NETJES! Goed bezig Luctorquote:Op zondag 8 februari 2026 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
4-4 gedaan.![]()
Weer eens niet verloren. Dat voelt als winnen.
Ah, dank u! Ik had het zelf moeten kunnen bedenkenquote:Op maandag 9 februari 2026 12:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Donald Trump Mother Fucker.
Natuurlijk! Ik heb de hele super bowl gezien. @Strani waarschijnlijk ook wel. De SB was een stuk spannender dan vorig jaar. Vooral defensief zat het goed in elkaar en Gonzalez was bijzonder goed in vorm. Helaas deed zijn team het een stuk minder.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:14 schreef NailQueen het volgende:
Zijn er mensen die vannacht opblijven voor Bad Bunny (en de superbowl)?
Zeker! Ik heb bij een vriend gekeken en nam de eerste trein naar huis. Om 7.08 lag ik lekker in bedjequote:Op zondag 8 februari 2026 23:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor ik blijf op
@:billdauterive en jij?
Dat lied deden ze het langstquote:Op maandag 9 februari 2026 10:38 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb de superbowl optredens wel even teruggekeken. Green Day deed de opening, das meer mijn muziek. Inclusief het toepasselijke American Idiot.
quote:Op maandag 9 februari 2026 12:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was geen goede wedstrijd nee. Erg defensief en eenzijdig. Maar ja, kan gebeuren. Rond half vijf waren we klaar.
Hmmmmquote:Op maandag 9 februari 2026 13:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Natuurlijk! Ik heb de hele super bowl gezien. @:Strani waarschijnlijk ook wel. De SB was een stuk spannender dan vorig jaar. Vooral defensief zat het goed in elkaar en Gonzalez was bijzonder goed in vorm. Helaas deed zijn team het een stuk minder.
Nou ja, vorig jaar was inderdaad nog veel erger. Wat @BillDauterive zegt klopt helemaal, verdedigend zat het uitstekend in elkaar. Maar spannend was het nooit echt, vond ik.quote:
Mwah, half mee eens. Inderdaad eenzijdig, maar het was langer spannend dan vorig jaar. En Gonzalez, waarvan ik tegen een vriend zei dat we die in de gaten moesten houden, speelde heel goed.quote:Op maandag 9 februari 2026 12:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was geen goede wedstrijd nee. Erg defensief en eenzijdig. Maar ja, kan gebeuren. Rond half vijf waren we klaar.
Op papier was het wel spannend. Eén TD en de Patriots waren weer terug in de wedstrijd. Goed, iedereen zag ook wel dat dat er niet echt in zou zitten, maar tochquote:Op maandag 9 februari 2026 13:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, vorig jaar was inderdaad nog veel erger. Wat @:billdauterive zegt klopt helemaal, verdedigend zat het uitstekend in elkaar. Maar spannend was het nooit echt, vond ik.
Ja, Strani heeft ook gelijk natuurlijk. Weinig TDs, weinig mooie aanvallende acties en de punten werden vooral door de kicker gemaakt. Daar ga je geen SB voor kijken. De QB van de Patriots was nergens, je vraagt je bijna af of Drake Maye deed of niet? Hij zat totaal niet in het spel. Erg knap hoe de Seahawks dit gespeeld hebben.quote:
Hier was er vandaag ook storing met de printer.quote:Op maandag 9 februari 2026 15:28 schreef NailQueen het volgende:
We kunnen (middelmatige) artiesten voor een snoepreisje de ruimte in schieten maar werkende printers op kantoor ho maar
Hier heeft de halve straat geen stroom, kan ergerquote:Op maandag 9 februari 2026 15:28 schreef NailQueen het volgende:
We kunnen (middelmatige) artiesten voor een snoepreisje de ruimte in schieten maar werkende printers op kantoor ho maar
Als jouw bedrijf een soortgelijk budget beschikbaar stelt voor printen als wat men vrijmaakt voor zo'n ruimtereisje, zou het toch moeten kunnen om tien tot vijftien A4tjes vol te kunnen printen, mits zwart-wit.quote:Op maandag 9 februari 2026 15:28 schreef NailQueen het volgende:
Zwart-wit komt die kekke PPT van @NailQueen natuurlijk niet volledig tot zijn recht.quote:Op maandag 9 februari 2026 15:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Als jouw bedrijf een soortgelijk budget beschikbaar stelt voor printen als wat men vrijmaakt voor zo'n ruimtereisje, zou het toch moeten kunnen om tien tot vijftien A4tjes vol te kunnen printen, mits zwart-wit.
Hmm ja maar misschien kan ze hem nog handmatig inkleuren met viltstiften?quote:Op maandag 9 februari 2026 15:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zwart-wit komt die kekke PPT van @:nailqueen natuurlijk niet volledig tot zijn recht.
Dat is wel een leuk klusje voor in de middag inderdaadquote:Op maandag 9 februari 2026 16:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm ja maar misschien kan ze hem nog handmatig inkleuren met viltstiften?
quote:Op maandag 9 februari 2026 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier was er vandaag ook storing met de printer.
Dan moeten we toch het Koningshuis verantwoordelijk houden. Vooral WimLex met zijn gympies. Die brengen dan ongeluk.quote:Op maandag 9 februari 2026 16:27 schreef Strani het volgende:
Goed... vandaag moeten er toch echt medailles komen want anders is de Nederlandse sport in z'n geheel gewoon failliet. En eigenlijk Nederland als land ook.
Ja, die zal dan ook moeten opstappen. Gelukkig voor hem komt er wellicht binnenkort een positie vrij in Noorwegen.quote:Op maandag 9 februari 2026 16:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan moeten we toch het Koningshuis verantwoordelijk houden. Vooral WimLex met zijn gympies. Die brengen dan ongeluk.
Waar is @mandy14091986 als je haar nodig hebt!!quote:Op maandag 9 februari 2026 15:28 schreef NailQueen het volgende:
Niet per se spanning, maar ik heb er wel zin inquote:Op maandag 9 februari 2026 18:01 schreef Arizona het volgende:
Nou mensen, hebben we al gezonde spanning voor het tweede deel van het schaatsen zo?
Ik hoop echt dat we nu onze eerste medaille(s) pakkenquote:Op maandag 9 februari 2026 18:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niet per se spanning, maar ik heb er wel zin inSchulting staat nog eerste, dat is een mooie verrassing. Jij?
De Vrij ookquote:Op maandag 9 februari 2026 18:08 schreef Arizona het volgende:
Dumfries op de tribune, nu komt het goed
Sowieso 11e nu.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:24 schreef BillDauterive het volgende:
De tijd van Schulting blijft nog steeds staan. Doet ze goed
Jinxerquote:Op maandag 9 februari 2026 18:24 schreef BillDauterive het volgende:
De tijd van Schulting blijft nog steeds staan. Doet ze goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |