abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220012777
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 06:39 schreef LionHeart het volgende:

[..]
Classic
Mooi hè, ze heeft zelf toegegeven dat ze intiem is geweest met Thomas voordat het video bellen met haar vriend en gaf tijdens het videobellen aan dat er nog wat beelden zou komen die haar vriend niet leuk zou vinden.

Wat intiem zijn betekend is door ons in te vullen, maar het was erger dan tegen elkaar aanliggen en knuffelen, maar minder dan seks en geen zoenen, dan kan het bijna niet anders dan handjeswerk.
pi_220012872
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 00:01 schreef Soury het volgende:

[..]
Nee behalve Elvis was het niet te doen, ze hadden meer op kenmerken moeten doen. Maar ja hoe doe je Beau van Erven Dorens?? Ik zou het niet weten. Trump had je een oranje/sinasappel hoofd kunnen geven. Ik weet de lijstjes ook niet maar pik er dan 5 uit met specifieke kenmerken. Zoals Mercedes nr. 7 op een shirt.
Ik dacht misschien rebusjes ervan maken. Ik weet niet of dat nou mocht.
Hotapnyc
pi_220012892
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 02:37 schreef Ilja2001 het volgende:

[..]
Ja en de maanlanding was ook fake natuurlijk. Je vult dingen in waar geen bewijs voor is.
Goede vergelijking. ^O^

Ik zeg ook dat ik ervan overtuigd ben. En dat is niet op basis van gebakken lucht. Ze hebben meerdere keren tegen elkaar aan gelegen onder de dekens, al friemelende en licht kreunende. Dat is geen bewijs maar dat zijn wel aanwijzingen. :)
Hotapnyc
pi_220012967
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 08:13 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Goede vergelijking. ^O^

Ik zeg ook dat ik ervan overtuigd ben. En dat is niet op basis van gebakken lucht. Ze hebben meerdere keren tegen elkaar aan gelegen onder de dekens, al friemelende en licht kreunende. Dat is geen bewijs maar dat zijn wel aanwijzingen. :)
Ze heeft zelf al aangeven intiem te zijn geweest voor (tegen Therese, denk ik) en tijdens het video bellen met haar vriend. Dat is het voor de kijker speculeren wat, maar weten dat ze hier geen seks of zoenen mee bedoeld en het erger zou zijn dan tegen elkaar aan liggen en knuffelen.

Personen die het vreemdgaan van Chess proberen goed te praten en nu ook de wijze waarop proberen te "down-play'n" zitten gewoon vast in hun koppigheid en zetten zich meer voor paal dan een Chess of Thomas.
pi_220013095
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 00:01 schreef Soury het volgende:

[..]
Nee behalve Elvis was het niet te doen, ze hadden meer op kenmerken moeten doen. Maar ja hoe doe je Beau van Erven Dorens?? Ik zou het niet weten.
Ik heb het toch weer ff geprobeerd. In cartoonstijl. Dat is denk ik makkelijker te herkennen.

Hotapnyc
pi_220013155
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 09:01 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Ik heb het toch weer ff geprobeerd. In cartoonstijl. Dat is denk ik makkelijker te herkennen.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja beter maar 20 namen en 10 minuten dan slaat ook de paniek wel toe en wil je waarschijnlijk zo veel mogelijk maar beter 2 goeie dan 20 niet te raden plaatjes.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220013174
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 09:09 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja beter maar 20 namen en 10 minuten dan slaat ook de paniek wel toe en wil je waarschijnlijk zo veel mogelijk maar beter 2 goeie dan 20 niet te raden plaatjes.
Ja tien minuten is veel te kort.
Hotapnyc
pi_220013551
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 09:10 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Ja tien minuten is veel te kort.
Jammer was een leuke opdracht.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 6 februari 2026 @ 10:17:57 #134
3542 Gia
User under construction
pi_220013842
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 19:50 schreef Chanel5 het volgende:
cyn is te laat voor het stofzuigen........
Die zat aan tafel te kijken, met een mok in haar handen. Later stond ze in de keuken, nog steeds met die mok in haar handen. In de tussentijd was de hele loods al gestofzuigd. Maar ja, zij had gekookt.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 10:24:18 #135
3542 Gia
User under construction
pi_220013877
quote:
99s.gif Op donderdag 5 februari 2026 20:09 schreef greysbones het volgende:
vind het bijzonder dat weer mercedes moet spelen
niet 1 ander uit het bondje speelt daar
En over een dag of 4 is ze weg uit dat bondje!
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 20:29 schreef LionHeart het volgende:
Goh, Chess begint al weer vreemd te gaan. Hoe verrassend
Ligt nu vast aan Noah! Niet aan Chess, natuurlijk. De relatie met Thomas liep al even niet zo lekker.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 10:38:37 #136
3542 Gia
User under construction
pi_220013958
En weer zo'n prachtige prent van John Welten
pi_220014110
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 02:16 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Rob Jetten was vrij duidelijk.

Geert Wilders daarentegen totaal niet. Die leek juist sprekend op sportjournalist Cristian Willaert

Overigens zou het wel zeer opmerkelijk zijn als Noa eerst overduidelijk zegt dat ie Chess niet ziet zitten en zelfs lelijk vindt, en er nu dan mee zou aanpappen. Lijkt me dan ook weer een valse cliffhanger en dat er niks van komt.
Ik haalde ze er absoluut niet uit.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220014121
De kijkcijfers van vorige week vrijdag:

Kijkdichtheid: 4,1 Marktaandeel: 14,3 Kijkcijfer: 683.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 13

Wederom top cijfers en dat voor de vrijdag. Nog even en dan toppen deze cijfers de 700.000 grens aan.
576.000 kijkers keken gisteren naar de onthulling dat Thomas 2 minuten de tijd had om aan zijn gerief te komen bij Chess, arm meiske...
Allemaal cabaretteketet!
pi_220014792
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 21:00 schreef Soury het volgende:

[..]
Thomas ligt goed in de groep als ze die gaat kwetsen verliest ze alle goodwill.
denk ik ook
maar vraag me af of Chess dat door heeft
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220014844
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 09:01 schreef Cirilico het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vergeet niet
ze mochten geen namen gebruiken of namen van programma;s of films dacht ik
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  vrijdag 6 februari 2026 @ 12:11:49 #141
3542 Gia
User under construction
pi_220015148
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 11:43 schreef greysbones het volgende:

[..]
denk ik ook
maar vraag me af of Chess dat door heeft
Nee, die vindt zichzelf geweldig en gaat ervan uit dat iedereen dat vindt.
pi_220015223
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 12:11 schreef Gia het volgende:

[..]
Nee, die vindt zichzelf geweldig en gaat ervan uit dat iedereen dat vindt.
Jammer dat ze ook denkt dat het publiek haar veel stemmen heeft gegeven ivm de keuze van schorpioen. Maar die stemmen kreeg ze juist om haar en Thomas uit elkaar te krijgen. Haar stemmen waren negatief bedoeld en daarom ook veel. Nu is het wel weer grappig dat ze samen met Thomas in een bondje zit, nu ze er van gaat balen ~O>
  vrijdag 6 februari 2026 @ 12:19:26 #143
3542 Gia
User under construction
pi_220015247
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 12:17 schreef Soury het volgende:

[..]
Jammer dat ze ook denkt dat het publiek haar veel stemmen heeft gegeven ivm de keuze van schorpioen. Maar die stemmen kreeg ze juist om haar en Thomas uit elkaar te krijgen. Haar stemmen waren negatief bedoeld en daarom ook veel. Nu is het wel weer grappig dat ze samen met Thomas in een bondje zit, nu ze er van gaat balen ~O>
Liggen ook in hetzelfde bed, toch? Lekker dan als Noah erbij duikt over een week of zo.

Thomas en Chess blijven ook in dat bondje, omdat Mercedes (schorpioen) gaat wisselen met Marlijn. Want dan verliest Marlijn haar bezoek aan Mercedes.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 12:37:08 #144
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220015429
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 12:19 schreef Gia het volgende:

[..]
Liggen ook in hetzelfde bed, toch? Lekker dan als Noah erbij duikt over een week of zo.

Thomas en Chess blijven ook in dat bondje, omdat Mercedes (schorpioen) gaat wisselen met Marlijn. Want dan verliest Marlijn haar bezoek aan Mercedes.
En zo creëert Febo onderlingen vijandigheden.
Zal deze avond worden meekijken tot de eerste blok reclame terreur, maar dan schakel ik over naar de openingsceremonie van de winterspelen op NPO1.
Zie de rest wel later.
pi_220015449
Dat is ook de bedoeling, de FEBO dacht er moet meer reuring komen en toen hebben ze dit verzonnen. Wat mij betreft mag de Schorpioen toevoeging blijven, nu al een doorslaand succes.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 6 februari 2026 @ 12:59:34 #146
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220015613
Natuurlijk gaat het om TV maken.
Maar het is niet echt eerlijk om toe te staan ​​dat de zuurverdiende punten met de spelletjes beïnvloed worden door kijkers van buitenaf.
Laat de kijkers betrekken met nieuwe spelletjes verzinnen, want nu is het een herhaling van zetten..
pi_220015841
Wij bepalen toch niets? FEBO zal daar altijd hun eigen invulling aan geven wat hun het beste uitkomt wat kijkers oplevert. Kortom; publieksparticipatie bij RLS is een wassen neus, altijd al geweest trouwens.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220015950
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 11:48 schreef greysbones het volgende:

[..]
vergeet niet
ze mochten geen namen gebruiken of namen van programma;s of films dacht ik
Heb ik ook niet gedaan. :D
Hotapnyc
  vrijdag 6 februari 2026 @ 14:00:03 #149
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220015980
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 13:41 schreef freaky40 het volgende:
Wij bepalen toch niets? FEBO zal daar altijd hun eigen invulling aan geven wat hun het beste uitkomt wat kijkers oplevert. Kortom; publieksparticipatie bij RLS is een wassen neus, altijd al geweest trouwens.
We bepalen niets?
1 woord Mercedes.
pi_220015992
Het houdt niet op, niet vanzelf. :muziek:

All those angels with their wings glued on.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')