Hou ik me niet mee bezigquote:Op maandag 2 februari 2026 11:17 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Die Epstein files. Dat is wel genieten hé.
Graag de highlights van dit drama.quote:Op maandag 2 februari 2026 11:17 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Die Epstein files. Dat is wel genieten hé.
quote:Op maandag 2 februari 2026 12:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Graag de highlights van dit drama.
quote:De Noorse prinses Mette-Marit, de vrouw van kroonprins Haakon, ligt onder vuur vanwege e-mailverkeer dat is opgedoken tussen haar en de veroordeelde Amerikaanse zedendelinquent Jeffrey Epstein.
Elon wordt gefileerd.quote:Op maandag 2 februari 2026 12:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Graag de highlights van dit drama.
Gefeliciteerd maat.quote:Op maandag 2 februari 2026 14:33 schreef GGMM het volgende:
Jongens, goed nieuws.
Ik ben geslaagd voor mijn examen
[ afbeelding ]
Pak allemaal maar een stukje gebak (@:Pisces29 één per persoon)
Gefeliciteerd, wat ben je toch een topper.quote:Op maandag 2 februari 2026 14:33 schreef GGMM het volgende:
Jongens, goed nieuws.
[ afbeelding ]
5.5?quote:Op maandag 2 februari 2026 14:33 schreef GGMM het volgende:
Jongens, goed nieuws.
[ afbeelding ]
quote:
Godquote:
Gooi dat eens in een taco. Goed spul.quote:Op maandag 2 februari 2026 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Dit zei je gisteren ook al.quote:Op maandag 2 februari 2026 16:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tevens: fijne Groundhog Day allemaal!
Doen ze dat (Ali)express?quote:Op maandag 2 februari 2026 19:28 schreef RamboDirk het volgende:
Wel fijn dat Aliexpress tussen bestelling en aflevering 80 mailtjes stuurt om je op de hoogte te houden.
quote:Op maandag 2 februari 2026 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag?
quote:
quote:Op maandag 2 februari 2026 16:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tevens: fijne Groundhog Day allemaal!
Ga je constant naast je bestelde lader zitten bij gebruik, voor wanneer hij in de brand vliegt?quote:Op maandag 2 februari 2026 19:28 schreef RamboDirk het volgende:
Wel fijn dat Aliexpress tussen bestelling en aflevering 80 mailtjes stuurt om je op de hoogte te houden.
28.000 kerstlichtjes voor 6 euro.quote:Op maandag 2 februari 2026 20:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ga je constant naast je bestelde lader zitten bij gebruik, voor wanneer hij in de brand vliegt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Allemachtig prachtigquote:Op maandag 2 februari 2026 20:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
28.000 kerstlichtjes voor 6 euro.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |