Neequote:
Boh sexyquote:Op donderdag 29 januari 2026 12:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hier beetje op sommige plekken, en ik ben superbang om uit te glijden dus ik schuifel rond als een bejaarde pinguin
Wel weer dichterbij gekomen sinds de deze vraag stelde.quote:
Nee want hij is uitgesteld, was net op het nieuws. Lente begint in Nederland nu pas op 14 mei.quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel weer dichterbij gekomen sinds de deze vraag stelde.
quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee want hij is uitgesteld, was net op het nieuws. Lente begint in Nederland nu pas op 14 mei.
Nee, op 5 mei wat dan worden we bevrijd van de winter.quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee want hij is uitgesteld, was net op het nieuws. Lente begint in Nederland nu pas op 14 mei.
De vis wordt duur betaaldquote:
Toy box?quote:Op donderdag 29 januari 2026 16:01 schreef H_T het volgende:
Sailing, sailing, jumping off the railing
Gambling, stealing, lots of sex appealing
quote:
Hier lag 3-4 cm en het was zelfs op sommige doorgaande wegen nog gladquote:Op donderdag 29 januari 2026 12:36 schreef Guanabana het volgende:
Er lag hier ineens weer sneeuw, dit was niet de afspraak.
Zit jij nou gewoon dingen met een leeftijdsrestrictie te posten?quote:Op donderdag 29 januari 2026 18:37 schreef NailQueen het volgende:
Nog een mooi liedje van Scooter
Bekijk deze YouTube-video
Want dat is het inderdaad voor mij
Oh oeps dat zag ik niet. De jonkies onder ons moeten even hun handen voor hun ogen doen!quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Zit jij nou gewoon dingen met een leeftijdsrestrictie te posten?
Oei.quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh oeps dat zag ik niet. De jonkies onder ons moeten even hun handen voor hun ogen doen!
Ja maar nou ga ik ook al m'n favoriete video's posten hoor...quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh oeps dat zag ik niet. De jonkies onder ons moeten even hun handen voor hun ogen doen!
Gelukkig niet geklikt.quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh nee! Hopelijk kan je vannacht nog slapen.
Lekker begin ja...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |