SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 5 februari 2026 19:54 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze daar inderdaad 2 plekken waar ze heen konden.
Vooral Jessica zit onder valt mij op.quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:00 schreef Soury het volgende:
Wat lopen daar een boel lelijke tattoos rond? Allemaal van die random plaatjes op de benen en armen. Lelijk
Fadi en de JW-look-a-like-bewaker gingen er via de kant van het rookgedeelte uitquote:Op donderdag 5 februari 2026 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik weet niet meer wie
maar iemand ging daar toen door het hek/klimop na gedoe
Vooral bij die blonde (weet ff haar naam niet) die lelijke tattoos op de achterkant bovenbenen...quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:00 schreef Soury het volgende:
Wat lopen daar een boel lelijke tattoos rond? Allemaal van die random plaatjes op de benen en armen. Lelijk
Roxy ook her en derquote:Op donderdag 5 februari 2026 20:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
Vooral Jessica zit onder valt mij op.
Salar durft niks.quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:09 schreef greysbones het volgende:
vind het bijzonder dat weer mercedes moet spelen
niet 1 ander uit het bondje speelt daar
ze moet toch alvast een reden hebben om hem ook te kunnen dumpenquote:Op donderdag 5 februari 2026 20:14 schreef Soury het volgende:
Chess is ook wel gemeen om zo over hun seks te praten. Het was niet een dames één op één gesprekje Robert stond er ook bij.
SPOILER: GrokOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: *Proest!SPOILER: ChatGPT met zelfde prompt!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Het was allemaal spannend en stiekem, dat is er nu vanaf.quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze moet toch alvast een reden hebben om hem ook te kunnen dumpen
quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:17 schreef KinKiJan het volgende:
Ik dacht ik doe tijdens de reclame ook mee met het spel dat ze daar spelen en vroeg AI een cryptische afbeelding te maken van [een deelnemer] op basis van wat er de laatste tijd over diegene in (social) media is gezegd en geschreven.
Niet slechtSPOILER: GrokOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: *Proest!SPOILER: ChatGPT met zelfde prompt!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:17 schreef KinKiJan het volgende:
Ik dacht ik doe tijdens de reclame ook mee met het spel dat ze daar spelen en vroeg AI een cryptische afbeelding te maken van [een deelnemer] op basis van wat er de laatste tijd over diegene in (social) media is gezegd en geschreven.
Niet slechtSPOILER: GrokOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: *Proest!geminiSPOILER: ChatGPT met zelfde prompt!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Ik herhaal het maar weer: Wat trekken Salar en Noah de slangen kar toch hard he?
“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
dat was de enige jaquote:Op donderdag 5 februari 2026 20:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die wel, de rest lijkt nergens op.![]()
Wilde bij die clown voor de grap Frank zeggen, maar Frenkie de Jong ?!
Roberto weet er ook niet echt wat he
britney?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
waarom was arnold schwarzenegger rambo??![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
sjonge jonge jongequote:Op donderdag 5 februari 2026 20:29 schreef LionHeart het volgende:
Goh, Chess begint al weer vreemd te gaan. Hoe verrassendEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
TMTquote:Op donderdag 5 februari 2026 20:29 schreef JJ76 het volgende:
Slet Chess, tja daar zit je dan 2minute To.![]()
Oh het was niet Stalone???quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:29 schreef JJ76 het volgende:
Ohhh Elvis niet raden (en Rambo, Britney)![]()
Robert denk ik doe gewoon langer over m'n antwoorden dan Tho.....
...Ah te makkelijk
Noa moet niks van haar hebben zei hij. Maar wat een kut zegquote:Op donderdag 5 februari 2026 20:29 schreef LionHeart het volgende:
Goh, Chess begint al weer vreemd te gaan. Hoe verrassend
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |