abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220011084
quote:
99s.gif Op donderdag 5 februari 2026 20:30 schreef greysbones het volgende:

[..]
sjonge jonge jonge
Tja, begrijpelijk toch, ze had al 2 dagen een slechte relatie.
pi_220011087
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 20:29 schreef LionHeart het volgende:
Goh, Chess begint al weer vreemd te gaan. Hoe verrassend
ik kan me voorstellen hoe Tho zich voelt.
Gebruikt om van die ander af te komen.
pi_220011088
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 20:32 schreef JJ76 het volgende:

[..]
Tja, begrijpelijk toch, ze had al 2 dagen een slechte relatie.
ow ik dacht 2 minuten :P
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  donderdag 5 februari 2026 @ 20:32:40 #104
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220011089
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 20:29 schreef JJ76 het volgende:
Slet Chess, tja daar zit je dan 2minute To.
Ex On the Beach wordt haar volgende rls.
pi_220011091
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
Robert denk ik doe gewoon langer over m'n antwoorden dan Tho.....

...Ah te makkelijk :P
_O-
pi_220011092
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 20:32 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
ik kan me voorstellen hoe Tho zich voelt.
Gebruikt om van die ander af te komen.
tho was er zelf bij
ging wat aan met iemand die in een relatie zat
zoals je ze krijgt kom je er vanaf ;)
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220011100
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 20:32 schreef spapaars het volgende:

[..]
Ex On the Beach wordt haar volgende rls.
ze is al aan het solliciteren
pi_220011105
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 20:33 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Het haar exen kunnen ze tegen de tujd dat opnames zijn een heel seizoen vullen.
pi_220011124
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 20:33 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Nee ze denkt dat ze zo populair wordt bij andere bewoners. Doet ze bij de vrouwen met gesprekjes over gevoel, bij de jongere meiden met girltalk. Ze wil stemmen verzamelen mochten ze finale halen.
pi_220011145
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 20:37 schreef JJ76 het volgende:

[..]
Nee ze denkt dat ze zo populair wordt bij andere bewoners. Doet ze bij de vrouwen met gesprekjes over gevoel, bij de jongere meiden met girltalk. Ze wil stemmen verzamelen mochten ze finale halen.
Dit is niet een slimme manier om zieltjes te winnen, denk dat een groot deel van de groep daar ook wel een mening over heeft. En daar doet ze het ook niet voor. Toen Noa binnenkwam had ze al een oogje op hem.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220011224
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 20:37 schreef JJ76 het volgende:

[..]
:Y
heb je goed gezien
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220011324
quote:
99s.gif Op donderdag 5 februari 2026 20:48 schreef greysbones het volgende:

[..]
:Y
heb je goed gezien
Thomas ligt goed in de groep als ze die gaat kwetsen verliest ze alle goodwill.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220011350
Echt triest voor Thomas lekker maanden toewerken naar de climax. Dan is het voorbij, lekker geneukt of chess is flink daardoor afgeknapt en zoekt de volgende slachtoffer. Maar noah vond haar toch niks?
pi_220011494
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 21:02 schreef Scottie16 het volgende:
Echt triest voor Thomas lekker maanden toewerken naar de climax. Dan is het voorbij, lekker geneukt of chess is flink daardoor afgeknapt en zoekt de volgende slachtoffer. Maar noah vond haar toch niks?
Als je met iemand aanpapt die vreemd gaat zal die gene het net zo makkelijk bij jou doen. M.a.w. niet erg betrouwbaar.
pi_220011610
Nou, Cynthia staat er lekker op daar in de loods, en terecht.Is geen woord aan gelogen wat ze van haar vinden. Dat Mercedes een 'ja je mag blijven' heeft gekregen van de FEBO was ook niet echt spannend. Zolang je TV maakt en dat doet ze met Salar wordt je contract verlengd. Als ze dit had gevraagd wanneer er niets speelde tussen haar en hem was het zeker niet gebeurd. Zolang je maar TV maakt vindt de FEBO het best. Scheelt ze ook weer iemand casten voor volgende cyclus.
Thomas al die weken zitten edgen bij Chess tot blauwe ballen aan toe, en dan is het moment daar doet meneer er 2 minuten over, auw...Chess gaat even verderop kijken, valt wel op. Moet oppassen dat het niet echt de Matt matras van Lelystad gaat worden als ze nu al met droeftoeter en beroepsdeuger Noah gaat aanpappen. Zo ja, dan moet hij niets over Frank zeggen, hypocrietje.
Die AI opdracht is mokerslecht tot nu toe, je kunt toch wel wat meer kenmerken van die bekende invullen bij de prompts. Elvis was daarentegen prima gelukt. De rest haalde ik behalve Trump er niet uit verder.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220011734
Ik vind die Chess echt een slecht mens...
pi_220011899
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 21:02 schreef Scottie16 het volgende:
Maar noah vond haar toch niks?
Ben geen fan van die gast, maar het siert 'm wel dat ie haar prima door lijkt te hebben en inderdaad geen interesse in haar heeft.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_220011967
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 22:30 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Ben geen fan van die gast, maar het siert 'm wel dat ie haar prima door lijkt te hebben en inderdaad geen interesse in haar heeft.
Ik begin hem iets meer te waarderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')