Vriend, ze zegt letterlijk dat ze mensen wil vermoorden. Ze beschrijft in detail wat ze van plan is om anderen aan te doen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 11:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je kan nu eenmaal niet iemand opsluiten op basis van kansberekening dat ze in de toekomst delict x gaan plegen.
En dat seriemoordenaars vaak beginnen met dieren wil niet zeggen dat dit soort nare figuren vaak uitgroeien tot seriemoordenaars.
Sowieso is die kans bij haar al heel klein omdat vrouwelijke seriemoordenaars heel zeldzaam zijn. Zeker ook omdat ze kickt op geweld gebruiken. En vrouwen zijn daar niet zo goed in.
Of de psychose uitlokken waarin ze wel besluit een kind aan gort te steken.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 14:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
Overigens vind ik een verbod op drugsgebruik wel heel ver gaan. Ook zij kan haar middeltje vinden wat haar de rust in haar hoofd geeft om zaken eens op een andere manier te belichten. Ze kan er zomaar een ander mens van worden.
Als een mug jou prikt, sla je d'r ook dood. Deze vrouw is dankzij haar daden, minder waard dan een mug, en een stuk gevaarlijker.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 12:39 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Misschien moeten we haar een linkje naar dit topic sturen. Kan ze mooi meedoen met de geweldadige fantasieen over shredders, stenegingen, groepsverkrachtingen en andere ziekelijke strafmethodes van sommige users hier
Ik denk persoonlijk dat de kans bij haar erg groot isquote:Op vrijdag 6 februari 2026 11:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je kan nu eenmaal niet iemand opsluiten op basis van kansberekening dat ze in de toekomst delict x gaan plegen.
En dat seriemoordenaars vaak beginnen met dieren wil niet zeggen dat dit soort nare figuren vaak uitgroeien tot seriemoordenaars.
Sowieso is die kans bij haar al heel klein omdat vrouwelijke seriemoordenaars heel zeldzaam zijn. Zeker ook omdat ze kickt op geweld gebruiken. En vrouwen zijn daar niet zo goed in.
Ik zou echt hetzelfde geschreven hebben.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:21 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat de kans bij haar erg groot is![]()
Als het een man was geweest, dan zou je dat waarschijnlijk niet geschreven hebben.
En wanneer ga je daad bij woord voegen en deze 19 jarige vrouwlijke dierenmishandelaar dood schieten?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:11 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Als een mug jou prikt, sla je d'r ook dood. Deze vrouw is dankzij haar daden, minder waard dan een mug, en een stuk gevaarlijker.
Maar als je steniging te extreem vindt, een kogel is ook goed.
Jij denkt dat iedereen het daarom hier goed vindt, of zelfs leuk vindt om mensen te doden. Je maakt echter een cruciale denkfout. Deze vrouw wordt door haar daden niet langer gezien als een mens. Ze wordt terecht gezien als het kwaad waar je je voor moet weren. En het elimineren van het kwaad, in deze vorm, is juist een goed voorbeeld van ethisch handelen. Het voort laten bestaan van deze vrouw is onethisch.
Ja, dit gaat van kwaad tot erger.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 03:30 schreef Flow3r het volgende:
Doodenge mensen, opsluiten en nooit meer vrijlaten
Als je al op zo een jonge leeftijd gruwelijke dingen uithaalt, zonder enige vorm van mededogen.. dan ben je heel erg ziek.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zou echt hetzelfde geschreven hebben.
Dierenmishandeling vind ik buitengewoon kwalijk. Maar we hebben het hier over een jong meisje, met stoornis. Om haar nu al af te schrijven... beetje vroeg.
En ik heb vertrouwen in het TBS systeem. We lezen in de krant over al die gevallen waarin het enorm mis is gegaan, maar laten we wel zijn: het gaat doorgaans wel goed. En hopelijk ook bij haar. Zowel voor haarzelf als haar omgeving.
Nee. Zou je dat willen?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Maak je ook wel eens muziekinstrumenten van dieren?
[ afbeelding ]
Als het legaal was en ze een dreiging voor mij en mijn geliefden vormde, per direct. Maar nee, ik zou de grote boeman zijn in deze rechtstaat, waar de onschuldigen vooral moeten lijden onder het medeleven dat we hebben voor tuig dat zonder knipperen je van je leven beroven, praktisch zonder enige reden.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:57 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
En wanneer ga je daad bij woord voegen en deze 19 jarige vrouwlijke dierenmishandelaar dood schieten?
Een echte keyboard warrior dus.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 22:09 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Als het legaal was en ze een dreiging voor mij en mijn geliefden vormde, per direct. Maar nee, ik zou de grote boeman zijn in deze rechtstaat, waar de onschuldigen vooral moeten lijden onder het medeleven dat we hebben voor tuig dat zonder knipperen je van je leven beroven, praktisch zonder enige reden.
Dan zal ze levenslang behandeld worden.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:24 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Als je al op zo een jonge leeftijd gruwelijke dingen uithaalt, zonder enige vorm van mededogen.. dan ben je heel erg ziek.
Zo ver ik weet is er geen volledige genezing voor zulke ernstige vormen van psychopathie
Specifiek zoals deze? Een paar misschien. Maar gekken? Heel veel. Lees op Fok! mee en je ziet dat het een best hoog percentage kan zijn.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 09:22 schreef EsserS het volgende:
Hoeveel van deze gekken lopen er eigenlijk rond in de straten van Nederland?
Hij is wel The goat van de doedelzak.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Maak je ook wel eens muziekinstrumenten van dieren?
[ afbeelding ]
'Iedereen is gek, behalve jij'quote:Op zaterdag 7 februari 2026 09:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Specifiek zoals deze? Een paar misschien. Maar gekken? Heel veel. Lees op Fok! mee en je ziet dat het een best hoog percentage kan zijn.
Je noemt haar een jong meisje. Ze is 19 jaar, een jonge volwassene. Als ze 8 was geweest zou ik nog geloven dat ze er met wat gerichte opvoeding overheen kan groeien, hoewel katten pijnigen dan ook zeker niet normaal is. Maar als een 19-jarige zelfs in de rechtszaal verkondigt hoe gelukkig het martelen van dieren haar maakt, dan vrees ik voor de maatschappij als die ooit nog vrij komt. Het zal maar in je buurt wonenquote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zou echt hetzelfde geschreven hebben.
Dierenmishandeling vind ik buitengewoon kwalijk. Maar we hebben het hier over een jong meisje, met stoornis. Om haar nu al af te schrijven... beetje vroeg.
En ik heb vertrouwen in het TBS systeem. We lezen in de krant over al die gevallen waarin het enorm mis is gegaan, maar laten we wel zijn: het gaat doorgaans wel goed. En hopelijk ook bij haar. Zowel voor haarzelf als haar omgeving.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |