Je hebt zelf een koophuisquote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En wij maar werken voor hun villasubsidie.
Als nú nog niet duidelijk wordt dat er een kiesdrempel nodig is weet ik het ook niet meer.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind ze een fluttige “There is no alternative” koers inzetten.
Daar kijk iets genuanceerder naar. Zeker ook door ervaringen met de SGP in de regio.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:23 schreef Hanca het volgende:
[..]
Conservatief, rechts, anti-islam. Ja. Negeren van de rechtsstaat, dat was onder de vorige 3 fractievoorzitters ondenkbaar. Daar voor weet ik niet, maar dan zit je al in 1982.
Hij wil dat uiteraard benadrukken en is bezig dat frame uit te rollen, daarvoor is het nodig dat constant expliciet te benoemen: "de VVD kleedt de middenklasse uit".quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:10 schreef probeer het volgende:
Klaver vraagt zich af hoe de VVD het heeft kunnen laten gebeuren dat "de rekening weer bij de middenklasse komt".
Jesse is volgens mij een beetje naïef.
Wat ik begrepen heb is dat Dilan de kleine ondernemers bedoelde, o.a. de bakkertjes die nu hun personeel niet 'jarenlang' door hoeven betalen als ze ziek zijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:10 schreef probeer het volgende:
Klaver vraagt zich af hoe de VVD het heeft kunnen laten gebeuren dat "de rekening weer bij de middenklasse komt".
Jesse is volgens mij een beetje naïef.
Yepquote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is dit het 'anti-asielzoekersblokje'?
Complottheekransje?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is dit het 'anti-asielzoekersblokje'?
Vaccin?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:32 schreef Firuze60 het volgende:
De asielzoekers hebben de weilanden volgebouwd met zonnepanelen? HUH?
Zitten er genoeg van op FOK!quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Je vraagt je af wie die 500.000 halve garen zijn die op deze gekkies gestemd hebben.
Half NWS?quote:
BNW subforum?quote:
Benieuwd nu bij Bbb.quote:
Ligt een tijdschrift onder ofzo.quote:
Landleven?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ligt een tijdschrift onder ofzo.
Ja maar, de hardwerkende Nederlander!quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:39 schreef Faraday01 het volgende:
Die 'tulpentaks' is toch volstrekt logisch. Het is geen voeding dus is het hoge btw tarief gewoon in lijn met heel veel andere producten.
of de Boerderij.quote:
Ja, maar de kleine ondernemers volgens Wilders.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja maar, de hardwerkende Nederlander!
Bovendien past het bij meer belasten van consumptie en minder belasten van arbeid (dat laatste gaat niet helemaal goed).quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja maar, de hardwerkende Nederlander!
Gerommel in de marge. Er zou gewoon één tarief moeten zijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:39 schreef Faraday01 het volgende:
Die 'tulpentaks' is toch volstrekt logisch. Het is geen voeding dus is het hoge btw tarief gewoon in lijn met heel veel andere producten.
Ora et labora, tis maar dat je het weet! Voor de rest, kop dicht..quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dankzij SGP krijg ik kleine beetjes mee van de bijbel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |