@ChildoftheStars had haar goed ingeschatquote:Op donderdag 5 februari 2026 19:47 schreef LionHeart het volgende:
Mercedes is best wel goed in dit soort gesprekken.
heb jij EJVJL niet gekeken?quote:
Haha, precies op de plek waar EJVJL-Jasper z'n ijsmoter tegen dat hek joegquote:
Volgens mij hadden ze daar inderdaad 2 plekken waar ze heen konden.quote:Op donderdag 5 februari 2026 19:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jawel, maar denk je dat ik dat onthoud? Ik dacht bij rokers plekje,
Kan ook nogquote:Op donderdag 5 februari 2026 19:54 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze daar inderdaad 2 plekken waar ze heen konden.
Ik denk ook dat hij daar een beetje van baalt.quote:Op donderdag 5 februari 2026 19:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die kan na de Bondgenoten zo het toneel op.
Tja ze zijn niet thuis, daar mag het nietquote:Op donderdag 5 februari 2026 19:57 schreef schetterklep het volgende:
He, weer met die schoenen op de bank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 5 februari 2026 19:54 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze daar inderdaad 2 plekken waar ze heen konden.
Vooral Jessica zit onder valt mij op.quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:00 schreef Soury het volgende:
Wat lopen daar een boel lelijke tattoos rond? Allemaal van die random plaatjes op de benen en armen. Lelijk
Fadi en de JW-look-a-like-bewaker gingen er via de kant van het rookgedeelte uitquote:Op donderdag 5 februari 2026 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik weet niet meer wie
maar iemand ging daar toen door het hek/klimop na gedoe
Vooral bij die blonde (weet ff haar naam niet) die lelijke tattoos op de achterkant bovenbenen...quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:00 schreef Soury het volgende:
Wat lopen daar een boel lelijke tattoos rond? Allemaal van die random plaatjes op de benen en armen. Lelijk
Roxy ook her en derquote:Op donderdag 5 februari 2026 20:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
Vooral Jessica zit onder valt mij op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |