NOSquote:ICE-agent schiet vrouw dood in Minneapolis, burgemeester woest
Een agent van de Amerikaanse immigratiedienst ICE heeft een vrouw gedood in Minneapolis in de noordelijke staat Minnesota. Het ministerie van Binnenlandse Veiligheid meldt dat de agent handelde uit zelfverdediging, maar die lezing wordt door de lokale autoriteiten in twijfel getrokken.
De burgemeester van de stad, Jacob Frey, beschuldigt de agent van "roekeloos" schieten op een 37-jarige vrouw. Ook gouverneur Tim Walz, een prominente Democraat, bestrijdt de lezing van het ministerie.
Op beelden is te zien dat de vrouw met haar auto dwars op de weg staat. Ze wordt benaderd door agenten, waarna ze een paar meter achteruit rijdt en daarna vooruit. Op dat moment wordt er geschoten, ogenschijnlijk door een agent die voor haar auto staat.
Het ministerie zegt dat de immigratiedienst bezig was met "doelgerichte operaties" toen "relschoppers" begonnen met het tegenhouden van de ICE-agenten. Het ministerie spreekt van "binnenlands terrorisme".
"Een ICE-agent, die vreesde voor zijn leven, dat van zijn collega's bij de politie en de veiligheid van het publiek, vuurde verdedigingsschoten af", schrijft het ministerie. "Hij zette zijn training in en redde zijn eigen leven en dat van zijn mede-agenten."
Burgemeester: 'onzinverhaal'
Burgemeester Frey zegt dat de aanwezigheid van de immigratiedienst zorgt voor chaos in zijn stad. "We eisen dat ICE de stad onmiddellijk verlaat", schrijft hij op X. "Wij staan pal achter onze immigranten- en vluchtelingengemeenschappen."
In een persconferentie bestempelde de burgemeester het verhaal van de immigratiedienst als een "onzinverhaal". Hij baseert zich op een video die hij te zien gekregen heeft, zei hij. Gevraagd of het erop leek dat de vrouw wilde inrijden op de agenten antwoordde hij: "Dat lijkt helemaal niet het geval te zijn."
Ook gouverneur Walz van Minnesota, waarvan Minneapolis de grootste stad is, zegt het verhaal van ICE niet te geloven. "Geloof niet in deze propagandamachine", schrijft de voormalige running mate van presidentskandidaat Kamala Harris op X. Hij belooft dat de staat zal zorgen voor een eerlijk en rechtvaardig onderzoek.
Het ministerie zegt dat de immigratiedienst bezig was met "doelgerichte operaties" toen "relschoppers" begonnen met het tegenhouden van de ICE-agenten. Het ministerie spreekt van "binnenlands terrorisme".
"Een ICE-agent, die vreesde voor zijn leven, dat van zijn collega's bij de politie en de veiligheid van het publiek, vuurde verdedigingsschoten af", schrijft het ministerie. "Hij zette zijn training in en redde zijn eigen leven en dat van zijn mede-agenten."
Alsof je een hondsdolle hond afmaaktquote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:47 schreef Stoorzendert het volgende: [..] Dit is niet helemaal waar. Soms herladen ze nog en knallen ze nog een magazijn leeg. Better safe than sorry denk ik
Je blijft wel steeds hetzelfde zeggen hè?quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Executie
Niets meer dan dat
Fuck ICE en fuck Trump
Die gadaan wordt door WC Eend zelf? Nou, ben benieuwd wat de uitkomst gaat zijn die jij vast dan meteen vertrouwt, ondanks dat je ook gewoon zelf de beelden kunt bekijken.quote:
Hij is consequent. Niets mis meequote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je blijft wel steeds hetzelfde zeggen hè?
Het was ook gewoon een executie. Check de beelden.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, zie nu de laatste beelden, vandaar.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat wel.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hij is consequent. Niets mis mee
Al gedaanquote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het was ook gewoon een executie. Check de beelden.
Nee, dat was slechts een vreedzame tour rond Capitol Hill door bezorgde burgersquote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Juist...
Domestic terrorism...
Alsnog was het onder Trump dat de grootste aanval op de VS sinds 1861 plaatsvond en het debielen met confederatievlaggen lukten om iets te doen dat Lee, Bragg en Kirby in 1861-1865 niet gelukten: binnendringen in Washington D.C.
Echt, fuck Trumpisme.
Ja, kan het niet veel cerebraler maken dan dat, sorry.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat wel.
Blijft alleen oppervlakkig
Achja, laten we eens op de eerste indicaties afgaan (hoewel verre van waterdicht bewijs):quote:Op zaterdag 24 januari 2026 22:53 schreef Sherlock_Holmes het volgende: [..] Hoe wil je daar ooit achterkomen?
quote:You said: Can you point me to an article describing the murder of a US civilian during deportation arrests or proceedings under president Trump?
ChatGPT said: Yes — a recent, widely-reported article directly describes the killing of a U.S. civilian by federal immigration enforcement during deportation/crackdown operations under President Trump’s administration. One of the clearest journalistic articles is this: Federal immigration agents kill U.S. citizen in Minneapolis, sparking protests (Reuters) Key points from that article: On January 24, 2026, federal immigration agents shot and killed Alex Pretti, a U.S. citizen, in Minneapolis during an immigration enforcement operation. The Department of Homeland Security said agents acted in self-defense, claiming Pretti resisted and was armed, though local officials and videos have disputed parts of the official account. The killing drew widespread protests and condemnation from local leaders amid an intensified immigration crackdown ordered by President Trump. Another related reference is the widely covered killing of Renée Good — also a U.S. citizen killed by an ICE agent during enforcement operations in Minneapolis, which has been characterized as a murder in context of Trump-era immigration raids: Killing of Renée Good (Wikipedia overview) This article explains: On January 7, 2026, ICE agent Jonathan Ross shot and killed Renée Nicole Good, an unarmed U.S. citizen, during an ICE raid in Minneapolis. The incident sparked nationwide protests and controversy, with conflicting official and eyewitness accounts about what happened. If you want a more detailed news narrative with reporting on how these incidents fit into the broader Trump administration immigration enforcement campaign, I can also pull other major news pieces.
You said: Same question, but during an office period of a democratic president.
ChatGPT said: I could not find any well-documented mainstream news article showing a U.S. civilian (citizen) being murdered or fatally killed by immigration enforcement specifically during the administration of a Democratic president (e.g., Barack Obama or Joe Biden) in the context of a deportation arrest or proceedings — in the same sense as the recent Trump-era examples (like the killings of Renée Good and Alex Pretti) that made major headlines. Here’s what’s available and relevant: 📌 Closest analogous case — not under a Democratic president In May 2010, Anastasio Hernández-Rojas, a long-time San Diego resident who had been deported and was trying to re-enter the U.S. to reunite with his family, died after being beaten and tasered by U.S. Customs and Border Protection (CBP) agents at the San Ysidro Port of Entry. The San Diego coroner ruled his death a homicide and video evidence captured the violent encounter, but no federal agents were prosecuted. The Justice Department later declined to pursue charges. This incident happened during the Obama administration and is one of the most cited cases of a fatal use of force by immigration enforcement in that era. 📌 A good summary of this case can be found in coverage and reporting about that 2010 incident (e.g., on Wikipedia): Killing of Anastasio Hernández‑Rojas (Wikipedia) While this incident involved fatal force by immigration agents, it’s not identical to the Trump-era killings in that: It wasn’t part of a widely publicized deportation arrest campaign or large-scale operation comparable to what’s happened under President Trump. The victim was a non-citizen (an undocumented immigrant) rather than a U.S. citizen, and the context was a border enforcement encounter, not a community deportation raid. 📌 Why there aren’t similar mainstream stories under recent Democratic presidents During both Obama and Biden administrations, fatal use of force by immigration enforcement has occurred, but high-profile cases involving U.S. citizens being killed in the context of deportation or deportation arrests have not been documented in major media reporting in the same way they have during the Trump crackdown. Most coverage under Democratic administrations has focused on detention conditions, civil rights violations, or wrongful detentions — not killings. Independent reporting does show mistreatment and deaths involving immigration enforcement (e.g., in custody) under various administrations, but not a widely reported case matching your specific criteria. If you want, I can help you find articles describing other serious immigration enforcement abuses under Democratic presidents (e.g., wrongful detentions, deaths in custody, or protests) or case summaries that come closest to your criteria — just let me know the type of source or context you prefer.
Hm, kan het niet meer vinden, zal wel neppe bron zijn geweest dan inderdaad.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:54 schreef Stoorzendert het volgende: [..] Dat lijkt me sterk. Infantino heeft Trump nota bene de 'Fifa peace price' gegeven. Money talks. De NL overheid moet druk uitoefenen op de KNVB Heb je een bron?
Zou wel interessant beeld opleveren. Al die voetbalmiljonairs de straat op om te protesteren.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:52 schreef Stoorzendert het volgende:
Lijkt me overigens ook een goed moment om ons terug te trekken uit het WK. Dit land lijkt me onveilig voor de sporters.
Er loopt toch ergens een petitie?
KNVB wacht juist op het kabinet. Als die zeggen dat de VS een land is met hoog reisrisico, dan komt de KNVB pas in actie. Er gaat dus niets gebeuren, want er zijn teveel Trumployaisten in Den Haag.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Infantino heeft Trump nota bene de 'Fifa peace price' gegeven. Money talks. De NL overheid moet druk uitoefenen op de KNVB
Heb je een bron?
Bewijs zijn ze nu aan het genereren met AIquote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:58 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Die gadaan wordt door WC Eend zelf? Nou, ben benieuwd wat de uitkomst gaat zijn die jij vast dan meteen vertrouwt, ondanks dat je ook gewoon zelf de beelden kunt bekijken.
quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende: waren deze al langsgekomen? nsfw
Die hoek ja maar nog niet zo duidelijk als dit dat het een pure executie was. Ze vallen een aantal mensen aan, slachtoffer krijgt ook nog traangas over zich heen en na wat verzet wordt hij afgeknald. Kan er niet meer van maken. Zie niet waar hij na ontwapening nog enige bedreiging vormt. Ook al lijkt het er niet eens op dat hij enig moment dreigend was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. https://streamable.com/k6b7nw
quote:Op zondag 25 januari 2026 00:00 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Bewijs zijn ze nu aan het genereren met AI
Bezorgde burgers die slechts wilden toezien op het juiste verloop van het democratisch procesquote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat was slechts een vreedzame tour rond Capitol Hill door bezorgde burgers
Minder oppervlakkig dan het feit dat jij meer moeite schijnt te hebben met die termen dan met de acties zelfquote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat wel.
Er valt dan ook weinig diepgaands over the zeggen. ICE executeert een man zonder het fatsoen te hebben hem eerst tegen de muur te zetten. C'est tout.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat wel.
Dat hebben we gezien met Renee Good.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:58 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Die gadaan wordt door WC Eend zelf? Nou, ben benieuwd wat de uitkomst gaat zijn die jij vast dan meteen vertrouwt, ondanks dat je ook gewoon zelf de beelden kunt bekijken.
Nee, dat gaat weinig opschieten. Ik heb er wel familie wonen, al kun je ook zonder dat gewoon meeleven met mensen in de VS die dit al zagen aankomen.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Sta jij morgen ook met een hondenfluit buiten te demonstreren tegen ICE hier in Nederland?
Ik deel de mening dat we mogelijk nog niet alles gezien hebben. Morgen komt er ineens een filmpje dat hij 50 meter verder op met een bom aan het dreigen was.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:58 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
ho even. Geen woorden in m’n mond leggen.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Minder oppervlakkig dan het feit dat jij meer moeite schijnt te hebben met die termen dan met de acties zelf
Tja Noem is hun baas.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Alsof je een hondsdolle hond afmaakt
Damn, als je goed kijkt tussen 00:28 en 00:30 dan zie je naast het slachtoffer een wapen op de grond vallen.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
(van erg dichtbij dus nsfw)
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zondag 25 januari 2026 00:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik deel de mening dat we mogelijk nog niet alles gezien hebben. Morgen komt er ineens een filmpje dat hij 50 meter verder op met een bom aan het dreigen was.
Op het 3e filmpje is te zien dat een kerel met grijze jas hem ontwapend. Na ontwapening werd hij geexecuteerd.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:00 schreef Ericr het volgende:
[..]
Die hoek ja maar nog niet zo duidelijk als dit dat het een pure executie was. Ze vallen een aantal mensen aan, slachtoffer krijgt ook nog traangas over zich heen en na wat verzet wordt hij afgeknald. Kan er niet meer van maken. Zie niet waar hij na ontwapening nog enige bedreiging vormt. Ook al lijkt het er niet eens op dat hij enig moment dreigend was.
Dat zeg ik dan ook nietquote:Op zondag 25 januari 2026 00:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ho even. Geen woorden in m’n mond leggen.
Doe even normaal zeg. Die acties keur ik op geen enkele manier goed.
Wat je zegt over mij klopt überhaupt niet.quote:
Dus ze sturen het leger naar Minneapolis?quote:
quote:Op zondag 25 januari 2026 00:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ho even. Geen woorden in m’n mond leggen.
Doe even normaal zeg. Die acties keur ik op geen enkele manier goed.
Precies, het idee alleen al dat een dader het eventueel overleeft en zijn straf uit moet zitten in een gevangenis met kans dat alles eerst eens goed onderzocht wordt, of anders op aandringen van een advocaat.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Alsof je een hondsdolle hond afmaakt
Violent...quote:
Ja omdat de ongemakkelijke waarheid voor jou nogal.. eh, ongemakkelijk is.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik deel de mening dat we mogelijk nog niet alles gezien hebben. Morgen komt er ineens een filmpje dat hij 50 meter verder op met een bom aan het dreigen was.
Deze mensen zijn bloed vermoeiend.quote:
De staat van Humphrey... Minnesota is altijd een baken van licht geweest in een zee van duisternis.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:04 schreef Firuze60 het volgende:
Het is gewoon een verademing om die senatoren van Minnesota te horen na dat repeterende gelieg van Noem.
Maak maar een screenshot of zo. Of bedoel je dat hij twee wapens had? Als er iets valt is het een ICE wapen. Het slachtoffer was al ontwapend.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:01 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Damn, als je goed kijkt tussen 00:28 en 00:30 dan zie je naast het slachtoffer een wapen op de grond vallen.
Dat loyalisme wordt in rap tempo minder hoor. Zeker als het nieuwe kabinet er zit. Jetten en Bontebal hebben helemaal niks met die oranje aap.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:59 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
KNVB wacht juist op het kabinet. Als die zeggen dat de VS een land is met hoog reisrisico, dan komt de KNVB pas in actie. Er gaat dus niets gebeuren, want er zijn teveel Trumployaisten in Den Haag.
Voelt ook steeds meer alsof ICE een soort persoonlijk legertje is van Trump.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:04 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Precies, het idee alleen al dat een dader het eventueel overleeft en zijn straf uit moet zitten in een gevangenis met kans dat alles eerst eens goed onderzocht wordt, of anders op aandringen van een advocaat.
Doodeng vind ik het dat er blijkbaar mensen zijn die deze ongetrainde mensen en dagelijks bij alles liegende MAGA's in Trumps kanibet meteen op hun woord geloven en dan mag iedereen neergeknald woorden.
Ordnung muss seinquote:Op zondag 25 januari 2026 00:03 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dus ze sturen het leger naar Minneapolis?WTF
Trumpisme is hard op weg de boheemse korporaal na te volgen, jaquote:
Ik zou daar niet gaan rondlopen met een flink wapen en twee sets munitie.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja omdat de ongemakkelijke waarheid voor jou nogal.. eh, ongemakkelijk is.
Jij wist immers vanaf minuut 1 al zeker dat hij het wel verdiend zou hebben.
Ik zou m'n collega helemaal verrot schoppen als ie z'n magazijn zo langs me leeg zou schieten. Dit is het wilde westenquote:Op zondag 25 januari 2026 00:01 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Damn, als je goed kijkt tussen 00:28 en 00:30 dan zie je naast het slachtoffer een wapen op de grond vallen.
2nd amendment, broquote:Op zondag 25 januari 2026 00:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik zou daar niet gaan rondlopen met een flink wapen en twee sets munitie.
Dat blijf ik heel vreemd vinden.
Het zag er niet uit dat hij onderweg was om in het bos te gaan jagen, wel?
mawp mawp mawpquote:Op zondag 25 januari 2026 00:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik zou m'n collega helemaal verrot schoppen als ie z'n magazijn zo langs me leeg zou schieten. Dit is het wilde westen
Dat zou exact 0% uitmaken. Het is niet aan politie of ICE om doodsvonnissen te voltrekken. De man was ontwapend en vormde tegenover een veelvoud aan agenten geen mate van gevaar gevaar meer die een executie nodig maakte.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je bent vrij om zelf op X te gaan kijkenquote:
Als je het leger inzet tegen je eigen bevolking ben je toch letterlijk in een burgeroorlog? Waarom benoemd niemand dat in Europa?quote:Op zondag 25 januari 2026 00:03 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dus ze sturen het leger naar Minneapolis?WTF
Ik vind het dan weer vooral heel vreemd dat 'ie een gatenkaas wordt nadat het wapen dat hij überhaupt nooit heeft aangeraakt al door ICE veiliggesteld is.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vinden ze morgen een manifest, dat die vandaag een peloton ICE ging afknallen…quote:Op zondag 25 januari 2026 00:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
2nd amendment, bro
Maar nu ff niet
Die kerel was niet slim om met een wapen op zak ICE agenten te provoceren, zeker niet als je weet dat ze niet aarzelen om je neer te knallen.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 januari 2026 00:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vinden ze morgen een manifest, dat die vandaag een peloton ICE ging afknallen…
Dus nogmaals ik wacht nog even af.
Ik vind dat hele land vreemd.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik vind het dan weer vooral heel vreemd dat 'ie een gatenkaas wordt nadat het wapen dat hij überhaupt nooit heeft aangeraakt al door ICE veiliggesteld is.
Je bent in vermissingstopics en andere misdaad topics anders altijd super snel met trekken van conclusies.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Kort rokje kort rokje kort rokjequote:Op zondag 25 januari 2026 00:10 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Die kerel was niet slim om met een wapen op zak ICE agenten te provoceren, zeker niet als je weet dat ze niet aarzelen om je neer te knallen.
Dan gaat FIFA ze straf geven en meer kleine voetballanden uitnodigen.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, kan het niet meer vinden, zal wel neppe bron zijn geweest dan inderdaad.
Alle grote Europese landen die het boycotten zou wel goed signaal zijn.
wie wil dat we hier politie hebben die een magazijn leegpompen als iemand demonstreert?quote:Op zondag 25 januari 2026 00:09 schreef SymbolicFrank het volgende:
Wow.
"Dat willen we hier ook! Meteen schieten!"
versus
"Zijn jullie nu helemaal gek?"
Of zo? Ik ga het niet helemaal lezen, veel te veel werk.
National Guard is daar om de orde te bewaken op orders van de gouverneur. Dat gebouw wordt al weken belaagd. Dat is vrij standaard hoor.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:09 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als je het leger inzet tegen je eigen bevolking ben je toch letterlijk in een burgeroorlog? Waarom benoemd niemand dat in Europa?
Nee, het lijkt erop dat jij dat hoopt.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je moet het beeld op YouTube vertragen en dan zie je het als je goed kijkt. Ik heb geen idee hoe je een plaatje moet posten op Fok!.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:05 schreef Ericr het volgende:
[..]
Maak maar een screenshot of zo. Of bedoel je dat hij twee wapens had? Als er iets valt is het een ICE wapen. Het slachtoffer was al ontwapend.
Tip gestuurd naar ICE. Zo'n achternaam is niet volbloed Amerikaans. Hopelijk deporteren ze deze illegale terrorist snel naar zijn eigen land.quote:
In een staat/land waar je (mits vergunning) met een wapen rond mag lopen? Waarom is dat vreemd? Al die Magats vonden het ook niet vreemd dat Rittenhouse met een AR-15 (welke hij niet mocht hebben vanwege leeftijd) een staatsgrens overstak (wat illegaal is) en 2 mensen dood schoot.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Andy Cuong Ngo is een Amerikaanse rechtse socialmedia-influencer die bekendstaat om zijn verslaggeving over en video-opnames van demonstranten. Ik krijg het idee dat je eigenlijk alleen maar afgaat op WC Eend.quote:
Ja, maar daar hebben we het daar wel over. Probeer ontopic te blijven en te accepteren dat je post op een discussie forum. Mensen mogen hun mening geven ook al is dat niet je jouwe.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Je bent in vermissingstopics en andere misdaad topics anders altijd super snel met trekken van conclusies.
Of hem een knuffel geven, ligt volledig aan de situatie.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik zou m'n collega helemaal verrot schoppen als ie z'n magazijn zo langs me leeg zou schieten. Dit is het wilde westen
Amerikanen mogen zeker vrijelijk wapentuig dragen...quote:Op zondag 25 januari 2026 00:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In een staat/land waar je (mits vergunning) met een wapen rond mag lopen? Waarom is dat vreemd? Al die Magats vonden het ook niet vreemd dat Rittenhouse met een AR-15 (welke hij niet mocht hebben vanwege leeftijd) een staatsgrens overstak (wat illegaal is) en 2 mensen dood schoot.
Dit klinkt allemaal als enorme selectieve veronrwaardiging.
Oohja. Dat is ook zo. Mensen beschuldigen is een mening. Sorry dat was ik even vergetenquote:Op zondag 25 januari 2026 00:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, maar daar hebben we het daar wel over. Probeer ontopic te blijven en te accepteren dat je post op een discussie forum. Mensen mogen hun mening geven ook al is dat niet je jouwe.
Ken dat hele verhaal niet. Kan ik dat hier in het topic terugvinden of is dat offtopic te vinden?quote:Op zondag 25 januari 2026 00:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In een staat/land waar je (mits vergunning) met een wapen rond mag lopen? Waarom is dat vreemd? Al die Magats vonden het ook niet vreemd dat Rittenhouse met een AR-15 (welke hij niet mocht hebben vanwege leeftijd) een staatsgrens overstak (wat illegaal is) en 2 mensen dood schoot.
Dit klinkt allemaal als enorme selectieve veronrwaardiging.
Ze hoeven geen druk te zetten, een signaal is al genoeg.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat loyalisme wordt in rap tempo minder hoor. Zeker als het nieuwe kabinet er zit. Jetten en Bontebal hebben helemaal niks met die oranje aap.
En ik zeg toch juist dat het kabinet druk moet zetten?
Wat? Twee keer onzin, hij mocht een geweer hebben en staatsgrenzen oversteken is geen misdaad. Hij is vrijgesproken hé. In wat voor bubbel zit je als je dat niet weet?quote:Op zondag 25 januari 2026 00:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Magats vonden het ook niet vreemd dat Rittenhouse met een AR-15 (welke hij niet mocht hebben vanwege leeftijd) een staatsgrens overstak (wat illegaal is) en 2 mensen dood schoot.
Ah, en die agent die schoot had natuurlijk een door Palantir geïmplanteerde timewarp module om 2 seconden vóór het lossen van de schoten even die vondst, morgen te previewen..quote:Op zondag 25 januari 2026 00:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Niet. Op dit moment niet veel minder geindoctrineerd dan de gemiddeld Noord-Koreaan.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:14 schreef Harmankardon het volgende:
De cognitieve dissonantie bij de trumpers is terminaal. Geen idee hoe je die mensen nog functionerend kan krijgen.
Hij mocht hem daar dragen, dus hield zich gewoon aan de wet.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Rittenhouse is een klootviool, een eng-rechtse klootviool, vrijgesproken of nietquote:Op zondag 25 januari 2026 00:16 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wat? Twee keer onzin, hij mocht een geweer hebben en staatsgrenzen oversteken is geen misdaad. Hij is vrijgesproken hé. In wat voor bubbel zit je als je dat niet weet?
Van de meeste users was het al geruime tijd bekend toch?quote:Op zondag 25 januari 2026 00:17 schreef Isdatzo het volgende:
Ik denk dat er straks even iemand met een bezem alle afgevallen maskers bij elkaar moet vegen.
Ik denk niemand, maar andere kant verbaas ik me erover dat dit plots nieuw is voor Amerika? Vroeger waarschijnlijk te vaak COPS (Inner Circle genot) en Law & Order gekeken.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
wie wil dat we hier politie hebben die een magazijn leegpompen als iemand demonstreert?
Grotendeels wel ja, als je actief agenten gaat belemmeren in hun werkzaamheden dan kunnen dit soort incidenten gebeuren.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gut, heeft ook dit figuur het weer aan zichzelf te danken dat die door de Sturm Abteilung van Führer Trump als een hond in de straten is afgeschoten?
Ik heb het gevoel dat er aantal toch wel aan het dimmen zijn, op een paar halfgaren na..quote:Op zondag 25 januari 2026 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van de meeste users was het al geruime tijd bekend toch?
"Agenten"quote:Op zondag 25 januari 2026 00:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Grotendeels wel ja, als je actief agenten gaat belemmeren in hun werkzaamheden dan kunnen dit soort incidenten gebeuren.
Ik snap werkelijk waar niet waarom je agenten moet gaan lastigvallen tijdens hun werkzaamheden om je punt te maken.
Het erge is dat hij dat zelf gelooft.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik zal vast een voorzet geven voor de reactie van Trump:
"This was a very bad man, the baddest man ever... the greatest bad man that ever was... he was very bad, and very mean... and he was a communist... and very, very bad... the meanest ever... truly really awful..."
En dat keer 1000.
Escalatie is het doel.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Violent...
wel lef, nadat je meerdere ongewapende mensen hebt afgeschoten als honden.
Dat is de koffiemok die de man (die is doodgeschoten) in zijn handen had.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:01 schreef Chivaz het volgende:
[..]
o fuck offquote:Op zondag 25 januari 2026 00:21 schreef Ali_boo het volgende:
Alex Pretti’s parents told him not to engage with federal officers while attending protests in Minnesota.
"We had this discussion with him two weeks ago or so, you know, that go ahead and protest, but do not engage, do not do anything stupid, basically," Alex’s father, Michael Pretti, told CBS News. "And he said he knows that. He knew that."
https://www.cbsnews.com/n(...)ot-killed-minnesota/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |