Volgens de kranten was de rust het hoogtepunt, dus daar gaat wel iets mis.quote:Op maandag 9 februari 2026 06:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb niks meegekregen van de Super Bowl van vannacht.![]()
En dat vond ik ook totaal niet erg. Ik heb niks met American Football.
Ik lees nu pas dat hij zich regelmatig uitspreekt tegen trump en het vaak opneemt voor vrouwen en LGBTI-rechten. Oke dat soort artiesten mag ik welquote:Op zondag 8 februari 2026 23:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van hem, ik kan zelfs geen enkel nummer van hem op noemen, maar ik zag toevallig voorbij komen dat hij optreed bij de superbowl
Ik hoor net op de radio dat we pech hebben dat ze alledrie in de buitenbaan starten, dat de winnaar in 64% van de gevallen uit de binnenbaan komt. Altijd tegen onsquote:Op maandag 9 februari 2026 10:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ben benieuwd of Leerdam het waar gaat maken straks.
Begin jij nu ook alquote:Op maandag 9 februari 2026 11:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hoor net op de radio dat we pech hebben dat ze alledrie in de buitenbaan starten, dat de winnaar in 64% van de gevallen uit de binnenbaan komt. Altijd tegen ons
36% kans dus om wel gewoon te winnen.quote:Op maandag 9 februari 2026 11:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hoor net op de radio dat we pech hebben dat ze alledrie in de buitenbaan starten, dat de winnaar in 64% van de gevallen uit de binnenbaan komt. Altijd tegen ons
Bad Bunny is ook niet per se mijn favoriete artiest, maar op z'n laatste album heeft hij wel veel traditionele Latin invloeden, een soort eerbetoon aan zijn afkomst. Dat was die halftime show ook. En dat kan ik wel waarderen.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben al geen fan van American Football, maar met kwalitatief uitermate teleurstellende muziek er nog bij heb ik nog minder zin om te gaan kijken.
Op deze baan zal ze wel genadeloos stilvallen. Miho Takagi gaat winnen.quote:Op maandag 9 februari 2026 10:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ben benieuwd of Leerdam het waar gaat maken straks.
Wat ik apart vind is dat de MAGA-beweging dus beweerd dat Bad Bunny er niet mag optreden omdat hij niet Amerikaans is. Terwijl de afgelopen jaren de halftime show gedaan werd door artiesten zoals Rihanna, Shakira, The Weeknd en Coldplay. Die komen ook niet uit de VSquote:Op maandag 9 februari 2026 11:58 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Bad Bunny is ook niet per se mijn favoriete artiest, maar op z'n laatste album heeft hij wel veel traditionele Latin invloeden, een soort eerbetoon aan zijn afkomst. Dat was die halftime show ook. En dat kan ik wel waarderen.
Die belachelijke Charlie Kirk-kliek met hun eigen halftime show met Kid fucking Rock, echt te triest. Wat is die hele MAGA-beweging een stel ongelofelijke losers.
quote:Op maandag 9 februari 2026 12:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat ik apart vind is dat de MAGA-beweging dus beweerd dat Bad Bunny er niet mag optreden omdat hij niet Amerikaans is. Terwijl de afgelopen jaren de halftime show gedaan werd door artiesten zoals Rihanna, Shakira, The Weeknd en Coldplay. Die komen ook niet uit de VS
Het ergste is: hij is dus wel Amerikaans. Puerto Rico hoort bij de USA.quote:Op maandag 9 februari 2026 12:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat ik apart vind is dat de MAGA-beweging dus beweerd dat Bad Bunny er niet mag optreden omdat hij niet Amerikaans is. Terwijl de afgelopen jaren de halftime show gedaan werd door artiesten zoals Rihanna, Shakira, The Weeknd en Coldplay. Die komen ook niet uit de VS
En hij komt uit Puerto Rico, wat Amerikaans grondgebied is.quote:Op maandag 9 februari 2026 12:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik denk dat er in de geschiedenis zelden een groepering is geweest die triester is dan MAGA.quote:Op maandag 9 februari 2026 11:58 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Bad Bunny is ook niet per se mijn favoriete artiest, maar op z'n laatste album heeft hij wel veel traditionele Latin invloeden, een soort eerbetoon aan zijn afkomst. Dat was die halftime show ook. En dat kan ik wel waarderen.
Die belachelijke Charlie Kirk-kliek met hun eigen halftime show met Kid fucking Rock, echt te triest. Wat is die hele MAGA-beweging een stel ongelofelijke losers.
quote:Op maandag 9 februari 2026 12:17 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het ergste is: hij is dus wel Amerikaans. Puerto Rico hoort bij de USA.
Nou dat verdient zelfs een dubbelequote:Op maandag 9 februari 2026 12:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
En hij komt uit Puerto Rico, wat Amerikaans grondgebied is.
Het was geen goede wedstrijd nee. Erg defensief en eenzijdig. Maar ja, kan gebeuren. Rond half vijf waren we klaar.quote:Op maandag 9 februari 2026 09:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens de kranten was de rust het hoogtepunt, dus daar gaat wel iets mis.
Nou ik heb niks met badmintonquote:Op maandag 9 februari 2026 06:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb niks meegekregen van de Super Bowl van vannacht.![]()
En dat vond ik ook totaal niet erg. Ik heb niks met American Football.
Dat mag. Krijgt in Nederland ook weinig aandacht, dus het is een hele makkelijke manier om dat te mijden. Ik weet niet hoe dat in Spanje is, maar ik verwacht vergelijkbaar.quote:
Hetzelfde. American Football krijgt in Nederland ook heel weinig aandacht en dat vind ik wel oké, want nu krijgen we tenminste alleen zo rond de Super Bowl van iedereen te horen dat men de sport niks vindtquote:Op maandag 9 februari 2026 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat mag. Krijgt in Nederland ook weinig aandacht, dus het is een hele makkelijke manier om dat te mijden. Ik weet niet hoe dat in Spanje is, maar ik verwacht vergelijkbaar.
Waar staat DTMF voor dan? Behalve voor Dual-Tone Multi-Frequency?quote:Op maandag 9 februari 2026 12:36 schreef blackswangreen het volgende:
Nog een leuk Bad Bunny-detail: zijn album en zijn grote hit momenteel heten Debí Tirar Mas Fotos, "ik had meer foto's moeten nemen". Dat is een verwijzing naar zijn jeugd in Puerto Rico, maar de titel staat afgekort op Spotify als DTMF. Geen toeval natuurlijk.
Donald Trump Mother Fucker.quote:Op maandag 9 februari 2026 12:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar staat DTMF voor dan? Behalve voor Dual-Tone Multi-Frequency?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |