Ja en?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 14:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
We bepalen niets?
1 woord Mercedes.
Belachelijke inmenging van buitenaf. Laat de bewoners vechten voor hun plek.quote:
Kenniknie.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 16:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is Jian/bloesbloes onze rlstroll. Ineens viel het kwartje bij mij.
Houden zo.quote:
dacht dat ie verdwenen wasquote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Houden zo.
Er zijn er hier wel een paar die het denk ik nog wel weten.
Verder niet belangrijk, gewoon negeren.
ik heb eerlijk gezegd ook nooit problemen met hem gehadquote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan hebben wij verschillende ervaringen. Dat kan natuurlijk. Soury heeft ook andere ervaringen dan ik, zo te lezen.
en een sippende Thomasquote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:31 schreef ChocoFan het volgende:
Zo, ik zit er klaar voor iig. Kom maar op met die huilies en aso's.
Het waren periodes dat ik problemen met hem had, ging soms ook goed.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb eerlijk gezegd ook nooit problemen met hem gehad
maar weet anderen wel
verder met AIquote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het waren periodes dat ik problemen met hem had, ging soms ook goed.
Maar goed. Het gaat weer beginnen.
beter dan de rest tot nu toequote:
vind dit 1 van de leukerequote:
Wel fijn dat ze ook nog een andere kant heeft behalve huilen en schreeuwen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:43 schreef LionHeart het volgende:
Roxy geeft bijna licht zo blij is ze
dat dusquote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:44 schreef greysbones het volgende:
lisa gooit meteen roland onder de bus??
Ja 20 namen in 10 minuten en een beperkt aantal prompts maakt het er ook niet makkelijker op.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:42 schreef Chanel5 het volgende:
Ze kennen veel mensen niet dus krijg je zulke onherkenbare personen te zien, buiten het feit dat dit best moeilijk is.
Al 20 jaar een komiek wist Jan nog te melden .... yahquote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:41 schreef KinKiJan het volgende:
Andre van Duin niet kennen. Nog meer -punten voor Casper
Dit riedeltje doen best veel bewoners.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:46 schreef Scottie16 het volgende:
Degene die achteraf klagen dat ze het beter hadden gedaan, moeten niet zeiken.
BSN-nummer en geboortedatum bang dat ze die vergeetquote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:45 schreef LionHeart het volgende:
Wat heeft Roxy eigenlijk voor plakker op haar arm?
is gewoon zwak van Lisaquote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
Roland naar voren schuiven is ook gewoon niet slim, ze weten dat het een chaoot is. Zag je vorige keer met Sparta ook ..
Idd, zegt dat dan van te voren en laat hem niet spelen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
is gewoon zwak van Lisa
dat achteraf iemand affikken
Nee. Beelden waren ook onduidelijkquote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:47 schreef Chanel5 het volgende:
hohoho hier kun je Roland toch niet alleen op afrekenen
Die foto's van Roxy waren ook onherkenbaar.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
Roland naar voren schuiven is ook gewoon niet slim, ze weten dat het een chaoot is. Zag je vorige keer met Sparta ook ..
Het is idd niet gezegd dat iemand anders het beter had gedaan. Maar Roland is echt geen ster in deze spellen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:47 schreef Chanel5 het volgende:
hohoho hier kun je Roland toch niet alleen op afrekenen
Dat dus. Zo makkelijk om hem alleen de schuld te geven.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:48 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee. Beelden waren ook onduidelijk
Miniminimini fittiequote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:50 schreef ChocoFan het volgende:
Fittie tussen Mercedes en Salar, om paprika.
Nou, foei, dikke dramaquote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, maar, hij lust dat echt niet en dat wist ze.
Dat is nu wel heel duidelijk, ook voor de andere bewoners.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja, Chess wil graag kieren met Noah. Liever dan met Thomas daar is ze op uit gekeken
Het is niet helemaal zo zwartwit. Wacht nog maar even.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:53 schreef Scottie16 het volgende:
Dat doet Noah niet dat doet Chess zelf!
Chess hoopt dat Noah langzamer is dan Thomas zijn 2 minutenquote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is nu wel heel duidelijk, ook voor de andere bewoners.
quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Chess hoopt dat Noah langzamer is dan Thomas zijn 2 minuten
misschien is hij nog snellerquote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ach man Chess is niet klaargekomen, Thomas wel in 2 min die denkt zo lekker klaar is kees, maar hoe zit het met mieppie, ze is afgeknapt!quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Had ik het over klaarkomen.... vertel?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:59 schreef Scottie16 het volgende:
[..]
Ach man Chess is niet klaargekomen, Thomas wel in 2 min die denkt zo lekker klaar is kees, maar hoe zit het met mieppie, ze is afgeknapt!
2 min jaquote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Had ik het over klaarkomen.... vertel?
choco is ook geen trolquote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kijk eerst eens naar jezelf ipv anderen van trollerij te beschuldigen
Ik spreek vanuit mijn eigen ervaring, dat jij die niet hebt met diegene is fijn voor jou. En schijnbaar weet jij dus ook niet wat er dan is voorgevallen dus bemoei je er dan ook niet mee en beschuldig mij dan ook niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kijk eerst eens naar jezelf ipv anderen van trollerij te beschuldigen
Dat dus ja. Niemand is een trollquote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
choco is ook geen trol![]()
en jij niet
en ik niet
en en en
Zal me benieuwen; trekken ze de kar of blijven ze de slappe bandenquote:
en weg is Chessquote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:09 schreef KinKiJan het volgende:
Maar... Chess trekt toch geen karren ?
Kan best, dat hij dat niet wil. Maar zijn ego laat prevaleren, Thomas aftroeven, kijk eens wat ik voor elkaar krijgquote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:56 schreef KinKiJan het volgende:
Noah d'n ouwe karretrekker zegt tegen Lisa niks van Chess te willen maar intussen ...
Roxy en Mercedes vinden ook dat er iets niet klopt aan 'm.
Op zich niet zo verbazingwekkend van chess. Dr vriend waar ze een koophuis mee heeft is ook zonder pardon opzij gezet voor een ander.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:53 schreef KinKiJan het volgende:
Haha, dat gezicht van Mercedes "'Wat doe jij nou?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |