Ik zag het voorbij komen op X, ik heb het helaas niet gebookmarked omdat ik niet had verwacht dat dit nog naar boven zou komen.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Kun je posten waar dat ontkracht wordt?
je quote de verkeerdequote:
Met een fluitje fluiten en filmen is niet agenten belemmeren. Als ICE weg wilden konden ze weg. Dat weet jij ook wel.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:13 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik zou in een samenleving willen leven waar het gezag word gerespecteerd. Als je het niet eens bent met beleid dan kun je stemmen, protesteren en verhuizen. Agenten belemmeren en vervolgens huilen over de gevolgen is gewoon niet de bedoeling en niemand is er mee geholpen.
Mag dit soort zaken benoemen nu ook al niet meer? Volgens mij kan je beter al die Trump-juichaapjes hier eens aanspreken…quote:
quote:Op zondag 25 januari 2026 09:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als jij vindt dat dat haarscherp is kom ik nooit bij jou TV kijken
Dat wordt het inderdaad duidelijk niet. Of het gezag wordt in de eerste plaats niet erkend.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:13 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik zou in een samenleving willen leven waar het gezag word gerespecteerd.
Het gaat wel wat verder dan met een fluitje fluiten. Het is vaak belemmeren van agenten in hun werkzaamheden, achtervolgen, arrestaties verhinderen, wegen blokkeren, pogingen om agenten te doxxen etc etc. Maar goed dat weet je zelf ook heel goed, ik vind het jammer dat je jezelf voor de domme moet houden.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Met een fluitje fluiten en filmen is niet agenten belemmeren. Als ICE weg wilden konden ze weg. Dat weet jij ook wel.
Dus dan is iemand die geen gevaar vormt gewoon doodschieten op straat plots ok?quote:Op zondag 25 januari 2026 10:25 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het gaat wel wat verder dan met een fluitje fluiten. Het is vaak belemmeren van agenten in hun werkzaamheden, achtervolgen, arrestaties verhinderen, wegen blokkeren, pogingen om agenten te doxxen etc etc. Maar goed dat weet je zelf ook heel goed, ik vind het jammer dat je jezelf voor de domme moet houden.
En een straatje verderop bijt de opgehitste meute vingers van agenten af.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:26 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dus dan is iemand die geen gevaar vormt gewoon doodschieten op straat plots ok?
Ik denk dat je je vergist. Dit is geen complottheorie. Het is nog niet aan de orde, maar het is niet zo dat het onmogelijk is in de huidige VS.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Complottheorie die je niet serieus hoeft te nemen. Gaat niet gebeuren.
Jij wil dat mensen dat doen omdat het precies jouw standpunt ondersteund en niet dat van een ander.quote:Op zondag 25 januari 2026 02:04 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nogmaals kijk nou gewoon eens naar de acties van Trump en zijn kabinet, dan kun je toch niet stellen dat ze dit soort dingen niet expres doen? Misschien het neerschieten van burgers, maar in plaats van de-escaleren, gooien zij juist olie op het vuur, terwijl zij zelf de macht hebben ICE even te laten afkoelen. Nee, er moet nog harder worden opgetreden en ICE agenten zijn helden. Open je ogen, het is zo overduidelijk, het druipt er vanaf. En kijk dan eens naar hoe MAGA-aanhangers werkelijk zich in de vreemdste bochten wringen om het allemaal maar goed te praten.
Demonstranten kunnen vervelend zijn, helemaal mee eens. Toch hebben ze dat recht en als je ziet waar ze op uit zijn, dan is het niet gek dat mensen steeds meer in opstand komen, maar in plaats van de verbinding te zoeken, wordt men juist neergezet als terrorist en staatsvijanden. Dit is tekstboek 'autocratie' en toch zijn er een hoop mensen die net doen alsof dit juist geweldig is, maar het is anti-Westers tot op het bot.
Hoe wil je deze laffe moord daarmee precies goedpraten?quote:Op zondag 25 januari 2026 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En een straatje verderop bijt de opgehitste meute vingers van agenten af.
Over Trump kun je dat niet verwachten.quote:
Waarom word deze ontiegelijk domme vraag constant herhaald?quote:Op zondag 25 januari 2026 10:26 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dus dan is iemand die geen gevaar vormt gewoon doodschieten op straat plots ok?
Hij had gelukkig wel een gun factorquote:Op zondag 25 januari 2026 10:26 schreef UitStraling het volgende:
Peretti was a radicalized leftist who wanted to "dearrest" and obstruct. He refused to be detained and fought feds.
They saw the gun, yelled GUN Gun and he got shot.
Meer is het ook niet, links piept dat het een totaal onschuldige verpleegkundige was, rechts verzint dat hij van plan was om een massamoord te plegen.
Hoog tijd voor het verstandige midden.
De appel valt niet ver van de boom dus.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:30 schreef MissButterflyy het volgende:
Is op beelden te zien dat hij een wapen had? Volgens zijn ouders niet, en was het zijn telefoon die hij vasthield.
https://www.nu.nl/buitenl(...)-van-witte-huis.html
Dit zijn inherent tegenstrijdige verklaringen.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De instituties in de VS functioneren gewoon.
Het zijn de idioten aan de knoppen die zich inmiddels dag in, dag uit misdragen en het partijbelang boven het landsbelang plaatsen.
Ondertussen wachten we nog steeds op jouw 'constateringen':quote:
quote:Op zondag 25 januari 2026 09:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, deel eens wat van die constateringen. Misschien kunnen we het er dan over hebben.
Pff natuurlijk doet dat er wel toe. Probeer je nou een executie goed te praten? Ze konden niet anders?quote:Op zondag 25 januari 2026 10:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waarom word deze ontiegelijk domme vraag constant herhaald?
Nogmaals of het doodschieten van deze man nu gerechtvaardigd is of niet doet er in het grote plaatje even niet toe. Ongeacht of de agenten fout zaten, het belemmeren van agenten kan leiden tot dit soort incidenten.
Functioneerden.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
1/6 was een shitshow, maar onder de streep is hij natuurlijk gewoon opgevolgd zoals het hoort.
De instituties in de VS functioneren gewoon.
Het zijn de idioten aan de knoppen die zich inmiddels dag in, dag uit misdragen en het partijbelang boven het landsbelang plaatsen.
Helder, je praat het dus goed als onderdeel van een voorkeur voor een fascistisch verhaal. Dat kan en mag maar is natuurlijk wel volkomen achterlijk.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waarom word deze ontiegelijk domme vraag constant herhaald?
Nogmaals of het doodschieten van deze man nu gerechtvaardigd is of niet doet er in het grote plaatje even niet toe. Ongeacht of de agenten fout zaten, het belemmeren van agenten kan leiden tot dit soort incidenten.
quote:Op zondag 25 januari 2026 10:18 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik zag het voorbij komen op X, ik heb het helaas niet gebookmarked omdat ik niet had verwacht dat dit nog naar boven zou komen.
quote:Op zondag 25 januari 2026 10:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ondertussen wachten we nog steeds op jouw 'constateringen':
[..]
Ja maar dat heeft toch niks met deze specifieke situatie te maken?quote:Op zondag 25 januari 2026 10:25 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het gaat wel wat verder dan met een fluitje fluiten. Het is vaak belemmeren van agenten in hun werkzaamheden, achtervolgen, arrestaties verhinderen, wegen blokkeren, pogingen om agenten te doxxen etc etc. Maar goed dat weet je zelf ook heel goed, ik vind het jammer dat je jezelf voor de domme moet houden.
Is het nu echt zo moeilijk om naar het grotere plaatje te kijken. Al zou ik nu zeggen dat deze man onterecht is neergeknald waar ik ook naar neig, dan nog zijn we geen stap verder met het analyseren van waar het probleem vandaan komt.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:32 schreef Ericr het volgende:
[..]
Pff natuurlijk doet dat er wel toe. Probeer je nou een executie goed te praten? Ze konden niet anders?
Jeetje heb je niet alleen een blauwe UI maar ook blauw haar?quote:Op zondag 25 januari 2026 10:33 schreef Tjoent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is mijn constatering.
Jeetje meid, kun je geen betere grappen bedenken?quote:Op zondag 25 januari 2026 10:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Jeetje heb je niet alleen een blauwe UI maar ook blauw haar?
Ironisch welquote:Op zondag 25 januari 2026 10:33 schreef Tjoent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij had zich dus beter kunnen bewapenen met een samoeraizwaard om te gaan demonstreren.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:34 schreef S95Sedan het volgende:
Dit is waarom hij is neergeschoten:
Wapen wat afgepakt was van die man was een Sig P230, wapen wat bekend staat om spontaan afgaan.
- Agenten wreken die man naar de grond om op te pakken.
- Agent (a) pakt het wapen af en loopt ermee weg, tijdens het weglopen schiet de P230 in het asfalt waardoor het lijk alsof degene die ze oppakken op ze schiet.
- Agent (b) grijpt z'n wapen en schiet man neer.
Het grotere plaatje is het inzetten van dit soort ICE debielen. Het geweld begint niet bij de protesten. Die protesten zijn er vanwege het excessieve geweld van ICE.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:34 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Is het nu echt zo moeilijk om naar het grotere plaatje te kijken. Al zou ik nu zeggen dat deze man onterecht is neergeknald waar ik ook naar neig, dan nog zijn we geen stap verder met het analyseren van waar het probleem vandaan komt.
Dat is het echte onderwerp hier, vinger wijzen over of de man terecht is neergeschoten of niet heeft totaal geen zin. Feit is dat de man daar aanwezig was niet om vreedzaam te demonstreren maar om agenten lastig te vallen.
Het verstandige midden probeert je duidelijk te maken dat tien kogels in je nek buitenproportioneel is voor wat er gebeurde, maar het voelt zich inmiddels behoorlijk Cassandra.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:26 schreef UitStraling het volgende:
Peretti was a radicalized leftist who wanted to "dearrest" and obstruct. He refused to be detained and fought feds.
They saw the gun, yelled GUN Gun and he got shot.
Meer is het ook niet, links piept dat het een totaal onschuldige verpleegkundige was, rechts verzint dat hij van plan was om een massamoord te plegen.
Hoog tijd voor het verstandige midden.
Lichtelijkquote:Op zondag 25 januari 2026 10:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb de woorden "hij deed niks verkeerd" anders al vaak voorbij zien komen hier.
En dat dat schieten lichtelijk overdreven is zei ik ook al, dat lijkt me vrij logisch
Nouja ook niet perse maar dan had de kans groter geweest dat hij niet neergeschoten was.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij had zich dus beter kunnen bewapenen met een samoeraizwaard om te gaan demonstreren.
Precies, het optreden en de manier van inzetten van ICE plus de wazige kaders die ze hebben zijn de aanleiding voor de protesten en niet andersom.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:38 schreef Ericr het volgende:
[..]
Het grotere plaatje is het inzetten van dit soort ICE debielen. Het geweld begint niet bij de protesten. Die protesten zijn er vanwege het excessieve geweld van ICE.
Jawel, volgens jou mag er niet tegen de immigratiepolitie worden gedemonstreerd...quote:Op zondag 25 januari 2026 10:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Kortom je kent het verschil niet, next.
De protesten zijn begonnen vanwege uberhaupt ICE. Los van excessief geweld of niet.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:38 schreef Ericr het volgende:
[..]
Het grotere plaatje is het inzetten van dit soort ICE debielen. Het geweld begint niet bij de protesten. Die protesten zijn er vanwege het excessieve geweld van ICE.
Migratie is op heel veel levels dan ook geen goed idee. Zorgt alleen maar voor afbraak en spanningen van je maatschappijquote:Op zondag 25 januari 2026 10:22 schreef UitStraling het volgende:
Wat een stel inwoners uit de hoorn van Afrika toch allemaal teweeg kunnen brengen in een voorheen vredige samenleving.
Van iemand die grote praatjes heeft over het 'bij de feiten blijven' valt dit me toch wel een beetje tegen hoorquote:Op zondag 25 januari 2026 10:33 schreef Tjoent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De hysterie is wel degelijk vanaf de eerste ICE agent in Minnesota geïnitieerd door Walz en geestverwanten, toen was er feitelijk nog niets aan de hand, behalve extreem scherpe politieke tegenstellingen en een vermist miljardje aan Somalische kinderbijslag.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:39 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Precies, het optreden en de manier van inzetten van ICE plus de wazige kaders die ze hebben zijn de aanleiding voor de protesten en niet andersom.
Ik denk groter, want het geeft echt een beeld van ontsporing en mogelijk onverwachte acties.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nouja ook niet perse maar dan had de kans groter geweest dat hij niet neergeschoten was.
Uh nee. Ice bestaat al sinds 2003...quote:Op zondag 25 januari 2026 10:41 schreef Coco het volgende:
[..]
De protesten zijn begonnen vanwege uberhaupt ICE. Los van excessief geweld of niet.
Trump loopt steeds te 'grappen' dat de midterms moeten worden geannuleerd. Hij weet ook dat deze verkiezingen wanneer ze eerlijk en open verlopen een bloedbad worden voor de GOP en waarschijnlijk het einde van zijn macht betekenen. Als de Democraten een meerderheid hebben in (een van) beide huizen is Trump een lame duck president. Hij gaat er alles aan doen om dit te voorkomen.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Complottheorie die je niet serieus hoeft te nemen. Gaat niet gebeuren.
Migratie is op heel veel levels dan ook geen goed idee. Zorgt alleen maar voor afbraak en spanningen van je maatschappijquote:Op zondag 25 januari 2026 10:22 schreef UitStraling het volgende:
Wat een stel inwoners uit de hoorn van Afrika toch allemaal teweeg kunnen brengen in een voorheen vredige samenleving.
Kom jij dat ook doen als het niet zo is?quote:Op zondag 25 januari 2026 10:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat je je vergist. Dit is geen complottheorie. Het is nog niet aan de orde, maar het is niet zo dat het onmogelijk is in de huidige VS.
Als het wel gebeurt, kom je dan je vergissing toegeven?
Ik woon niet in een land waarin de president het ophitsen van de bevolking tegen elkaar tot eerste prioriteit heeft gebombardeerd...quote:Op zondag 25 januari 2026 10:12 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat jij iemand een verschrikkelijke bevalling hebt toegewenst?
Waarover precies? Heb niet alles compleet gevolgd.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:44 schreef Coco het volgende:
Walz heeft ook flink verantwoording af te leggen.
Vergeet het lokale maffiabaasje niet.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik woon niet in een land waarin de president het ophitsen van de bevolking tegen elkaar tot eerste prioriteit heeft gebombardeerd...
Dit was me nog niet opgevallen.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:46 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Waarover precies? Heb niet alles compleet gevolgd.
Er zijn burgers gelyncht?quote:Op zondag 25 januari 2026 10:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte, op een gegeven moment is het gewoon klaar natuurlijk.
Dat deden ze, waarbij ze vervolgens werden tegengewerkt en achtervolgd. De lui die daar demonstreren willen helemaal niet dat ICE daar is. Zelfde voor de raadsleden/Waltz.
Laten we daarnaast niet vergeten hoe dit begonnen is, met lynchpartijen op normale burgers omdat dit soort 'demonstranten' denken dat iemand van ICE is en ze in elkaar meppen, doxxen, of klemrijden.
Ik heb geen enkel probleem om toe te geven als ik het fout heb gezien. Maarre: jij komt dan neem ik aan ook jouw vergissing toegeven als jij het fout hebt gezien?quote:Op zondag 25 januari 2026 10:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat je je vergist. Dit is geen complottheorie. Het is nog niet aan de orde, maar het is niet zo dat het onmogelijk is in de huidige VS.
Het is een behoorlijke clusterfuck ja, want die heeft nog een aantal miljarden aan tekort uit te leggen in direct verband met monsterachtig grote zorgfraude door met name Somalische bureaus.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:44 schreef Coco het volgende:
Walz heeft ook flink verantwoording af te leggen.
Dat klopt, maar je er moet geen twijfel over laten bestaan.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:41 schreef Coco het volgende:
[..]
De protesten zijn begonnen vanwege uberhaupt ICE. Los van excessief geweld of niet.
Nee, want het systeem is zo robuust dat het ook functioneert als kleuters aan de knoppen zijn gaan zitten.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:32 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dit zijn inherent tegenstrijdige verklaringen.
Heb je ook al toegegeven hoe fout je zat rond de Russische terreur in Oekraïne?quote:Op zondag 25 januari 2026 10:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel probleem om toe te geven als ik het fout heb gezien. Maarre: jij komt dan neem ik aan ook jouw vergissing toegeven als jij het fout hebt gezien?
Nou, toen was er wel degelijk iets aan de hand feitelijk want er stampten ineens eenheden in groten getale met wapens door woonwijken om illegalen op te sporen waarbij alles wat er niet wit uitzag niet normaal over straat kon.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De hysterie is wel degelijk vanaf de eerste ICE agent in Minnesota geïnitieerd door Walz en geestverwanten, toen was er feitelijk nog niets aan de hand, behalve extreem scherpe politieke tegenstellingen en een vermist miljardje aan Somalische kinderbijslag.
Kom jij dat ook doen als het niet zo is?quote:Op zondag 25 januari 2026 10:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet best als dit waar is.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:34 schreef S95Sedan het volgende:
Wapen wat afgepakt was van die man was een Sig P230, wapen wat bekend staat om spontaan afgaan.
- Agent (a) pakt het wapen af en loopt ermee weg, tijdens het weglopen schiet de P230 in het asfalt waardoor het lijk alsof degene die ze oppakken op ze schiet.
quote:Op zondag 25 januari 2026 10:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Daar was 100% duidelijk dat ze de agent aanviel met haar auto.
Ik zou hier nog even goed naar kijken...quote:Op zondag 25 januari 2026 10:49 schreef Koffieplanter het volgende:
hij werd doodgeschoten nadat een wapen was afgepakt. of hij nog een wapen had weten we niet. of hij grijpt naar het wapen van een agent of lijkt te grijpen naar een backup wapen weten we niet. Het is nogal vroeg om daarover te oordelen. Dat het debiel is om gewapend op agenten af te gaan is sowieso een feit natuurlijk. Voor de rest zullen we moeten afwachten.
Het is niet zo klip en klaar als bij Good. Daar was 100% duidelijk dat ze de agent aanviel met haar auto. Hier is dat minder duidelijk, maar te vroeg en te makkelijk om zelf te oordelen op basis van de onderbuik.
quote:Op zondag 25 januari 2026 09:57 schreef miss_sly het volgende:
Toch vervelend, al die mensen met telefoons die filmpjes kunnen maken.
[ twitter ]
Heel duidelijk te zien dat de man op zijn knieën naar voren gebogen op de grond zit, de ice-agent in grijs zijn pistool uit zijn broek band (op zijn rug) pakt en een andere ice-agent hem executeert. Iets anders is er niet van te maken.
Lol. Ik vind genoeg van de inwoners uit de hoorn van Afrika maar om Amerika een "voorheen vredige samenleving" te noemen gaat wel erg ver.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:22 schreef UitStraling het volgende:
De rechterlijke macht spreekt nog steeds recht. Binnenkort zal SCOTUS het tariffs stokje om te slaan uit zijn handen gaan rukken.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Functioneerden.
Trump heeft zich heel slim omringd met knipmessen die hun macht en geld niet kwijt willen.
Ja de aanpak van Trump met zijn ICE machtsvertoon op straat haalt niet echt de angel uit de verhitte situatie, het blijft een vergrote karikatuur van een samenleving en een schijndemocratie van miljardairs.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:50 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou, toen was er wel degelijk iets aan de hand feitelijk want er stampten ineens eenheden in groten getale met wapens door woonwijken om illegalen op te sporen waarbij alles wat er niet wit uitzag niet normaal over straat kon.
Lijkt me verstandig om volgende week even een controle bij de opticien in te plannen. Tot die tijd zou ik even niet in de auto stappen, voordat je mogelijk per ongeluk een agent ermee aanvalt.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Daar was 100% duidelijk dat ze de agent aanviel met haar auto.
Als over drie jaar de verkiezingen netjes plaatsvinden, er eerlijke verkiezingen zijn en Trump zonder enig gedoe van het toneel verdwijnt, zal ik dat zeker doen.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel probleem om toe te geven als ik het fout heb gezien. Maarre: jij komt dan neem ik aan ook jouw vergissing toegeven als jij het fout hebt gezien?
Ik ben even kwijt hoe Trump het zelf precies benoemde.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:51 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Lol. Ik vind genoeg van de inwoners uit de hoorn van Afrika maar om Amerika een "voorheen vredige samenleving" te noemen gaat wel erg ver.
Duidelijk (op een omslachtige manier)quote:Op zondag 25 januari 2026 10:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik woon niet in een land waarin de president het ophitsen van de bevolking tegen elkaar tot eerste prioriteit heeft gebombardeerd...
Zoals verwijzingen naar de Nazi Duitsland?quote:Op zondag 25 januari 2026 10:37 schreef Breekfast het volgende:
De ICE ontwikkelt zich naar een moderne versie van de <Knip>. Nu worden er nog kulargumenten bij gehaald dat het om zelfverdediging zou gaan. Binnenkort zal het voldoende zijn om te zeggen dat het slachtoffer "radical leftist" was.
Je ziet nu al dat dit (ook hier) opvallend vaak wordt genoemd in de argumentatie.
Dat laatste is uiteraard waar. Maar de midterms cancellen, dat gaat hem niet lukken.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:44 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Trump loopt steeds te 'grappen' dat de midterms moeten worden geannuleerd. Hij weet ook dat deze verkiezingen wanneer ze eerlijk en open verlopen een bloedbad worden voor de GOP en waarschijnlijk het einde van zijn macht betekenen. Als de Democraten een meerderheid hebben in (een van) beide huizen is Trump een lame duck president. Hij gaat er alles aan doen om dit te voorkomen.
Zijn gewoon beelden van dat men achter burgers aangaat als ze geen 'fuck ICE' zeggen, of in elkaar worden gemept.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Er zijn burgers gelyncht?
Heb je daar bronnen voor?
En het is kennelijk niet klaar, want ICE gaat gewoon door.
En Trump doet er nog een kolenkachel bovenop.
Muzzle flash is te zien bij het weglopen van de agent helaas. Mede mogelijk gemaakt door de ophitsers daar.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet best als dit waar is.
Triggerhappy schijtzooi dat ice in combo met irritante obstructie links demonstranten. Niemand kan iets goeds doen in de ogen van een ander.
Allemaal veroorzaakt door een linkse naïeve mafklapper die niet ingreep bij frauduleuze migranten. En nu is het bal.
Dat is helaas nog geen zekerheid. SCOTUS heeft de uitspraak al drie keer uitgesteld. Dus ze zoeken of naar een manier om recht te praten wat krom is en dus dit toch toe te laten of een manier om ervoor te zorgen dat de al geïnde invoerrechten niet hoeven te worden terugbetaald.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De rechterlijke macht spreekt nog steeds recht. Binnenkort zal SCOTUS het tariffs stokje om te slaan uit zijn handen gaan rukken.
Alsmaar doen alsof de VS verloren is, is een beetje raar.
Tja, jij noemt mensen die verwensingen doen naar iemand anders mentaal defect, en vindt het knap dat Trump mensen zo weet op te ruien dat ze dergelijke verwensingen gaan doen...quote:Op zondag 25 januari 2026 10:53 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Duidelijk (op een omslachtige manier)
als je nu nog niet snapt waar de vergelijking vandaan komt heb je idd een behoorlijk dikke plaat voor je kopquote:Op zondag 25 januari 2026 10:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zoals verwijzingen naar de Nazi Duitsland?
Behoorlijk dikke plaat, nietwaar?
Ah, is dat nu het verhaal? Je hoort hetzelfde wapen steeds vuren en ziet toch nergens dat ongewilde schot?quote:Op zondag 25 januari 2026 10:34 schreef S95Sedan het volgende:
Wapen wat afgepakt was van die man was een Sig P320, wapen wat bekend staat om spontaan afgaan.
Bekijk deze YouTube-video
Ach, een vage beschuldiging als ad hominem.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:49 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Heb je ook al toegegeven hoe fout je zat rond de Russische terreur in Oekraïne?
Je had het over lynchpartijen.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zijn gewoon beelden van dat men achter burgers aangaat als ze geen 'fuck ICE' zeggen, of in elkaar worden gemept.
Dat mag jij vinden. Ik vind het heel zorgwekkend wat er daar gebeurt. En de rechtspraak is ook een tandeloze tijger als Trump cs er hun kont mee afveegt, wat ze doen als het hun uitkomt.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De rechterlijke macht spreekt nog steeds recht. Binnenkort zal SCOTUS het tariffs stokje om te slaan uit zijn handen gaan rukken.
Alsmaar doen alsof de VS verloren is, is een beetje raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |