Ja, wat weten die fotomodellen waarmee ik gedate heb er nou van.quote:Op zondag 15 februari 2026 10:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja hoor. Toevallig allemaal graatmager van zichzelf en een natuurlijke bouw.
Je gelooft het zelf?
Het is niet voor niks dat er niet bepaald positief op de ‘twiggy’ periode wordt teruggekeken, en heel veel verhalen toch wel echt waar zijn.
Je weet wel, Kate SOS enzo.
En meisjes die zonder pardon werden ontslagen als er een kilotje te veel op zat.
Ja hoor, in het perfecte leven van VEM2012 ontbrak natuurlijk nog dat hij relaties heeft gehad met supermodellen.quote:Op zondag 15 februari 2026 10:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, wat weten die fotomodellen waarmee ik gedate heb er nou van.
Nee, bodyshaming fokkers die gelet op hun woordkeuze jaloers lijken op fotomodellen, die weten het beter!
Alleen al het feit dat het er bij jou niet in kan dat sommige mensen nu eenmaal zeer slank zijn van nature. Nooit een mager mannetje gezien? Denk je dat die zich uithongeren om er zo uit te zien?
Geef nou maar gewoon toe dat hij gelijk heeft, dan ben je van dat gezeik af.quote:Op zondag 15 februari 2026 10:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja hoor, in het perfecte leven van VEM2012 ontbrak natuurlijk nog dat hij relaties heeft gehad met supermodellen.
Dat dik noemenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:16 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Nou ja gezien je me beoordeeld op je eigen maten, moest ik toch echt even zoeken..... 32/34
[ afbeelding ]
Sja wel dik, maar ik vermoed nog niet obese dik, ongezonder dan normaal, maar het kan erger, zo goed?
Oordeel zelf:quote:Op zondag 15 februari 2026 07:12 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een afgunst om vrouwen met maatje 32 neer te zetten als graatmager of junkie
Zal wel door een of andere dikke Bertha geschreven zijn.
Ja VEM, je hebt gelijk.quote:Op zondag 15 februari 2026 10:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat hij gelijk heeft, dan ben je van dat gezeik af.
Die kontjes kan je ook trainen. Zien op tv al een week niks anders dan goed gevormde billen in strakke pakken.quote:Op zondag 15 februari 2026 10:17 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als eerste verdwijnt de diversiteit van de catwalk, en over 5 jaar wil iedereen weer maat 34 (en dan worden alle buttlifts weer ongedaan gemaakt).
Niet per se vel over been, maar wel petite. Dat wil zeggen smal in de taille en heupen, in de schouders en over het algemeen niet een te grote borstpartij, maar kleine borsten passend bij het postuur.quote:Op zondag 15 februari 2026 10:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Beiden kunnen maat 32/34 hebben.
Sowieso kun je nauwelijks zien hoe het lichaam is van deze vrouw vanwege de jurk icm de pose die ze aanneemt.
Het idee dat maat 32/34 synoniem is aan vel over been is simpelweg onjuist.
Ah, er is een verschil tussen jeansmaten en kledingmaten.quote:Op zondag 15 februari 2026 10:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee joh! 32w. Dat correspondeert met maat 40 ofzo.
Hell, ik heb 31w.
Ik ben het met je eens dat er inderdaad mensen zijn die smaller gebouwd zijn. Van elke lengte.quote:Op zondag 15 februari 2026 10:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, wat weten die fotomodellen waarmee ik gedate heb er nou van.
Nee, bodyshaming fokkers die gelet op hun woordkeuze jaloers lijken op fotomodellen, die weten het beter!
Alleen al het feit dat het er bij jou niet in kan dat sommige mensen nu eenmaal zeer slank zijn van nature. Nooit een mager mannetje gezien? Denk je dat die zich uithongeren om er zo uit te zien?
Er staat fotomodellen.quote:Op zondag 15 februari 2026 10:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja hoor, in het perfecte leven van VEM2012 ontbrak natuurlijk nog dat hij relaties heeft gehad met supermodellen.
Nou, dat is toch een natuurlijk lichaam net als andere lichamen? Niets mis mee, toch?quote:Op zondag 15 februari 2026 10:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet per se vel over been, maar wel petite. Dat wil zeggen smal in de taille en heupen, in de schouders en over het algemeen niet een te grote borstpartij, maar kleine borsten passend bij het postuur.
Mijn punt is dat er ook gewoon mensen zich die van nature een smallere bouw hebben. Ja, er zijn modellen die zichzelf voor dat lichaam uit moeten hongeren, maar de meesten houden het gewoon bij gezond eten en sporten.quote:Op zondag 15 februari 2026 11:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat er inderdaad mensen zijn die smaller gebouwd zijn. Van elke lengte.
Maar vergis je niet: waar anorexia voorheen voornamelijk een meisjesprobleem was, was dat een paar jaar geleden ook een groeiend probleem onder jongens.
Ja ja, we weten wel dat jij van vel over bot houdt.quote:Op zondag 15 februari 2026 09:06 schreef VEM2012 het volgende:
Wel bijzonder trouwens dat men klaagt over een gebrek aan body positivity en dan de term graatmager gebruikt.
Wat dat betreft is het toch wel gek hoe men een dubbele standaard gebruikt.
Overigens is het idioot om te zeggen dat maat 34 onder graatmager valt. En voor degenen die menen dat de voorkeur voor slanke modellen komt van homo’s in de mode industrie: kijk voor de grap eens met welke naakte lijven Playboy en aanverwante bladen scoren…
Of dat voor de meesten geldt, zullen we maar in het midden laten. Veel modellen beginnen jong en zijn dan vanzelfsprekend nog een stuk meer petite dan als ze wat ouder worden. Dan moet er vaker harder worden gewerkt om dat vol te houden. Leeftijd en hormonen maken dat een stuk lastiger, ook als je smaller gebouwd bent.quote:Op zondag 15 februari 2026 11:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mijn punt is dat er ook gewoon mensen zich die van nature een smallere bouw hebben. Ja, er zijn modellen die zichzelf voor dat lichaam uit moeten hongeren, maar de meesten houden het gewoon bij gezond eten en sporten.
Nee, ik hou van slank.quote:Op zondag 15 februari 2026 11:12 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ja ja, we weten wel dat jij van vel over bot houdt.
Natuurlijk, dat laatste is ook niets mis mee. Maar om fotomodel te worden is een bepaalde (gezichts)bouw (en lengte!) nou eenmaal een vereiste.quote:Op zondag 15 februari 2026 11:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Of dat voor de meesten geldt, zullen we maar in het midden laten. Veel modellen beginnen jong en zijn dan vanzelfsprekend nog een stuk meer petite dan als ze wat ouder worden. Dan moet er vaker harder worden gewerkt om dat vol te houden. Leeftijd en hormonen maken dat een stuk lastiger, ook als je smaller gebouwd bent.
Overigens geldt dat dan ook de andere kant op, dat sommige mensen minder smal gebouwd zijn en niet per se dikkerdjes zonder discipline.
Mensen komen in vele soorten en maten.
Nee, dat heb ik niet gezegd (wat wordt er weer heerlijk scheef gelezen hier…). Ik heb gezegd dat heroin chic helemaal niet terug is, alleen dat ze die term gebruiken als clickbait.quote:Op zondag 15 februari 2026 11:26 schreef Perox het volgende:
Heroin chic bestaat niet, want er zijn ook vrouwen die van nature zo dun zijn, aldus bepaalde users.
Ok dan.
Ben benieuwd wat jouw standaarden dan zijn. Gratenpakhuisje?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:43 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Nou....Ik snap je standaarden...don't judge
Dit. Mooie vrouw.quote:Op zondag 15 februari 2026 10:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat dik noemenLekker figuurtje joh!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |