Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
niet alleen daarquote:Op donderdag 5 februari 2026 19:08 schreef KinKiJan het volgende:
Thomas staat er mooi op bij oa. Boulevard en VI door z'n verse 'schattepatatje'
Schrale troost dan wel weer dat het zo voorbij isquote:Op donderdag 5 februari 2026 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet alleen daar
die schaamt zich de ballen uit de broek als hij er uit komt
dat wisten we al tochquote:
Mwah vind ik te kort door de bocht, het is absoluut een zuurpruim, maar er zitten gewoon gaten in dat verhaal.quote:Op donderdag 5 februari 2026 19:37 schreef greysbones het volgende:
@:kinkijan
Cynthia komt hier niet echt goed uit
lijkt het gedoe met Frank wel van haar te komen
nou ja heb liever dat iemand zich het ook nog ietwat aantrektquote:
ik snap sommige ook echt nietquote:Op donderdag 5 februari 2026 19:40 schreef KinKiJan het volgende:
Thomas oplossingsgericht; relatieproblemen laat ie binnen 2 minuten als sneeuw voor de zon verdwijnen.
Dat is een binnenvetter.quote:Op donderdag 5 februari 2026 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ja heb liever dat iemand zich het ook nog ietwat aantrekt
dan een Marlijn
die alles naast zich neer legt
Zelfreflectie blijkt toch best moeilijkquote:Op donderdag 5 februari 2026 19:42 schreef greysbones het volgende:
Ja roxy
je hebt een grote waffel
en soms moet je die gewoon eens even dichthouden
kloptquote:
die denkt alles al te wetenquote:Op donderdag 5 februari 2026 19:45 schreef spapaars het volgende:
Die Noah is ook een beroepsmopperaar.
@ChildoftheStars had haar goed ingeschatquote:Op donderdag 5 februari 2026 19:47 schreef LionHeart het volgende:
Mercedes is best wel goed in dit soort gesprekken.
heb jij EJVJL niet gekeken?quote:
Haha, precies op de plek waar EJVJL-Jasper z'n ijsmoter tegen dat hek joegquote:
Volgens mij hadden ze daar inderdaad 2 plekken waar ze heen konden.quote:Op donderdag 5 februari 2026 19:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jawel, maar denk je dat ik dat onthoud? Ik dacht bij rokers plekje,
Kan ook nogquote:Op donderdag 5 februari 2026 19:54 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze daar inderdaad 2 plekken waar ze heen konden.
Ik denk ook dat hij daar een beetje van baalt.quote:Op donderdag 5 februari 2026 19:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die kan na de Bondgenoten zo het toneel op.
Tja ze zijn niet thuis, daar mag het nietquote:Op donderdag 5 februari 2026 19:57 schreef schetterklep het volgende:
He, weer met die schoenen op de bank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 5 februari 2026 19:54 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze daar inderdaad 2 plekken waar ze heen konden.
Vooral Jessica zit onder valt mij op.quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:00 schreef Soury het volgende:
Wat lopen daar een boel lelijke tattoos rond? Allemaal van die random plaatjes op de benen en armen. Lelijk
Fadi en de JW-look-a-like-bewaker gingen er via de kant van het rookgedeelte uitquote:Op donderdag 5 februari 2026 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik weet niet meer wie
maar iemand ging daar toen door het hek/klimop na gedoe
Vooral bij die blonde (weet ff haar naam niet) die lelijke tattoos op de achterkant bovenbenen...quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:00 schreef Soury het volgende:
Wat lopen daar een boel lelijke tattoos rond? Allemaal van die random plaatjes op de benen en armen. Lelijk
Roxy ook her en derquote:Op donderdag 5 februari 2026 20:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
Vooral Jessica zit onder valt mij op.
Salar durft niks.quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:09 schreef greysbones het volgende:
vind het bijzonder dat weer mercedes moet spelen
niet 1 ander uit het bondje speelt daar
ze moet toch alvast een reden hebben om hem ook te kunnen dumpenquote:Op donderdag 5 februari 2026 20:14 schreef Soury het volgende:
Chess is ook wel gemeen om zo over hun seks te praten. Het was niet een dames één op één gesprekje Robert stond er ook bij.
SPOILER: GrokOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: *Proest!SPOILER: ChatGPT met zelfde prompt!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Het was allemaal spannend en stiekem, dat is er nu vanaf.quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze moet toch alvast een reden hebben om hem ook te kunnen dumpen
quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:17 schreef KinKiJan het volgende:
Ik dacht ik doe tijdens de reclame ook mee met het spel dat ze daar spelen en vroeg AI een cryptische afbeelding te maken van [een deelnemer] op basis van wat er de laatste tijd over diegene in (social) media is gezegd en geschreven.
Niet slechtSPOILER: GrokOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: *Proest!SPOILER: ChatGPT met zelfde prompt!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:17 schreef KinKiJan het volgende:
Ik dacht ik doe tijdens de reclame ook mee met het spel dat ze daar spelen en vroeg AI een cryptische afbeelding te maken van [een deelnemer] op basis van wat er de laatste tijd over diegene in (social) media is gezegd en geschreven.
Niet slechtSPOILER: GrokOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: *Proest!geminiSPOILER: ChatGPT met zelfde prompt!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Ik herhaal het maar weer: Wat trekken Salar en Noah de slangen kar toch hard he?
“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
dat was de enige jaquote:Op donderdag 5 februari 2026 20:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die wel, de rest lijkt nergens op.![]()
Wilde bij die clown voor de grap Frank zeggen, maar Frenkie de Jong ?!
Roberto weet er ook niet echt wat he
britney?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
waarom was arnold schwarzenegger rambo??![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
sjonge jonge jongequote:Op donderdag 5 februari 2026 20:29 schreef LionHeart het volgende:
Goh, Chess begint al weer vreemd te gaan. Hoe verrassendEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
TMTquote:Op donderdag 5 februari 2026 20:29 schreef JJ76 het volgende:
Slet Chess, tja daar zit je dan 2minute To.![]()
Oh het was niet Stalone???quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:29 schreef JJ76 het volgende:
Ohhh Elvis niet raden (en Rambo, Britney)![]()
Robert denk ik doe gewoon langer over m'n antwoorden dan Tho.....
...Ah te makkelijk
Noa moet niks van haar hebben zei hij. Maar wat een kut zegquote:Op donderdag 5 februari 2026 20:29 schreef LionHeart het volgende:
Goh, Chess begint al weer vreemd te gaan. Hoe verrassend
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
ik kan me voorstellen hoe Tho zich voelt.quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:29 schreef LionHeart het volgende:
Goh, Chess begint al weer vreemd te gaan. Hoe verrassend
Gebruikt om van die ander af te komen.![]()
ow ik dacht 2 minutenquote:Op donderdag 5 februari 2026 20:32 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Tja, begrijpelijk toch, ze had al 2 dagen een slechte relatie.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ex On the Beach wordt haar volgende rls.quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:29 schreef JJ76 het volgende:
Slet Chess, tja daar zit je dan 2minute To.![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
Robert denk ik doe gewoon langer over m'n antwoorden dan Tho.....
...Ah te makkelijk![]()
![]()
tho was er zelf bijquote:Op donderdag 5 februari 2026 20:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen hoe Tho zich voelt.
Gebruikt om van die ander af te komen.
ging wat aan met iemand die in een relatie zat
zoals je ze krijgt kom je er vanaf
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ze is al aan het solliciterenquote:Op donderdag 5 februari 2026 20:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ex On the Beach wordt haar volgende rls.![]()
Nee ze denkt dat ze zo populair wordt bij andere bewoners. Doet ze bij de vrouwen met gesprekjes over gevoel, bij de jongere meiden met girltalk. Ze wil stemmen verzamelen mochten ze finale halen.quote:![]()
Dit is niet een slimme manier om zieltjes te winnen, denk dat een groot deel van de groep daar ook wel een mening over heeft. En daar doet ze het ook niet voor. Toen Noa binnenkwam had ze al een oogje op hem.quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:37 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Nee ze denkt dat ze zo populair wordt bij andere bewoners. Doet ze bij de vrouwen met gesprekjes over gevoel, bij de jongere meiden met girltalk. Ze wil stemmen verzamelen mochten ze finale halen.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:37 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Nee ze denkt dat ze zo populair wordt bij andere bewoners. Doet ze bij de vrouwen met gesprekjes over gevoel, bij de jongere meiden met girltalk. Ze wil stemmen verzamelen mochten ze finale halen.![]()
heb je goed gezienEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Thomas ligt goed in de groep als ze die gaat kwetsen verliest ze alle goodwill.quote:Iedereen is een kutlultrut
Echt triest voor Thomas lekker maanden toewerken naar de climax. Dan is het voorbij, lekker geneukt of chess is flink daardoor afgeknapt en zoekt de volgende slachtoffer. Maar noah vond haar toch niks?![]()
Als je met iemand aanpapt die vreemd gaat zal die gene het net zo makkelijk bij jou doen. M.a.w. niet erg betrouwbaar.quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:02 schreef Scottie16 het volgende:
Echt triest voor Thomas lekker maanden toewerken naar de climax. Dan is het voorbij, lekker geneukt of chess is flink daardoor afgeknapt en zoekt de volgende slachtoffer. Maar noah vond haar toch niks?Iedereen is een kutlultrut
Nou, Cynthia staat er lekker op daar in de loods, en terecht.Is geen woord aan gelogen wat ze van haar vinden. Dat Mercedes een 'ja je mag blijven' heeft gekregen van de FEBO was ook niet echt spannend. Zolang je TV maakt en dat doet ze met Salar wordt je contract verlengd. Als ze dit had gevraagd wanneer er niets speelde tussen haar en hem was het zeker niet gebeurd. Zolang je maar TV maakt vindt de FEBO het best. Scheelt ze ook weer iemand casten voor volgende cyclus.
Thomas al die weken zitten edgen bij Chess tot blauwe ballen aan toe, en dan is het moment daar doet meneer er 2 minuten over, auw...Chess gaat even verderop kijken, valt wel op. Moet oppassen dat het niet echt de Matt matras van Lelystad gaat worden als ze nu al met droeftoeter en beroepsdeuger Noah gaat aanpappen. Zo ja, dan moet hij niets over Frank zeggen, hypocrietje.
Die AI opdracht is mokerslecht tot nu toe, je kunt toch wel wat meer kenmerken van die bekende invullen bij de prompts. Elvis was daarentegen prima gelukt. De rest haalde ik behalve Trump er niet uit verder.Allemaal cabaretteketet!![]()
Ben geen fan van die gast, maar het siert 'm wel dat ie haar prima door lijkt te hebben en inderdaad geen interesse in haar heeft.quote:“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Ik begin hem iets meer te waarderen.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ben geen fan van die gast, maar het siert 'm wel dat ie haar prima door lijkt te hebben en inderdaad geen interesse in haar heeft.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |