Was inderdaad ook wel een overtreding. Maar alsnog wel de vraag of die m dan toch nog afkeurt.quote:
En dan spelen we ook nog tegen een club uit jouw land.quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:08 schreef Strani het volgende:
Het is gewoon 'ach <insert Nederlandse club>' momenteel.
Ja hier doen we nog een beetje ons best hè.quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan spelen we ook nog tegen een club uit jouw land.
quote:
Juichen voor de immer walgelijke Anthonyquote:
Mooie goal.quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Juichen voor de immer walgelijke Anthony![]()
Wel een schitterende goal.
Dat wel ja.quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Zit jij nou gewoon dingen met een leeftijdsrestrictie te posten?
Feyenoord had het inderdaad in eigen hand. Bij winst waren ze doorgegaan als 24e...quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor Go Ahead is het bijna onmogelijk. Feyenoord heeft het eigenlijk nog wel in eigen hand. Bij winst zijn ze vrijwel zeker door. Vooral als ze het wat doelpunten verschil winnen.
Maar als ploegen die eronder staan opeens met 5 - 0 gaan winnen wordt het wel heel lastig.
Ik denk dat we de rest van de week nog stil ervan zullen zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:02 schreef Strani het volgende:
Ik zie dat iedereen hier een avondje stilte in acht neemt voor het Nederlandse voetbal.
Ja of we gaan gewoon een sport volgen waar Nederland wel goed in is? Schaatsen blijft dan nog over eigenlijk.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat we de rest van de week nog stil ervan zullen zijn.
Daar moeten we nog we nog meer dan een week op wachten. Daarentegen komend weekend twee wereldtitels bij het veldrijden dus dan kan de vlag weer uitquote:Op donderdag 29 januari 2026 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja of we gaan gewoon een sport volgen waar Nederland wel goed in is? Schaatsen blijft dan nog over eigenlijk.
Korfbal?quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja of we gaan gewoon een sport volgen waar Nederland wel goed in is? Schaatsen blijft dan nog over eigenlijk.
Hij begon zelf ook over schaatsen. Dat is gewoon een manier om van A naar B te komen in de winter.quote:
Wees blij dat die niet weer over badminton begonquote:
Ohquote:Op donderdag 29 januari 2026 23:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wees blij dat die niet weer over badminton begon
Naylin' Palin?quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar nou ga ik ook al m'n favoriete video's posten hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |