Recruitment via LinkedIn wordt vrij veel gedaan ja. Idem voor solliciteren via LinkedIn.quote:Op donderdag 5 februari 2026 16:29 schreef Strani het volgende:
Ik had toevallig gisterenavond een gesprek met een vriendin van me die voor LinkedIn werkt (en van haar een link voor zes maanden gratis de betaalde versie gekregen) want ik wilde ook meer weten over of recruiters inderdaad echt actief mensen zoeken via LinkedIn. Schijnt van wel. Op zich handig voor als ik meer freelance werk wil gaan doen.
Ik plaats nooit bijdragen die waardering waard zijn. Dus dat is fake newsquote:Op donderdag 5 februari 2026 15:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik waardeer jouw bijdragen altijd enorm @:Redefine
Tsja @Strani wil nou eenmaal niet te lang wachten op zijn witgewassen drugsgeld he.quote:Op donderdag 5 februari 2026 14:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Echt hoor. Die accountant heeft blijkbaar niks te doen. Krijg zo'n automagisch berichtje dat er vragen klaar staan en hij belt ook gelijk. Alsof ik niks anders te doen heb.
quote:Op donderdag 5 februari 2026 16:54 schreef NailQueen het volgende:
Ook heb ik een keer meegemaakt dat recruiters mij benaderde voor een baan en vroegen aan mij of ik de juiste opleiding had gedaan. Dat stond gewoon op mijn cv maar ze hadden niet de moeite genomen om op de tweede pagina te kijken waar al mijn opleidingen op stonden
Een marktconforme knal voor de bakkes kunnen ze krijgen!quote:Op donderdag 5 februari 2026 17:01 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
Marktconform salaris vind ik trouwens ook nog zo'n kutte
Marktconformquote:Op donderdag 5 februari 2026 17:01 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
Marktconform salaris vind ik trouwens ook nog zo'n kutte
Ja echt stomquote:Op donderdag 5 februari 2026 17:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
MarktconformDat stond ook in alle vacatures van mijn oude werkgever. En daar betaalden ze verre van marktconform...
Ben al een keer met Frans aangesproken.quote:Op donderdag 5 februari 2026 15:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Beste {{first.name}},
Ik zie dat je werkt als {{functietitel}}. Voor één van mijn klanten ben ik op zoek naar![]()
Marktconform betekent we betalen je te weinig maar zeggen we niet direct.quote:Op donderdag 5 februari 2026 17:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
MarktconformDat stond ook in alle vacatures van mijn oude werkgever. En daar betaalden ze verre van marktconform...
Waarschijnlijk degene die voor jou een berichtje heeft gekregen welquote:Op donderdag 5 februari 2026 17:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben al een keer met Frans aangesproken.
En zo heet ik niet.
Maar was het wel een jong en dynamisch bedrijf waar geen 9-5 mentaliteit heerst?quote:Op donderdag 5 februari 2026 17:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
'geen 9-5 mentaliteit'quote:Op donderdag 5 februari 2026 17:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar was het wel een jong en dynamisch bedrijf waar geen 9-5 mentaliteit heerst?
Dat is een stuk beter ja. Destijds nog niet, maar sinds anderhalf jaar staan bij alle vacatures van mijn werkgever de salaris range erbij.quote:Op donderdag 5 februari 2026 17:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja echt stom![]()
Bij mijn huidige baan stond gewoon de CAO functieschaal in de vacature. Dan weet je gewoon waar je aan toe bent, waar je onderhandelruimte zit en waar je naar toe kunt groeien. Snap echt niet waarom je daar gewoon niet transparant over zou zijn
Dat. Of 'Zo min mogelijk waar we mee weg komen. 'quote:Op donderdag 5 februari 2026 17:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Marktconform betekent we betalen je te weinig maar zeggen we niet direct.
Daar moet je vooral overwerken dus.quote:Op donderdag 5 februari 2026 17:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar was het wel een jong en dynamisch bedrijf waar geen 9-5 mentaliteit heerst?
Of die denkt ook: Ik heet geen Stig.quote:Op donderdag 5 februari 2026 17:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk degene die voor jou een berichtje heeft gekregen wel
Ik vind het een grove belediging.quote:Op donderdag 5 februari 2026 17:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat. Of 'Zo min mogelijk waar we mee weg komen. '
Ik ga altijd eerst even naar de wc.quote:Op donderdag 5 februari 2026 17:54 schreef Redefine het volgende:
Ik vind die vacatures waarin een beeld wordt geschetst van je werkdag ook altijd zo suf. Vooral als ze het dan proberen een te kleden door zoiets als 'Je begint de ochtend met een bak koffie uit de koffiemachine waarna je jouw pc opstart.'
En ik hou niet eens van koffiequote:Op donderdag 5 februari 2026 17:54 schreef Redefine het volgende:
Ik vind die vacatures waarin een beeld wordt geschetst van je werkdag ook altijd zo suf. Vooral als ze het dan proberen een te kleden door zoiets als 'Je begint de ochtend met een bak koffie uit de koffiemachine waarna je jouw pc opstart.'
'Je dag begint door eerst even goed ons toilet vol te schijten. 'quote:Op donderdag 5 februari 2026 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ga altijd eerst even naar de wc.
Ik doe meestal eerst de laptop openen en opstarten en terwijl dat ding aan het opstarten is, ga ik naar de wc.quote:Op donderdag 5 februari 2026 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ga altijd eerst even naar de wc.
En zeker niet die uit een koffieapparaat.quote:Op donderdag 5 februari 2026 17:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En ik hou niet eens van koffie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |