Neequote:
Boh sexyquote:Op donderdag 29 januari 2026 12:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hier beetje op sommige plekken, en ik ben superbang om uit te glijden dus ik schuifel rond als een bejaarde pinguin
Wel weer dichterbij gekomen sinds de deze vraag stelde.quote:
Nee want hij is uitgesteld, was net op het nieuws. Lente begint in Nederland nu pas op 14 mei.quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel weer dichterbij gekomen sinds de deze vraag stelde.
quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee want hij is uitgesteld, was net op het nieuws. Lente begint in Nederland nu pas op 14 mei.
Nee, op 5 mei wat dan worden we bevrijd van de winter.quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee want hij is uitgesteld, was net op het nieuws. Lente begint in Nederland nu pas op 14 mei.
De vis wordt duur betaaldquote:
Toy box?quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:01 schreef H_T het volgende:
Sailing, sailing, jumping off the railing
Gambling, stealing, lots of sex appealing
quote:
Hier lag 3-4 cm en het was zelfs op sommige doorgaande wegen nog gladquote:Op donderdag 29 januari 2026 12:36 schreef Guanabana het volgende:
Er lag hier ineens weer sneeuw, dit was niet de afspraak.
Zit jij nou gewoon dingen met een leeftijdsrestrictie te posten?quote:Op donderdag 29 januari 2026 18:37 schreef NailQueen het volgende:
Nog een mooi liedje van Scooter
Bekijk deze YouTube-video
Want dat is het inderdaad voor mij
Oh oeps dat zag ik niet. De jonkies onder ons moeten even hun handen voor hun ogen doen!quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Zit jij nou gewoon dingen met een leeftijdsrestrictie te posten?
Oei.quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh oeps dat zag ik niet. De jonkies onder ons moeten even hun handen voor hun ogen doen!
Ja maar nou ga ik ook al m'n favoriete video's posten hoor...quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh oeps dat zag ik niet. De jonkies onder ons moeten even hun handen voor hun ogen doen!
Gelukkig niet geklikt.quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh nee! Hopelijk kan je vannacht nog slapen.
Lekker begin ja...quote:
Was inderdaad ook wel een overtreding. Maar alsnog wel de vraag of die m dan toch nog afkeurt.quote:
En dan spelen we ook nog tegen een club uit jouw land.quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:08 schreef Strani het volgende:
Het is gewoon 'ach <insert Nederlandse club>' momenteel.
Ja hier doen we nog een beetje ons best hč.quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan spelen we ook nog tegen een club uit jouw land.
quote:
Juichen voor de immer walgelijke Anthonyquote:
Mooie goal.quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Juichen voor de immer walgelijke Anthony![]()
Wel een schitterende goal.
Dat wel ja.quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Zit jij nou gewoon dingen met een leeftijdsrestrictie te posten?
Feyenoord had het inderdaad in eigen hand. Bij winst waren ze doorgegaan als 24e...quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor Go Ahead is het bijna onmogelijk. Feyenoord heeft het eigenlijk nog wel in eigen hand. Bij winst zijn ze vrijwel zeker door. Vooral als ze het wat doelpunten verschil winnen.
Maar als ploegen die eronder staan opeens met 5 - 0 gaan winnen wordt het wel heel lastig.
Ik denk dat we de rest van de week nog stil ervan zullen zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:02 schreef Strani het volgende:
Ik zie dat iedereen hier een avondje stilte in acht neemt voor het Nederlandse voetbal.
Ja of we gaan gewoon een sport volgen waar Nederland wel goed in is? Schaatsen blijft dan nog over eigenlijk.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat we de rest van de week nog stil ervan zullen zijn.
Daar moeten we nog we nog meer dan een week op wachten. Daarentegen komend weekend twee wereldtitels bij het veldrijden dus dan kan de vlag weer uitquote:Op donderdag 29 januari 2026 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja of we gaan gewoon een sport volgen waar Nederland wel goed in is? Schaatsen blijft dan nog over eigenlijk.
Korfbal?quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja of we gaan gewoon een sport volgen waar Nederland wel goed in is? Schaatsen blijft dan nog over eigenlijk.
Hij begon zelf ook over schaatsen. Dat is gewoon een manier om van A naar B te komen in de winter.quote:
Wees blij dat die niet weer over badminton begonquote:
Ohquote:Op donderdag 29 januari 2026 23:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wees blij dat die niet weer over badminton begon
Naylin' Palin?quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar nou ga ik ook al m'n favoriete video's posten hoor...
Bohquote:Op donderdag 29 januari 2026 23:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja dat je die Russische MILF's gewoon vanuit je achtertuin kan zien.
Ging zeker achterom?quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:43 schreef H_T het volgende:
Ik ben ook wel te spreken over Backdoor Sluts 9. Al duurde het wel erg lang voor die weer naar de videotheek werd gebracht
Nee, groepje kinderen uit een of ander bergdorp zou dat doen maar raakte afgeleidquote:
Oké heel eerlijk? Ik vond 9 een beetje een slap aftreksel (hihi) van 6. Het plot was grotendeels hetzelfde maar dan met minder goede acteurs.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:43 schreef H_T het volgende:
Ik ben ook wel te spreken over Backdoor Sluts 9. Al duurde het wel erg lang voor die weer naar de videotheek werd gebracht
Geniet ervan! Het was weer hard werken maar ik denk dat we met z'n allen een mooi geheel hebben neergezetquote:Op vrijdag 30 januari 2026 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dus vanavond/vannacht ook maar weer eens doen. Tijd genoeg, ik heb weekend
Ik snap wat je bedoelt. De director's kut is veel beterquote:Op vrijdag 30 januari 2026 00:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké heel eerlijk? Ik vond 9 een beetje een slap aftreksel (hihi) van 6. Het plot was grotendeels hetzelfde maar dan met minder goede acteurs.
Denk ik ook, zo lief dat jullie dat allemaal voor me over hebbenquote:Op vrijdag 30 januari 2026 00:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Geniet ervan! Het was weer hard werken maar ik denk dat we met z'n allen een mooi geheel hebben neergezet
Ik bevrijdde me van mijn moeder toen (en andersom)quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, op 5 mei wat dan worden we bevrijd van de winter.
Nou ik weet niet of je dit voetbal kunt noemen hoor...quote:Op vrijdag 30 januari 2026 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ging voornamelijk over voetbal, wat een teleurstelling!![]()
Dat maakt het alleen maar ergerquote:Op vrijdag 30 januari 2026 00:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of je dit voetbal kunt noemen hoor...
Sorry, dat we je hebben moeten teleurstellen.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ging voornamelijk over voetbal, wat een teleurstelling!![]()
Ja, jammer is datquote:Op vrijdag 30 januari 2026 02:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sorry, dat we je hebben moeten teleurstellen.
Ja, ik had geslapen, maar ik werd wakker.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 02:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, jammer is dat
Maar wat doe jij nog wakker op dit tijdstip?!
Dat moet je wel blijven doen.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 07:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik had geslapen, maar ik werd wakker.
Maar straks vertrekt hij naar Paraguayquote:Op vrijdag 30 januari 2026 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat moet je wel blijven doen.
Als hij wakker blijft worden?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 09:06 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Maar straks vertrekt hij naar Paraguay
Zitten daar zoveel woke mensen?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 09:06 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Maar straks vertrekt hij naar Paraguay
Ja, maar op zich niet om die tijd al.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat moet je wel blijven doen.
Paragayquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |