Die vent zet zichzelf altijd overal voor lulquote:Op donderdag 29 januari 2026 15:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
User @:Wotte zet zichzelf echt gigantisch voor lul in het PSV-topic.
Als FA zou je kunnen optreden, of in ieder geval zijn troep weghalen uit het topic.quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vent zet zichzelf altijd overal voor lul
quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:56 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als FA zou je kunnen optreden, of in ieder geval zijn troep weghalen uit het topic.
Je moet van me aannemen dat over het algemeen mensen die hardlopen en brabanders niet te vertrouwen zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vent zet zichzelf altijd overal voor lul
Ach welnee. Stukje cabaret.quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:56 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als FA zou je kunnen optreden, of in ieder geval zijn troep weghalen uit het topic.
Ik denk dat je Ueda verkeerd schrijft.quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:05 schreef Wotte het volgende:
Overigens vloog user @:DombohetOlifantje1 mij in de haren als ik aanstipte dat Gimenez een matige spits was.
Ik had gewoon gelijk. Nooit geen excuses. Ik zou weinig waarde hechten aan zijn oordeel.
Als een stukje bescherming? Het is volgens de regels gewoon toegestaan om niet een heel hoog IQ te hebben.quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:56 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Lijkt me wel een fijne vent die Ueda.quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je Ueda verkeerd schrijft.
Ik heb toch niet op je wijf gelegen maat? Ik dacht dat we vrienden warenquote:Op donderdag 29 januari 2026 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als een stukje bescherming? Het is volgens de regels gewoon toegestaan om niet een heel hoog IQ te hebben.
Anders hadden we nog veel minder Users
Absoluutquote:Op donderdag 29 januari 2026 16:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb toch niet op je wijf gelegen maat? Ik dacht dat we vrienden waren
Ik kan leven met deze uitleg maar het blijft een bijzondere dagbesteding.quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als een stukje bescherming? Het is volgens de regels gewoon toegestaan om niet een heel hoog IQ te hebben.
Anders hadden we nog veel minder Users
Ja dan heb je aan mij een dubbel probleemquote:Op donderdag 29 januari 2026 16:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je moet van me aannemen dat over het algemeen mensen die hardlopen en brabanders niet te vertrouwen zijn.
Sate menuutje besteld.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe snert
Bamiquote:Op donderdag 29 januari 2026 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik doe ook snertquote:Op donderdag 29 januari 2026 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga KBR makenquote:Op donderdag 29 januari 2026 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verder niks persoonlijks hoorquote:Op donderdag 29 januari 2026 17:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja dan heb je aan mij een dubbel probleem
Toevallig een lamp? @onlogischquote:Op donderdag 29 januari 2026 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geweldig nieuws, morgen komen ze mijn pakketje bezorgen.
Ik ben alleen niet thuis.
Nieuwe kleren?quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom nietquote:Op donderdag 29 januari 2026 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Friet met pindasaus en mayonaise, frikandel speciaal en een berenklauw.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mag Achmed hem dan in de kliko achterlaten?quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jan heeft hem achter mijn schutting neergezet.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 12:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mag Achmed hem dan in de kliko achterlaten?
Waarom ben je niet thuis vandaagquote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jan heeft hem achter mijn schutting neergezet.
Werkperikelen.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom ben je niet thuis vandaag
Ik vroeg dit gisteren ook al maar toen gaf je geen antwoord
Jammer dat ze op de valreep toch niet zijn gegaan voor Kabinet Rambodirk I.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Sterkte. Hopelijk word je niet werkloos of ziek in het Nederland van Juffrouw Jetten I.
Dit had het kunnen zijn.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jammer dat ze op de valreep toch niet zijn gegaan voor Kabinet Rambodirk I.
Kan er weer wat extra geld naar Oekraine cq de wapenindustrie.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Sterkte. Hopelijk word je niet werkloos of ziek in het Nederland van Juffrouw Jetten I.
Borsjtsj en Plov!quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Ik heb een ovenschotel met macaroni opquote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Gehaald is gehaald maatquote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Woordle 1687 2/6
🟩🟩⬜⬜🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1483 6/6
⬜⬜⬜⬜🟩⬜
⬜⬜⬜⬜🟩🟩
🟨⬜🟨⬜🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
⬜⬜⬜🟨⬜🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
WEER zo’n kut score bij de 6
WOEDEND
Moeten zij weten en niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 09:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat vind jij van de opstand in WLR? En wanneer gaat dit subforum dicht?
Ik sta altijd positief tegenover een CocoToto.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 11:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Moeten zij weten en niet.
Hoe sta jij tegenover een speciale editie van de cocototo voor PSV - Feyenoord?
Biefstuk!quote:Op zaterdag 31 januari 2026 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Wat ben je toch een speklap.quote:
Weet niet waar je die conclusie uithaalt, maar als je inhoudelijk niet tegen me op kan dan moet je allemaal van dit soort dingen zeggen inderdaad.quote:
Huhquote:Op zaterdag 31 januari 2026 21:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet niet waar je die conclusie uithaalt, maar als je inhoudelijk niet tegen me op kan dan moet je allemaal van dit soort dingen zeggen inderdaad.
Oh.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huh
Omdat ik een like kreeg van je op een hele oude post
Jaquote:Op zaterdag 31 januari 2026 21:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh.
Had ik niet eens door.
(lol)
(Goh)
Die uit 2021 bedoel je?
Die hebben echt een mooi en rustig leven als wat gekkies op een forum van iets vinden je zo boos kan maken.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 09:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat vind jij van de opstand in WLR? En wanneer gaat dit subforum dicht?
Pizzaaaaaaquote:Op zaterdag 31 januari 2026 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
bezieltquote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:23 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Die hebben echt een mooi en rustig leven als wat gekkies op een forum van iets vinden je zo boos kan maken.
Wat bezield je om hen dan nog de les te willen leren.
Gelukkig bijna een nieuwe woordle
Je bent een varkenquote:
Sorry, gelukkig gaat woordle beter dan mijn spelling.quote:
Ook al berichten over vergiftigde frikandellen en andere zooi de laatste tijdquote:Op zondag 1 februari 2026 00:06 schreef 3rr0r het volgende:
Wat zouden jullie doen met iemand die je hond doodschiet?
https://nos.nl/artikel/26(...)litie-doet-onderzoek
Ik ben diep onder de indruk van je Woordle6.quote:Op zondag 1 februari 2026 00:35 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Sorry, gelukkig gaat woordle beter dan mijn spelling.
Woordle 1688 4/6
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛⬛🟨
🟨🟨🟨🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1484 2/6
🟩⬛🟩⬛🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Bedankt, jij ook weer keurig gespeeld.quote:Op zondag 1 februari 2026 00:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ben diep onder de indruk van je Woordle6.
CHAPEAU!
5 seconden te vroeg makker.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:34 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1687 4/6
🟩⬛🟩⬛⬛
🟩🟨🟩🟨⬛
🟩⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1483 5/6
⬛🟨⬛⬛🟩⬛
🟨⬛⬛⬛🟩⬛
⬛⬛🟨⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Zegt @Anneloos ook altijdquote:Op zondag 1 februari 2026 10:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
5 seconden te vroeg makker.
@:Kukelecucktsju10
Hond heet Benji.quote:Op zondag 1 februari 2026 00:06 schreef 3rr0r het volgende:
Mag niet.quote:Op zondag 1 februari 2026 00:06 schreef 3rr0r het volgende:
🤔quote:
Kip, het meest veelzijdige stukje vlees, kip!quote:Op zondag 1 februari 2026 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Biefstuk of kip. Je bent wel echt een wild beest.quote:Op zondag 1 februari 2026 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kip, het meest veelzijdige stukje vlees, kip!
@:coco
Al op trouwens
Wij aten kipkrokantschnitzel, friet (uit de airfryer dus super gezond) en salade.quote:Op zondag 1 februari 2026 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had vandaag biefstuk.quote:Op zondag 1 februari 2026 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is patatquote:Op zondag 1 februari 2026 18:08 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wij aten kipkrokantschnitzel, friet (uit de airfryer dus super gezond) en salade.
Hou ik me niet mee bezigquote:Op maandag 2 februari 2026 11:17 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Die Epstein files. Dat is wel genieten hé.
Graag de highlights van dit drama.quote:Op maandag 2 februari 2026 11:17 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Die Epstein files. Dat is wel genieten hé.
quote:Op maandag 2 februari 2026 12:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Graag de highlights van dit drama.
quote:De Noorse prinses Mette-Marit, de vrouw van kroonprins Haakon, ligt onder vuur vanwege e-mailverkeer dat is opgedoken tussen haar en de veroordeelde Amerikaanse zedendelinquent Jeffrey Epstein.
Elon wordt gefileerd.quote:Op maandag 2 februari 2026 12:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Graag de highlights van dit drama.
Gefeliciteerd maat.quote:Op maandag 2 februari 2026 14:33 schreef GGMM het volgende:
Jongens, goed nieuws.
Ik ben geslaagd voor mijn examen
[ afbeelding ]
Pak allemaal maar een stukje gebak (@:Pisces29 één per persoon)
Gefeliciteerd, wat ben je toch een topper.quote:Op maandag 2 februari 2026 14:33 schreef GGMM het volgende:
Jongens, goed nieuws.
[ afbeelding ]
5.5?quote:Op maandag 2 februari 2026 14:33 schreef GGMM het volgende:
Jongens, goed nieuws.
[ afbeelding ]
quote:
Godquote:
Gooi dat eens in een taco. Goed spul.quote:Op maandag 2 februari 2026 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Dit zei je gisteren ook al.quote:Op maandag 2 februari 2026 16:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tevens: fijne Groundhog Day allemaal!
Doen ze dat (Ali)express?quote:Op maandag 2 februari 2026 19:28 schreef RamboDirk het volgende:
Wel fijn dat Aliexpress tussen bestelling en aflevering 80 mailtjes stuurt om je op de hoogte te houden.
quote:Op maandag 2 februari 2026 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag?
quote:
quote:Op maandag 2 februari 2026 16:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tevens: fijne Groundhog Day allemaal!
Ga je constant naast je bestelde lader zitten bij gebruik, voor wanneer hij in de brand vliegt?quote:Op maandag 2 februari 2026 19:28 schreef RamboDirk het volgende:
Wel fijn dat Aliexpress tussen bestelling en aflevering 80 mailtjes stuurt om je op de hoogte te houden.
28.000 kerstlichtjes voor 6 euro.quote:Op maandag 2 februari 2026 20:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ga je constant naast je bestelde lader zitten bij gebruik, voor wanneer hij in de brand vliegt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Allemachtig prachtigquote:Op maandag 2 februari 2026 20:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
28.000 kerstlichtjes voor 6 euro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 februari 2026 08:57 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Slecht nieuws.
Mijn kat wordt vermist
@:Coco
@:maxi-mus
@:GGMM
De kat:AchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte maat.
Zo snel mogelijk flyers in de buurt ophangen.
quote:Op dinsdag 3 februari 2026 08:57 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Slecht nieuws.
Mijn kat wordt vermist
@:Coco
@:maxi-mus
@:GGMM
De kat:Awww, hoe lang al vermist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |