abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 februari 2026 @ 11:30:15 #201
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220014550
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 11:25 schreef TheVulture het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)eroordelen~a2572302/

Ik heb gewoon geen WTF's meer voor wat die debiel allemaal doet...
Ben benieuwd hoe zijn gekleurde fans dit dan zien....
pi_220014577
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 11:30 schreef Momo het volgende:

[..]
Als je Trump in dit stadium nog steunt, dan is zo'n filmpje natuurlijk geen dealbreker.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_220014617
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 11:24 schreef Toby56 het volgende:
Hm.
Is dit echt?

https://truthsocial.com/@(...)s/116021857490657707

Een filmpje, blijkbaar/schijnbaar gepost door Trump als (zoveelste) bewijsvoering dat de verkiezingen in 2020 zijn gestolen.
Met na een minuutje dit beeld (inclusief 'The Lion Sleeps Tonight'): de Obama's als aapjes in het oerwoud.

[ afbeelding ]

Als het echt is, dan zal speaker Johnson wel iets te melden hebben als "president Trump werkt eight days a week keihard voor ons land, dan kun je niet verwachten dat al zijn berichten uitgebreid gecontroleerd zijn vooraf.
Het zoveelste onderdeel van "Flood the zone", steeds meer en extremere gekkigheid de wereld in gooien ter afleiding van echte problemen of waar Trump zich zorgen om moet maken.
Niemand kijkt er meer echt van op, alsof we weten dat dit eraan zit te komen.
Maar of dit uiteindelijk ook in zijn nadeel gaat werken bij zijn hele achterban vraag ik me af.
Een groot deel ervan zal het geen moer interesseren in ieder geval.
Het belangrijkste zal denk ik zijn, hoeveel geld heeft men nog maandelijks in de portemonnee en gelooft men King Trump dat alles snel beter zal worden.
pi_220014683
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 11:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Als je Trump in dit stadium nog steunt, dan is zo'n filmpje natuurlijk geen dealbreker.
Klopt.
En, zoals ik eerder al meldde, zijn politieke vrienden/vriendinnen gaan er wel een 'goeie' verklaring voor hebben.
Ik vermoed dat het een repost is en dat hij het, gezien het door hem geliefde onderwerp (fraud fraud fraud) klakkeloos heeft gedupliceerd, inclusief de ongein van ene @ Xerias_X.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_220014722
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 11:33 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Het zoveelste onderdeel van "Flood the zone", steeds meer en extremere gekkigheid de wereld in gooien ter afleiding van echte problemen of waar Trump zich zorgen om moet maken.
Niemand kijkt er meer echt van op, alsof we weten dat dit eraan zit te komen.
Maar of dit uiteindelijk ook in zijn nadeel gaat werken bij zijn hele achterban vraag ik me af.
Een groot deel ervan zal het geen moer interesseren in ieder geval.
Het belangrijkste zal denk ik zijn, hoeveel geld heeft men nog maandelijks in de portemonnee en gelooft men King Trump dat alles snel beter zal worden.
Lock her up.
Drain the swamp.
Flood the zone.

Het lijkt wel ijshockey.
Go Kings Go.
pi_220014743
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 10:01 schreef Momo het volgende:

[..]
Bestaan er grotere narcisten van Trump op deze aardbol?
er was er vroeger een die aardig in de buurt kwam, Nicolai Ceausescu.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  vrijdag 6 februari 2026 @ 11:57:23 #207
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_220015017
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 11:40 schreef Sabata het volgende:

[..]
Dichterbij ook wel hoor. Sint Pim.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_220015489
quote:

[..]
Caligula?
pi_220015512
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 11:36 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Klopt.
En, zoals ik eerder al meldde, zijn politieke vrienden/vriendinnen gaan er wel een 'goeie' verklaring voor hebben.
Ik vermoed dat het een repost is en dat hij het, gezien het door hem geliefde onderwerp (fraud fraud fraud) klakkeloos heeft gedupliceerd, inclusief de ongein van ene @ Xerias_X.
Leavitt zal zoiets zeggen idd: "People are focusing on a small joke but the real issue here is the fraud that has now been proven and the spying of the Obamas"
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_220015568
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 12:50 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Caligula?
pi_220015652
Tijdens Trumps vorige bewindperiode vergeleek ik zijn manier van regeren vaak met Tiberius.

Ik vraag me af hoe Epsteins eiland in 'welingelichte kringen' werd genoemd.
Capri?
  vrijdag 6 februari 2026 @ 13:10:09 #213
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220015668
quote:
Hm.
Is dit echt?

Een filmpje, blijkbaar/schijnbaar ge(re?)post door Trump als (zoveelste) 'bewijsvoering' dat de verkiezingen in 2020 zijn gestolen.
Met na een minuutje dit beeld (inclusief 'The Lion Sleeps Tonight'): de Obama's als aapjes in het oerwoud.

[ afbeelding ]

Als het echt is, dan zal speaker Johnson wel iets te melden hebben als "president Trump werkt eight days a week keihard voor ons land, dan kun je niet verwachten dat al zijn berichten uitgebreid gecontroleerd zijn vooraf.
Het is ook Black Hostory month...

Vreemd eigenlijk wel, als je racisten racisten noemt, komen ze op een of andere manier aan de macht om meteen te laten zien dat het racisten zijn.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220015846
quote:
Hm.
Is dit echt?

Een filmpje, blijkbaar/schijnbaar ge(re?)post door Trump als (zoveelste) 'bewijsvoering' dat de verkiezingen in 2020 zijn gestolen.

[ afbeelding ]

Ja, dat is echt.
Hij staat gewoon in zijn tijdlijn op Truth Social.

Het is er in gemonteerd.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_220015988
Ik kan niet wachten op de dag dat die vent zijn laatste adem uitblaast.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 14:15:51 #216
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220016130
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 11:25 schreef TheVulture het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)eroordelen~a2572302/

Ik heb gewoon geen WTF's meer voor wat die debiel allemaal doet...
George vertelt hier in simpele klare taal wat je met deze frascistische mafklapper doet:

https://bsky.app/profile/acyn.bsky.social/post/3mdylhol36s2q
  vrijdag 6 februari 2026 @ 14:24:46 #217
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220016188
Trouwens...een gedachte die ik had vandaag:

Een zekere bejaarde dementerende oranje obese rascist in het Witte Huis probeert overal zijn naam aan te geven/af te dwingen.

Kennedy Center, TrumpRx en nu ook Penn Station bij Dulles Airport moet zijn naam krijgen.
Mijn eerste reactie: "Hij is bezig een stempel te zetten qua narcistisch nalatenschap. Hij voelt dat hij binnenkort de pijp uit gaat" :Y
  vrijdag 6 februari 2026 @ 14:27:07 #218
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220016208
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 14:24 schreef GarlandBriggs het volgende:

Een zekere bejaarde dementerende oranje obese rascist in het Witte Huis probeert overal zijn naam aan te geven/af te dwingen.

Kennedy Center, TrumpRx en nu ook Penn Station bij Dulles Airport moet zijn naam krijgen.
Mijn eerste reactie: "Hij is bezig een stempel te zetten qua narcistisch nalatenschap. Hij voelt dat hij binnenkort de pijp uit gaat" :Y
Nobelprijs als ticket naar de hemel.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_220016253
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 14:24 schreef GarlandBriggs het volgende:

Uiteraard heeft hij meer haast dan dat hij zou hebben gehad wanneer de coup in januari 2021 succesvol zou zijn geweest, en hij 4 jaar eerder had kunnen beginnen.

Nochtans sprak hij over vergelijkbare kwesties ook al in zijn eerste termijn.
Zo zou Mt. Rushmore moeten worden uitgebreid met een 5e kop.

Verder is het vooral haat jegens Obama. Die altijd bij veel mensen populair is gebleven, een Nobelprijs heeft gewonnen en grappen over hem maakte bij 1 van die jaarlijkse mediafeestjes waar Trump zelf bij aanwezig was. (Ik geloof in 2011 of 2012; je had Trumps kop toen moeten zien.)
De geschiedenis van de VS moet worden herschreven, tot aan de huidige periode toe. Uiteraard is het dan fijn om die eigen naam nog voor je laatste ademstoot overal te zien verschijnen.
pi_220016808
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 11:23 schreef Dutch_view het volgende:
Amerikanen kunnen nu "goedkoop" zelf pillen kopen bij Trump

https://trumprx.gov/

https://trumprx.gov/browse

Uiteraard eerst even langs wat lovende teksten scrollen over hoe geweldig het allemaal is :')
Is dit toevallig zo net nadat 'ie een handelsdeal heeft gesloten met India?

OxycoDon ®️
pi_220016993
https://nos.nl/artikel/26(...)oonlijking-van-macht

wortelkop wil ook op Mount Rushmore

:') :') :') :') :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 6 februari 2026 @ 16:28:42 #222
66444 Lord_Vetinari
pi_220017069
pi_220017133
quote:
Trump is één met de boeren, toch?

Nou niet helemaal:
Bekijk deze YouTube-video
pi_220017194
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 16:16 schreef TLC het volgende:

Dat was dus al in 2020.

Zoveel is die man echt niet veranderd.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 16:49:16 #225
66444 Lord_Vetinari
pi_220017196
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 16:38 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Trump is één met de boeren, toch?

[ afbeelding ]

Nou niet helemaal:
Hij is een boerenlul, dus in een opzicht kun je dat zeggen, ja.
pi_220017353
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 11:30 schreef Momo het volgende:

[..]
laten we niet doen alsof iemand een aap noemen nou echt zo verschrikkelijk is. Zou ik zelf wel om kunnen lachen mocht iemand dat ooit bij mij doen. Als je er zo veel aanstoot aan neemt, dan is dat waarschijnlijk omdat je huidskleur ziet. Dus je bent zelf een racist.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
  Forum Admin vrijdag 6 februari 2026 @ 17:10:14 #227
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_220017369
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 16:16 schreef TLC het volgende:

Natuurlijk wil die narcist dat.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_220017717
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 17:07 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
laten we niet doen alsof iemand een aap noemen nou echt zo verschrikkelijk is. Zou ik zelf wel om kunnen lachen mocht iemand dat ooit bij mij doen. Als je er zo veel aanstoot aan neemt, dan is dat waarschijnlijk omdat je huidskleur ziet. Dus je bent zelf een racist.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus wat een droevenis. Ik kan gewoon ook al raden welke usernames erbij horen.
pi_220018065
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 17:07 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

SPOILER
Donkergekleurde mensen zien als een soort aap, zo uitbeelden of zo noemen is klassiek racisme.
Daarom doet men dat niet meer, meestal. Trump is niet openlijk racistisch, maar wel stiekem.
pi_220018099
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 18:40 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Donkergekleurde mensen zien als een soort aap, zo uitbeelden of zo noemen is klassiek racisme.
Daarom doet men dat niet meer, meestal. Trump is niet openlijk racistisch, maar wel stiekem.
Niet openlijk? De Central Park 5 vergeten? Dat hele birtherism waar we nog steeds op wachten op wat z'n mensen nou allemaal zouden hebben gevonden over Obama's birth certificate?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  vrijdag 6 februari 2026 @ 19:04:05 #231
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220018235
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 14:27 schreef Perrin het volgende:

[..]
Nobelprijs als ticket naar de hemel.
Doneer mij naar de hemel! Geef gul! Jesus, he knows me!
pi_220018245
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 18:00 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Jezus wat een droevenis. Ik kan gewoon ook al raden welke usernames erbij horen.
Klopt, de argumentatie is niet nieuw.
Al een hele tijd is er een groep users die in topics roepen dat degene die racisme opmerken zelf racistisch zijn.
pi_220018302
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 18:43 schreef OMG het volgende:

[..]
Niet openlijk? De Central Park 5 vergeten? Dat hele birtherism waar we nog steeds op wachten op wat z'n mensen nou allemaal zouden hebben gevonden over Obama's birth certificate?
Het was racisme van Trump, maar niet openlijk.
Wat hij toen zei... is fascistoide... en jawel.. mogelijk aangedreven door stiekem racisme.
quote:
“I want to hate these muggers and murderers. They should be forced to suffer and, when they kill, they should be executed for their crimes. They must serve as examples so that others will think long and hard before committing a crime or an act of violence.”
  vrijdag 6 februari 2026 @ 20:01:59 #234
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220018880
quote:

[..]
Mike Obiku.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 20:24:12 #235
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 6 februari 2026 @ 20:44:19 #236
862 Arcee
Look closer
pi_220019665
quote:
Trump verwijdert racistische video

De Amerikaanse president Trump heeft
een video met racistische beelden van
zijn eigen socialemediaplatform Truth
Social verwijderd.Zowel Democraten als
Republikeinen hadden zware kritiek op
de video,die draait om onbewezen fraude
bij de presidentsverkiezingen in 2020.

Op het eind zijn twee apen te zien waar
de hoofden van oud-president Obama en
zijn vrouw Michelle op zijn geplakt.Het
nummer The Lion Sleeps Tonight is op de
achtergrond te horen.

Hoewel het Witte Huis het filmpje eerst
verdedigde,is de video inmiddels alsnog
verwijderd.Het Witte Huis zegt dat een
medewerker de video per ongeluk had
geplaatst op het sociale netwerk.
Ah ja, een medewerker en nog per ongeluk ook. Ja, iedereen post wel eens per ongeluk racistische shit. :Y)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_220020020
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 20:44 schreef Arcee het volgende:

[..]
Ah ja, een medewerker en nog per ongeluk ook. Ja, iedereen post wel eens per ongeluk racistische shit. :Y)
Dus het plaatsen was per ongeluk, maar er is wel opdracht gegeven ‘m te maken? Genieten dit.

Ach, morgen zegt Leavitt weer dat dat nooit gepost is en de president zelf eigenlijk latino is. Ofzo
pi_220020784
Alles om het maar niet over Epstein te hebben, hè? :').
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_220020795
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 21:45 schreef OMG het volgende:
Alles om het maar niet over Epstein te hebben, hè? :').
Dit vind je echt een gotcha?
pi_220020810
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 21:00 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Dus het plaatsen was per ongeluk, maar er is wel opdracht gegeven ‘m te maken? Genieten dit.

Ach, morgen zegt Leavitt weer dat dat nooit gepost is en de president zelf eigenlijk latino is. Ofzo
En dan Trump een dag later: "nee hoor ik ben eigenlijk zwart en ik heb die video zelf gepost"

Trump laat die Leavitt bijna elke dag weer de stront in zakken, het zou amusant zijn als het niet zo zielig was.
pi_220020970
Een ICE-agent die een aanlopende kleine ongevaarlijke hond een trap geeft in een nieuwe video. Ik weet niet of je het na de moorden op schaal kunt zetten. Maar het barbarisme en verval blijft z'n hoogtij vieren.
pi_220021216
De VS, verworden tot het land der achterlijken mensen
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_220021229
Federal judge rules DOJ can ‘no longer’ be trusted in voter roll crusade

quote:
A federal judge in Oregon issued a sweeping rebuke of the Justice Department’s nationwide push to seize state voter rolls, ruling that the department can no longer be presumed to be acting in good faith and warning that its conduct threatens voters and states’ rights.

And the judge cited a recent letter sent by Attorney General Pam Bondi linking the voter roll crusade to the deployment of Immigration and Customs Enforcement agents in Minnesota as one reason to doubt the department’s truthfulness.

In a sharply worded opinion released Thursday, U.S. District Judge Mustafa T. Kasubhai concluded that the department’s public statements and actions stripped it of the trust courts typically afford federal law enforcement agencies.

Kasubhai had already announced from the bench — on two separate occasions — that the DOJ’s lawsuit seeking Oregon’s unredacted voter registration data would be dismissed.

“The presumption of regularity that has been previously extended to Plaintiff that it could be taken at its word — with little doubt about its intentions and stated purposes — no longer holds,” Kasubhai wrote. “When Plaintiff, in this case, conveys assurances that any private and sensitive data will remain private and used only for a declared and limited purpose, it must be thoroughly scrutinized and squared with its open and public statements to the contrary.”

The ruling marks another forceful judicial rejection of the Trump administration’s effort to compel states to turn over sensitive voter information. While other courts have dismissed the DOJ’s cases on procedural or legal grounds, Kasubhai made clear that the broader context surrounding the DOJ’s campaign played a critical role in assessing its credibility.

Kasubhai pointed specifically to the letter to Minnesota from Bondi that tied federal immigration enforcement to demands for voter data as the smoking gun, saying it cast doubt on the DOJ’s stated motives.
Dit is wel heel interessant.

Tied voor koffie. c_/
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Forum Admin vrijdag 6 februari 2026 @ 22:17:42 #244
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_220021248
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 21:59 schreef Beathoven het volgende:
Een ICE-agent die een aanlopende kleine ongevaarlijke hond een trap geeft in een nieuwe video. Ik weet niet of je het na de moorden op schaal kunt zetten. Maar het barbarisme en verval blijft z'n hoogtij vieren.
Altijd link, loslopende lilipiter pitbulls.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_220021287
quote:
Sommige van die agents zijn daadwerkelijk getraind door Noem zelf ja?
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_220021346
quote:
Beeld?
pi_220021357
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 21:47 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
En dan Trump een dag later: "nee hoor ik ben eigenlijk zwart en ik heb die video zelf gepost"

Trump laat die Leavitt bijna elke dag weer de stront in zakken, het zou amusant zijn als het niet zo zielig was.
Ik heb geen meelij met Leavitt.
pi_220021416
pi_220021420
Kennen we deze nog?

Kellyanne Conway.

Voorganger van Leavitt.
Onverwacht opgestapt. Om te voorkomen dat haar dochter zich uit haar ouderlijk gezag zou verwijderen?

Haar man is stichter van het Lincoln Project, een uitgesproken anti Trump beweging

https://www.trouw.nl/buit(...)otseling-op~b3c1b2b5
pi_220021442
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_220021507
quote:
De hond was immigrant, woke of antifa ? All of the above ?
pi_220021522
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 22:39 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
De hond was immigrant, woke of antifa ? All of the above ?
De hond kwam naar hem toe rennen en droeg een vuurwapen.
pi_220021586
quote:
Goed dat er een still is, de video moet men zelf maar even zoeken. Het hondje kwam enthousiast aanrennen en kreeg een flinke trap. Gebroken rib dus. Dom gefrustreerd tuig.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 22:55:34 #254
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_220021722
Wat die 'ballroom' betreft, dit is wel een interessante theorie over wat er mogelijk echt gebouwd word, een datacentrum!

https://thedreydossier.su(...)-building-a-ballroom

Zou zomaar kunnen. Bronnen staan onder de video.
pi_220021753
quote:
4s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 22:55 schreef kladderadatsch het volgende:
Wat die 'ballroom' betreft, dit is wel een interessante theorie over wat er mogelijk echt gebouwd word, een datacentrum!

https://thedreydossier.su(...)-building-a-ballroom

Zou zomaar kunnen. Bronnen staan onder de video.
Dat idee is net zo dom als het idee dat het commandocentrum voor de aanslagen op de Twin Towers in WTC7 zat.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 22:58:59 #256
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_220021781
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 22:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat idee is net zo dom als het idee dat het commandocentrum voor de aanslagen op de Twin Towers in WTC7 zat.
En dat weet je binnen 2 minuten? Kom op man...
pi_220021788
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 22:45 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Goed dat er een still is, de video moet men zelf maar even zoeken. Het hondje kwam enthousiast aanrennen en kreeg een flinke trap. Gebroken rib dus. Dom gefrustreerd tuig.
De hond heeft mazzel dat de agent niet uit zelfverdediging zijn pistool op de hond heeft leeg geschoten.

De agent moest immers in een split second reageren op de situatie.
pi_220021796
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 22:58 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
En dat weet je binnen 2 minuten? Kom op man...
Binnen een fractie van een seconde al.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 6 februari 2026 @ 23:12:27 #259
862 Arcee
Look closer
pi_220021962
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 22:45 schreef Beathoven het volgende:
Goed dat er een still is, de video moet men zelf maar even zoeken.
De video zit toch in die link?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 23:54:41 #260
66444 Lord_Vetinari
pi_220022306
pi_220022309
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 7 februari 2026 @ 01:36:03 #262
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_220022784
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 22:31 schreef Wantie het volgende:
Kennen we deze nog?

[ afbeelding ]

Kellyanne Conway.

Voorganger van Leavitt.
Onverwacht opgestapt. Om te voorkomen dat haar dochter zich uit haar ouderlijk gezag zou verwijderen?

Haar man is stichter van het Lincoln Project, een uitgesproken anti Trump beweging

https://www.trouw.nl/buit(...)otseling-op~b3c1b2b5
George Conway running for Congress *O*

Video

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 07-02-2026 17:25:58 ]
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 februari 2026 @ 07:57:14 #264
862 Arcee
Look closer
pi_220023159

Was dit hier wel langsgekomen?

Check vooral ook de reactie van Vance hierop (3:31).
  zaterdag 7 februari 2026 @ 08:29:27 #265
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220023273
Pentagon verbreekt banden met Harvard: 'Willen krijgers opleiden, geen woke-aanhangers' - https://nos.nl/l/2601262
:')
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220023275
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 07:57 schreef Arcee het volgende:

Was dit hier wel langsgekomen?

Check vooral ook de reactie van Vance hierop (3:31).
« Ze kunnen wel stoppen met het onderzoek, nu dat er niets over mij naar boven is gekomen! » Waarom is de vervolgvraag niet: zelfs als jij vrijgepleit bent, is het dan niet van belang de andere kindverkrachters aan de kaak te stellen? Of : is het niet belangrijk duidelijk te maken hoeveel nog steeds machthebbende mannen betrokken waren bij deze misdaadcirkel?
  zaterdag 7 februari 2026 @ 08:31:53 #267
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220023279
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 08:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Pentagon verbreekt banden met Harvard: 'Willen krijgers opleiden, geen woke-aanhangers' - https://nos.nl/l/2601262
In opdracht van een draft dodger en een alcoholist, nee oké echte krijgers
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220023359
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 08:31 schreef Szura het volgende:

[..]
In opdracht van een draft dodger en een alcoholist, nee oké echte krijgers
Beide met meer make up dan hun vrouwen _O-
  zaterdag 7 februari 2026 @ 09:26:03 #269
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_220023514
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 08:30 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
« Ze kunnen wel stoppen met het onderzoek, nu dat er niets over mij naar boven is gekomen! » Waarom is de vervolgvraag niet: zelfs als jij vrijgepleit bent, is het dan niet van belang de andere kindverkrachters aan de kaak te stellen? Of : is het niet belangrijk duidelijk te maken hoeveel nog steeds machthebbende mannen betrokken waren bij deze misdaadcirkel?
Nou dan kan de rest (iets van 80% las ik ergens) ook wel vrijgegeven worden, toch? Zonder zwart gelakte zinnen/halve pagina's uiteraard.
pi_220023533
Zoals Nixon zei "i am not a crook", hebben we trump nu met zijn reactie op de door hem geposte racisme grap.

‘I Didn’t Make a Mistake’

Als het dus geen foutje was geeft hij nu dus openlijk toe een racist te zijn. :')
pi_220023569
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 22:15 schreef TLC het volgende:
De VS, verworden tot het land der achterlijken mensen
Dat waren ze al een hele lange tijd, maar het komt nu pas echt aan het licht (voornamelijk voor de blanke mens,no pun intended) tijdens deze periode.

Het zegt natuurlijk ook wel genoeg dat beide vrouwelijke kandidaten van hem verloren (waarbij eentje doodleuk de beschuldiging kreeg dat ze niet vriendelijk genoeg was :o).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_220023786
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 09:29 schreef Basp1 het volgende:
Zoals Nixon zei "i am not a crook", hebben we trump nu met zijn reactie op de door hem geposte racisme grap.

Als het dus geen foutje was geeft hij nu dus openlijk toe een racist te zijn. :')
En "if you studied it carefully, at the end there was a case for voter fraud"..

Hij heeft het zorgvuldig bestudeert
pi_220024367
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 08:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Geen enkel land zou dat willen. Een dolk in je rug is niet zo handig.
  zaterdag 7 februari 2026 @ 12:10:29 #274
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220024788
quote:
Die arme vrouw kan toch wel wat beters krijgen dan dat boksbare hoofd met eyeliner? :')
pi_220024802
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 12:10 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Die arme vrouw kan toch wel wat beters krijgen dan dat boksbare hoofd met eyeliner? :')
Nu waarschijnlijk niet veel meer.
pi_220024813
quote:
Ugh, maar waarom dan in zo'n cringy ijshockey kostuum. Hebben ze dan niets geleerd van Jon Stewarts brutal takedown van die cringe democraten-tiktok filmpjes met honkbalknuppels en karatemoves?
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_220024838
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 09:29 schreef Basp1 het volgende:

De video heeft de gewenste aandacht gehad, is wijd verspreid en miljoenen hebben wellicht gezien wat hij wilde dat gezien zou worden.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_220024851
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 11:23 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Geen enkel land zou dat willen. Een dolk in je rug is niet zo handig.
Ivy League opleiding is een dolk in je rug?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220025111
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 12:20 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ivy League opleiding is een dolk in je rug?
Colonol Ivy League met de dolk op het slagveld :P
pi_220025518
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 12:14 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Ugh, maar waarom dan in zo'n cringy ijshockey kostuum. Hebben ze dan niets geleerd van Jon Stewarts brutal takedown van die cringe democraten-tiktok filmpjes met honkbalknuppels en karatemoves?
Het is dat ie er geen Slap Shot bril bij opgezet heeft
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_220027242
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 12:14 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Dit is een nieuwe commercial voor tijdens de Olympische Spelen.

Eerder al:

(hij is trouwens een ex-Republikein)

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 07-02-2026 17:28:34 ]
pi_220028047
Lijkt me een stunt, hij maakt weinig kans. De twee beste kandidaten voor die primary hebben al miljoenen op zak en een hele bak endorsements. Geen idee wat hij verder ook toevoegt.
  zaterdag 7 februari 2026 @ 17:48:18 #283
66444 Lord_Vetinari
pi_220028334
pi_220028716
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 12:59 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Colonol Ivy League met de dolk op het slagveld :P
Maar om er serieus op in te gaan, hoe of waarom zou een 'woke' iemand het risico geven op een dolk in je rug aan het front?
What Would Goku Do
pi_220028844
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 18:16 schreef viagraap het volgende:

[..]
Maar om er serieus op in te gaan, hoe of waarom zou een 'woke' iemand het risico geven op een dolk in je rug aan het front?
Sws wat is 'Colonol Ivy League' :?
pi_220029140
pi_220029404
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 18:16 schreef viagraap het volgende:

[..]
Geruchten gaan dat je nogal goed moet zijn in het volgen van orders in het leger.
pi_220029594
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 19:28 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Geruchten gaan dat je nogal goed moet zijn in het volgen van orders in het leger.
Geruchten gaan ook dat er situaties zijn waarin orders opvolgen de juiste keuze is, en dat er situaties zijn waarin dat niet zo is. Volgens dan weer andere geruchten schijnt het dat mensen die daar nooit over nadenken nogal simpel zijn.
What Would Goku Do
pi_220029626
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 19:47 schreef viagraap het volgende:

[..]
Geruchten gaan ook dat er situaties zijn waarin orders opvolgen de juiste keuze is, en dat er situaties zijn waarin dat niet zo is. Volgens dan weer andere geruchten schijnt het dat mensen die daar nooit over nadenken nogal simpel zijn.
Het gerucht gaat ook dat er mensen zijn die vinden dat het niet opvolgen van een order met de dood bekocht mag worden. Soort “boontje komt om zijn loontje enzo”

Zou er een overlap zijn in die groepen?
pi_220029872
Ben benieuwd welke foreign nation het is, en welke “person close to Trump” het om gaat.

quote:
NSA detected phone call between foreign intelligence and a person close to Trump
Last spring, the National Security Agency (NSA) detected evidence of an unusual phone call between an individual associated with foreign intelligence and a person close to Donald Trump, according to a whistleblower’s attorney briefed on the existence of the call.

The highly sensitive communique, which has roiled Washington over the past week, was brought to the attention of the director of national intelligence (DNI), Tulsi Gabbard – but rather than allowing NSA officials to distribute the information further, she took a paper copy of the intelligence directly to the president’s chief of staff, Susie Wiles, the attorney, Andrew Bakaj, said.

One day after meeting Wiles, Gabbard told the NSA not to publish the intelligence report. Instead, she instructed NSA officials to transmit the highly classified details directly to her office.

Details of this exchange between Gabbard and the NSA were shared directly with the Guardian and have not been previously reported. Nor has Wiles receipt of the intelligence report.
  zaterdag 7 februari 2026 @ 21:08:26 #291
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220030653
https://www.tpr.org/borde(...)nd-building-industry

Parallel aan de Farm Crisis die Trump heeft veroorzaakt, dreigt er ook een flinke bouwcrisis omdat latino's enorm oververtegenwoordigd zijn in de bouw...

#ETTD
  zaterdag 7 februari 2026 @ 21:09:26 #292
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220030659
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 19:47 schreef viagraap het volgende:

[..]
Het idee dat iemand de training en testen doorstaat bij het leger en dat die gene dan ineens niet meer betrouwbaar is omdat iemand op internet wel even bepaald dat ie woke is, terwijl die user zelf nooit goed genoeg was voor het leger zelf.
  zaterdag 7 februari 2026 @ 21:53:44 #293
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220031112
dit is een beetje de staat van cognitieve dissonantie waarin de Amerikaanse rechtsen verkeren en ik heb niet het idee dat ze er ooit uit gaan komen:

twitter
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220031753
Religious freedom group says US military members were 'pressured' by commanders to see 'Melania'

[ Bericht 9% gewijzigd door Kijkertje op 07-02-2026 23:23:50 ]
pi_220031984
pi_220033029
Trump wants Penn Station, Dulles Airport named after him in funding deal with Schumer, sources say

https://abcnews.go.com/US(...)g/story?id=129910999

This guy... :')
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  zondag 8 februari 2026 @ 11:48:40 #298
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_220034383
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 09:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Trump wants Penn Station, Dulles Airport named after him in funding deal with Schumer, sources say

quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 11:33 schreef Hyperdude het volgende:
[
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zondag 8 februari 2026 @ 12:47:48 #299
66444 Lord_Vetinari
pi_220035244
pi_220038209
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 09:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

Zal straks in de midterms ook lekker vallen als de Republikeinen niks hebben kunnen doen aan de hoge kosten van levensonderhoud maar de keizer wel overal zijn naam op heeft geplakt :').
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')