Ik deel de mening dat we mogelijk nog niet alles gezien hebben. Morgen komt er ineens een filmpje dat hij 50 meter verder op met een bom aan het dreigen was.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:58 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Die gadaan wordt door WC Eend zelf? Nou, ben benieuwd wat de uitkomst gaat zijn die jij vast dan meteen vertrouwt, ondanks dat je ook gewoon zelf de beelden kunt bekijken.
ho even. Geen woorden in m’n mond leggen.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Minder oppervlakkig dan het feit dat jij meer moeite schijnt te hebben met die termen dan met de acties zelf
Tja Noem is hun baas.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Alsof je een hondsdolle hond afmaakt
Damn, als je goed kijkt tussen 00:28 en 00:30 dan zie je naast het slachtoffer een wapen op de grond vallen.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
(van erg dichtbij dus nsfw)
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zondag 25 januari 2026 00:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik deel de mening dat we mogelijk nog niet alles gezien hebben. Morgen komt er ineens een filmpje dat hij 50 meter verder op met een bom aan het dreigen was.
Op het 3e filmpje is te zien dat een kerel met grijze jas hem ontwapend. Na ontwapening werd hij geexecuteerd.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:00 schreef Ericr het volgende:
[..]
Die hoek ja maar nog niet zo duidelijk als dit dat het een pure executie was. Ze vallen een aantal mensen aan, slachtoffer krijgt ook nog traangas over zich heen en na wat verzet wordt hij afgeknald. Kan er niet meer van maken. Zie niet waar hij na ontwapening nog enige bedreiging vormt. Ook al lijkt het er niet eens op dat hij enig moment dreigend was.
Dat zeg ik dan ook nietquote:Op zondag 25 januari 2026 00:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ho even. Geen woorden in m’n mond leggen.
Doe even normaal zeg. Die acties keur ik op geen enkele manier goed.
Wat je zegt over mij klopt überhaupt niet.quote:
Dus ze sturen het leger naar Minneapolis?quote:
quote:Op zondag 25 januari 2026 00:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ho even. Geen woorden in m’n mond leggen.
Doe even normaal zeg. Die acties keur ik op geen enkele manier goed.
Precies, het idee alleen al dat een dader het eventueel overleeft en zijn straf uit moet zitten in een gevangenis met kans dat alles eerst eens goed onderzocht wordt, of anders op aandringen van een advocaat.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Alsof je een hondsdolle hond afmaakt
Violent...quote:
Ja omdat de ongemakkelijke waarheid voor jou nogal.. eh, ongemakkelijk is.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik deel de mening dat we mogelijk nog niet alles gezien hebben. Morgen komt er ineens een filmpje dat hij 50 meter verder op met een bom aan het dreigen was.
Deze mensen zijn bloed vermoeiend.quote:
De staat van Humphrey... Minnesota is altijd een baken van licht geweest in een zee van duisternis.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:04 schreef Firuze60 het volgende:
Het is gewoon een verademing om die senatoren van Minnesota te horen na dat repeterende gelieg van Noem.
Maak maar een screenshot of zo. Of bedoel je dat hij twee wapens had? Als er iets valt is het een ICE wapen. Het slachtoffer was al ontwapend.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:01 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Damn, als je goed kijkt tussen 00:28 en 00:30 dan zie je naast het slachtoffer een wapen op de grond vallen.
Dat loyalisme wordt in rap tempo minder hoor. Zeker als het nieuwe kabinet er zit. Jetten en Bontebal hebben helemaal niks met die oranje aap.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:59 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
KNVB wacht juist op het kabinet. Als die zeggen dat de VS een land is met hoog reisrisico, dan komt de KNVB pas in actie. Er gaat dus niets gebeuren, want er zijn teveel Trumployaisten in Den Haag.
Voelt ook steeds meer alsof ICE een soort persoonlijk legertje is van Trump.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:04 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Precies, het idee alleen al dat een dader het eventueel overleeft en zijn straf uit moet zitten in een gevangenis met kans dat alles eerst eens goed onderzocht wordt, of anders op aandringen van een advocaat.
Doodeng vind ik het dat er blijkbaar mensen zijn die deze ongetrainde mensen en dagelijks bij alles liegende MAGA's in Trumps kanibet meteen op hun woord geloven en dan mag iedereen neergeknald woorden.
Ordnung muss seinquote:Op zondag 25 januari 2026 00:03 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dus ze sturen het leger naar Minneapolis?WTF
Trumpisme is hard op weg de boheemse korporaal na te volgen, jaquote:
Ik zou daar niet gaan rondlopen met een flink wapen en twee sets munitie.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja omdat de ongemakkelijke waarheid voor jou nogal.. eh, ongemakkelijk is.
Jij wist immers vanaf minuut 1 al zeker dat hij het wel verdiend zou hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |