Norse Combinatie.quote:Op donderdag 19 februari 2026 14:44 schreef Zorro het volgende:
Maak er maar gewoon Noorse Combinatie van
3x dezelfde winnaar, niet echt hele memorabele wedstrijden, vaak halflege tribunes. Ik zie eerlijk gezegd niks wat nou echt in het voordeel van de sport heeft gewerkt om de status te houden. Helaas.quote:
Record van alle landen of van Noorwegen?quote:Op donderdag 19 februari 2026 14:49 schreef Felagund het volgende:
Noorwegen gaat zo waarschijnlijk wel het record pakken met het meeste aantal goud op 1 (Winter) Spelen, ze staan nu al op 16.
3x hetzelfde podium ook (met 1x een wisseling tussen 2 en 3).quote:Op donderdag 19 februari 2026 14:47 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
3x dezelfde winnaar, niet echt hele memorabele wedstrijden, vaak halflege tribunes. Ik zie eerlijk gezegd niks wat nou echt in het voordeel van de sport heeft gewerkt om de status te houden. Helaas.
Alle landen, maar het vorige record (16 goud in 2022) is ook in handen van Noorwegen. Dat hebben ze nu dus geëvenaard.quote:Op donderdag 19 februari 2026 14:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Record van alle landen of van Noorwegen?
Misschien vrouwen toevoegen en dan gemengd estafette doen?quote:Op donderdag 19 februari 2026 14:47 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
3x dezelfde winnaar, niet echt hele memorabele wedstrijden, vaak halflege tribunes. Ik zie eerlijk gezegd niks wat nou echt in het voordeel van de sport heeft gewerkt om de status te houden. Helaas.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |