Dit is jouw topic kree.quote:Op woensdag 1 april 2026 23:55 schreef kree het volgende:
oke genoeg eerlijkheid van mij.... en jullie dan?
in mijn iedee oke genoeg? en ook onder limiet zelfs dag erna.quote:Op woensdag 1 april 2026 23:56 schreef Shii het volgende:
[..]
die laatste zin: niet dat ik dacht totaal niet meer kan rijden
Je moet niet denken, je moet gewoon niet rijden dan. Dan ben je gewoon een lul als je het toch doet.
Je bent nu eindelijk eerlijk. Snap je ook dat je eigenlijk een probleem hebt waar je dmv een topic probeert jezelf wijs te maken dat het allemaal goed gaat.quote:Op woensdag 1 april 2026 23:52 schreef kree het volgende:
zucht ben te eerlijk, maar daarom wil dat jullie waarheid weten en geen bs verhaal; daarom en is het enige ook.
Wellicht op hoe je hier post... tot hoe laat je hier post.. beschonken en dan de dag erna moet werken? ...quote:Op woensdag 1 april 2026 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
in mijn iedee oke genoeg? en ook onder limiet zelfs dag erna.
Jij maakt er verhaal van dat het niet kon he? op basis van?
Ja in jouw idee wel.quote:Op woensdag 1 april 2026 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm haat het om te zeggen, maar je hebt mss gelijk, maar het is ook nog wel beetje in uitwerking. Heb er niks aan idd als ik alleen ga zitten zuipen.quote:Op woensdag 1 april 2026 23:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent nu eindelijk eerlijk. Snap je ook dat je eigenlijk een probleem hebt waar je dmv een topic probeert jezelf wijs te maken dat het allemaal goed gaat.
Wat hierboven ook is gezegd dat je een extra dag vrij hebt wat je wilde om meer te doen met je muziek en andere leuke dingen maar zoals vele hier merken ga je ipv vrijdag en zaterdag nacht compleet aan de zuip en nu komt zondag er ook bij.
Je hebt netto niks aan die extra vrije dag. Zo zonde joh !! Je hebt zoveel kwaliteiten en talenten. Laat dat niet in de soep lopen.
zucht. mja mss.quote:Op woensdag 1 april 2026 23:59 schreef maily het volgende:
[..]
Ja in jouw idee wel.
En onder limiet dag erna? Heb je dat gemeten?
In jouw idee okee genoeg lijkt me geen goede graadmeter. Drank op, niet rijden, klaar, ook niet de volgende ochtend vroeg.quote:Op woensdag 1 april 2026 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik denk ik ben er nog niet helemaal denk. goed stuk omweg voor merendeel, maar damn ga toch de fout in soms, dat is eerlijk.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:01 schreef ChocoFan het volgende:
1e stap is erkennen/toegeven dat je een probleem hebt. Goed gedaan kree, eindelijk eerlijk, nu weer hulp zoeken is mijn tip.
De fout in gaan is helemaal niet erg alleen is het wel verstandig om toch weer met iemand er over te gaan praten of wat voor jou het beste is. Een beetje drinken werkt helaas gewoon niet. Alcohol neemt je rationaal denken over en dan doe je maar wat. Terugvallen hoort erbij en kan je gewoon weer uitkomen. Stapje voor stapje.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:02 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik denk ik ben er nog niet helemaal denk. goed stuk omweg voor merendeel, maar damn ga toch de fout in soms, dat is eerlijk.
je hebt gelijk, zal er ff over gaan praten weer met hulpverleners.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De fout in gaan is helemaal niet erg alleen is het wel verstandig om toch weer met iemand er over te gaan praten of wat voor jou het beste is. Een beetje drinken werkt helaas gewoon niet. Alcohol neemt je rationaal denken over en dan doe je maar wat. Terugvallen hoort erbij en kan je gewoon weer uitkomen. Stapje voor stapje.
Het is menselijk kree om een terugval te hebben of de waarheid te verbloemen. Hopelijk kun je weer met hulp op het goede pad komen.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:04 schreef kree het volgende:
zucht jullie hebben gelijk. en ik sta ervoor dat ik eerlijk ben over dit verhaal van mij.
Maar tis duidelijk kom niet weg met beetje de waarheid verdraaien? hoewel zo in mijn goeie bedoeling he?
Naja.
Je hebt zeker goede bedoelingen alleen zitten hier te veel mensen die te veel details onthouden en als jij dan de waarheid probeert te verdraaien, krijg je het terug van die mensen. Daarom niet anderen proberen te helpen, eerst jezelf, dat is al moeilijk genoeg. Zet nu door met weer proberen te stoppen met drinken. Je hebt het al een keer gedaan dus kan je gewoon weer lukken.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:04 schreef kree het volgende:
zucht jullie hebben gelijk. en ik sta ervoor dat ik eerlijk ben over dit verhaal van mij.
Maar tis duidelijk kom niet weg met beetje de waarheid verdraaien? hoewel zo in mijn goeie bedoeling he?
Naja.
komt wel goed. en kom hier weer uit ook, want ergste gehad.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:06 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is menselijk kree om een terugval te hebben of de waarheid te verbloemen. Hopelijk kun je weer met hulp op het goede pad komen.
Juist, stap 1 heb je nu gedaan, toegeven/erkennen, maandag even iemand gaan bellen die je vertrouwt, ik weet niet hoe het met de hulpverlening rond jou zit, of je nog een behandelaar hebt of zoiets, komt goed, volhouden nu, straks slapen, dit weekend overleven, maandag bellen.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:06 schreef kree het volgende:
[..]
je hebt gelijk, zal er ff over gaan praten weer met hulpverleners.
tja ook dit is dus de waarheid he? en ook voor wie dit gaat vinden via google? denk terugval is niet erg. als je het maar weer kunt toegeven ook/.
Ik ben blij dat je dat zegt.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:08 schreef kree het volgende:
[..]
komt wel goed. en kom hier weer uit ook, want ergste gehad.
Maar mss is het goed dat jullie me ff zo terecht stellen en vragen.
Want vooral nog gaat alles prima he? maar merk alweer dat ik in de oude shit beetje terug kom, tis nu nog niet ernstig. maanaar toch.
ik speel in bandjes met eentje die ik van de hulpverlening kon toen, dus komt goed. maar moet ff eerlijk zeggen tegen hem denk. want oke jullie zijn eerlijk. en denk zelf ook mss heb ik het nog niet helemaal onder controle zo.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Juist, stap 1 heb je nu gedaan, toegeven/erkennen, maandag even iemand gaan bellen die je vertrouwt, ik weet niet hoe het met de hulpverlening rond jou zit, of je nog een behandelaar hebt of zoiets, komt goed, volhouden nu, straks slapen, dit weekend overleven, maandag bellen.
Dat is wat alcohol doet he. Je voelt je onoverwinnelijk en alles gaat prima totdat je teveel drinkt en je geen grip meer hebt. Zorg er in ieder geval voor dat je geen alcohol in huis hebt op de dagen dat je moet werken.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:08 schreef kree het volgende:
[..]
komt wel goed. en kom hier weer uit ook, want ergste gehad.
Maar mss is het goed dat jullie me ff zo terecht stellen en vragen.
Want vooral nog gaat alles prima he? maar merk alweer dat ik in de oude shit beetje terug kom, tis nu nog niet ernstig. maanaar toch.
weet ik en denk ik ook over anderen wel. maaerja. jullie kennen me te goed lol om te herkennen eigenlijk. n.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:10 schreef ChocoFan het volgende:
Zie je het nu Kree? We willen je echt gewoon alleen helpen en dat het goed gaat met je.
Vraag hulp, dat is niets om je voor te schamen. Niet te lang mee wachten alsjeblieft.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:11 schreef kree het volgende:
[..]
ik speel in bandjes met eentje die ik van de hulpverlening kon toen, dus komt goed. maar moet ff eerlijk zeggen tegen hem denk. want oke jullie zijn eerlijk. en denk zelf ook mss heb ik het nog niet helemaal onder controle zo.
Ja en ach ik snap ook wel dat je bedoeling goed is maar dat topic in R&P is dan gelijk een (terechte) backfire.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:04 schreef kree het volgende:
Naja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |