Eigenlijk niet?quote:
nee ik heb nooit meer met alcohol in de auto gezeten, dat ik dat niet meer drink. natuurlijk wel. maar heb gevolg gezien en meegemaakt he?quote:
Dat was niet mijn vraag.quote:Op woensdag 1 april 2026 23:41 schreef kree het volgende:
nee ik heb nooit meer met alcohol in de auto gezeten,
Ben je je ook bewust hoe lang alcohol nog in je bloed zit als je 's morgens op pad moet.quote:Op woensdag 1 april 2026 23:42 schreef kree het volgende:
sterker nog ik drink niks meer als ik weet nog te moeten rijden.
als dat niet hoeft. naja dan drink ik nog wel eens.
ben je na een avond fors drinken nog wel eens in de auto gestapt 's ochtends óf je werk afgebeld?quote:
geloof mij na 3x bloed onderzoek ben ik daar aardig van op de hoogte ja.quote:Op woensdag 1 april 2026 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben je je ook bewust hoe lang alcohol nog in je bloed zit als je 's morgens op pad moet.
Dus vrijdag had je wel een verzuim dag.quote:Op woensdag 1 april 2026 23:44 schreef kree het volgende:
[..]
geloof mij na 3x bloed onderzoek ben ik daar aardig van op de hoogte ja.
oke lol kan niet oneerlijk zijn, tis wel eens voorgekomen jah. maar incidenteel. n.quote:Op woensdag 1 april 2026 23:44 schreef nostra het volgende:
[..]
ben je na een avond fors drinken nog wel eens in de auto gestapt 's ochtends óf je werk afgebeld?
quote:Op woensdag 1 april 2026 23:46 schreef kree het volgende:
[..]
oke lol kan niet oneerlijk zijn, tis wel eens voorgekomen jah. maar incidenteel. n.
sorry zal wel weer lullig zijn. maar dat is wel waarheid.
tja weet je, ook hierin ben ik wss niet de enige. tis gewoon kut om het weer goed op de rit te krijgen.quote:
Dan snap je toch wel dat dat niet valt onder "het is heel simpel, in zoverre matigen dat het je niet meer beïnvloed(t) om normaal te functioneren.".quote:Op woensdag 1 april 2026 23:46 schreef kree het volgende:
[..]
oke lol kan niet oneerlijk zijn, tis wel eens voorgekomen jah. maar incidenteel. n.
ja snap dat. alleen ik heb het niet meer gedaan, en die keren dan dat ik dacht kon niet heb ik me maar ziek gemeldquote:Op woensdag 1 april 2026 23:48 schreef nostra het volgende:
[..]
Dan snap je toch wel dat dat niet valt onder "het is heel simpel, in zoverre matigen dat het je niet meer beïnvloed(t) om normaal te functioneren.".
'kan niet oneerlijk zijn'quote:Op woensdag 1 april 2026 23:46 schreef kree het volgende:
[..]
Je wil mensen behoeden voor iets waar je zelf middenin zit.quote:Op woensdag 1 april 2026 23:50 schreef kree het volgende:
[..]
ja snap dat. alleen ik heb het niet meer gedaan, en die keren dan dat ik dacht kon niet heb ik me maar ziek gemeld
najan zover voor het eerlijke, maar snappen jullie dat ik mss andere voor wil behoeden? zeker met cbr en drama?
zoek je hulpquote:Op woensdag 1 april 2026 23:47 schreef kree het volgende:
[..]
tja weet je, ook hierin ben ik wss niet de enige. tis gewoon kut om het weer goed op de rit te krijgen.
Hoe kun je anderen behoeden als je het zelf niet op orde hebt.quote:Op woensdag 1 april 2026 23:50 schreef kree het volgende:
[..]
ja snap dat. alleen ik heb het niet meer gedaan, en die keren dan dat ik dacht kon niet heb ik me maar ziek gemeld
najan zover voor het eerlijke, maar snappen jullie dat ik mss andere voor wil behoeden? zeker met cbr en drama?
Als je je (meerdere keren) ziek moet melden voor je werk, omdat je de avond ervoor teveel gezopen hebt, dan functioneer je dus niet "normaal" met drank.quote:Op woensdag 1 april 2026 23:50 schreef kree het volgende:
Te eerlijk is niets mis mee kree. Ik denk dat iedereen die in dit topic post het beste met je voorheeft. Probeer er wat mee te doen.quote:Op woensdag 1 april 2026 23:52 schreef kree het volgende:
zucht ben te eerlijk, maar daarom wil dat jullie waarheid weten en geen bs verhaal; daarom en is het enige ook.
je overdrijft, want denk niet dat het zo een vaart zal lopen. ook niet met alcohol check?quote:Op woensdag 1 april 2026 23:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
'kan niet oneerlijk zijn'
Hou op met me
Je verkondigd vanavond weer een paar keer NOOOOIT meer te rijden met alcohol op.
Ook al heeft het elders op Fok al gestaan dat je dat doet..
Aan het post gedrag te zien de laatste maanden drink je meer. Zeker nu je de maandag vrij hebt. Bijna iedere zondag/ maandag is het goed te zien dat je anders post.
meermaals vragen mensen of je de dag erna, nadat je flink gedronken hebt, nog gaat rijden.. nee nee..
Eindelijk ben je nu een keer eerlijk.
Je stapt gewoon met alcohol in je lijf achter het stuur. En dan maar klagen over het CBR..,. en hoe erg het allemaal voor je is geweest en hoe duur
ze moesten je voor altijd het rijbewijs afpakken!
die laatste zin: niet dat ik dacht totaal niet meer kan rijdenquote:Op woensdag 1 april 2026 23:55 schreef kree het volgende:
[..]
je overdrijft, want denk niet dat het zo een vaart zal lopen. ook niet met alcohol check?
Waarom overdrijf je het?
Zo is het niet, ik heb paar keer gedacht wel. van is het nu oke, maar dat zijn randje gevallen he? niet dat ik dacht totaal niet meer kan rijden.
Lees je wel wat je zelf schrijft?quote:Op woensdag 1 april 2026 23:55 schreef kree het volgende:
[..]
je overdrijft, want denk niet dat het zo een vaart zal lopen. ook niet met alcohol check?
Waarom overdrijf je het?
Zo is het niet, ik heb paar keer gedacht wel. van is het nu oke, maar dat zijn randje gevallen he? niet dat ik dacht totaal niet meer kan rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |