Ik zou m'n collega helemaal verrot schoppen als ie z'n magazijn zo langs me leeg zou schieten. Dit is het wilde westenquote:Op zondag 25 januari 2026 00:01 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Damn, als je goed kijkt tussen 00:28 en 00:30 dan zie je naast het slachtoffer een wapen op de grond vallen.
2nd amendment, broquote:Op zondag 25 januari 2026 00:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik zou daar niet gaan rondlopen met een flink wapen en twee sets munitie.
Dat blijf ik heel vreemd vinden.
Het zag er niet uit dat hij onderweg was om in het bos te gaan jagen, wel?
mawp mawp mawpquote:Op zondag 25 januari 2026 00:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik zou m'n collega helemaal verrot schoppen als ie z'n magazijn zo langs me leeg zou schieten. Dit is het wilde westen
Dat zou exact 0% uitmaken. Het is niet aan politie of ICE om doodsvonnissen te voltrekken. De man was ontwapend en vormde tegenover een veelvoud aan agenten geen mate van gevaar gevaar meer die een executie nodig maakte.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik deel de mening dat we mogelijk nog niet alles gezien hebben. Morgen komt er ineens een filmpje dat hij 50 meter verder op met een bom aan het dreigen was.
Je bent vrij om zelf op X te gaan kijkenquote:
Als je het leger inzet tegen je eigen bevolking ben je toch letterlijk in een burgeroorlog? Waarom benoemd niemand dat in Europa?quote:Op zondag 25 januari 2026 00:03 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dus ze sturen het leger naar Minneapolis?WTF
Ik vind het dan weer vooral heel vreemd dat 'ie een gatenkaas wordt nadat het wapen dat hij überhaupt nooit heeft aangeraakt al door ICE veiliggesteld is.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vinden ze morgen een manifest, dat die vandaag een peloton ICE ging afknallen…quote:Op zondag 25 januari 2026 00:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
2nd amendment, bro
Maar nu ff niet
Die kerel was niet slim om met een wapen op zak ICE agenten te provoceren, zeker niet als je weet dat ze niet aarzelen om je neer te knallen.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 januari 2026 00:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vinden ze morgen een manifest, dat die vandaag een peloton ICE ging afknallen…
Dus nogmaals ik wacht nog even af.
Ik vind dat hele land vreemd.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik vind het dan weer vooral heel vreemd dat 'ie een gatenkaas wordt nadat het wapen dat hij überhaupt nooit heeft aangeraakt al door ICE veiliggesteld is.
Je bent in vermissingstopics en andere misdaad topics anders altijd super snel met trekken van conclusies.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vinden ze morgen een manifest, dat die vandaag een peloton ICE ging afknallen…
Dus nogmaals ik wacht nog even af.
Kort rokje kort rokje kort rokjequote:Op zondag 25 januari 2026 00:10 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Die kerel was niet slim om met een wapen op zak ICE agenten te provoceren, zeker niet als je weet dat ze niet aarzelen om je neer te knallen.
Dan gaat FIFA ze straf geven en meer kleine voetballanden uitnodigen.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, kan het niet meer vinden, zal wel neppe bron zijn geweest dan inderdaad.
Alle grote Europese landen die het boycotten zou wel goed signaal zijn.
wie wil dat we hier politie hebben die een magazijn leegpompen als iemand demonstreert?quote:Op zondag 25 januari 2026 00:09 schreef SymbolicFrank het volgende:
Wow.
"Dat willen we hier ook! Meteen schieten!"
versus
"Zijn jullie nu helemaal gek?"
Of zo? Ik ga het niet helemaal lezen, veel te veel werk.
National Guard is daar om de orde te bewaken op orders van de gouverneur. Dat gebouw wordt al weken belaagd. Dat is vrij standaard hoor.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:09 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als je het leger inzet tegen je eigen bevolking ben je toch letterlijk in een burgeroorlog? Waarom benoemd niemand dat in Europa?
Nee, het lijkt erop dat jij dat hoopt.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik deel de mening dat we mogelijk nog niet alles gezien hebben. Morgen komt er ineens een filmpje dat hij 50 meter verder op met een bom aan het dreigen was.
Je moet het beeld op YouTube vertragen en dan zie je het als je goed kijkt. Ik heb geen idee hoe je een plaatje moet posten op Fok!.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:05 schreef Ericr het volgende:
[..]
Maak maar een screenshot of zo. Of bedoel je dat hij twee wapens had? Als er iets valt is het een ICE wapen. Het slachtoffer was al ontwapend.
Tip gestuurd naar ICE. Zo'n achternaam is niet volbloed Amerikaans. Hopelijk deporteren ze deze illegale terrorist snel naar zijn eigen land.quote:
In een staat/land waar je (mits vergunning) met een wapen rond mag lopen? Waarom is dat vreemd? Al die Magats vonden het ook niet vreemd dat Rittenhouse met een AR-15 (welke hij niet mocht hebben vanwege leeftijd) een staatsgrens overstak (wat illegaal is) en 2 mensen dood schoot.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |