ging over de eventuele toevoeging van veldlopen en veldrijdenquote:Op woensdag 11 februari 2026 10:14 schreef Felagund het volgende:
Zat Ivo nou de trucjes sporten te dissen? Ik viel er net in, maar hoorde iets dat het niet ten koste mag gaan van de echte wintersporten.
Ik hoorde het ja, had het even teruggeluisterd. Op zich wel een goed punt, maar er kan wel wat gesnoeid worden in de x-games onderdelen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
ging over de eventuele toevoeging van veldlopen en veldrijden
Nee hij wil vooral niet dat toevoegingen zoals veldrijden en veldlopen ten koste gaan van dit soort sporten. Nu staat de Noordse Combi volgens mij al onder druk zolang in de OWS volg, maar het is er nog altijdquote:Op woensdag 11 februari 2026 10:14 schreef Felagund het volgende:
Zat Ivo nou de trucjes sporten te dissen? Ik viel er net in, maar hoorde iets dat het niet ten koste mag gaan van de echte wintersporten.
vooral in de ski-onderdelen daar bij die x-games onderdelen mag wel wat gesnoeid worden, toch vaak een stuk minder dan het snowboard alternatief.quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik hoorde het ja, had het even teruggeluisterd. Op zich wel een goed punt, maar er kan wel wat gesnoeid worden in de x-games onderdelen.
Alle jurysporten mogen wel opdoekenquote:Op woensdag 11 februari 2026 10:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
vooral in de ski-onderdelen daar bij die x-games onderdelen mag wel wat gesnoeid worden, toch vaak een stuk minder dan het snowboard alternatief.
Dan zijn we binnen 5 dagen wel klaar met de OWSquote:Op woensdag 11 februari 2026 10:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Alle jurysporten mogen wel opdoeken
Of in ieder geval zeer duidelijke regels zoals bij turnen/kunstschaatsen, daar valt iets duidelijk uit te leggen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dus geen schansspringen, Noordse combinatie, shorttrack, kunstschaatsen, freestyle skieen en snowboarden?quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Nou ja deze sport kan ik wel missen eigenlijk, voelt toch als een willekeurige combinatie van 2 sporten en het niveau is niet al te hoog. Ben er wel mee eens dat sommige van die x games onderdelen er ook wel uit mogen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee hij wil vooral niet dat toevoegingen zoals veldrijden en veldlopen ten koste gaan van dit soort sporten. Nu staat de Noordse Combi volgens mij al onder druk zolang in de OWS volg, maar het is er nog altijd
Laatste 3 opheffen. Kunstschaatsen is voor de helft kindermisbruik. Freestyle skieen en snowboarden mogen ze lekker op de X games doen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dus geen schansspringen, Noordse combinatie, shorttrack, kunstschaatsen, freestyle skieen en snowboarden?
Ben jij 8?quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:38 schreef Dagoduck het volgende:
Elke keer als er een atleet van de schans vliegt zegt een stemmetje in mijn hoofd "Weeeeeeeeeeeeeeeeeeee"
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Was ik maar 8.quote:
Ik vind eigenlijk dat ze direct na de schans door hadden moeten skiën naar de finish.quote:
Schansspringen is zover ik weet ook ter bevordering van de veiligheid. Van sporters die aan penisvergrotingen denken om wellicht een iets groter pak te mogen aantrekken zodat ze een tikje verder kunnen springen mag je alles verwachten.quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Laatste 3 opheffen. Kunstschaatsen is voor de helft kindermisbruik. Freestyle skieen en snowboarden mogen ze lekker op de X games doen.
Schansspringen/noordse combinatie gewoon lekker op afstand ipv punten voor landing. Shorttrack jury hernoemen naar scheidsrechter.
Inderdaad. Je zou het nog kunnen veranderen dat je bijvoorbeeld strafpunten krijgt bij geen telemarklanding, of bij een onveilige landing.quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Schansspringen is zover ik weet ook ter bevordering van de veiligheid. Van sporters die aan penisvergrotingen denken om wellicht een iets groter pak te mogen aantrekken zodat ze een tikje verder kunnen springen mag je alles verwachten.
Dat is dan ook de enige sport waar ik punten acceptabel vind, maar dan ook alleen zoals nu, als onderdeel van het totaal.
Dat laatste is echt onzin. Zelfs in het zwemmen worden wij officials juryleden genoemdquote:Op woensdag 11 februari 2026 10:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Laatste 3 opheffen. Kunstschaatsen is voor de helft kindermisbruik. Freestyle skieen en snowboarden mogen ze lekker op de X games doen.
Schansspringen/noordse combinatie gewoon lekker op afstand ipv punten voor landing. Shorttrack jury hernoemen naar scheidsrechter.
Inb4 G2 tactics.quote:
Ilves loopt uit!quote:
Preciesquote:
Massasprint dadelijk.quote:Op woensdag 11 februari 2026 13:48 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Is er genoeg wind voor waaiers?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |