abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220488056
ja... het heeft me onwijs aan denken gezet he dit reacties van jullie. nu neem me niet kwalijk want ga wel nog wekend leuk naar Ardennen met familie.

ik zal daarna eens vragen en kijken hoe weer verder met mij.
Do what you love, love what you do!
pi_220488063
ik zal het updaten hier, belooft.
pi_220488072
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 00:15 schreef kree het volgende:
ik zal het updaten hier, belooft.
Veel plezier in de Ardenne dat scheelt weer een paar nachten fokken :P
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220488075
quote:
ja... het heeft me onwijs aan denken gezet he dit reacties van jullie. nu neem me niet kwalijk want ga wel nog wekend leuk naar Ardennen met familie.

Met familie naar Ardennen is leuk kree, geniet ervan. Dan heb je ook wel de ogen van familie op je gericht en zul je de alcohol ook beter kunnen laten staan denk ik. Daarna doorpakken. ^O^
  donderdag 2 april 2026 @ 00:17:41 #280
254196 ChocoFan
Tochtige zeester
pi_220488082
quote:

Probeer niet te veel te drinken dan want je familie zal het ook niet zo leuk vinden om te zien dat de alcohol jou weer overneemt, probeer wel te genieten er van. Ook zonder alcohol ben je een goede kerel.
Wacht niet te lang met hulp zoeken alsjeblieft.
pi_220488085
ff wat anders ipv werk enzo is ook goed idd. naja doe wel update erna. of als ik zin heb onderhand. maar komt wel goed. gaat leuk worden.
  donderdag 2 april 2026 @ 00:19:39 #282
254196 ChocoFan
Tochtige zeester
pi_220488111
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 00:17 schreef kree het volgende:
ff wat anders ipv werk enzo is ook goed idd. naja doe wel update erna. of als ik zin heb onderhand. maar komt wel goed. gaat leuk worden.
Iets anders en zeker met familie kan erg leuk zijn. En voor nu misschien je bed opzoeken, je hebt een hoop informatie binnen gekregen deze avond. Slaap zorgt dat je hersens het kunnen verwerken.
pi_220488136
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 00:19 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Iets anders en zeker met familie kan erg leuk zijn. En voor nu misschien je bed opzoeken, je hebt een hoop informatie binnen gekregen deze avond. Slaap zorgt dat je hersens het kunnen verwerken.
nou ik volg het allemaal wel. dat is niet het Problem.

maarre oke ben er niet zo happy mee he dat ik kritieik kreeg over mezelf ? maarja ik ben ook weer niet de lul om dat dan te gaan ontkennen. want eigenlijk hebben jullie allemaal gelijk. dat vooral. en oke dat is btw eerste stapje als je met drank probleem zit. om dat te erkennen.
pi_220488167
het klinkt altijd beetje zo hard dan weer he? en is makkelijk om er tegen in te gaan?
Maar jullie hebben gelijk in dit verhaal he? en zeker goed ingeschat wel. nu is het niet zo dramatisch voor mij als wat eerder was,. maar zeker snap ik jullie en denk moet het allemaal beetje bij stellen.
  donderdag 2 april 2026 @ 00:26:55 #285
254196 ChocoFan
Tochtige zeester
pi_220488181
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 00:22 schreef kree het volgende:

[..]
nou ik volg het allemaal wel. dat is niet het Problem.

maarre oke ben er niet zo happy mee he dat ik kritieik kreeg over mezelf ? maarja ik ben ook weer niet de lul om dat dan te gaan ontkennen. want eigenlijk hebben jullie allemaal gelijk. dat vooral. en oke dat is btw eerste stapje als je met drank probleem zit. om dat te erkennen.
Er is vooral geprobeerd om jou te laten zien wat er aan de hand is een soort spiegel is er voor je gehouden. Kritiek vind ik een zwaar woord, meer proberen jou te laten zien wat wij/ik zien en dat het dus niet zo goed gaat als jij dacht en als je dan ook nog tips wil geven aan mensen, daar gingen een paar mensen van stuiteren, inclusief ik, want je kan een ander niet helpen als je zelf eerst nog hulp nodig hebt. En hoe meer jij je afzette, hoe groffer sommige mensen dan worden.
Ik ben iig erg blij dat je het nu erkent en ik hoop dat je doorzet met hulp zoeken want je was/bent echt heel goed bezig, alcoholisme is zwaar om tegen te vechten. Je kan het.
  donderdag 2 april 2026 @ 00:29:25 #286
254196 ChocoFan
Tochtige zeester
pi_220488196
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 00:25 schreef kree het volgende:
het klinkt altijd beetje zo hard dan weer he? en is makkelijk om er tegen in te gaan?
Maar jullie hebben gelijk in dit verhaal he? en zeker goed ingeschat wel. nu is het niet zo dramatisch voor mij als wat eerder was,. maar zeker snap ik jullie en denk moet het allemaal beetje bij stellen.
Het is keihard, vaak het enige wat werkt. Tegengeluid krijgen is niet leuk.
En nee het is nog niet super dramatisch maar ik ben bang dat als je nu door zou blijven gaan, je binnen een half jaar weer terug bij af bent en alles kwijt bent wat je hebt opgebouwd afgelopen jaren.

Voor nu ga ik kijken naar een raket die wordt afgeschoten richting de maan en wens ik jou slaap lekker voor straks en een fijn weekend met je familie.
pi_220488198
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 00:26 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Er is vooral geprobeerd om jou te laten zien wat er aan de hand is een soort spiegel is er voor je gehouden. Kritiek vind ik een zwaar woord, meer proberen jou te laten zien wat wij/ik zien en dat het dus niet zo goed gaat als jij dacht en als je dan ook nog tips wil geven aan mensen, daar gingen een paar mensen van stuiteren, inclusief ik, want je kan een ander niet helpen als je zelf eerst nog hulp nodig hebt. En hoe meer jij je afzette, hoe groffer sommige mensen dan worden.
Ik ben iig erg blij dat je het nu erkent en ik hoop dat je doorzet met hulp zoeken want je was/bent echt heel goed bezig, alcoholisme is zwaar om tegen te vechten. Je kan het.
nou ik denk kan nog steeds tips geven, over heel stuk he?

oke het blijkt maar weer dat mss zelfs een jaar begeleid wonen niet genoeg is? het heeft me heel stuk geholpen he? begrijp niet verkeerd. een daar kan ik wat dingen over zeggen en hoe en wat.

we hebben het over 10 jaar verhaal waar ik mee zat? en blijkt dus, zien we nu? dat er nog steeds probleem is...

tja.
  donderdag 2 april 2026 @ 00:30:48 #288
254196 ChocoFan
Tochtige zeester
pi_220488208
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 00:29 schreef kree het volgende:

[..]
nou ik denk kan nog steeds tips geven, over heel stuk he?

oke het blijkt maar weer dat mss zelfs een jaar begeleid wonen niet genoeg is? het heeft me heel stuk geholpen he? begrijp niet verkeerd. een daar kan ik wat dingen over zeggen en hoe en wat.

we hebben het over 10 jaar verhaal waar ik mee zat? en blijkt dus, zien we nu? dat er nog steeds probleem is...

tja.
Eerst jezelf helpen, dan pas anderen.
pi_220488209
soms he? denk ik waarom heb ik geen huisje boompje beestje :")
  donderdag 2 april 2026 @ 00:31:46 #290
254196 ChocoFan
Tochtige zeester
pi_220488217
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 00:30 schreef kree het volgende:
soms he? denk ik waarom heb ik geen huisje boompje beestje :")
Ik heb dat gehad, is ook niet zo geweldig als het klinkt. Neem dat maar van mij aan.
pi_220488219
quote:
14s.gif Op donderdag 2 april 2026 00:30 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Eerst jezelf helpen, dan pas anderen.
ja nouja of samen kan ook denk ik?
pi_220488223
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 00:31 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Ik heb dat gehad, is ook niet zo geweldig als het klinkt. Neem dat maar van mij aan.
ja nouja dat is het ideale beeld als we als kinderen mee krijgen wss. maar dat het zo niet werkt, ja daar allang achter.
  donderdag 2 april 2026 @ 00:33:04 #293
254196 ChocoFan
Tochtige zeester
pi_220488227
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 00:31 schreef kree het volgende:

[..]
Nee. Eerst jezelf, ik krijg dit ook al jaren te horen. :P
pi_220488229
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 00:31 schreef kree het volgende:

[..]
Dit moet je toch echt alleen doen, maar er zijn gelukkig een aantal fokkers die je gezeik wel aan willen horen. ;)
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 2 april 2026 @ 00:34:58 #295
254196 ChocoFan
Tochtige zeester
pi_220488243
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 00:32 schreef kree het volgende:

[..]
ja nouja dat is het ideale beeld als we als kinderen mee krijgen wss. maar dat het zo niet werkt, ja daar allang achter.
Ik weet wat het ideale beeld is. Laat dat los en vind het ideale beeld wat voor jou werkt/fijn is.
pi_220488246
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 00:32 schreef kree het volgende:

[..]
Maar maat zorg dat je geen ban krijgt he. Gister en vandaag was dichtbij denk ik.. beetje relaxen..
pi_220488252
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 00:33 schreef Soury het volgende:

[..]
Dit moet je toch echt alleen doen, maar er zijn gelukkig een aantal fokkers die je gezeik wel aan willen horen. ;)
nouja gelukkig idd....

het was nooit mijn bedoeling om te zeiken op topics die hier over gingen btw. alleen vertellen hoe het voor mij ging. En denk best voor genoeg herkenbaar iig voor deel.

ben beetje te positief over mezelf geweest denk, en jullie hadden t door. naja mss maar beter ook. ga het ff opnieuw bekijken. enzo.
pi_220488264
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 00:35 schreef Masberum het volgende:

[..]
Maar maat zorg dat je geen ban krijgt he. Gister en vandaag was dichtbij denk ik.. beetje relaxen..
Waarom zou hij nu een ban krijgen? Niks aan de hand en ga ook niet lopen zieken daarover.
pi_220488266
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 00:35 schreef Masberum het volgende:

[..]
Dit voegt echt wat toe.
pi_220488278
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 00:31 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Nou ja voor veel personen werkt het wel fijn.. dat jij er geen goede ervaring mee hebt betekent toch niet dat het in het algemeen niet goed is om te hebben. "Neem dat maar van mij aan" is wat leeg wat dat betreft sorry om te zeggen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')