ging over de eventuele toevoeging van veldlopen en veldrijdenquote:Op woensdag 11 februari 2026 10:14 schreef Felagund het volgende:
Zat Ivo nou de trucjes sporten te dissen? Ik viel er net in, maar hoorde iets dat het niet ten koste mag gaan van de echte wintersporten.
Ik hoorde het ja, had het even teruggeluisterd. Op zich wel een goed punt, maar er kan wel wat gesnoeid worden in de x-games onderdelen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
ging over de eventuele toevoeging van veldlopen en veldrijden
Nee hij wil vooral niet dat toevoegingen zoals veldrijden en veldlopen ten koste gaan van dit soort sporten. Nu staat de Noordse Combi volgens mij al onder druk zolang in de OWS volg, maar het is er nog altijdquote:Op woensdag 11 februari 2026 10:14 schreef Felagund het volgende:
Zat Ivo nou de trucjes sporten te dissen? Ik viel er net in, maar hoorde iets dat het niet ten koste mag gaan van de echte wintersporten.
vooral in de ski-onderdelen daar bij die x-games onderdelen mag wel wat gesnoeid worden, toch vaak een stuk minder dan het snowboard alternatief.quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik hoorde het ja, had het even teruggeluisterd. Op zich wel een goed punt, maar er kan wel wat gesnoeid worden in de x-games onderdelen.
Alle jurysporten mogen wel opdoekenquote:Op woensdag 11 februari 2026 10:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
vooral in de ski-onderdelen daar bij die x-games onderdelen mag wel wat gesnoeid worden, toch vaak een stuk minder dan het snowboard alternatief.
Dan zijn we binnen 5 dagen wel klaar met de OWSquote:Op woensdag 11 februari 2026 10:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Alle jurysporten mogen wel opdoeken
Of in ieder geval zeer duidelijke regels zoals bij turnen/kunstschaatsen, daar valt iets duidelijk uit te leggen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dus geen schansspringen, Noordse combinatie, shorttrack, kunstschaatsen, freestyle skieen en snowboarden?quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Nou ja deze sport kan ik wel missen eigenlijk, voelt toch als een willekeurige combinatie van 2 sporten en het niveau is niet al te hoog. Ben er wel mee eens dat sommige van die x games onderdelen er ook wel uit mogen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee hij wil vooral niet dat toevoegingen zoals veldrijden en veldlopen ten koste gaan van dit soort sporten. Nu staat de Noordse Combi volgens mij al onder druk zolang in de OWS volg, maar het is er nog altijd
Laatste 3 opheffen. Kunstschaatsen is voor de helft kindermisbruik. Freestyle skieen en snowboarden mogen ze lekker op de X games doen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dus geen schansspringen, Noordse combinatie, shorttrack, kunstschaatsen, freestyle skieen en snowboarden?
Ben jij 8?quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:38 schreef Dagoduck het volgende:
Elke keer als er een atleet van de schans vliegt zegt een stemmetje in mijn hoofd "Weeeeeeeeeeeeeeeeeeee"
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Was ik maar 8.quote:
Ik vind eigenlijk dat ze direct na de schans door hadden moeten skiën naar de finish.quote:
Schansspringen is zover ik weet ook ter bevordering van de veiligheid. Van sporters die aan penisvergrotingen denken om wellicht een iets groter pak te mogen aantrekken zodat ze een tikje verder kunnen springen mag je alles verwachten.quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Laatste 3 opheffen. Kunstschaatsen is voor de helft kindermisbruik. Freestyle skieen en snowboarden mogen ze lekker op de X games doen.
Schansspringen/noordse combinatie gewoon lekker op afstand ipv punten voor landing. Shorttrack jury hernoemen naar scheidsrechter.
Inderdaad. Je zou het nog kunnen veranderen dat je bijvoorbeeld strafpunten krijgt bij geen telemarklanding, of bij een onveilige landing.quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Schansspringen is zover ik weet ook ter bevordering van de veiligheid. Van sporters die aan penisvergrotingen denken om wellicht een iets groter pak te mogen aantrekken zodat ze een tikje verder kunnen springen mag je alles verwachten.
Dat is dan ook de enige sport waar ik punten acceptabel vind, maar dan ook alleen zoals nu, als onderdeel van het totaal.
Dat laatste is echt onzin. Zelfs in het zwemmen worden wij officials juryleden genoemdquote:Op woensdag 11 februari 2026 10:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Laatste 3 opheffen. Kunstschaatsen is voor de helft kindermisbruik. Freestyle skieen en snowboarden mogen ze lekker op de X games doen.
Schansspringen/noordse combinatie gewoon lekker op afstand ipv punten voor landing. Shorttrack jury hernoemen naar scheidsrechter.
Inb4 G2 tactics.quote:
Ilves loopt uit!quote:
Preciesquote:
Massasprint dadelijk.quote:Op woensdag 11 februari 2026 13:48 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Is er genoeg wind voor waaiers?
Ziet er door dat dikke pak op de heuvel ook zwaar uit.quote:
Zo'n dag op de skipiste met dooi en volop zon waardoor je tegen 16 uur naar beneden aan het zwemmen bent.quote:Op woensdag 11 februari 2026 13:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ziet er door dat dikke pak op de heuvel ook zwaar uit.
En daarna de deur dichtgooit.quote:Op woensdag 11 februari 2026 13:56 schreef Felagund het volgende:
Inb4 iemand die uit het wiel van Oftebro demarreert.
Moeten ze wel een negative split neerzetten.quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:01 schreef Redefine het volgende:
Finish net voordat biatlon en moguls gaan beginnen.
Dat zou je in de laatste ronde wel verwachten.quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Moeten ze wel een negative split neerzetten.
Ivogod.quote:
@houdjemond, zonder tquote:
Denk dat het Ilvis.quote:
En is Geiger bij?quote:
Je hebt ze geteld?quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:19 schreef Remco het volgende:
Krijn Schuitemaker bij de NOS heeft letterlijk 50x Jens Lurås Oftebro compleet uitgesproken.
Ik denk oprecht dat dit een voorzichtige schatting isquote:
Dan is het niet letterlijk :quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:26 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat dit een voorzichtige schatting is. Nu snap ik dat zijn broer mee deed maar dit was echt nergens voor nodig.
Ok, even herstel.quote:Op woensdag 11 februari 2026 13:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat laatste is echt onzin. Zelfs in het zwemmen worden wij officials juryleden genoemdje bent toch aan het beoordelen of iemand zich wel aan de regels houdt.
Zou het erg verschillen van de kanshebbers bij de kleine schans combinatie?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 10:01 schreef franklop het volgende:
Vandaag de grote schans en 10K voor de mannen. Geen idee wie er tegenwoordig favorieten zijn hier.
Ach Duitsersquote:
Nu dus!quote:
Zou die niet als een baksteen naar beneden zakken?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 13:46 schreef Szura het volgende:
Zou Klaebo dit niet ook even kunnen meepakken?
Team NoKo; beste schansspringer en beste langlaufer van een land!quote:Op dinsdag 17 februari 2026 13:46 schreef Szura het volgende:
Zou Klaebo dit niet ook even kunnen meepakken?
Tja dan kan de Noorse schansspringer achteruit van de schans af en winnen ze nogquote:Op dinsdag 17 februari 2026 13:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Team NoKo; beste schansspringer en beste langlaufer van een land!
Iets gegroeide voorsprong ja, maar voor mijn gevoel laten ze hem ook wat zwemmen.quote:
Zwemmen in de sneeuw moet je ook niet gaan doenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 13:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Iets gegroeide voorsprong ja, maar voor mijn gevoel laten ze hem ook wat zwemmen.
Het is wel een vrije slag!quote:Op dinsdag 17 februari 2026 13:54 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Zwemmen in de sneeuw moet je ook niet gaan doen
Heet het dan KoNo?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 13:59 schreef franklop het volgende:
NoKo met langlaufen eerst had ik nog niet eerder van gehoord
Ik stel voor NoKo dat begint bij de finish en eindigt bij de start.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 13:59 schreef franklop het volgende:
Van Herola kan ik mij dat wel voorstellen.quote:
Dit topic loopt ook nog niet echt storm.quote:
En dat terwijl het programma leeg isquote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit topic loopt ook nog niet echt storm.
Wel leuk dat zo'n klein land als Noorwegen eens een gouden medaille pakt ja.quote:
Bij de massastart.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 13:59 schreef franklop het volgende:
Oostenrijk zelfs achter Noorwegen, dit is wel gespeeld.quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:30 schreef Felagund het volgende:
Duitsers liggen vooraan na het skispringen, Noorwegen 2e en Japan 3e.
Ik vrees dat ze het gewoon weer gaan winnen ja.quote:Op donderdag 19 februari 2026 14:16 schreef WAvanBuren het volgende:
Het zou wel goed zijn voor de (olympische status van) sport als Noorwegen dit niet wint. IJdele hoop vrees ik.
SkiMoNoCo?quote:Op donderdag 19 februari 2026 14:25 schreef Dagoduck het volgende:
Wanneer gaan ze traplopen en velletjes verwijderen?
Met zo'n naam alleen maar Japanners op het podium.quote:
Het is in ieder geval geen pap.quote:Op donderdag 19 februari 2026 14:32 schreef chufi het volgende:
Ligt er teveel sneeuw om lekker te langlaufen?
Moeten ze wel meer dan 20 seconden nog goedmaken.quote:
Denk niet dat Rydzek mee luistert.quote:Op donderdag 19 februari 2026 14:38 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Moeten ze alleen een beetje beter luisteren
Die is aan het tellenquote:Op donderdag 19 februari 2026 14:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Denk niet dat Geiger mee luistert.
Norse Combinatie.quote:Op donderdag 19 februari 2026 14:44 schreef Zorro het volgende:
Maak er maar gewoon Noorse Combinatie van
3x dezelfde winnaar, niet echt hele memorabele wedstrijden, vaak halflege tribunes. Ik zie eerlijk gezegd niks wat nou echt in het voordeel van de sport heeft gewerkt om de status te houden. Helaas.quote:
Record van alle landen of van Noorwegen?quote:Op donderdag 19 februari 2026 14:49 schreef Felagund het volgende:
Noorwegen gaat zo waarschijnlijk wel het record pakken met het meeste aantal goud op 1 (Winter) Spelen, ze staan nu al op 16.
3x hetzelfde podium ook (met 1x een wisseling tussen 2 en 3).quote:Op donderdag 19 februari 2026 14:47 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
3x dezelfde winnaar, niet echt hele memorabele wedstrijden, vaak halflege tribunes. Ik zie eerlijk gezegd niks wat nou echt in het voordeel van de sport heeft gewerkt om de status te houden. Helaas.
Alle landen, maar het vorige record (16 goud in 2022) is ook in handen van Noorwegen. Dat hebben ze nu dus geëvenaard.quote:Op donderdag 19 februari 2026 14:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Record van alle landen of van Noorwegen?
Misschien vrouwen toevoegen en dan gemengd estafette doen?quote:Op donderdag 19 februari 2026 14:47 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
3x dezelfde winnaar, niet echt hele memorabele wedstrijden, vaak halflege tribunes. Ik zie eerlijk gezegd niks wat nou echt in het voordeel van de sport heeft gewerkt om de status te houden. Helaas.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |