Die vent zet zichzelf altijd overal voor lulquote:Op donderdag 29 januari 2026 15:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
User @:Wotte zet zichzelf echt gigantisch voor lul in het PSV-topic.
Als FA zou je kunnen optreden, of in ieder geval zijn troep weghalen uit het topic.quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vent zet zichzelf altijd overal voor lul
quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:56 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als FA zou je kunnen optreden, of in ieder geval zijn troep weghalen uit het topic.
Je moet van me aannemen dat over het algemeen mensen die hardlopen en brabanders niet te vertrouwen zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vent zet zichzelf altijd overal voor lul
Ach welnee. Stukje cabaret.quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:56 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als FA zou je kunnen optreden, of in ieder geval zijn troep weghalen uit het topic.
Ik denk dat je Ueda verkeerd schrijft.quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:05 schreef Wotte het volgende:
Overigens vloog user @:DombohetOlifantje1 mij in de haren als ik aanstipte dat Gimenez een matige spits was.
Ik had gewoon gelijk. Nooit geen excuses. Ik zou weinig waarde hechten aan zijn oordeel.
Als een stukje bescherming? Het is volgens de regels gewoon toegestaan om niet een heel hoog IQ te hebben.quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:56 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Lijkt me wel een fijne vent die Ueda.quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je Ueda verkeerd schrijft.
Ik heb toch niet op je wijf gelegen maat? Ik dacht dat we vrienden warenquote:Op donderdag 29 januari 2026 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als een stukje bescherming? Het is volgens de regels gewoon toegestaan om niet een heel hoog IQ te hebben.
Anders hadden we nog veel minder Users
Absoluutquote:Op donderdag 29 januari 2026 16:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb toch niet op je wijf gelegen maat? Ik dacht dat we vrienden waren
Ik kan leven met deze uitleg maar het blijft een bijzondere dagbesteding.quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als een stukje bescherming? Het is volgens de regels gewoon toegestaan om niet een heel hoog IQ te hebben.
Anders hadden we nog veel minder Users
Ja dan heb je aan mij een dubbel probleemquote:Op donderdag 29 januari 2026 16:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je moet van me aannemen dat over het algemeen mensen die hardlopen en brabanders niet te vertrouwen zijn.
Sate menuutje besteld.quote:Op donderdag 29 januari 2026 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe snert
Bamiquote:Op donderdag 29 januari 2026 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik doe ook snertquote:Op donderdag 29 januari 2026 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga KBR makenquote:Op donderdag 29 januari 2026 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verder niks persoonlijks hoorquote:Op donderdag 29 januari 2026 17:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja dan heb je aan mij een dubbel probleem
Toevallig een lamp? @onlogischquote:Op donderdag 29 januari 2026 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geweldig nieuws, morgen komen ze mijn pakketje bezorgen.
Ik ben alleen niet thuis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |