Bohquote:Op donderdag 29 januari 2026 23:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja dat je die Russische MILF's gewoon vanuit je achtertuin kan zien.
Ging zeker achterom?quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:43 schreef H_T het volgende:
Ik ben ook wel te spreken over Backdoor Sluts 9. Al duurde het wel erg lang voor die weer naar de videotheek werd gebracht
Nee, groepje kinderen uit een of ander bergdorp zou dat doen maar raakte afgeleidquote:
Oké heel eerlijk? Ik vond 9 een beetje een slap aftreksel (hihi) van 6. Het plot was grotendeels hetzelfde maar dan met minder goede acteurs.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:43 schreef H_T het volgende:
Ik ben ook wel te spreken over Backdoor Sluts 9. Al duurde het wel erg lang voor die weer naar de videotheek werd gebracht
Geniet ervan! Het was weer hard werken maar ik denk dat we met z'n allen een mooi geheel hebben neergezetquote:Op vrijdag 30 januari 2026 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dus vanavond/vannacht ook maar weer eens doen. Tijd genoeg, ik heb weekend
Ik snap wat je bedoelt. De director's kut is veel beterquote:Op vrijdag 30 januari 2026 00:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké heel eerlijk? Ik vond 9 een beetje een slap aftreksel (hihi) van 6. Het plot was grotendeels hetzelfde maar dan met minder goede acteurs.
Denk ik ook, zo lief dat jullie dat allemaal voor me over hebbenquote:Op vrijdag 30 januari 2026 00:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Geniet ervan! Het was weer hard werken maar ik denk dat we met z'n allen een mooi geheel hebben neergezet
Ik bevrijdde me van mijn moeder toen (en andersom)quote:Op donderdag 29 januari 2026 15:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, op 5 mei wat dan worden we bevrijd van de winter.
Nou ik weet niet of je dit voetbal kunt noemen hoor...quote:Op vrijdag 30 januari 2026 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ging voornamelijk over voetbal, wat een teleurstelling!![]()
Dat maakt het alleen maar ergerquote:Op vrijdag 30 januari 2026 00:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of je dit voetbal kunt noemen hoor...
Sorry, dat we je hebben moeten teleurstellen.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ging voornamelijk over voetbal, wat een teleurstelling!![]()
Ja, jammer is datquote:Op vrijdag 30 januari 2026 02:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sorry, dat we je hebben moeten teleurstellen.
Ja, ik had geslapen, maar ik werd wakker.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 02:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, jammer is dat
Maar wat doe jij nog wakker op dit tijdstip?!
Dat moet je wel blijven doen.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 07:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik had geslapen, maar ik werd wakker.
Maar straks vertrekt hij naar Paraguayquote:Op vrijdag 30 januari 2026 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat moet je wel blijven doen.
Als hij wakker blijft worden?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 09:06 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Maar straks vertrekt hij naar Paraguay
Zitten daar zoveel woke mensen?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 09:06 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Maar straks vertrekt hij naar Paraguay
Ja, maar op zich niet om die tijd al.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat moet je wel blijven doen.
Paragayquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |