Je hebt ze geteld?quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:19 schreef Remco het volgende:
Krijn Schuitemaker bij de NOS heeft letterlijk 50x Jens Lurås Oftebro compleet uitgesproken.
Ik denk oprecht dat dit een voorzichtige schatting isquote:
Dan is het niet letterlijk :quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:26 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat dit een voorzichtige schatting is. Nu snap ik dat zijn broer mee deed maar dit was echt nergens voor nodig.
Ok, even herstel.quote:Op woensdag 11 februari 2026 13:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat laatste is echt onzin. Zelfs in het zwemmen worden wij officials juryleden genoemdje bent toch aan het beoordelen of iemand zich wel aan de regels houdt.
Zou het erg verschillen van de kanshebbers bij de kleine schans combinatie?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 10:01 schreef franklop het volgende:
Vandaag de grote schans en 10K voor de mannen. Geen idee wie er tegenwoordig favorieten zijn hier.
Ach Duitsersquote:
Nu dus!quote:
Zou die niet als een baksteen naar beneden zakken?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 13:46 schreef Szura het volgende:
Zou Klaebo dit niet ook even kunnen meepakken?
Team NoKo; beste schansspringer en beste langlaufer van een land!quote:Op dinsdag 17 februari 2026 13:46 schreef Szura het volgende:
Zou Klaebo dit niet ook even kunnen meepakken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |