Als het aan haar ligt is dit pas het begin.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 02:22 schreef Red_85 het volgende:
'Welke gek doet nou zoiets?'
Nou, deze dus.
Hier lijkt niks mis te kunnen gaan.quote:Geen verplichte TBS opname voor iemand die zulke gruwelijke dingen heeft gedaan en bovendien de ambitie heeft om seriemoordenaar te worden. Ongelooflijk.
Deze kunnen niet geholpen wordenquote:Op vrijdag 6 februari 2026 03:30 schreef Flow3r het volgende:
Doodenge mensen, opsluiten en nooit meer vrijlaten
quote:Op vrijdag 6 februari 2026 07:11 schreef de_boswachter het volgende:
Nounou wat erg. We hebben vroeger allemaal wel eens een mierennest in brand proberen te steken of niet dan?
Deze mag gewoon vrij rond lopen. Bizar dat deze dame die duidelijk krankzinnig is niet gewoon voor altijd opgesloten wordt.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 06:51 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Deze kunnen niet geholpen worden
Dus waarom zal de maatschappij dan de kosten moeten dragen.
Dolle honden geven we een spuitje.
nee, alleen debielen doen datquote:Op vrijdag 6 februari 2026 07:11 schreef de_boswachter het volgende:
Nounou wat erg. We hebben vroeger allemaal wel eens een mierennest in brand proberen te steken of niet dan?
quote:Voor alles wat zij na het doden van de dieren met hen deed, kan ze volgens de wet niet worden gestraft.
Ik geef toe dat mevrouw een doodeng mens zou kunnen zijn, maar voor jouw oplossing heeft rechter wel een wettelijke basis nodig..quote:Op vrijdag 6 februari 2026 03:30 schreef Flow3r het volgende:
Ok. Maar dus echt nog nooit als kind mierennest met wasbenzine uitgerookt dus?quote:
Hele logische gedachtes om katten dood te steken als je koeien ziet....quote:Op vrijdag 6 februari 2026 01:55 schreef EvilSkittle het volgende:
Ik liep in het bos en zag koeien. Later haalde ik het mes uit mijn tas en liep ik ermee in mijn hand. Ik stak een kat dood."
Nee nog nooit. Kinderen kunnen soms achterlijk doen, maar als je op die leeftijd dit soort dingen doet moet je gewoon opgeruimd worden. Doe je iedereen een plezier mee.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 07:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ok. Maar dus echt nog nooit als kind mierennest met wasbenzine uitgerookt dus?
Al is een kat villen wel wat extreem ja, geef ik toe.
https://www.rtl.nl/rtl-bo(...)rraders-kat-vermoordquote:Wat ook niet meehelpt, is een luguber kunstproject dat haar blijft achtervolgen. Ze vermoordde namelijk haar eigen kat, die ze vervolgens omtoverde tot handtas.
Ik wist helemaal niet dat ze dat ook had gedaan, maar dacht dat het gewoon een vreemd typje was. Enkeltje shredder!quote:Op vrijdag 6 februari 2026 08:40 schreef thedeedster het volgende:
19 jaar. Dat kan dus geen Tinkebell zijn.
[..]
https://www.rtl.nl/rtl-bo(...)rraders-kat-vermoord
Dit klinkt echt ongelooflijk creepy hoorquote:Op vrijdag 6 februari 2026 08:40 schreef thedeedster het volgende:
19 jaar. Dat kan dus geen Tinkebell zijn.
[..]
https://www.rtl.nl/rtl-bo(...)rraders-kat-vermoord
En dan?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 03:05 schreef Interloper het volgende:
Naakt vastbinden op de binnenplaats van een mannengevangenis. Anders gewoon van de planeet keilen.
Dan zweeft ze ergens rond in de vacuum of space.quote:
Lijkt me geen persoon die zich daar wat van gaat aantrekken. Het zal je dochter maar zijn....quote:Omdat de vrouw verschillende psychische stoornissen heeft, worden de feiten haar in verminderde mate toegerekend. Naast de tbs-maatregel krijgt ze een flink aantal voorwaarden opgelegd, zoals een verbod op alcohol- en drugsgebruik en een houdverbod voor dieren.
Als ze eenmaal uit de TBS haalt die dus gewoon weer een kat, konijn of cavia...quote:Op vrijdag 6 februari 2026 09:24 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Lijkt me geen persoon die zich daar wat van gaat aantrekken. Het zal je dochter maar zijn....
quote:Op vrijdag 6 februari 2026 07:11 schreef de_boswachter het volgende:
Wellicht. Hopelijk heeft de behandeling dan geholpen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:11 schreef Gia het volgende:
Ik vrees dat ze voor haar 30ste weer vrij vrouw is.
Krijgt ze zelf ook eens flinke (inwendige) stoksloagen!quote:
Klopt, eerst een peuter laten slachtenquote:Op vrijdag 6 februari 2026 07:38 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik geef toe dat mevrouw een doodeng mens zou kunnen zijn, maar voor jouw oplossing heeft rechter wel een wettelijke basis nodig..
19 jaar is geen kind he. Ik heb het over de periode basisschool. Of vliegende mieren de vleugeltjes uit trekken hihihi. Deden we ook wel eens.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 08:24 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Nee nog nooit. Kinderen kunnen soms achterlijk doen, maar als je op die leeftijd dit soort dingen doet moet je gewoon opgeruimd worden. Doe je iedereen een plezier mee.
Exact dit. Er zal eerst een mens het slachtoffer MOETEN worden voordat er DAN PAS adequaat (en hopelijk) levenslange straf/behandeling kan worden opgelegd.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:20 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Klopt, eerst een peuter laten slachten
Ja dat bedoel ik ook. Basisschool kinderen kunnen soms achterlijk doen. Erg zat, maar als het goed is gaat dit over. Maar dit kutwijf moet gewoon hoog aan een dikke boom.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
19 jaar is geen kind he. Ik heb het over de periode basisschool. Of vliegende mieren de vleugeltjes uit trekken hihihi. Deden we ook wel eens.
In de OP staat al dat ze niet verplicht wordt opgenomen. Ik snap dat het niet altijd nodig is, maar dit mens zou ik niet elke dag naar huis laten gaan.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 09:43 schreef Toine51 het volgende:
Mooi dat ze TBS krijgt...
Oh, wacht...
https://www.destentor.nl/(...)%2Fwww.google.com%2F
Spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 07:11 schreef de_boswachter het volgende:
Daarom komt het merendeel van deze gevallen niet meer buiten. Of het moet een psychose ofzo geweest zijn...quote:Op vrijdag 6 februari 2026 08:24 schreef Montagui het volgende:
Seriemoordernaar in de dop.
Zij missen iets in hun hersenen waardoor ze niet in staat zijn om te zelfreflecteren en schuld of spijt te voelen.
Denken dat je dit soort volk kunt 'behandelen'.![]()
Dan zou het mogelijk moeten zijn om ze dat wat ze missen alsnog te kunnen geven. Geloof niet dat de medische wetenschap daartoe al in staat is, en of dat überhaupt ooit mogelijk zal zijn.
Een genetisch foutje, wel lullig voor haar.
Je kan nu eenmaal niet iemand opsluiten op basis van kansberekening dat ze in de toekomst delict x gaan plegen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:35 schreef Montagui het volgende:
[..]
Exact dit. Er zal eerst een mens het slachtoffer MOETEN worden voordat er DAN PAS adequaat (en hopelijk) levenslange straf/behandeling kan worden opgelegd.
Dat terwijl er al zovele voorbeelden van seriemoordenaars op basis van haar profiel bekend zijn.
Tinkebell kreeg niet eens TBS (heeft ze wel nodig, dat mens is zo gek als een deur…).quote:Op vrijdag 6 februari 2026 11:43 schreef DrTokkie het volgende:
Doet me denken aan Tinkebell die haar kat wurgde om er een tasje van te maken.
https://youtube.com/shorts/8QwfVe57arg?si=ZLSEWZ0EbyRYs-f8
https://youtube.com/shorts/8QwfVe57arg?si=ZLSEWZ0EbyRYs-f8
Als man durf ik niet naast dit soort vrouwen te slapen, moet dan inderdaad aan de kat denken die wanhopig probeert te leven.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 11:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tinkebell kreeg niet eens TBS (heeft ze wel nodig, dat mens is zo gek als een deur…).
Zulke mensen zullen nooit leren van hun daden. Bij zulke personen werkt alleen 'eye for an eye'. Dus hetzelfde doen als wat diegene bij dieren gedaan heeft, maar dat mag jammer genoeg niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 01:55 schreef EvilSkittle het volgende:
Een 19-jarige vrouw krijgt tbs opgelegd voor een aantal dierenmishandelingen in Hilversum. De jonge vrouw achtervolgde, sloeg, spiesde, taserde, misbruikte, doodde en ontleedde katten en egels. Dat meldt NH Nieuws.
Omdat de vrouw tijdens een deel van de mishandelingen nog minderjarig was, vond de strafzaak achter gesloten deuren plaats. De rechtbank van Lelystad legde haar vandaag tbs met strenge voorwaarden en een gevangenisstraf van 391 dagen op, de tijd die de vrouw ook al in voorarrest heeft gezeten.
De mishandelingen vonden plaats tussen 1 juli 2024 en 25 januari 2025. De verdachte bekende de feiten en schreef erover in haar dagboek, deels in bloed. Daarin stonden passages als: "Ik liep in het bos en zag koeien. Later haalde ik het mes uit mijn tas en liep ik ermee in mijn hand. Ik stak een kat dood."
Afgesneden poten en snuiten
Van sommige mishandelingen zijn video's op de telefoon van de vrouw teruggevonden. Daarop is bijvoorbeeld te zien hoe ze een kat opjaagt en hard met een stok prikt. "Ik vond het geweldig haar zo bang te zien", vertelde ze in de rechtbank.
Voor of na het doden onthoofde, spietsde, vilde en ontleedde ze dieren. Voor alles wat zij na het doden van de dieren met hen deed, kan ze volgens de wet niet worden gestraft.
De vrouw bleek in het bezit te zijn van meerdere verboden wapens, zoals een ploertendoder (slagwapen), boksbeugels zonder en met mes, een armband met verborgen mes en een stroomstootwapen.
Wens om (serie)moordenaar te zijn
De rechtbank benadrukt in het vonnis de ernst van de mishandelingen en het hoge recidiverisico als de vrouw niet wordt behandeld. "In de bij haar aangetroffen schriftjes is een groot aantal gedachten, deels in bloed, opgeschreven die niet alleen zeer gruwelijk, maar bovenal zeer zorgelijk zijn. De verdachte beschrijft een
(serie) moordenaar te willen zijn en heeft het tot in detail over wat zij mensen wil aandoen."
Omdat de vrouw verschillende psychische stoornissen heeft, worden de feiten haar in verminderde mate toegerekend. Naast de tbs-maatregel krijgt ze een flink aantal voorwaarden opgelegd, zoals een verbod op alcohol- en drugsgebruik en een houdverbod voor dieren.
Ook mag ze het land niet verlaten. Zij wordt niet verplicht opgenomen in een kliniek, maar moet wel meewerken aan haar behandeling.
Opvallend genoeg kreeg afgelopen zomer ook al een andere jonge vrouw (21) uit Hilversum tbs en celstraf opgelegd voor vrijwel dezelfde strafbare feiten: het mishandelen en doden van katten, konijnen, muizen, een cavia, een kraai en een egel.
https://nos.nl/l/2601111
—————————————
Geen verplichte TBS opname voor iemand die zulke gruwelijke dingen heeft gedaan en bovendien de ambitie heeft om seriemoordenaar te worden. Ongelooflijk.
Zou ze echt op de beëindiging daarvan wachten ? Als ff niemand kijkt kan ze toch gewoon zó weer haar slag slaan ?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 09:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Als ze eenmaal uit de TBS haalt die dus gewoon weer een kat, konijn of cavia...
Ze was ooit semi aantrekkelijk en veel mannen laten zich daar makkelijk door afleiden. Wat vrouwen in haar zagen weet ik niet zo.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 11:57 schreef DrTokkie het volgende:
[..]
Als man durf ik niet naast dit soort vrouwen te slapen, moet dan inderdaad aan de kat denken die wanhopig probeert te leven.
Maar Tinkebell was toen plotseling heel populair bij mannen en vrouwen en ik vrees dat Tinkebell dus de inspiratie was voor dat 19e jarige katkillermeisje. Erg he?
Want sterilisatie voorkomt dat ze anderen wat aandoet?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:51 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
In de OP staat al dat ze niet verplicht wordt opgenomen. Ik snap dat het niet altijd nodig is, maar dit mens zou ik niet elke dag naar huis laten gaan.
Verplichte sterilisatie lijkt me ook een prima maatregel in dit geval.
Wat een ziek kutwijfquote:Op vrijdag 6 februari 2026 01:55 schreef EvilSkittle het volgende:
Daarop is bijvoorbeeld te zien hoe ze een kat opjaagt en hard met een stok prikt. "Ik vond het geweldig haar zo bang te zien", vertelde ze in de rechtbank.
Die mag ook de TBS in ja. Achterlijk wijf.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 11:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tinkebell kreeg niet eens TBS (heeft ze wel nodig, dat mens is zo gek als een deur…).
Dit maakt me echt woestquote:"Mijn liefste kat Pinkeltje kon niet alleen thuis gelaten worden. Maar ik moest vaak de deur uit, wat haar depressief maakte. Ik deed wat ik kon om te helpen en wurgde haar"
Misschien moeten we haar een linkje naar dit topic sturen. Kan ze mooi meedoen met de geweldadige fantasieen over shredders, stenegingen, groepsverkrachtingen en andere ziekelijke strafmethodes van sommige users hierquote:
Ja maar Tinkebell leeft nu in armoede en ik vind het zo van laat dat maar zo, ze kon plotseling alle mannen krijgen die dingen schreven zoals "wat een lekker...." e.d. beetje zoals seriemoordenaars in de USA heel veel verliefde vrouwen krijgen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 12:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ze was ooit semi aantrekkelijk en veel mannen laten zich daar makkelijk door afleiden. Wat vrouwen in haar zagen weet ik niet zo.
Inmiddels zullen mannen wel geneigd zijn om een grote boog om haar heen te nemen.
Pas geleden nog iets gezien over dat fenomeen en dat betreft vooral (een klein deel van) vrouwen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 12:48 schreef DrTokkie het volgende:
[..]
Ja maar Tinkebell leeft nu in armoede en ik vind het zo van laat dat maar zo, ze kon plotseling alle mannen krijgen die dingen schreven zoals "wat een lekker...." e.d. beetje zoals seriemoordenaars in de USA heel veel verliefde vrouwen krijgen.
ln de kinderopvang…quote:Op vrijdag 6 februari 2026 14:03 schreef oppiedoppie het volgende:
Tering, wat verontrustend om te lezen zeg. Ze zal maar zo slim zijn om zich anders voor te doen en dan over een aantal jaren weer vrij rondlopen.
Daar heb je een verklaring omtrent gedrag voor nodig en ik kan mij zo voorstellen dat zij die niet krijgt voor die functie.quote:
Mijn vertrouwen in dat systeem is bijna nul.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 14:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Daar heb je een verklaring omtrent gedrag voor nodig en ik kan mij zo voorstellen dat zij die niet krijgt voor die functie.
Zet maar vast in je agenda. Wedden dat ze dan opnieuw in het nieuws komt? Er zit iets goed fouts in dat koppie, wat we vaker zien bij seriemoordenaars. Hopen dat TBS wat resultaat heeft, maar ik vrees het ergste.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:11 schreef Gia het volgende:
Ik vrees dat ze voor haar 30ste weer vrij vrouw is.
Ik zeg toch niet dat het de enige maatregel is die ze moet krijgen?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 12:22 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Want sterilisatie voorkomt dat ze anderen wat aandoet?
Vriend, ze zegt letterlijk dat ze mensen wil vermoorden. Ze beschrijft in detail wat ze van plan is om anderen aan te doen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 11:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je kan nu eenmaal niet iemand opsluiten op basis van kansberekening dat ze in de toekomst delict x gaan plegen.
En dat seriemoordenaars vaak beginnen met dieren wil niet zeggen dat dit soort nare figuren vaak uitgroeien tot seriemoordenaars.
Sowieso is die kans bij haar al heel klein omdat vrouwelijke seriemoordenaars heel zeldzaam zijn. Zeker ook omdat ze kickt op geweld gebruiken. En vrouwen zijn daar niet zo goed in.
Of de psychose uitlokken waarin ze wel besluit een kind aan gort te steken.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 14:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
Overigens vind ik een verbod op drugsgebruik wel heel ver gaan. Ook zij kan haar middeltje vinden wat haar de rust in haar hoofd geeft om zaken eens op een andere manier te belichten. Ze kan er zomaar een ander mens van worden.
Als een mug jou prikt, sla je d'r ook dood. Deze vrouw is dankzij haar daden, minder waard dan een mug, en een stuk gevaarlijker.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 12:39 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Misschien moeten we haar een linkje naar dit topic sturen. Kan ze mooi meedoen met de geweldadige fantasieen over shredders, stenegingen, groepsverkrachtingen en andere ziekelijke strafmethodes van sommige users hier
Ik denk persoonlijk dat de kans bij haar erg groot isquote:Op vrijdag 6 februari 2026 11:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je kan nu eenmaal niet iemand opsluiten op basis van kansberekening dat ze in de toekomst delict x gaan plegen.
En dat seriemoordenaars vaak beginnen met dieren wil niet zeggen dat dit soort nare figuren vaak uitgroeien tot seriemoordenaars.
Sowieso is die kans bij haar al heel klein omdat vrouwelijke seriemoordenaars heel zeldzaam zijn. Zeker ook omdat ze kickt op geweld gebruiken. En vrouwen zijn daar niet zo goed in.
Ik zou echt hetzelfde geschreven hebben.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:21 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat de kans bij haar erg groot is![]()
Als het een man was geweest, dan zou je dat waarschijnlijk niet geschreven hebben.
En wanneer ga je daad bij woord voegen en deze 19 jarige vrouwlijke dierenmishandelaar dood schieten?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:11 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Als een mug jou prikt, sla je d'r ook dood. Deze vrouw is dankzij haar daden, minder waard dan een mug, en een stuk gevaarlijker.
Maar als je steniging te extreem vindt, een kogel is ook goed.
Jij denkt dat iedereen het daarom hier goed vindt, of zelfs leuk vindt om mensen te doden. Je maakt echter een cruciale denkfout. Deze vrouw wordt door haar daden niet langer gezien als een mens. Ze wordt terecht gezien als het kwaad waar je je voor moet weren. En het elimineren van het kwaad, in deze vorm, is juist een goed voorbeeld van ethisch handelen. Het voort laten bestaan van deze vrouw is onethisch.
Ja, dit gaat van kwaad tot erger.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 03:30 schreef Flow3r het volgende:
Als je al op zo een jonge leeftijd gruwelijke dingen uithaalt, zonder enige vorm van mededogen.. dan ben je heel erg ziek.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zou echt hetzelfde geschreven hebben.
Dierenmishandeling vind ik buitengewoon kwalijk. Maar we hebben het hier over een jong meisje, met stoornis. Om haar nu al af te schrijven... beetje vroeg.
En ik heb vertrouwen in het TBS systeem. We lezen in de krant over al die gevallen waarin het enorm mis is gegaan, maar laten we wel zijn: het gaat doorgaans wel goed. En hopelijk ook bij haar. Zowel voor haarzelf als haar omgeving.
Nee. Zou je dat willen?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Maak je ook wel eens muziekinstrumenten van dieren?
[ afbeelding ]
Als het legaal was en ze een dreiging voor mij en mijn geliefden vormde, per direct. Maar nee, ik zou de grote boeman zijn in deze rechtstaat, waar de onschuldigen vooral moeten lijden onder het medeleven dat we hebben voor tuig dat zonder knipperen je van je leven beroven, praktisch zonder enige reden.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:57 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
En wanneer ga je daad bij woord voegen en deze 19 jarige vrouwlijke dierenmishandelaar dood schieten?
Een echte keyboard warrior dus.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 22:09 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Als het legaal was en ze een dreiging voor mij en mijn geliefden vormde, per direct. Maar nee, ik zou de grote boeman zijn in deze rechtstaat, waar de onschuldigen vooral moeten lijden onder het medeleven dat we hebben voor tuig dat zonder knipperen je van je leven beroven, praktisch zonder enige reden.
Dan zal ze levenslang behandeld worden.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:24 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Als je al op zo een jonge leeftijd gruwelijke dingen uithaalt, zonder enige vorm van mededogen.. dan ben je heel erg ziek.
Zo ver ik weet is er geen volledige genezing voor zulke ernstige vormen van psychopathie
Specifiek zoals deze? Een paar misschien. Maar gekken? Heel veel. Lees op Fok! mee en je ziet dat het een best hoog percentage kan zijn.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 09:22 schreef EsserS het volgende:
Hoeveel van deze gekken lopen er eigenlijk rond in de straten van Nederland?
Hij is wel The goat van de doedelzak.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Maak je ook wel eens muziekinstrumenten van dieren?
[ afbeelding ]
'Iedereen is gek, behalve jij'quote:Op zaterdag 7 februari 2026 09:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Specifiek zoals deze? Een paar misschien. Maar gekken? Heel veel. Lees op Fok! mee en je ziet dat het een best hoog percentage kan zijn.
Je noemt haar een jong meisje. Ze is 19 jaar, een jonge volwassene. Als ze 8 was geweest zou ik nog geloven dat ze er met wat gerichte opvoeding overheen kan groeien, hoewel katten pijnigen dan ook zeker niet normaal is. Maar als een 19-jarige zelfs in de rechtszaal verkondigt hoe gelukkig het martelen van dieren haar maakt, dan vrees ik voor de maatschappij als die ooit nog vrij komt. Het zal maar in je buurt wonenquote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zou echt hetzelfde geschreven hebben.
Dierenmishandeling vind ik buitengewoon kwalijk. Maar we hebben het hier over een jong meisje, met stoornis. Om haar nu al af te schrijven... beetje vroeg.
En ik heb vertrouwen in het TBS systeem. We lezen in de krant over al die gevallen waarin het enorm mis is gegaan, maar laten we wel zijn: het gaat doorgaans wel goed. En hopelijk ook bij haar. Zowel voor haarzelf als haar omgeving.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |