Nieuwe kleren?quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geweldig nieuws, morgen komen ze mijn pakketje bezorgen.
Ik ben alleen niet thuis.
Waarom nietquote:Op donderdag 29 januari 2026 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Friet met pindasaus en mayonaise, frikandel speciaal en een berenklauw.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe snert
Mag Achmed hem dan in de kliko achterlaten?quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jan heeft hem achter mijn schutting neergezet.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 12:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mag Achmed hem dan in de kliko achterlaten?
Waarom ben je niet thuis vandaagquote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jan heeft hem achter mijn schutting neergezet.
Werkperikelen.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom ben je niet thuis vandaag
Ik vroeg dit gisteren ook al maar toen gaf je geen antwoord
Jammer dat ze op de valreep toch niet zijn gegaan voor Kabinet Rambodirk I.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Sterkte. Hopelijk word je niet werkloos of ziek in het Nederland van Juffrouw Jetten I.
Dit had het kunnen zijn.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jammer dat ze op de valreep toch niet zijn gegaan voor Kabinet Rambodirk I.
Kan er weer wat extra geld naar Oekraine cq de wapenindustrie.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Sterkte. Hopelijk word je niet werkloos of ziek in het Nederland van Juffrouw Jetten I.
Borsjtsj en Plov!quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Ik heb een ovenschotel met macaroni opquote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Gehaald is gehaald maatquote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Woordle 1687 2/6
🟩🟩⬜⬜🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1483 6/6
⬜⬜⬜⬜🟩⬜
⬜⬜⬜⬜🟩🟩
🟨⬜🟨⬜🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
⬜⬜⬜🟨⬜🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
WEER zo’n kut score bij de 6
WOEDEND