Als het aan haar ligt is dit pas het begin.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 02:22 schreef Red_85 het volgende:
'Welke gek doet nou zoiets?'
Nou, deze dus.
Hier lijkt niks mis te kunnen gaan.quote:Geen verplichte TBS opname voor iemand die zulke gruwelijke dingen heeft gedaan en bovendien de ambitie heeft om seriemoordenaar te worden. Ongelooflijk.
Deze kunnen niet geholpen wordenquote:Op vrijdag 6 februari 2026 03:30 schreef Flow3r het volgende:
Doodenge mensen, opsluiten en nooit meer vrijlaten
quote:Op vrijdag 6 februari 2026 07:11 schreef de_boswachter het volgende:
Nounou wat erg. We hebben vroeger allemaal wel eens een mierennest in brand proberen te steken of niet dan?
Deze mag gewoon vrij rond lopen. Bizar dat deze dame die duidelijk krankzinnig is niet gewoon voor altijd opgesloten wordt.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 06:51 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Deze kunnen niet geholpen worden
Dus waarom zal de maatschappij dan de kosten moeten dragen.
Dolle honden geven we een spuitje.
nee, alleen debielen doen datquote:Op vrijdag 6 februari 2026 07:11 schreef de_boswachter het volgende:
Nounou wat erg. We hebben vroeger allemaal wel eens een mierennest in brand proberen te steken of niet dan?
quote:Voor alles wat zij na het doden van de dieren met hen deed, kan ze volgens de wet niet worden gestraft.
Ik geef toe dat mevrouw een doodeng mens zou kunnen zijn, maar voor jouw oplossing heeft rechter wel een wettelijke basis nodig..quote:Op vrijdag 6 februari 2026 03:30 schreef Flow3r het volgende:
Doodenge mensen, opsluiten en nooit meer vrijlaten
Ok. Maar dus echt nog nooit als kind mierennest met wasbenzine uitgerookt dus?quote:
Hele logische gedachtes om katten dood te steken als je koeien ziet....quote:Op vrijdag 6 februari 2026 01:55 schreef EvilSkittle het volgende:
Ik liep in het bos en zag koeien. Later haalde ik het mes uit mijn tas en liep ik ermee in mijn hand. Ik stak een kat dood."
Nee nog nooit. Kinderen kunnen soms achterlijk doen, maar als je op die leeftijd dit soort dingen doet moet je gewoon opgeruimd worden. Doe je iedereen een plezier mee.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 07:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ok. Maar dus echt nog nooit als kind mierennest met wasbenzine uitgerookt dus?
Al is een kat villen wel wat extreem ja, geef ik toe.
https://www.rtl.nl/rtl-bo(...)rraders-kat-vermoordquote:Wat ook niet meehelpt, is een luguber kunstproject dat haar blijft achtervolgen. Ze vermoordde namelijk haar eigen kat, die ze vervolgens omtoverde tot handtas.
Ik wist helemaal niet dat ze dat ook had gedaan, maar dacht dat het gewoon een vreemd typje was. Enkeltje shredder!quote:Op vrijdag 6 februari 2026 08:40 schreef thedeedster het volgende:
19 jaar. Dat kan dus geen Tinkebell zijn.
[..]
https://www.rtl.nl/rtl-bo(...)rraders-kat-vermoord
Dit klinkt echt ongelooflijk creepy hoorquote:Op vrijdag 6 februari 2026 08:40 schreef thedeedster het volgende:
19 jaar. Dat kan dus geen Tinkebell zijn.
[..]
https://www.rtl.nl/rtl-bo(...)rraders-kat-vermoord
En dan?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 03:05 schreef Interloper het volgende:
Naakt vastbinden op de binnenplaats van een mannengevangenis. Anders gewoon van de planeet keilen.
Dan zweeft ze ergens rond in de vacuum of space.quote:
Lijkt me geen persoon die zich daar wat van gaat aantrekken. Het zal je dochter maar zijn....quote:Omdat de vrouw verschillende psychische stoornissen heeft, worden de feiten haar in verminderde mate toegerekend. Naast de tbs-maatregel krijgt ze een flink aantal voorwaarden opgelegd, zoals een verbod op alcohol- en drugsgebruik en een houdverbod voor dieren.
Als ze eenmaal uit de TBS haalt die dus gewoon weer een kat, konijn of cavia...quote:Op vrijdag 6 februari 2026 09:24 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Lijkt me geen persoon die zich daar wat van gaat aantrekken. Het zal je dochter maar zijn....
quote:Op vrijdag 6 februari 2026 07:11 schreef de_boswachter het volgende:
Wellicht. Hopelijk heeft de behandeling dan geholpen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:11 schreef Gia het volgende:
Ik vrees dat ze voor haar 30ste weer vrij vrouw is.
Krijgt ze zelf ook eens flinke (inwendige) stoksloagen!quote:
Klopt, eerst een peuter laten slachtenquote:Op vrijdag 6 februari 2026 07:38 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik geef toe dat mevrouw een doodeng mens zou kunnen zijn, maar voor jouw oplossing heeft rechter wel een wettelijke basis nodig..
19 jaar is geen kind he. Ik heb het over de periode basisschool. Of vliegende mieren de vleugeltjes uit trekken hihihi. Deden we ook wel eens.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 08:24 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Nee nog nooit. Kinderen kunnen soms achterlijk doen, maar als je op die leeftijd dit soort dingen doet moet je gewoon opgeruimd worden. Doe je iedereen een plezier mee.
Exact dit. Er zal eerst een mens het slachtoffer MOETEN worden voordat er DAN PAS adequaat (en hopelijk) levenslange straf/behandeling kan worden opgelegd.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:20 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Klopt, eerst een peuter laten slachten
Ja dat bedoel ik ook. Basisschool kinderen kunnen soms achterlijk doen. Erg zat, maar als het goed is gaat dit over. Maar dit kutwijf moet gewoon hoog aan een dikke boom.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
19 jaar is geen kind he. Ik heb het over de periode basisschool. Of vliegende mieren de vleugeltjes uit trekken hihihi. Deden we ook wel eens.
In de OP staat al dat ze niet verplicht wordt opgenomen. Ik snap dat het niet altijd nodig is, maar dit mens zou ik niet elke dag naar huis laten gaan.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 09:43 schreef Toine51 het volgende:
Mooi dat ze TBS krijgt...
Oh, wacht...
https://www.destentor.nl/(...)%2Fwww.google.com%2F
Spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 07:11 schreef de_boswachter het volgende:
Daarom komt het merendeel van deze gevallen niet meer buiten. Of het moet een psychose ofzo geweest zijn...quote:Op vrijdag 6 februari 2026 08:24 schreef Montagui het volgende:
Seriemoordernaar in de dop.
Zij missen iets in hun hersenen waardoor ze niet in staat zijn om te zelfreflecteren en schuld of spijt te voelen.
Denken dat je dit soort volk kunt 'behandelen'.![]()
Dan zou het mogelijk moeten zijn om ze dat wat ze missen alsnog te kunnen geven. Geloof niet dat de medische wetenschap daartoe al in staat is, en of dat überhaupt ooit mogelijk zal zijn.
Een genetisch foutje, wel lullig voor haar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |