Schulting invliegen!quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:32 schreef Madhouse11 het volgende:
Die heeft niets te zoeken op de 1000
Vanaf positie 5 wel totaal kansloos voor een finaleplek.quote:
De bochten waren vooral niet lekkerquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:32 schreef Marcoss het volgende:
Zoveel inhaalacties zie je ook nooit
Zullen vast nog wel mensen vallen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vanaf positie 5 wel totaal kansloos voor een finaleplek.
Ja, dat is de (matige) grap.quote:
Wat als die anderen vallen...quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik reken er bij Poutsma niet op, die moet die eerste 150 meter er echt in vliegen.quote:
Moet blijkbaar 5 per heat zijnquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waarom laten ze 2 tijdsnelsten doorgaan? Is toch waardeloos op de 500.
Gewoon nu twee keer een Bradbury doen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dagjesvolked.quote:
Enige wat je mag hopen dat ze door op te stomen andere landen in de weg rijdt waardoor één van de Velzeboers er voordeel uit haalt.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik reken er bij Poutsma niet op, die moet die eerste 150 meter er echt in vliegen.
Nee, volledig mijn eigen schuld.quote:
Je wil als Poutsma gewoon de kwartfinale winnen, nu wordt het lastig om de finale te bereiken.quote:
Voor/tegen Boer? Ik zat even niet op te letten.quote:
Dat leek mij een penalty voor Boer.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Voor/tegen Boer? Ik zat even niet op te letten.
Een Ziwen Liannetje bedoel je?quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Enige wat je mag hopen dat ze door op te stomen andere landen in de weg rijdt waardoor één van de Velzeboers er voordeel uit haalt.
Nee een Bradbury.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |