Dat deden ze in de relay finale van 2014 waardoor Nederland geen medaille won. Altijd tegen ons.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een domme regel. Gewoon doorrijden.
Hoe komen ze er ook op.. 1e bocht - opnieuw. Alle andere bochten - geen probleemquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een domme regel. Gewoon doorrijden.
Drommels drommels drommels.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze moeten altijd haar hebben.
Wil je invoerheffingen ofzo?quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Haal die VS'ers en Chinese er maar uit hoor.
Starten op het rechte stuk daarna.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kunnen er toch niks van. Dat zie je toch.quote:
Dan kan de Amerikaanse bondscoach wel op zoek naar een brug. Na eerst Stoddard nu Santos.quote:
500 moet je eigenlijk met 4 doen ja.quote:
Toen ze de favoriet er wel uit hadden moeten gooienquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:26 schreef hhh38 het volgende:
Doet denken aan die keirin finale ooit
Of is het ons verkeerd uitgelegd...quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:26 schreef Gremen het volgende:
Er viel er toch maar 1 nu? Waarom dan weer fluiten
Op donderdag 12 februari 2026 20:26 schreef hhh38 het volgende:
Voor de tijd is dit ruk jaquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:27 schreef DeLuna het volgende:
Dit lijkt mij niet in het voordeel van Michelle
Een schevequote:Op donderdag 12 februari 2026 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chinezen kunnen niet schaatsen.
Ideal voor kleuters als Joris.quote:
Dit jaar alweer 6 jaar geledenquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:28 schreef Gretzl het volgende:
Lara van Ruijven![]()
![]()
Goed dat haar naam genoemd blijft worden
Dan mag je sowieso door naar de volgende ronde?quote:
Maar ja die heeft straks geen hele gunstige startpositie. Wel van de NL dames voor mij de minst favorietequote:Op donderdag 12 februari 2026 20:29 schreef DeLuna het volgende:
tja, Michelle is door dus het zal wel
Maar of je nog heel bent is een tweedequote:Op donderdag 12 februari 2026 20:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan mag je sowieso door naar de volgende ronde?
En Fontana nog steeds de tweede tijdquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar ja die heeft straks geen hele gunstige startpositie. Wel van de NL dames voor mij de minst favoriete
Jaquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:29 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dit jaar alweer 6 jaar geleden
Nee klopt maar denk dat je ook weinig kan doen als je al drie maximale starts hebt gemaaktquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar ja die heeft straks geen hele gunstige startpositie. Wel van de NL dames voor mij de minst favoriete
Totaal irrelevant idd.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:30 schreef hhh38 het volgende:
Ik stoor me enorm aan dat "klokkijken" de hele tijd van infantiele Joris
quote:
Schulting invliegen!quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:32 schreef Madhouse11 het volgende:
Die heeft niets te zoeken op de 1000
Vanaf positie 5 wel totaal kansloos voor een finaleplek.quote:
De bochten waren vooral niet lekkerquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:32 schreef Marcoss het volgende:
Zoveel inhaalacties zie je ook nooit
Zullen vast nog wel mensen vallen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vanaf positie 5 wel totaal kansloos voor een finaleplek.
Ja, dat is de (matige) grap.quote:
Wat als die anderen vallen...quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik reken er bij Poutsma niet op, die moet die eerste 150 meter er echt in vliegen.quote:
Moet blijkbaar 5 per heat zijnquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waarom laten ze 2 tijdsnelsten doorgaan? Is toch waardeloos op de 500.
Gewoon nu twee keer een Bradbury doen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dagjesvolked.quote:
Enige wat je mag hopen dat ze door op te stomen andere landen in de weg rijdt waardoor één van de Velzeboers er voordeel uit haalt.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik reken er bij Poutsma niet op, die moet die eerste 150 meter er echt in vliegen.
Nee, volledig mijn eigen schuld.quote:
Je wil als Poutsma gewoon de kwartfinale winnen, nu wordt het lastig om de finale te bereiken.quote:
Voor/tegen Boer? Ik zat even niet op te letten.quote:
Dat leek mij een penalty voor Boer.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Voor/tegen Boer? Ik zat even niet op te letten.
Een Ziwen Liannetje bedoel je?quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Enige wat je mag hopen dat ze door op te stomen andere landen in de weg rijdt waardoor één van de Velzeboers er voordeel uit haalt.
Nee een Bradbury.quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat leek mij een penalty voor Boer.
Mindere inspanning en toch door, best slimquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:38 schreef AgnesGru het volgende:
Joris vindt dat Boer slim heeft gereden.
Haha dacht ik ook, gekke sport is het tochquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:38 schreef Montov het volgende:
Boer ADV.
Hij sneed de bocht toch af?
Chinees bleef niet op z'n lijnquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:38 schreef Montov het volgende:
Boer ADV.
Hij sneed de bocht toch af?
Als in, hij moet de anderen onderuit kegelen in de finale zodat Jens kan winnen?quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:39 schreef Redefine het volgende:
Teun kan nog weleens handig zijn voor Jens.
Het was pas bij het allerlaatste beeld duidelijk ja.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja oke op dit camerabeeld duidelijk. Is vanuit die andere hoek veel moeilijker te zien.
Als Jens vooraan zit en de rest moet met Boer strijden bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als in, hij moet de anderen onderuit kegelen in de finale zodat Jens kan winnen?
Xandra weer bij Fontanaquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Een Nederlandse en Canadese halve finale
Goede verdeling wel.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Ach.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Geen Chinees iigquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
De sweep gaat lastig worden.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Ze dachten we hebben drie Nederlanders en drie Canadezen daar moeten wat mee.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt maar 1 Nederlandse in de finale. Misschien nog een tijdsnelste als het mee zit.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Okequote:Op donderdag 12 februari 2026 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt maar 1 Nederlandse in de finale.
Ja, dat lijkt er wel op zo. Jammer.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt maar 1 Nederlandse in de finale. Misschien nog een tijdsnelste als het mee zit.
In before 0 Nederlanders in de finale en nationale traumaverwerking.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt maar 1 Nederlandse in de finale.
Ja.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:42 schreef franklop het volgende:
Nederlandse vrouwen allemaal in SF1 met Fontana
Al besproken?
Yesquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:42 schreef franklop het volgende:
Al besproken?
O ja dus
Nee hebben we nog helemaal niet gezienquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:42 schreef franklop het volgende:
Al besproken?
O ja dus
Sighel is wel een beetje de Italiaanse Sjinkie.quote:
Zou ie ook de deur openen met zijn voet?quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sighel is wel een beetje de Italiaanse Sjinkie.
Hij slaat ramen in.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou ie ook de deur openen met zijn voet?
Deze durven ze nooit te gevenquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:45 schreef Redefine het volgende:
Bij een PEN voor Sighel zal de jury wel moeten onderduiken.
Of het is de eerste keer klassejustitie.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit zou een penalty moeten zijn.
In Beijing was daar soms wel een vermoeden vanquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Of het is de eerste keer klassejustitie.
Hwang vast ook wel.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Chinees van gisteren vond dit doodnormaal.
Mijn avond is goed.quote:IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Olympische Winterspelen 2026 Milaan / [Shorttrack #4] 24 landen, 112 atleten en 111m linksom"
Penalty gok ik.quote:
als het zo moeilijk is, flikker ze er allemaal uitquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Er wordt onderhandeld over de afkoopsom
Okequote:Op donderdag 12 februari 2026 20:44 schreef GotenSSJ het volgende:
Ook al deed die wat, die gooien ze er nooit uit in Italie.
Kan de hypothese over eventuele voortrekking ook in de prullenbak.quote:
Pool lag tweede voordat hij actie inzette.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:49 schreef hhh38 het volgende:
Waarom wordt Niewinski nu wel toegevoegd en Korea niet bij de Mixed Relay
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |