Help jezelf maar als je echt wilt. Als je je verhaal kwijt wilt kan dat prima in dit topic. Als je écht wilt stoppen met de alcohol is er het ‘stoppen met alcohol’ topic in R&P waar je welkom bent. Maar niet zolang je gewoon lekker blijft drinken en jezelf en je omgeving in de maling neemt.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:01 schreef kree het volgende:
kan alleen niet helemaal eens zijn met "stoppen totaal" want heb er een andere mening over en wil meer uitleggen van hoe en wat en hulp om je probleem op te lossen. En dat is fundamenteel anders als wat de TT is van die andere.
Daarom wil meer topic van wat ik meemaakte en mijn ervaringen ermee en wat ik deed. Denk dat dat veel meer helpt.
Uiteraard iedereen die wil of niet eens of wel mogen naar andere. Maar wil beetje centraal houden hoe ik het voor mij wel oploste en toch door heb kunnen gaan en met werk en alle ellende met UWV/bijsgand en etc erin en begeleid wonen. en daarna toch weer oke baan hebben?
En tja vind dat niet in ONZ passen, daarom.
aan jullie mods/fa
quote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:00 schreef ToT het volgende:
Kan AI ff een nieuwe versie van Michael Jackson met popcorn en 3D-bril maken voor dit topic?
🙈 guilty as chargedquote:
Vraagje, las het in een ander topic ook al van Soury. Laatst was je hier doordeweeks tot midden in de nacht met drank op. Ben je toen de volgende ochtend met je werkauto op pad gegaan?quote:
Het ging mij om dit zinnetjequote:Op woensdag 1 april 2026 23:04 schreef Shii het volgende:
[..]
Vraagje, las het in een ander topic ook al van Soury. Laatst was je hier doordeweeks tot midden in de nacht met drank op. Ben je toen de volgende ochtend met je werkauto op pad gegaan?
Waarom blijf je FB maar bestoken met dit soort reacties, ondanks dat iedereen aangeeft dat het vervelend is, en mods je berichten blijven verwijderen? Ben je echt zo ver heen dat je gewoon niet ziet dat je moet stoppen met reageren daar?quote:Op woensdag 1 april 2026 23:16 schreef kree het volgende:
hmmm is het gejengel of gewoon mijn eerlijke waarheid en probeer te helpen.
maar laat gaan, ti ging alweer verder met drama als ik wilde. dus we laten het hierbij.
Oh oke. Maar moet je zeggen dat jij het aanhaalde, maar ik vorige week precies hetzelfde dacht toen ik kree midden in de nacht nog zag posten, terwijl hij zei te moeten gaan slapen.quote:Op woensdag 1 april 2026 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Het ging mij om dit zinnetje
het is heel simpel, in zoverre matigen dat het je niet meer beïnvloed om normaal te functioneren.
Die vond ik wat gevaarlijk, want het tegendeel was op fok te lezen. Was er drank bij? Weet ik niet maar soms doet een toetsenbord niet wat je wil.
Nou ja het was natuurlijk wel duidelijk en gezien mijn vraag elke keer werd ontweken is dat meestal geen ontkenning. En al zuipt hij zich elk weekend katje lam dat boeit me geen reet, prima vooral doen als je er niemand mee lastig valt.quote:Op woensdag 1 april 2026 23:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh oke. Maar moet je zeggen dat jij het aanhaalde, maar ik vorige week precies hetzelfde dacht toen ik kree midden in de nacht nog zag posten, terwijl hij zei te moeten gaan slapen.
En ik zou zelf normaal gesproken ook denken, waar bemoeit iemand zich mee, maar zodra je 's ochtends weer met een auto op pad moet, dan is het een no go om kort daarvoor te drinken.
Ik denk dat iedereen hier ook gewoon bezorgd is.
euh nee. en dan doe je wel aardige aanname he. van wat niet zo wasquote:Op woensdag 1 april 2026 23:04 schreef Shii het volgende:
[..]
Vraagje, las het in een ander topic ook al van Soury. Laatst was je hier doordeweeks tot midden in de nacht met drank op. Ben je toen de volgende ochtend met je werkauto op pad gegaan?
@:kree
Misschien omdat de binaire vraag meermaals gesteld wordt en door jou wordt genegeerd?quote:Op woensdag 1 april 2026 23:33 schreef kree het volgende:
euh nee. en dan doe je wel aardige aanname he. van wat niet zo was
nee eigenlijk niet?quote:Op woensdag 1 april 2026 23:37 schreef nostra het volgende:
[..]
Misschien omdat de binaire vraag meermaals gesteld wordt en door jou wordt genegeerd?
Rephrase dan: ben je na een avond fors drinken nog wel eens in de auto gestapt 's ochtends óf je werk afgebeld?
nee ik heb nooit meer met alcohol in de auto gezeten, dat ik dat niet meer drink. natuurlijk wel. maar heb gevolg gezien en meegemaakt he?quote:
Dat was niet mijn vraag.quote:Op woensdag 1 april 2026 23:41 schreef kree het volgende:
nee ik heb nooit meer met alcohol in de auto gezeten,
Ben je je ook bewust hoe lang alcohol nog in je bloed zit als je 's morgens op pad moet.quote:Op woensdag 1 april 2026 23:42 schreef kree het volgende:
sterker nog ik drink niks meer als ik weet nog te moeten rijden.
als dat niet hoeft. naja dan drink ik nog wel eens.
ben je na een avond fors drinken nog wel eens in de auto gestapt 's ochtends óf je werk afgebeld?quote:
geloof mij na 3x bloed onderzoek ben ik daar aardig van op de hoogte ja.quote:Op woensdag 1 april 2026 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben je je ook bewust hoe lang alcohol nog in je bloed zit als je 's morgens op pad moet.
Dus vrijdag had je wel een verzuim dag.quote:Op woensdag 1 april 2026 23:44 schreef kree het volgende:
[..]
geloof mij na 3x bloed onderzoek ben ik daar aardig van op de hoogte ja.
oke lol kan niet oneerlijk zijn, tis wel eens voorgekomen jah. maar incidenteel. n.quote:Op woensdag 1 april 2026 23:44 schreef nostra het volgende:
[..]
ben je na een avond fors drinken nog wel eens in de auto gestapt 's ochtends óf je werk afgebeld?
quote:Op woensdag 1 april 2026 23:46 schreef kree het volgende:
[..]
oke lol kan niet oneerlijk zijn, tis wel eens voorgekomen jah. maar incidenteel. n.
sorry zal wel weer lullig zijn. maar dat is wel waarheid.
tja weet je, ook hierin ben ik wss niet de enige. tis gewoon kut om het weer goed op de rit te krijgen.quote:
Dan snap je toch wel dat dat niet valt onder "het is heel simpel, in zoverre matigen dat het je niet meer beïnvloed(t) om normaal te functioneren.".quote:Op woensdag 1 april 2026 23:46 schreef kree het volgende:
[..]
oke lol kan niet oneerlijk zijn, tis wel eens voorgekomen jah. maar incidenteel. n.
ja snap dat. alleen ik heb het niet meer gedaan, en die keren dan dat ik dacht kon niet heb ik me maar ziek gemeldquote:Op woensdag 1 april 2026 23:48 schreef nostra het volgende:
[..]
Dan snap je toch wel dat dat niet valt onder "het is heel simpel, in zoverre matigen dat het je niet meer beïnvloed(t) om normaal te functioneren.".
'kan niet oneerlijk zijn'quote:Op woensdag 1 april 2026 23:46 schreef kree het volgende:
[..]
Je wil mensen behoeden voor iets waar je zelf middenin zit.quote:Op woensdag 1 april 2026 23:50 schreef kree het volgende:
[..]
ja snap dat. alleen ik heb het niet meer gedaan, en die keren dan dat ik dacht kon niet heb ik me maar ziek gemeld
najan zover voor het eerlijke, maar snappen jullie dat ik mss andere voor wil behoeden? zeker met cbr en drama?
zoek je hulpquote:Op woensdag 1 april 2026 23:47 schreef kree het volgende:
[..]
tja weet je, ook hierin ben ik wss niet de enige. tis gewoon kut om het weer goed op de rit te krijgen.
Hoe kun je anderen behoeden als je het zelf niet op orde hebt.quote:Op woensdag 1 april 2026 23:50 schreef kree het volgende:
[..]
ja snap dat. alleen ik heb het niet meer gedaan, en die keren dan dat ik dacht kon niet heb ik me maar ziek gemeld
najan zover voor het eerlijke, maar snappen jullie dat ik mss andere voor wil behoeden? zeker met cbr en drama?
Als je je (meerdere keren) ziek moet melden voor je werk, omdat je de avond ervoor teveel gezopen hebt, dan functioneer je dus niet "normaal" met drank.quote:Op woensdag 1 april 2026 23:50 schreef kree het volgende:
Te eerlijk is niets mis mee kree. Ik denk dat iedereen die in dit topic post het beste met je voorheeft. Probeer er wat mee te doen.quote:Op woensdag 1 april 2026 23:52 schreef kree het volgende:
zucht ben te eerlijk, maar daarom wil dat jullie waarheid weten en geen bs verhaal; daarom en is het enige ook.
je overdrijft, want denk niet dat het zo een vaart zal lopen. ook niet met alcohol check?quote:Op woensdag 1 april 2026 23:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
'kan niet oneerlijk zijn'
Hou op met me
Je verkondigd vanavond weer een paar keer NOOOOIT meer te rijden met alcohol op.
Ook al heeft het elders op Fok al gestaan dat je dat doet..
Aan het post gedrag te zien de laatste maanden drink je meer. Zeker nu je de maandag vrij hebt. Bijna iedere zondag/ maandag is het goed te zien dat je anders post.
meermaals vragen mensen of je de dag erna, nadat je flink gedronken hebt, nog gaat rijden.. nee nee..
Eindelijk ben je nu een keer eerlijk.
Je stapt gewoon met alcohol in je lijf achter het stuur. En dan maar klagen over het CBR..,. en hoe erg het allemaal voor je is geweest en hoe duur
ze moesten je voor altijd het rijbewijs afpakken!
die laatste zin: niet dat ik dacht totaal niet meer kan rijdenquote:Op woensdag 1 april 2026 23:55 schreef kree het volgende:
[..]
je overdrijft, want denk niet dat het zo een vaart zal lopen. ook niet met alcohol check?
Waarom overdrijf je het?
Zo is het niet, ik heb paar keer gedacht wel. van is het nu oke, maar dat zijn randje gevallen he? niet dat ik dacht totaal niet meer kan rijden.
Lees je wel wat je zelf schrijft?quote:Op woensdag 1 april 2026 23:55 schreef kree het volgende:
[..]
je overdrijft, want denk niet dat het zo een vaart zal lopen. ook niet met alcohol check?
Waarom overdrijf je het?
Zo is het niet, ik heb paar keer gedacht wel. van is het nu oke, maar dat zijn randje gevallen he? niet dat ik dacht totaal niet meer kan rijden.
Dit is jouw topic kree.quote:Op woensdag 1 april 2026 23:55 schreef kree het volgende:
oke genoeg eerlijkheid van mij.... en jullie dan?
in mijn iedee oke genoeg? en ook onder limiet zelfs dag erna.quote:Op woensdag 1 april 2026 23:56 schreef Shii het volgende:
[..]
die laatste zin: niet dat ik dacht totaal niet meer kan rijden
Je moet niet denken, je moet gewoon niet rijden dan. Dan ben je gewoon een lul als je het toch doet.
Je bent nu eindelijk eerlijk. Snap je ook dat je eigenlijk een probleem hebt waar je dmv een topic probeert jezelf wijs te maken dat het allemaal goed gaat.quote:Op woensdag 1 april 2026 23:52 schreef kree het volgende:
zucht ben te eerlijk, maar daarom wil dat jullie waarheid weten en geen bs verhaal; daarom en is het enige ook.
Wellicht op hoe je hier post... tot hoe laat je hier post.. beschonken en dan de dag erna moet werken? ...quote:Op woensdag 1 april 2026 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
in mijn iedee oke genoeg? en ook onder limiet zelfs dag erna.
Jij maakt er verhaal van dat het niet kon he? op basis van?
Ja in jouw idee wel.quote:Op woensdag 1 april 2026 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm haat het om te zeggen, maar je hebt mss gelijk, maar het is ook nog wel beetje in uitwerking. Heb er niks aan idd als ik alleen ga zitten zuipen.quote:Op woensdag 1 april 2026 23:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent nu eindelijk eerlijk. Snap je ook dat je eigenlijk een probleem hebt waar je dmv een topic probeert jezelf wijs te maken dat het allemaal goed gaat.
Wat hierboven ook is gezegd dat je een extra dag vrij hebt wat je wilde om meer te doen met je muziek en andere leuke dingen maar zoals vele hier merken ga je ipv vrijdag en zaterdag nacht compleet aan de zuip en nu komt zondag er ook bij.
Je hebt netto niks aan die extra vrije dag. Zo zonde joh !! Je hebt zoveel kwaliteiten en talenten. Laat dat niet in de soep lopen.
zucht. mja mss.quote:Op woensdag 1 april 2026 23:59 schreef maily het volgende:
[..]
Ja in jouw idee wel.
En onder limiet dag erna? Heb je dat gemeten?
In jouw idee okee genoeg lijkt me geen goede graadmeter. Drank op, niet rijden, klaar, ook niet de volgende ochtend vroeg.quote:Op woensdag 1 april 2026 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik denk ik ben er nog niet helemaal denk. goed stuk omweg voor merendeel, maar damn ga toch de fout in soms, dat is eerlijk.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:01 schreef ChocoFan het volgende:
1e stap is erkennen/toegeven dat je een probleem hebt. Goed gedaan kree, eindelijk eerlijk, nu weer hulp zoeken is mijn tip.
De fout in gaan is helemaal niet erg alleen is het wel verstandig om toch weer met iemand er over te gaan praten of wat voor jou het beste is. Een beetje drinken werkt helaas gewoon niet. Alcohol neemt je rationaal denken over en dan doe je maar wat. Terugvallen hoort erbij en kan je gewoon weer uitkomen. Stapje voor stapje.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:02 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik denk ik ben er nog niet helemaal denk. goed stuk omweg voor merendeel, maar damn ga toch de fout in soms, dat is eerlijk.
je hebt gelijk, zal er ff over gaan praten weer met hulpverleners.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De fout in gaan is helemaal niet erg alleen is het wel verstandig om toch weer met iemand er over te gaan praten of wat voor jou het beste is. Een beetje drinken werkt helaas gewoon niet. Alcohol neemt je rationaal denken over en dan doe je maar wat. Terugvallen hoort erbij en kan je gewoon weer uitkomen. Stapje voor stapje.
Het is menselijk kree om een terugval te hebben of de waarheid te verbloemen. Hopelijk kun je weer met hulp op het goede pad komen.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:04 schreef kree het volgende:
zucht jullie hebben gelijk. en ik sta ervoor dat ik eerlijk ben over dit verhaal van mij.
Maar tis duidelijk kom niet weg met beetje de waarheid verdraaien? hoewel zo in mijn goeie bedoeling he?
Naja.
Je hebt zeker goede bedoelingen alleen zitten hier te veel mensen die te veel details onthouden en als jij dan de waarheid probeert te verdraaien, krijg je het terug van die mensen. Daarom niet anderen proberen te helpen, eerst jezelf, dat is al moeilijk genoeg. Zet nu door met weer proberen te stoppen met drinken. Je hebt het al een keer gedaan dus kan je gewoon weer lukken.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:04 schreef kree het volgende:
zucht jullie hebben gelijk. en ik sta ervoor dat ik eerlijk ben over dit verhaal van mij.
Maar tis duidelijk kom niet weg met beetje de waarheid verdraaien? hoewel zo in mijn goeie bedoeling he?
Naja.
komt wel goed. en kom hier weer uit ook, want ergste gehad.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:06 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is menselijk kree om een terugval te hebben of de waarheid te verbloemen. Hopelijk kun je weer met hulp op het goede pad komen.
Juist, stap 1 heb je nu gedaan, toegeven/erkennen, maandag even iemand gaan bellen die je vertrouwt, ik weet niet hoe het met de hulpverlening rond jou zit, of je nog een behandelaar hebt of zoiets, komt goed, volhouden nu, straks slapen, dit weekend overleven, maandag bellen.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:06 schreef kree het volgende:
[..]
je hebt gelijk, zal er ff over gaan praten weer met hulpverleners.
tja ook dit is dus de waarheid he? en ook voor wie dit gaat vinden via google? denk terugval is niet erg. als je het maar weer kunt toegeven ook/.
Ik ben blij dat je dat zegt.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:08 schreef kree het volgende:
[..]
komt wel goed. en kom hier weer uit ook, want ergste gehad.
Maar mss is het goed dat jullie me ff zo terecht stellen en vragen.
Want vooral nog gaat alles prima he? maar merk alweer dat ik in de oude shit beetje terug kom, tis nu nog niet ernstig. maanaar toch.
ik speel in bandjes met eentje die ik van de hulpverlening kon toen, dus komt goed. maar moet ff eerlijk zeggen tegen hem denk. want oke jullie zijn eerlijk. en denk zelf ook mss heb ik het nog niet helemaal onder controle zo.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Juist, stap 1 heb je nu gedaan, toegeven/erkennen, maandag even iemand gaan bellen die je vertrouwt, ik weet niet hoe het met de hulpverlening rond jou zit, of je nog een behandelaar hebt of zoiets, komt goed, volhouden nu, straks slapen, dit weekend overleven, maandag bellen.
Dat is wat alcohol doet he. Je voelt je onoverwinnelijk en alles gaat prima totdat je teveel drinkt en je geen grip meer hebt. Zorg er in ieder geval voor dat je geen alcohol in huis hebt op de dagen dat je moet werken.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:08 schreef kree het volgende:
[..]
komt wel goed. en kom hier weer uit ook, want ergste gehad.
Maar mss is het goed dat jullie me ff zo terecht stellen en vragen.
Want vooral nog gaat alles prima he? maar merk alweer dat ik in de oude shit beetje terug kom, tis nu nog niet ernstig. maanaar toch.
weet ik en denk ik ook over anderen wel. maaerja. jullie kennen me te goed lol om te herkennen eigenlijk. n.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:10 schreef ChocoFan het volgende:
Zie je het nu Kree? We willen je echt gewoon alleen helpen en dat het goed gaat met je.
Vraag hulp, dat is niets om je voor te schamen. Niet te lang mee wachten alsjeblieft.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:11 schreef kree het volgende:
[..]
ik speel in bandjes met eentje die ik van de hulpverlening kon toen, dus komt goed. maar moet ff eerlijk zeggen tegen hem denk. want oke jullie zijn eerlijk. en denk zelf ook mss heb ik het nog niet helemaal onder controle zo.
Ja en ach ik snap ook wel dat je bedoeling goed is maar dat topic in R&P is dan gelijk een (terechte) backfire.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:04 schreef kree het volgende:
Naja.
Veel plezier in de Ardenne dat scheelt weer een paar nachten fokkenquote:
Met familie naar Ardennen is leuk kree, geniet ervan. Dan heb je ook wel de ogen van familie op je gericht en zul je de alcohol ook beter kunnen laten staan denk ik. Daarna doorpakken.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:15 schreef kree het volgende:
ja... het heeft me onwijs aan denken gezet he dit reacties van jullie. nu neem me niet kwalijk want ga wel nog wekend leuk naar Ardennen met familie.
ik zal daarna eens vragen en kijken hoe weer verder met mij.
Probeer niet te veel te drinken dan want je familie zal het ook niet zo leuk vinden om te zien dat de alcohol jou weer overneemt, probeer wel te genieten er van. Ook zonder alcohol ben je een goede kerel.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:15 schreef kree het volgende:
ja... het heeft me onwijs aan denken gezet he dit reacties van jullie. nu neem me niet kwalijk want ga wel nog wekend leuk naar Ardennen met familie.
ik zal daarna eens vragen en kijken hoe weer verder met mij.
Iets anders en zeker met familie kan erg leuk zijn. En voor nu misschien je bed opzoeken, je hebt een hoop informatie binnen gekregen deze avond. Slaap zorgt dat je hersens het kunnen verwerken.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:17 schreef kree het volgende:
ff wat anders ipv werk enzo is ook goed idd. naja doe wel update erna. of als ik zin heb onderhand. maar komt wel goed. gaat leuk worden.
nou ik volg het allemaal wel. dat is niet het Problem.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Iets anders en zeker met familie kan erg leuk zijn. En voor nu misschien je bed opzoeken, je hebt een hoop informatie binnen gekregen deze avond. Slaap zorgt dat je hersens het kunnen verwerken.
Er is vooral geprobeerd om jou te laten zien wat er aan de hand is een soort spiegel is er voor je gehouden. Kritiek vind ik een zwaar woord, meer proberen jou te laten zien wat wij/ik zien en dat het dus niet zo goed gaat als jij dacht en als je dan ook nog tips wil geven aan mensen, daar gingen een paar mensen van stuiteren, inclusief ik, want je kan een ander niet helpen als je zelf eerst nog hulp nodig hebt. En hoe meer jij je afzette, hoe groffer sommige mensen dan worden.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:22 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik volg het allemaal wel. dat is niet het Problem.
maarre oke ben er niet zo happy mee he dat ik kritieik kreeg over mezelf ? maarja ik ben ook weer niet de lul om dat dan te gaan ontkennen. want eigenlijk hebben jullie allemaal gelijk. dat vooral. en oke dat is btw eerste stapje als je met drank probleem zit. om dat te erkennen.
Het is keihard, vaak het enige wat werkt. Tegengeluid krijgen is niet leuk.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:25 schreef kree het volgende:
het klinkt altijd beetje zo hard dan weer he? en is makkelijk om er tegen in te gaan?
Maar jullie hebben gelijk in dit verhaal he? en zeker goed ingeschat wel. nu is het niet zo dramatisch voor mij als wat eerder was,. maar zeker snap ik jullie en denk moet het allemaal beetje bij stellen.
nou ik denk kan nog steeds tips geven, over heel stuk he?quote:Op donderdag 2 april 2026 00:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er is vooral geprobeerd om jou te laten zien wat er aan de hand is een soort spiegel is er voor je gehouden. Kritiek vind ik een zwaar woord, meer proberen jou te laten zien wat wij/ik zien en dat het dus niet zo goed gaat als jij dacht en als je dan ook nog tips wil geven aan mensen, daar gingen een paar mensen van stuiteren, inclusief ik, want je kan een ander niet helpen als je zelf eerst nog hulp nodig hebt. En hoe meer jij je afzette, hoe groffer sommige mensen dan worden.
Ik ben iig erg blij dat je het nu erkent en ik hoop dat je doorzet met hulp zoeken want je was/bent echt heel goed bezig, alcoholisme is zwaar om tegen te vechten. Je kan het.
Eerst jezelf helpen, dan pas anderen.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:29 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik denk kan nog steeds tips geven, over heel stuk he?
oke het blijkt maar weer dat mss zelfs een jaar begeleid wonen niet genoeg is? het heeft me heel stuk geholpen he? begrijp niet verkeerd. een daar kan ik wat dingen over zeggen en hoe en wat.
we hebben het over 10 jaar verhaal waar ik mee zat? en blijkt dus, zien we nu? dat er nog steeds probleem is...
tja.
Ik heb dat gehad, is ook niet zo geweldig als het klinkt. Neem dat maar van mij aan.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:30 schreef kree het volgende:
soms he? denk ik waarom heb ik geen huisje boompje beestje :")
ja nouja of samen kan ook denk ik?quote:Op donderdag 2 april 2026 00:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eerst jezelf helpen, dan pas anderen.
ja nouja dat is het ideale beeld als we als kinderen mee krijgen wss. maar dat het zo niet werkt, ja daar allang achter.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb dat gehad, is ook niet zo geweldig als het klinkt. Neem dat maar van mij aan.
Nee. Eerst jezelf, ik krijg dit ook al jaren te horen.quote:
Dit moet je toch echt alleen doen, maar er zijn gelukkig een aantal fokkers die je gezeik wel aan willen horen.quote:
Ik weet wat het ideale beeld is. Laat dat los en vind het ideale beeld wat voor jou werkt/fijn is.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:32 schreef kree het volgende:
[..]
ja nouja dat is het ideale beeld als we als kinderen mee krijgen wss. maar dat het zo niet werkt, ja daar allang achter.
Maar maat zorg dat je geen ban krijgt he. Gister en vandaag was dichtbij denk ik.. beetje relaxen..quote:Op donderdag 2 april 2026 00:32 schreef kree het volgende:
[..]
ja nouja dat is het ideale beeld als we als kinderen mee krijgen wss. maar dat het zo niet werkt, ja daar allang achter.
nouja gelukkig idd....quote:Op donderdag 2 april 2026 00:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit moet je toch echt alleen doen, maar er zijn gelukkig een aantal fokkers die je gezeik wel aan willen horen.
Waarom zou hij nu een ban krijgen? Niks aan de hand en ga ook niet lopen zieken daarover.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:35 schreef Masberum het volgende:
[..]
Maar maat zorg dat je geen ban krijgt he. Gister en vandaag was dichtbij denk ik.. beetje relaxen..
Dit voegt echt wat toe.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:35 schreef Masberum het volgende:
[..]
Maar maat zorg dat je geen ban krijgt he. Gister en vandaag was dichtbij denk ik.. beetje relaxen..
Nou ja voor veel personen werkt het wel fijn.. dat jij er geen goede ervaring mee hebt betekent toch niet dat het in het algemeen niet goed is om te hebben. "Neem dat maar van mij aan" is wat leeg wat dat betreft sorry om te zeggenquote:Op donderdag 2 april 2026 00:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb dat gehad, is ook niet zo geweldig als het klinkt. Neem dat maar van mij aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |