abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220487839
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:39 schreef kree het volgende:

[..]
nee eigenlijk niet?
Eigenlijk niet?
Do I wanna know?
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
pi_220487852
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:39 schreef nostra het volgende:

[..]
Eigenlijk niet?
nee ik heb nooit meer met alcohol in de auto gezeten, dat ik dat niet meer drink. natuurlijk wel. maar heb gevolg gezien en meegemaakt he?

en is niet leuk, dus weet wel beter nu.
Do what you love, love what you do!
pi_220487860
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:41 schreef kree het volgende:
nee ik heb nooit meer met alcohol in de auto gezeten,
Dat was niet mijn vraag.
Do I wanna know?
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
pi_220487866
sterker nog ik drink niks meer als ik weet nog te moeten rijden.

als dat niet hoeft. naja dan drink ik nog wel eens.
pi_220487873
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:41 schreef nostra het volgende:

[..]
Dat was niet mijn vraag.
vraag nog maar eens dan?
pi_220487875
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:42 schreef kree het volgende:
sterker nog ik drink niks meer als ik weet nog te moeten rijden.

als dat niet hoeft. naja dan drink ik nog wel eens.
Ben je je ook bewust hoe lang alcohol nog in je bloed zit als je 's morgens op pad moet.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220487878
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:43 schreef kree het volgende:

[..]
vraag nog maar eens dan?
ben je na een avond fors drinken nog wel eens in de auto gestapt 's ochtends óf je werk afgebeld?
Do I wanna know?
pi_220487884
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:43 schreef Soury het volgende:

[..]
Ben je je ook bewust hoe lang alcohol nog in je bloed zit als je 's morgens op pad moet.
geloof mij na 3x bloed onderzoek ben ik daar aardig van op de hoogte ja.
pi_220487890
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:44 schreef kree het volgende:

[..]
geloof mij na 3x bloed onderzoek ben ik daar aardig van op de hoogte ja.
Dus vrijdag had je wel een verzuim dag.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220487894
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:44 schreef nostra het volgende:

[..]
ben je na een avond fors drinken nog wel eens in de auto gestapt 's ochtends óf je werk afgebeld?
oke lol kan niet oneerlijk zijn, tis wel eens voorgekomen jah. maar incidenteel. n.

sorry zal wel weer lullig zijn. maar dat is wel waarheid.
  Spellchecker woensdag 1 april 2026 @ 23:46:47 #236
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220487898
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:46 schreef kree het volgende:

[..]
oke lol kan niet oneerlijk zijn, tis wel eens voorgekomen jah. maar incidenteel. n.

:+
pi_220487901
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:46 schreef maily het volgende:

[..]
:+
tja weet je, ook hierin ben ik wss niet de enige. tis gewoon kut om het weer goed op de rit te krijgen.
pi_220487906
quote:

[..]

Dan snap je toch wel dat dat niet valt onder "het is heel simpel, in zoverre matigen dat het je niet meer beïnvloed(t) om normaal te functioneren.".
Do I wanna know?
pi_220487918
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:48 schreef nostra het volgende:

[..]
Dan snap je toch wel dat dat niet valt onder "het is heel simpel, in zoverre matigen dat het je niet meer beïnvloed(t) om normaal te functioneren.".
ja snap dat. alleen ik heb het niet meer gedaan, en die keren dan dat ik dacht kon niet heb ik me maar ziek gemeld :')

najan zover voor het eerlijke, maar snappen jullie dat ik mss andere voor wil behoeden? zeker met cbr en drama?
pi_220487926
quote:

[..]

'kan niet oneerlijk zijn'
Hou op met me
Je verkondigd vanavond weer een paar keer NOOOOIT meer te rijden met alcohol op.
Ook al heeft het elders op Fok al gestaan dat je dat doet..

Aan het post gedrag te zien de laatste maanden drink je meer. Zeker nu je de maandag vrij hebt. Bijna iedere zondag/ maandag is het goed te zien dat je anders post.
meermaals vragen mensen of je de dag erna, nadat je flink gedronken hebt, nog gaat rijden.. nee nee..

Eindelijk ben je nu een keer eerlijk.
Je stapt gewoon met alcohol in je lijf achter het stuur. En dan maar klagen over het CBR..,. en hoe erg het allemaal voor je is geweest en hoe duur
ze moesten je voor altijd het rijbewijs afpakken!
Smile, it's free therapy.
pi_220487928
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:50 schreef kree het volgende:

[..]
ja snap dat. alleen ik heb het niet meer gedaan, en die keren dan dat ik dacht kon niet heb ik me maar ziek gemeld :')

najan zover voor het eerlijke, maar snappen jullie dat ik mss andere voor wil behoeden? zeker met cbr en drama?
Je wil mensen behoeden voor iets waar je zelf middenin zit.
pi_220487930
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:47 schreef kree het volgende:

[..]
tja weet je, ook hierin ben ik wss niet de enige. tis gewoon kut om het weer goed op de rit te krijgen.
zoek je hulp
pi_220487932
zucht ben te eerlijk, maar daarom wil dat jullie waarheid weten en geen bs verhaal; daarom en is het enige ook.
pi_220487935
quote:

[..]

Hoe kun je anderen behoeden als je het zelf niet op orde hebt.
pi_220487937
quote:
ja snap dat. alleen ik heb het niet meer gedaan, en die keren dan dat ik dacht kon niet heb ik me maar ziek gemeld
Als je je (meerdere keren) ziek moet melden voor je werk, omdat je de avond ervoor teveel gezopen hebt, dan functioneer je dus niet "normaal" met drank.
Do I wanna know?
pi_220487941
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:52 schreef kree het volgende:
zucht ben te eerlijk, maar daarom wil dat jullie waarheid weten en geen bs verhaal; daarom en is het enige ook.
Te eerlijk is niets mis mee kree. Ik denk dat iedereen die in dit topic post het beste met je voorheeft. Probeer er wat mee te doen. ^O^
pi_220487942
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:51 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
'kan niet oneerlijk zijn'
Hou op met me
Je verkondigd vanavond weer een paar keer NOOOOIT meer te rijden met alcohol op.
Ook al heeft het elders op Fok al gestaan dat je dat doet..

Aan het post gedrag te zien de laatste maanden drink je meer. Zeker nu je de maandag vrij hebt. Bijna iedere zondag/ maandag is het goed te zien dat je anders post.
meermaals vragen mensen of je de dag erna, nadat je flink gedronken hebt, nog gaat rijden.. nee nee..

Eindelijk ben je nu een keer eerlijk.
Je stapt gewoon met alcohol in je lijf achter het stuur. En dan maar klagen over het CBR..,. en hoe erg het allemaal voor je is geweest en hoe duur
ze moesten je voor altijd het rijbewijs afpakken!
je overdrijft, want denk niet dat het zo een vaart zal lopen. ook niet met alcohol check?

Waarom overdrijf je het?

Zo is het niet, ik heb paar keer gedacht wel. van is het nu oke, maar dat zijn randje gevallen he? niet dat ik dacht totaal niet meer kan rijden.
pi_220487948
oke genoeg eerlijkheid van mij.... en jullie dan?
pi_220487952
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:55 schreef kree het volgende:

[..]
je overdrijft, want denk niet dat het zo een vaart zal lopen. ook niet met alcohol check?

Waarom overdrijf je het?

Zo is het niet, ik heb paar keer gedacht wel. van is het nu oke, maar dat zijn randje gevallen he? niet dat ik dacht totaal niet meer kan rijden.
die laatste zin: niet dat ik dacht totaal niet meer kan rijden

Je moet niet denken, je moet gewoon niet rijden dan. Dan ben je gewoon een lul als je het toch doet.
pi_220487953
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:55 schreef kree het volgende:

[..]

Waarom overdrijf je het?

Lees je wel wat je zelf schrijft?
Rand gevallen? Dat jij jezelf eventueel kapot rijdt omdat je met drank achter het stuur kruipt is nog daaraan toe.. maar vaak zijn er andere mensen de dupe.

Waarom zoek je niet opnieuw hulp?
en hier laat ik het bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')