Overigens werd juist dat AI plaatje waar deze snip uitkomt wel steeds als die side by side executie vergelijking gepost... Toen hoorde ik niemand ouwehoeren over photoshop.quote:Op maandag 26 januari 2026 08:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Van iemand die naar eigen zeggen "bij de feiten blijft" zou je verwachten in staat te zijn dit soort gemanipuleerd beeldmateriaal als zodanig te herkennen.
Lekker betrouwbaar twitteraccountje ook hoor![]()
quote:Op zondag 25 januari 2026 20:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vind deze passender dan die <Knip>:
[ afbeelding ]
Het lijkt niet eens op een pistool...quote:Op maandag 26 januari 2026 07:49 schreef Tjoent het volgende:
[ x ]
Hmmm... zou ie hier een pistool in z'n hand hebben?
[ afbeelding ]
Beste Tjoent,quote:Op maandag 26 januari 2026 07:49 schreef Tjoent het volgende:
[ x ]
Hmmm... zou ie hier een pistool in z'n hand hebben?
[ afbeelding ]
floyd ertussen ook echtquote:Op maandag 26 januari 2026 02:35 schreef RotatoR het volgende:
Ondertussen op Feesboek:
[ afbeelding ]
zou een beetje boos zijn als ik die kerel was die ervoor zitquote:Op maandag 26 januari 2026 09:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Beste Tjoent,
Sinds er AI bestaat kan je geen enkele (!) foto op het internet meer vertrouwen tenzij je ergens het origineel hebt.
Dit is de crop:
[ afbeelding ]
Dit is de bewerkte AI foto waaruit gecropt is en waar een agent z'n hoofd kwijt is:
[ afbeelding ]
En dit is het vermeende origineel:
[ afbeelding ]
Op zich snap ik eerlijk gezegd niet waarom er een civil rights inquiry zou zijn, omdat dat onderzoek zich richt op de vraag of er sprake zou zijn van discriminatie (dus dat de trekker overgehaald is omdat het slachtoffer blank is, of omdat ze vrouw is, of omdat ze lesbisch is). Het lijkt mij vrij evident dat daar geen enkele aanwijzing voor gevonden kan worden.quote:Op maandag 26 januari 2026 09:47 schreef Isdatzo het volgende:
Ondertussen in de kwestie Good:
https://www.nytimes.com/2(...)ting-renee-good.html
The agent, Tracee Mergen, left her job as a supervisor in the F.B.I.’s Minneapolis field office after bureau leadership in Washington pressured her to discontinue a civil rights inquiry into the immigration officer, Jonathan Ross, according to one of the people.
En:
Senior Justice Department officials have repeatedly said there are no plans to follow the path normally taken in such situations and pursue an investigation into whether Mr. Ross, who fired multiple shots at Ms. Good, had used excessive force.
Federal investigators have also refused to cooperate with state and local prosecutors in Minnesota, complicating any efforts they might take to open their own investigations into Mr. Ross.
Bananenrepubliekdingen.
Opgelost:quote:Op maandag 26 januari 2026 09:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
zou een beetje boos zijn als ik die kerel was die ervoor zit
Discriminatie is natuurlijk niet het enige waar zo'n civil rights inquiry zich op kan richten.quote:Op maandag 26 januari 2026 09:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Op zich snap ik eerlijk gezegd niet waarom er een civil rights inquiry zou zijn, omdat dat onderzoek zich richt op de vraag of er sprake zou zijn van discriminatie (dus dat de trekker overgehaald is omdat het slachtoffer blank is, of omdat ze vrouw is, of omdat ze lesbisch is). Het lijkt mij vrij evident dat daar geen enkele aanwijzing voor gevonden kan worden.
Nee hoor. Heb je de overige twee alinea's ook nog bekeken?quote:Het onderzoek zal vooral dienen te draaien om de vraag wat er nu precies is gebeurd en hoe die gebeurtenissen juridisch te kwalificeren zijn.
Kortom: iets te vroeg om op basis van dit (gekleurde) artikel te constateren dat er een bananenrepubliek onderzoek gehouden wordt.
Zei je dat ook toen die man was doodgeschoten gisteren of was je daar niet zo van onder de indruk.quote:
Gesneden aan wat gebroken glas denk ik, daar moet je mee uitkijken, het is een puinhoop binnen.quote:
Ik las dat het 8 weken is waarvan 100 uur studie.quote:Op maandag 26 januari 2026 03:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
toch heb ik ze in de tram meerdere malen mensen staande zien houden met gepast geweld en heel veel praten
daar heb je echt geen universitaire opleiding voor nodig en die vogels hebben flink meer taken dan ICE
Wat precies verwacht je in dit onderzoek aan te treffen?quote:Op maandag 26 januari 2026 10:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Discriminatie is natuurlijk niet het enige waar zo'n civil rights inquiry zich op kan richten.
[..]
Nee hoor. Heb je de overige twee alinea's ook nog bekeken?
Nee, want er stonden zo’n dertig zombies die naar binnen wilden en zij waren met zijn tweeën.quote:Op maandag 26 januari 2026 10:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou, pak je noodverband en begin te wikkelen.
Hij mist niet alleen zijn hoofd, maar ook nog een hand. Lijkt me moeilijk handhaven zonder hoofd en maar een hand.quote:Op maandag 26 januari 2026 09:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Beste Tjoent,
Sinds er AI bestaat kan je geen enkele (!) foto op het internet meer vertrouwen tenzij je ergens het origineel hebt.
Dit is de crop:
[ afbeelding ]
Dit is de bewerkte AI foto waaruit gecropt is en waar een agent z'n hoofd kwijt is:
[ afbeelding ]
En dit is het vermeende origineel (waarvan ik ook niet weet of deze al AI-enhanced is):
[ afbeelding ]
Ooooooh hij had een zwaard!quote:
Was daarbinnen iets bijzonders te halen? Misschien had O’Hara de politie dan wel gemobiliseerd.quote:Op maandag 26 januari 2026 10:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, want er stonden zo’n dertig zombies die naar binnen wilden en zij waren met zijn tweeën.
Dat duurde ff voordat er hulp kwam.
Daar hoor je links niet over hè. Dat hardwerkende slechtbetaalde zonen en mannen hun leven riskeren om meisjes en jongens te beschermen tegen verkrachters en moordenaars. Ze willen niets anders dan veilig thuiskomen om daar een goede vader en partner te zijn.quote:
Aanname! Speculatiequote:Op maandag 26 januari 2026 10:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hij mist niet alleen zijn hoofd, maar ook nog een hand. Lijkt me moeilijk handhaven zonder hoofd en maar een hand.
Dit lijkt me in de context van de ICE-optredens een kanshebber:quote:Op maandag 26 januari 2026 10:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat precies verwacht je in dit onderzoek aan te treffen?
Mooi.quote:En ik heb het gehele artikel gelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |