Veel plezier in de Ardenne dat scheelt weer een paar nachten fokkenquote:
Met familie naar Ardennen is leuk kree, geniet ervan. Dan heb je ook wel de ogen van familie op je gericht en zul je de alcohol ook beter kunnen laten staan denk ik. Daarna doorpakken.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:15 schreef kree het volgende:
ja... het heeft me onwijs aan denken gezet he dit reacties van jullie. nu neem me niet kwalijk want ga wel nog wekend leuk naar Ardennen met familie.
ik zal daarna eens vragen en kijken hoe weer verder met mij.
Probeer niet te veel te drinken dan want je familie zal het ook niet zo leuk vinden om te zien dat de alcohol jou weer overneemt, probeer wel te genieten er van. Ook zonder alcohol ben je een goede kerel.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:15 schreef kree het volgende:
ja... het heeft me onwijs aan denken gezet he dit reacties van jullie. nu neem me niet kwalijk want ga wel nog wekend leuk naar Ardennen met familie.
ik zal daarna eens vragen en kijken hoe weer verder met mij.
Iets anders en zeker met familie kan erg leuk zijn. En voor nu misschien je bed opzoeken, je hebt een hoop informatie binnen gekregen deze avond. Slaap zorgt dat je hersens het kunnen verwerken.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:17 schreef kree het volgende:
ff wat anders ipv werk enzo is ook goed idd. naja doe wel update erna. of als ik zin heb onderhand. maar komt wel goed. gaat leuk worden.
nou ik volg het allemaal wel. dat is niet het Problem.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Iets anders en zeker met familie kan erg leuk zijn. En voor nu misschien je bed opzoeken, je hebt een hoop informatie binnen gekregen deze avond. Slaap zorgt dat je hersens het kunnen verwerken.
Er is vooral geprobeerd om jou te laten zien wat er aan de hand is een soort spiegel is er voor je gehouden. Kritiek vind ik een zwaar woord, meer proberen jou te laten zien wat wij/ik zien en dat het dus niet zo goed gaat als jij dacht en als je dan ook nog tips wil geven aan mensen, daar gingen een paar mensen van stuiteren, inclusief ik, want je kan een ander niet helpen als je zelf eerst nog hulp nodig hebt. En hoe meer jij je afzette, hoe groffer sommige mensen dan worden.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:22 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik volg het allemaal wel. dat is niet het Problem.
maarre oke ben er niet zo happy mee he dat ik kritieik kreeg over mezelf ? maarja ik ben ook weer niet de lul om dat dan te gaan ontkennen. want eigenlijk hebben jullie allemaal gelijk. dat vooral. en oke dat is btw eerste stapje als je met drank probleem zit. om dat te erkennen.
Het is keihard, vaak het enige wat werkt. Tegengeluid krijgen is niet leuk.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:25 schreef kree het volgende:
het klinkt altijd beetje zo hard dan weer he? en is makkelijk om er tegen in te gaan?
Maar jullie hebben gelijk in dit verhaal he? en zeker goed ingeschat wel. nu is het niet zo dramatisch voor mij als wat eerder was,. maar zeker snap ik jullie en denk moet het allemaal beetje bij stellen.
nou ik denk kan nog steeds tips geven, over heel stuk he?quote:Op donderdag 2 april 2026 00:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er is vooral geprobeerd om jou te laten zien wat er aan de hand is een soort spiegel is er voor je gehouden. Kritiek vind ik een zwaar woord, meer proberen jou te laten zien wat wij/ik zien en dat het dus niet zo goed gaat als jij dacht en als je dan ook nog tips wil geven aan mensen, daar gingen een paar mensen van stuiteren, inclusief ik, want je kan een ander niet helpen als je zelf eerst nog hulp nodig hebt. En hoe meer jij je afzette, hoe groffer sommige mensen dan worden.
Ik ben iig erg blij dat je het nu erkent en ik hoop dat je doorzet met hulp zoeken want je was/bent echt heel goed bezig, alcoholisme is zwaar om tegen te vechten. Je kan het.
Eerst jezelf helpen, dan pas anderen.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:29 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik denk kan nog steeds tips geven, over heel stuk he?
oke het blijkt maar weer dat mss zelfs een jaar begeleid wonen niet genoeg is? het heeft me heel stuk geholpen he? begrijp niet verkeerd. een daar kan ik wat dingen over zeggen en hoe en wat.
we hebben het over 10 jaar verhaal waar ik mee zat? en blijkt dus, zien we nu? dat er nog steeds probleem is...
tja.
Ik heb dat gehad, is ook niet zo geweldig als het klinkt. Neem dat maar van mij aan.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:30 schreef kree het volgende:
soms he? denk ik waarom heb ik geen huisje boompje beestje :")
ja nouja of samen kan ook denk ik?quote:Op donderdag 2 april 2026 00:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eerst jezelf helpen, dan pas anderen.
ja nouja dat is het ideale beeld als we als kinderen mee krijgen wss. maar dat het zo niet werkt, ja daar allang achter.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb dat gehad, is ook niet zo geweldig als het klinkt. Neem dat maar van mij aan.
Nee. Eerst jezelf, ik krijg dit ook al jaren te horen.quote:
Dit moet je toch echt alleen doen, maar er zijn gelukkig een aantal fokkers die je gezeik wel aan willen horen.quote:
Ik weet wat het ideale beeld is. Laat dat los en vind het ideale beeld wat voor jou werkt/fijn is.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:32 schreef kree het volgende:
[..]
ja nouja dat is het ideale beeld als we als kinderen mee krijgen wss. maar dat het zo niet werkt, ja daar allang achter.
Maar maat zorg dat je geen ban krijgt he. Gister en vandaag was dichtbij denk ik.. beetje relaxen..quote:Op donderdag 2 april 2026 00:32 schreef kree het volgende:
[..]
ja nouja dat is het ideale beeld als we als kinderen mee krijgen wss. maar dat het zo niet werkt, ja daar allang achter.
nouja gelukkig idd....quote:Op donderdag 2 april 2026 00:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit moet je toch echt alleen doen, maar er zijn gelukkig een aantal fokkers die je gezeik wel aan willen horen.
Waarom zou hij nu een ban krijgen? Niks aan de hand en ga ook niet lopen zieken daarover.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:35 schreef Masberum het volgende:
[..]
Maar maat zorg dat je geen ban krijgt he. Gister en vandaag was dichtbij denk ik.. beetje relaxen..
Dit voegt echt wat toe.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:35 schreef Masberum het volgende:
[..]
Maar maat zorg dat je geen ban krijgt he. Gister en vandaag was dichtbij denk ik.. beetje relaxen..
Nou ja voor veel personen werkt het wel fijn.. dat jij er geen goede ervaring mee hebt betekent toch niet dat het in het algemeen niet goed is om te hebben. "Neem dat maar van mij aan" is wat leeg wat dat betreft sorry om te zeggenquote:Op donderdag 2 april 2026 00:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb dat gehad, is ook niet zo geweldig als het klinkt. Neem dat maar van mij aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |