Ik ook danquote:Op dinsdag 3 februari 2026 18:47 schreef Puzzie het volgende:
Ah lagere energiekosten voor de industrie , en voor de gewone Nederlander?
Ik heb alles gemist
Van der Staay was een linkse rakker afgezet tegen Stofferquote:Op dinsdag 3 februari 2026 18:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik herken de SGP sowieso niet meer sinds Stoffer (dik downhill). En ik was al geen fan.
Genietenquote:Op dinsdag 3 februari 2026 18:55 schreef Faraday01 het volgende:
Ja Bontenbal, Ouwehand heeft hier keihard gelijk
Zou het CDA het ministerie van Landbouw willen of juist niet vanwege de pijnlijke maatregelen die er hoe dan ook gaan komen.quote:
Heb ik toch laatst een leuke roddel gehoord over hoe Dilan continue kerels probeert te versieren in een sportschool in Amsterdam Noord, incluis 'ow wat voelen je spieren groot'. Dus dat blijven sporten zal wel een VVD puntje zijn geweest. Zelf sporten doet ze echter amper, wat dan ook weer typisch is.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 17:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jimmy Dijk heeft hier volkomen gelijk in
Je kunt niet én mensen dwingen te mantelzorgen én verwachten dat ze fulltime gaan of blijven werken én verwachten dat ze hun kinderen goed opvoeden én dat ze voldoende bewegen (/sporten)
En dan óók nog van ze verwachten dat ze 'een leven lang leren'..
Het is wat openlijker zichtbaar maar dit zat er natuurlijk altijd al in.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 18:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik herken de SGP sowieso niet meer sinds Stoffer (dik downhill). En ik was al geen fan.
Whut?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 18:59 schreef probeer het volgende:
[..]
Heb ik toch laatst een leuke roddel gehoord over hoe Dilan continue kerels probeert te versieren in een sportschool in Amsterdam Noord, incluis 'ow wat voelen je spieren groot'. Dus dat blijven sporten zal wel een VVD puntje zijn geweest. Zelf sporten doet ze echter amper, wat dan ook weer typisch is.
(Een kennis sport daar ook)
Ik heb werkelijk geen idee , ik moet wel eerlijk bekennen dat ik weinig vertrouwen heb in wat de komende periode gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 18:58 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zou het CDA het ministerie van Landbouw willen of juist niet vanwege de pijnlijke maatregelen die er hoe dan ook gaan komen.
Ja en nee. Dat ze nogal conservatief en rechts zijn is me uiteraard bekend. Maar met name de rechtsstatelijkheid lijkt totaal verdwenen. En dat is nou net het énige wat ik kon waarderen vd SGP.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:01 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Het is wat openlijker zichtbaar maar dit zat er natuurlijk altijd al in.
Ja, dat was ook precies mijn reactie.quote:
Ik vind het kabinet wat er nu zit een fluttige "ja, maar we voorkomen dat radicaal rechts er Amerikaanse toestanden van maken" koersstand inzet.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee , ik moet wel eerlijk bekennen dat ik weinig vertrouwen heb in wat de komende periode gaat gebeuren.
Ik vind ze een fluttige “There is no alternative” koers inzetten.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:09 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik vind het kabinet wat er nu zit een fluttige "ja, maar we voorkomen dat radicaal rechts er Amerikaanse toestanden van maken" koersstand inzet.
Terwijl die er prima zijn. Maar de rekening bij vermogenden leggen zullen ze nooit als optie zien.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind ze een fluttige “There is no alternative” koers inzetten.
Ach, die zogenaamde rechtstatelijkheid was natuurlijk ook gewoon een zorgvuldig gekoesterde illusie.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja en nee. Dat ze nogal conservatief en rechts zijn is me uiteraard bekend. Maar met name de rechtsstatelijkheid lijkt totaal verdwenen. En dat is nou net het énige wat ik kon waarderen vd SGP.
Afgezien van vrouwenrechten (quote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:15 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ach, die zogenaamde rechtstatelijkheid was natuurlijk ook gewoon een zorgvuldig gekoesterde illusie.
Ze zullen maar naar de VS vluchten.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:12 schreef probeer het volgende:
[..]
Terwijl die er prima zijn. Maar de rekening bij vermogenden leggen zullen ze nooit als optie zien.
En wij maar werken voor hun villasubsidie.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:12 schreef probeer het volgende:
[..]
Terwijl die er prima zijn. Maar de rekening bij vermogenden leggen zullen ze nooit als optie zien.
Conservatief, rechts, anti-islam. Ja. Negeren van de rechtsstaat, dat was onder de vorige 3 fractievoorzitters ondenkbaar. Daar voor weet ik niet, maar dan zit je al in 1982.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:01 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Het is wat openlijker zichtbaar maar dit zat er natuurlijk altijd al in.
Dat dusquote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:23 schreef Hanca het volgende:
[..]
Conservatief, rechts, anti-islam. Ja. Negeren van de rechtsstaat, dat was onder de vorige 3 fractievoorzitters ondenkbaar. Daar voor weet ik niet, maar dan zit je al in 1982.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |