definieer eigen topic?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is helemaal niet waar
je post in je eigen topic
die is niet vol in 1 dag
Je bent nu net een klein kind wat blijft stampvoeten om zijn zin te krijgen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:31 schreef kree het volgende:
[..]
omdat in R&P het wss makkelijker te volgen is als hier in ONZ met tien duizend andere dingen die mensen noemen denk???
dat snappen jullie toch wel?
ONZ / Beterschap voor Kree #5 Ai is de ondergangquote:
ONZ / Beterschap voor Kree #5 Ai is de ondergangquote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:35 schreef kree het volgende:
niet volgens wat ik hoorde, want heb deze niet geopend.
weet ik. sorry.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent nu net een klein kind wat blijft stampvoeten om zijn zin te krijgen.
Nee.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:31 schreef kree het volgende:
[..]
omdat in R&P het wss makkelijker te volgen is als hier in ONZ met tien duizend andere dingen die mensen noemen denk???
dat snappen jullie toch wel?
daarom moet er meer oke OP komen met dit verhaal van mij en met geschiedenis ook van wat ik zei. Maar ik heb moeite om alles te vinden dus.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee.
Want in topics in R&P en elk ander subforum gebeurt precies hetzelfde. Als OP een verhaal deelt dan gaan mensen hem/haar erop bevragen. En een OP die in staat is daarop te antwoorden helpt om zo'n topic van toegevoegde waarde te laten zijn.
Wat ik zie bij jouw topics, onafhankelijk van subforum, is dat jou dat niet lukt. En dat is een van de redenen dat een topic ontspoort. Omdat je de boodschap geeft dat je een dialoog wil, maar in de praktijk een monoloog houdt. Tenzij iemand de vragen voor jou aanwijst en jij wellicht een keer tijd maakt een (soort van) antwoord te geven.
Voor ONZ is dit echt een heel serieus topic hoor.
Hoevaak heb je niet gevraagd of ik dit voor je wilde opzoeken om mensen je verhaal te laten lezen? Het was zo dood alles een pier. Steeds wilde je dat het in beeld kwam.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:35 schreef kree het volgende:
niet volgens wat ik hoorde, want heb deze niet geopend.
Als je nu denkt dat mensen het je ook nog gaan aandragenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:38 schreef kree het volgende:
[..]
daarom moet er meer oke OP komen met dit verhaal van mij en met geschiedenis ook van wat ik zei. Maar ik heb moeite om alles te vinden dus.
Dus je verwacht dat random andere mensen dat wel even voor je gaan doen? Koekoekquote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:38 schreef kree het volgende:
[..]
daarom moet er meer oke OP komen met dit verhaal van mij en met geschiedenis ook van wat ik zei. Maar ik heb moeite om alles te vinden dus.
Dat kan. Maar dan moet je misschien jouw missie om jouw verhaal hier te delen on hold zetten. (Het zijn trouwens écht geen 900 posts in dit topic. Erg kinderachtig Kree)quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:34 schreef kree het volgende:
en ja ik ga geen 900 posts stuk voor stuk dan meer na kijken he als ik thuis kom en nog moet koken en eten en nog mss iets van hobby voor ik ga slapen
Dan pas je de OP toch aan (in een vervolg)?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:38 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik dot, maar het ging in ONZ niet door mij trouwens want zo was ie niet bedoelt door mij, vanaf begin af aan niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoevaak heb je niet gevraagd of ik dit voor je wilde opzoeken om mensen je verhaal te laten lezen? Het was zo dood alles een pier. Steeds wilde je dat het in beeld kwam.
Je was er maar wat trots op.
En de topics vlier er echt niet door hoor
Lees je überhaupt wat ik hier schreef?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:38 schreef kree het volgende:
[..]
"view Count" bv. denk ik dan,. maar denk ook gewoon dat er wel mensen op zoeken. maar vraag dat aan FA ofzo of wie statistieken bij houden.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ben ook wel benieuwd waar je het idee vandaan haalt dat er zoveel mensen zitten te wachten op jouw verhaal.
mensen lezen voor de popcornquote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:43 schreef kree het volgende:
[..]
"view Count" bv. denk ik dan,. maar denk ook gewoon dat er wel mensen op zoeken. maar vraag dat aan FA ofzo of wie statistieken bij houden.
ik lees jah, oke wat denk je dat ik moet doen?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Lees je überhaupt wat ik hier schreef?
Een andere OP gaat hier niet helpen. Het issue zit bij de TS.
Gezien de foute connecties die je vanavond links en rechts maakt gok ik dat je gedronken hebt?
Je moet eens leren dat genoeg genoeg is. Yvonne heeft je van de week een duidelijk antwoord gegeven en je gaat zo weer opnieuw beginnen. Hou er eens mee op man. Er is er maar één die het lachwekkend maak en dat ben jezelfquote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:41 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik dot, maar het ging in ONZ niet door mij trouwens want zo was ie niet bedoelt door mij, vanaf begin af aan niet.
En nu blijkt dat, dat ik denk dat het helemaal geen ONZ is wat ik post. Meer geleerd vanuit ervaring en wat ik meemaakte en dat past veel meer in R&P. niks ten nadele van jou want weet je wilde helpen. maar denk werkt hier niet uit in ONZ nu want teveel grappig is dat terwijl het voor mij soms best serieus is. en ook meer niet van grappig. (hoewel kan ze erover maken hoor, dus geen onwijs probleem, maar wil dat serieuze deel wat ik erover heb wel elders)
Denk dat je het beter kan vergelijken met een treinongeluk. Ik lees al een tijdje mee omdat het te bizar is voor woorden wat je allemaal schrijft, ik ben vast niet de enige.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:43 schreef kree het volgende:
[..]
"view Count" bv. denk ik dan,. maar denk ook gewoon dat er wel mensen op zoeken. maar vraag dat aan FA ofzo of wie statistieken bij houden.
zeker...... maar denk ook best hoop die er komen op google search en zich dan aanmelden.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |