Ja dat.quote:Op donderdag 5 februari 2026 11:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh dit heb ik ook nu omdat er een woord in mijn functietitel zit dat meestal heel financieel bedoeld wordt. Krijg nu aanbiedingen voor functies die ik echt niet kan of wil
Dat is dan al helemaal stomquote:Op donderdag 5 februari 2026 11:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat.
Maar er staat ook duidelijk in dat ik niet op zoek ben naar een nieuwe uitdaging. En toch proberen ze het. Dus lezen kunnen ze ook al niet.
Ik ben het onderhand gewend. Ze kijken echt niet verder dan hun neus lang is. Maar mijn haat tegen recruiters is elders ook al eens beschrevenquote:
Linkedin en dan sturen ze berichtenquote:Op donderdag 5 februari 2026 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar hoe komen die recruiters in contact met jullie dan?
Dat maakt niet uit, het is de verklaring voor waarom het er zo staat ipv correct.quote:Op donderdag 5 februari 2026 08:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat verandert niets aan het feit dat het met een t moest.
Oh. ik kijk nooit op mijn. LinkedIn.quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Linkedin en dan sturen ze berichten
Of ze komen met connectieverzoeken. Vaak zijn het van die jonge damesquote:Op donderdag 5 februari 2026 13:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh. ik kijk nooit op mijn. LinkedIn.
Deze persoon ken je misschien niet. Misschien wil je hier een connectie mee maken.quote:Op donderdag 5 februari 2026 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of ze komen met connectieverzoeken. Vaak zijn het van die jonge dames
Foto gezien, neuhquote:Op donderdag 5 februari 2026 14:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Deze persoon ken je misschien niet. Misschien wil je hier een connectie mee maken.
Gemeen.quote:Op donderdag 5 februari 2026 14:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Echt hoor. Die accountant heeft blijkbaar niks te doen. Krijg zo'n automagisch berichtje dat er vragen klaar staan en hij belt ook gelijk. Alsof ik niks anders te doen heb.
Ja aan het werk jij! Beetje fokken onder werktijdquote:Op donderdag 5 februari 2026 14:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Echt hoor. Die accountant heeft blijkbaar niks te doen. Krijg zo'n automagisch berichtje dat er vragen klaar staan en hij belt ook gelijk. Alsof ik niks anders te doen heb.
Beste {{first.name}},quote:Op donderdag 5 februari 2026 13:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh. ik kijk nooit op mijn. LinkedIn.
Helemaal mee eens. Ik waardeer jouw bijdragen altijd enorm @Redefinequote:Op donderdag 5 februari 2026 15:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Beste {{first.name}},
Ik zie dat je werkt als {{functietitel}}. Voor één van mijn klanten ben ik op zoek naar![]()
Haha zijn maar drie letters extraquote:Op donderdag 5 februari 2026 15:55 schreef Fred_B het volgende:
Toen ik zocht naar een baantje in de wereld van financiering en beleggen heb ik weleens een aanbod gekregen om aan de slag te gaan als kabellegger
Vrachtwagenchauffeurs?quote:Op donderdag 5 februari 2026 16:11 schreef Meke het volgende:
Hierdoor moet ik ook denken aan alle mannen op Tinder met een 'bestuurlijke functie in de logistieke sector'
quote:
Nou ja een sport in de kroeg of je huis is wel iets laagdrempeliger dan een curlingbaan in je huis aanleggen.quote:Op donderdag 5 februari 2026 10:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als mensen die denken: ik ga darten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |