ik kan me voorstellen hoe Tho zich voelt.quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:29 schreef LionHeart het volgende:
Goh, Chess begint al weer vreemd te gaan. Hoe verrassend
ow ik dacht 2 minutenquote:Op donderdag 5 februari 2026 20:32 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Tja, begrijpelijk toch, ze had al 2 dagen een slechte relatie.
Ex On the Beach wordt haar volgende rls.quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:29 schreef JJ76 het volgende:
Slet Chess, tja daar zit je dan 2minute To.
quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
Robert denk ik doe gewoon langer over m'n antwoorden dan Tho.....
...Ah te makkelijk
tho was er zelf bijquote:Op donderdag 5 februari 2026 20:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen hoe Tho zich voelt.
Gebruikt om van die ander af te komen.
ze is al aan het solliciterenquote:Op donderdag 5 februari 2026 20:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ex On the Beach wordt haar volgende rls.
Nee ze denkt dat ze zo populair wordt bij andere bewoners. Doet ze bij de vrouwen met gesprekjes over gevoel, bij de jongere meiden met girltalk. Ze wil stemmen verzamelen mochten ze finale halen.quote:
Dit is niet een slimme manier om zieltjes te winnen, denk dat een groot deel van de groep daar ook wel een mening over heeft. En daar doet ze het ook niet voor. Toen Noa binnenkwam had ze al een oogje op hem.quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:37 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Nee ze denkt dat ze zo populair wordt bij andere bewoners. Doet ze bij de vrouwen met gesprekjes over gevoel, bij de jongere meiden met girltalk. Ze wil stemmen verzamelen mochten ze finale halen.
quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:37 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Nee ze denkt dat ze zo populair wordt bij andere bewoners. Doet ze bij de vrouwen met gesprekjes over gevoel, bij de jongere meiden met girltalk. Ze wil stemmen verzamelen mochten ze finale halen.
Thomas ligt goed in de groep als ze die gaat kwetsen verliest ze alle goodwill.quote:
Als je met iemand aanpapt die vreemd gaat zal die gene het net zo makkelijk bij jou doen. M.a.w. niet erg betrouwbaar.quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:02 schreef Scottie16 het volgende:
Echt triest voor Thomas lekker maanden toewerken naar de climax. Dan is het voorbij, lekker geneukt of chess is flink daardoor afgeknapt en zoekt de volgende slachtoffer. Maar noah vond haar toch niks?
Ben geen fan van die gast, maar het siert 'm wel dat ie haar prima door lijkt te hebben en inderdaad geen interesse in haar heeft.quote:
Ik begin hem iets meer te waarderen.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ben geen fan van die gast, maar het siert 'm wel dat ie haar prima door lijkt te hebben en inderdaad geen interesse in haar heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |