quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:16 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Nou ja gezien je me beoordeeld op je eigen maten, moest ik toch echt even zoeken..... 32/34
[ afbeelding ]
Sja wel dik, maar ik vermoed nog niet obese dik, ongezonder dan normaal, maar het kan erger, zo goed?
Hoezo mijn eigen maten? Ik verwijs gewoon naar de maten uit het artikel. Zie ook het plaatje dat @capricia postte. De vrouw op jouw plaatje heeft overigens ook geen overgewicht, maar dat is ook geen maat 32.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:16 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Nou ja gezien je me beoordeeld op je eigen maten, moest ik toch echt even zoeken..... 32/34
[ afbeelding ]
Sja wel dik, maar ik vermoed nog niet obese dik, ongezonder dan normaal, maar het kan erger, zo goed?
Maar echt dit idd.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:09 schreef DrDentz het volgende:
Ozempic gebruik toont wel aan dat de body positive mensen al die tijd al dun wilden zijn, ze hadden er alleen de discipline niet voor.
Niet lief om zo over je vrouw te praten.quote:Op zondag 15 februari 2026 07:12 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een afgunst om vrouwen met maatje 32 neer te zetten als graatmager of junkie
Zal wel door een of andere dikke Bertha geschreven zijn.
Vatsige vrouwen blijken niet mooi te worden gevonden...quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wauw. Echt?
Het ging dan ook over je moeder.quote:Op zondag 15 februari 2026 08:05 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Niet lief om zo over je vrouw te praten.
Modeontwerpers die doorgaans op mannen vallen.quote:Op zondag 15 februari 2026 05:01 schreef Richestorags het volgende:
Wie heeft ooit bedacht dat dit mooi is en waarom?
Die vrouwen zijn me ook wat te dik, maar toch nog altijd lustopwekkender dan die vel-over-been types zoals in de OP.quote:Op zondag 15 februari 2026 00:12 schreef HowardRoark het volgende:
Slank is zowel voor mannen als vrouwen gewoon esthetisch mooier. Heel dun niet, maar mollig of dik ook zeker niet. Het blijft dan ook opmerkelijk dat het tijdenlang is gepropagandeerd in allerlei media dat (morbide) obesitas) eigenlijk 'mooi' was.
[ afbeelding ]
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/v_oTv_AYSWweRQ9HZOFE9Q--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTEyNDI7aD04MjM7Y2Y9d2VicA--/https://media-mbst-pub-ue(...)a5ec5d013]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Ook opvallend trouwens dat men dit alleen bij vrouwen heeft gepusht, zelden tot nooit bij mannen.
Waarom? Laat die modellen lekker graatmager zijn, heb je als normale vrouw toch niets mee te maken?quote:Op zondag 15 februari 2026 08:50 schreef Seven. het volgende:
Het voelt als het zoveelste stapje achteruit voor vrouwen.
Waarom?quote:Op zondag 15 februari 2026 08:50 schreef Seven. het volgende:
Het voelt als het zoveelste stapje achteruit voor vrouwen.
Het heeft wel degelijk impact op normale vrouw, en met name op tienermeisjes. Heroin chic gaf in de nineties een enorm eenzijdig beeld van het vrouwelijke schoonheidsideaal en bodyshaming was de normaalste zaak van de wereld. Ook slanke jonge meiden kregen de raarste dingen te horen. Ik ben wel bang dat dat in epische proporties terug gaat komen.quote:Op zondag 15 februari 2026 08:56 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Waarom? Laat die modellen lekker graatmager zijn, heb je als normale vrouw toch niets mee te maken?
Die catwalk-modellen zijn lopende kleerhangers, dat heeft niets te maken met het schoonheidsideaal voor vrouwen. Ik ken niemand die graatmager sexy of mooi vindt.
Die 2e moest ik ook gelijk aan denken!quote:Op zondag 15 februari 2026 00:12 schreef HowardRoark het volgende:
Slank is zowel voor mannen als vrouwen gewoon esthetisch mooier. Heel dun niet, maar mollig of dik ook zeker niet. Het blijft dan ook opmerkelijk dat het tijdenlang is gepropagandeerd in allerlei media dat (morbide) obesitas) eigenlijk 'mooi' was.
[ afbeelding ]
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/v_oTv_AYSWweRQ9HZOFE9Q--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTEyNDI7aD04MjM7Y2Y9d2VicA--/https://media-mbst-pub-ue(...)a5ec5d013]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Ook opvallend trouwens dat men dit alleen bij vrouwen heeft gepusht, zelden tot nooit bij mannen.
Het feit dat men bij het artikel een foto als voorbeeld moet gebruiken van destijds zegt mij al genoeg. Heroin chic is niet terug.quote:Op zondag 15 februari 2026 09:36 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het heeft wel degelijk impact op normale vrouw, en met name op tienermeisjes. Heroin chic gaf in de nineties een enorm eenzijdig beeld van het vrouwelijke schoonheidsideaal en bodyshaming was de normaalste zaak van de wereld. Ook slanke jonge meiden kregen de raarste dingen te horen. Ik ben wel bang dat dat in epische proporties terug gaat komen.
idd, veel fat infuencers die niet plotseling en geheel onverwacht zijn komen te overlijden, grijpen ineens naar dit middel.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:09 schreef DrDentz het volgende:
Ozempic gebruik toont wel aan dat de body positive mensen al die tijd al dun wilden zijn, ze hadden er alleen de discipline niet voor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |