Zou.quote:Op maandag 2 februari 2026 15:51 schreef Basp1 het volgende:
Plus een democratie is natuurlijk in de westerse filosofie geen dictatuur van de meerderheid. Binnen een democratie houdt men normaliter ook rekening met de de rest van de burgen.
Ik ben het niet eens met jouw schets van de situatie, maar zelfs als je dat al voor waar aan neemt is eer nog steeds geen enkele reden om haar 3 keer door haar kop te knallen of voor haar om dat te verwachten.quote:Op maandag 2 februari 2026 16:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je gaat 700km rijden naar een vreemde stad, je gaat chaos creëren bij een autoriteit die aan het werk is met wapens terwijl ze niet de slimste zijn op aarde en wel trigger happy, en je gaat je auto in een rijdend convoy met zwaailichten dwars over de weg er tussen proppen.
En je verwacht niet dat je daarbij een confrontatie kan krijgen?
Hmmm....
1e schot niet ging door de vooruit, dat lukt alleen als je voor de auto bent (gevaren zone) 2e en 3e wel die gingen door het open raam van de deur.quote:Op maandag 2 februari 2026 16:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij schoot toen die auto naast hem was. Dus zijn enige bedoeling was een zeer wrede executie uitvoeren.
Hij stond recht voor de auto. Op de beelden van zijn telefoon is ook te zien dat het stuur van links naar rechts wordt gedraai voordat ze gaat rijden. Die ICE agent had dat waarschijnlijk ook gezien, want hij was volledig gefocust op het eerste schot ipv zich fysiek te verplaatsenquote:Op maandag 2 februari 2026 16:28 schreef sp3c het volgende:
hoe moet die agent weten wat haar bedoeling was?
Rake vraag natuurlijk. Daarom die reactie.quote:
quote:Op maandag 2 februari 2026 17:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
1e schot niet ging door de vooruit, dat lukt alleen als je voor de auto bent (gevaren zone) 2e en 3e wel die gingen door het open raam van de deur.
Knip
Paar deeltjes terug heb ik ook neergezet dat van mij part ze dit ook niet met haar dood had hoeven bekopen en dat totaal aan de triggerhappy idioterie is te wijten aan dat domme boa ice volk. Wel ben ik van mening, net als bij de andere, dat het hun eigen keuzes zijn geweest die ze daar in die situatie brachten.quote:Op maandag 2 februari 2026 17:00 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met jouw schets van de situatie, maar zelfs als je dat al voor waar aan neemt is eer nog steeds geen enkele reden om haar 3 keer door haar kop te knallen of voor haar om dat te verwachten.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 2 februari 2026 16:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je gaat 700km rijden naar een vreemde stad, je gaat chaos creëren bij een autoriteit die aan het werk is met wapens terwijl ze niet de slimste zijn op aarde en wel trigger happy, en je gaat je auto in een rijdend convoy met zwaailichten dwars over de weg er tussen proppen.
Hmmm....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door theguyver op 02-02-2026 17:29:59 ]I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
Dus ze hadden vooraf kunnen verwachten dat hun acties tegen ICE dodelijk konden zijn.quote:Op maandag 2 februari 2026 17:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Paar deeltjes terug heb ik ook neergezet dat van mij part ze dit ook niet met haar dood had hoeven bekopen en dat totaal aan de triggerhappy idioterie is te wijten aan dat domme boa ice volk. Wel ben ik van mening, net als bij de andere, dat het hun eigen keuzes zijn geweest die ze daar in die situatie brachten.
Nope.quote:Op maandag 2 februari 2026 16:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
als het een relevant is dan is het ander het logischerwijs ook lijkt me
Jij verwacht te worden doodgeschoten?quote:Op maandag 2 februari 2026 16:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hmmm....
Ik vind van welquote:
Nee dat is ook niet het geval geweest. Het was het inrijden op de ICE medewerker die haar dood tot gevolg hadquote:Op maandag 2 februari 2026 17:00 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met jouw schets van de situatie, maar zelfs als je dat al voor waar aan neemt is eer nog steeds geen enkele reden om haar 3 keer door haar kop te knallen of voor haar om dat te verwachten.
Enig risico op confrontatie kan je wel verwachten als je je zo opstelt zoals ze deden.quote:Op maandag 2 februari 2026 17:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus ze hadden vooraf kunnen verwachten dat hun acties tegen ICE dodelijk konden zijn.
En dat in een democratische rechtsstaat.
Als ik me zo zou gedragen als die 2 deden? Dan verwacht ik minimaal dat ik mij mag melden voor het hekje na een harde arrestatie. En die 2de had kunnen verwachten dat zijn situatie erger zou kunnen zijn na de dood van de eerste en zijn al eerdere aanvaringen.quote:Op maandag 2 februari 2026 18:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij verwacht te worden doodgeschoten?
Hmmm....
Niet bij de vraagstelling of Good had kunnen verwachten die dag dat haar protest een dodelijke afloop zou hebben.quote:
Dat maak je er nu van. Om jezelf te beschermen om er niet op in te hoeven gaan.quote:Op maandag 2 februari 2026 14:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik reageer op wat jij doet, en jouw reactie: hunnie doen het ook!!
Wie duikt en reageert niet inhoudelijk?quote:Op maandag 2 februari 2026 18:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat maak je er nu van. Om jezelf te beschermen om er niet op in te hoeven gaan.
Kan ik ook hoor. Fijn duiken om maar niet inhoudelijk te hoeven reageren.
quote:Op maandag 2 februari 2026 14:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het is natuurlijk heel makkelijk om excessen als voorbeeld te pakken en daarover een hele boom op te zetten om zo alle demonstranten, waarvan het overgrote deel vreedzaam en oprecht, af te schilderen als relschoppend tuig ("zo kennen we links weer!") en zodoende de legitimiteit van de protesten onderuit (proberen) te schoffelen.
quote:
Nee ze is geen waarzegster net zoals de agent in kwestie niet kon ruiken dat ze hem niet per se dood wilde rijdenquote:Op maandag 2 februari 2026 18:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Niet bij de vraagstelling of Good had kunnen verwachten die dag dat haar protest een dodelijke afloop zou hebben.
Zo is dat. Calculated risk.quote:Op maandag 2 februari 2026 18:13 schreef sp3c het volgende:
Als een agent voor je auto staat en je besluit er doorheen te rijden dan is de kans aanwezig dat je neergeschoten gaat worden ja
Geloof niet dat Amerika daar uniek in is
Met de auto overdwars op de weg staan is dus garantie voor een dodelijke afloop.quote:Op maandag 2 februari 2026 18:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Enig risico op confrontatie kan je wel verwachten als je je zo opstelt zoals ze deden.
Dat iemand zijn magazijn op je leegschiet?quote:Dat is in iedere democratische rechtsstaat zo, van welke kant je ook bent.
[..]
En maximaal dat je doorzeefd wordt met kogels?quote:Als ik me zo zou gedragen als die 2 deden? Dan verwacht ik minimaal dat ik mij mag melden voor het hekje na een harde arrestatie.
Die had dus kunnen weten dat hij zou worden doodgeschoten...quote:En die 2de had kunnen verwachten dat zijn situatie erger zou kunnen zijn na de dood van de eerste en zijn al eerdere aanvaringen.
Ja, in Nederland worden demonstranten ook doorzeefd met kogels.quote:Wederom:
Enig risico op confrontatie kan je wel verwachten als je je zo opstelt zoals ze deden.
Dat is in iedere democratische rechtsstaat zo, van welke kant je ook bent.
Nou, dat bedoel ik.quote:Op maandag 2 februari 2026 18:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee ze is geen waarzegster net zoals de agent in kwestie niet kon ruiken dat ze hem niet per se dood wilde rijden
Was compleet zinloos geweld overigens, de man brengt zichzelf in gevaar door voor de wagen te gaan staan, doet hij dat niet gaat ze er vandoor en maak je een foto van het nummerbordquote:
Je wijst ergens naar om de doelpalen dicht bij elkaar te zetten voor een antwoord, ik ga daar niet op in omdat ik het door heb en ik het een enorme hypocriete actie vind en ipv daarvan kaats ik hem terug en vraag je iets.quote:Op maandag 2 februari 2026 18:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wie duikt en reageert niet inhoudelijk?
Laten we eens kijken hoe het zat:
[..]
[..]
Wat wil je eigenlijk zeggen? Wat voor overtuiging wil je delen?quote:
Bij de boeren protesten werd ook geschoten op een tiener in een trekker. Figuren hier vonden dat volstrekt normaal toen.quote:[..]
Ja, in Nederland worden demonstranten ook doorzeefd met kogels.
Hoort erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |