Ik vind ze een fluttige “There is no alternative” koers inzetten.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:09 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik vind het kabinet wat er nu zit een fluttige "ja, maar we voorkomen dat radicaal rechts er Amerikaanse toestanden van maken" koersstand inzet.
Terwijl die er prima zijn. Maar de rekening bij vermogenden leggen zullen ze nooit als optie zien.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind ze een fluttige “There is no alternative” koers inzetten.
Ach, die zogenaamde rechtstatelijkheid was natuurlijk ook gewoon een zorgvuldig gekoesterde illusie.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja en nee. Dat ze nogal conservatief en rechts zijn is me uiteraard bekend. Maar met name de rechtsstatelijkheid lijkt totaal verdwenen. En dat is nou net het énige wat ik kon waarderen vd SGP.
Afgezien van vrouwenrechten (quote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:15 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ach, die zogenaamde rechtstatelijkheid was natuurlijk ook gewoon een zorgvuldig gekoesterde illusie.
Ze zullen maar naar de VS vluchten.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:12 schreef probeer het volgende:
[..]
Terwijl die er prima zijn. Maar de rekening bij vermogenden leggen zullen ze nooit als optie zien.
En wij maar werken voor hun villasubsidie.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:12 schreef probeer het volgende:
[..]
Terwijl die er prima zijn. Maar de rekening bij vermogenden leggen zullen ze nooit als optie zien.
Conservatief, rechts, anti-islam. Ja. Negeren van de rechtsstaat, dat was onder de vorige 3 fractievoorzitters ondenkbaar. Daar voor weet ik niet, maar dan zit je al in 1982.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:01 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Het is wat openlijker zichtbaar maar dit zat er natuurlijk altijd al in.
Dat dusquote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:23 schreef Hanca het volgende:
[..]
Conservatief, rechts, anti-islam. Ja. Negeren van de rechtsstaat, dat was onder de vorige 3 fractievoorzitters ondenkbaar. Daar voor weet ik niet, maar dan zit je al in 1982.
Je hebt zelf een koophuisquote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En wij maar werken voor hun villasubsidie.
Als nú nog niet duidelijk wordt dat er een kiesdrempel nodig is weet ik het ook niet meer.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind ze een fluttige “There is no alternative” koers inzetten.
Daar kijk iets genuanceerder naar. Zeker ook door ervaringen met de SGP in de regio.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:23 schreef Hanca het volgende:
[..]
Conservatief, rechts, anti-islam. Ja. Negeren van de rechtsstaat, dat was onder de vorige 3 fractievoorzitters ondenkbaar. Daar voor weet ik niet, maar dan zit je al in 1982.
Hij wil dat uiteraard benadrukken en is bezig dat frame uit te rollen, daarvoor is het nodig dat constant expliciet te benoemen: "de VVD kleedt de middenklasse uit".quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:10 schreef probeer het volgende:
Klaver vraagt zich af hoe de VVD het heeft kunnen laten gebeuren dat "de rekening weer bij de middenklasse komt".
Jesse is volgens mij een beetje naïef.
Wat ik begrepen heb is dat Dilan de kleine ondernemers bedoelde, o.a. de bakkertjes die nu hun personeel niet 'jarenlang' door hoeven betalen als ze ziek zijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:10 schreef probeer het volgende:
Klaver vraagt zich af hoe de VVD het heeft kunnen laten gebeuren dat "de rekening weer bij de middenklasse komt".
Jesse is volgens mij een beetje naïef.
Yepquote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is dit het 'anti-asielzoekersblokje'?
Complottheekransje?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is dit het 'anti-asielzoekersblokje'?
Vaccin?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:32 schreef Firuze60 het volgende:
De asielzoekers hebben de weilanden volgebouwd met zonnepanelen? HUH?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |