Nouja zeg! Nu hoef ik niet meer te kijkenquote:Op woensdag 21 januari 2026 19:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
500 zilver Velzeboer
1500 goud Schulting
Vrouwen relay zilver
Geen goud voor de vrouwen op de relay?quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goud en brons op de 500, ergens brons voor Wout en relay zilver.
Daar moet u het mee doen
Dit is wel erg veel hopium, ik verwacht vooral veel geheel terechte penalties die volgens Joris compleet onterecht zijn.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:56 schreef Redefine het volgende:
500 meter goud Velzeboer
1000 meter brons Velzeboer
1500 meter brons Schulting
Relay bij de vrouwen goud
1000 meter Van 't Wout zilver
Relay bij de mannen brons (toch nog wel).
Bij de mixed relay verwacht ik op de een of andere manier wel een penalty of valpartij. Al kan dat ook op een van de twee andere relays zijn.
Die hebben toch wel flinke concurrentie? Maar normaal gesproken moet een medaille kunnen en dan is het soms ook een beetje geluk hebbenquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geen goud voor de vrouwen op de relay?
Uitgezonderd de medaille voor Schulting en de relay bij de mannen heeft dit echt helemaal niks met hopen te maken. De mixer relay heb ik zelfs op geen medaille gezet.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 15:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit is wel erg veel hopium, ik verwacht vooral veel geheel terechte penalties die volgens Joris compleet onterecht zijn.
Uiteraard hebben die wel grote concurrentie, maar dit seizoen zijn ze het beste. Wil niet zeggen dat goud en uitgemaakte zaak is, maar geen medaille voorspellen is wel een vrij bijzondere.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 16:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die hebben toch wel flinke concurrentie? Maar normaal gesproken moet een medaille kunnen en dan is het soms ook een beetje geluk hebben
Daarbij aanwezigquote:Do 12 feb 20:15 uur
500m Kwart, halve en finales Vrouwen
1000m Kwart, halve en finales Mannen
En ook geen vallende Jens van 't Woutquote:Op donderdag 29 januari 2026 10:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Daarbij aanwezig
Dus hopen op geen vallende Velzeboer
Oftewel Schulting gaat met een relay meedoen. Er moet nog even wat kutnijd opgelost worden.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:09 schreef franklop het volgende:
Schulting rijdt individueel idd alleen de 1500
Aflossing wordt pas ter plekke besloten. Of in ieder geval bekend gemaakt
Als Kerstholt verstandig is houdt hij Schulting als reserve voor de relay. Ze is denk ik wel beter dan Deltrap, maar het is ook niet dat Deltrap een zwak punt is binnen de relay ploeg. En dan lijkt mij het team beter werken door de samenstelling waarin ze de laatste paar jaar trainen en op elkaar ingewerkt zijn dan iemand op het laatste moment in te schuiven. Eventueel dat ze een van de schaatsers rust willen geven in een van de voorrondes.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 21:38 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Oftewel Schulting gaat met een relay meedoen. Er moet nog even wat kutnijd opgelost worden.
Hij heet eigenlijk Wout van 't Jens maar schreef zijn naam altijd verkeerd om.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:43 schreef -Sigaartje het volgende:
Jens van 't Wout is vrijdagavond de vlaggendrager tijdens de openingsceremonie in San Siro. De Nederlandse shorttracker is nog nooit in een voetbalstadion geweest en kent voormalig AC Milan-speler Marco van Basten niet. "Het gaat een bijzondere ervaring worden."
Zodra Van 't Wout in het olympisch dorp zijn vlag tevoorschijn haalt, duiken er talloze camera's op. De 24-jarige shorttracker oefent alvast met het vasthouden van de vlag. "Ik vergeet altijd welke kant boven moet", lacht Van 't Wout.
"Of ik al goed kan zwaaien? Ik heb op Papendal geoefend, maar ik heb geen training gehad", zegt Van 't Wout terwijl hij de vlag vasthoudt. "Ik heb tijdens die ceremonie wel wind tegen nodig, anders draait die hele vlag om die paal heen."
Bron: https://www.nu.nl/olympis(...)-broers-in-klas.html
![]()
Van Basten niet kennen, niet weten welke kleur van de vlag boven is en oefenen met zwaaien. Kan hij wel tellen en lezen dan?
quote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij heet eigenlijk Wout van 't Jens maar schreef zijn naam altijd verkeerd om.
Penalty voor Jensquote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:43 schreef -Sigaartje het volgende:
Jens van 't Wout is vrijdagavond de vlaggendrager tijdens de openingsceremonie in San Siro. De Nederlandse shorttracker is nog nooit in een voetbalstadion geweest en kent voormalig AC Milan-speler Marco van Basten niet. "Het gaat een bijzondere ervaring worden."
Zodra Van 't Wout in het olympisch dorp zijn vlag tevoorschijn haalt, duiken er talloze camera's op. De 24-jarige shorttracker oefent alvast met het vasthouden van de vlag. "Ik vergeet altijd welke kant boven moet", lacht Van 't Wout.
"Of ik al goed kan zwaaien? Ik heb op Papendal geoefend, maar ik heb geen training gehad", zegt Van 't Wout terwijl hij de vlag vasthoudt. "Ik heb tijdens die ceremonie wel wind tegen nodig, anders draait die hele vlag om die paal heen."
Bron: https://www.nu.nl/olympis(...)-broers-in-klas.html
![]()
Van Basten niet kennen, niet weten welke kleur van de vlag boven is en oefenen met zwaaien. Kan hij wel tellen en lezen dan?
Is dat geen frustrerende instelling?quote:Op maandag 9 februari 2026 16:13 schreef Em31 het volgende:
Ik ga er maar vanuit dat dit weer frustrerend gaat worden, dan kan het alleen maar meevallen.
De jury gaat het even bekijken.quote:Op maandag 9 februari 2026 16:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is dat geen frustrerende instelling?
In de kwartfinale wel. Plus dat bij de mixed het wisselen van M. van 't Wout voor Boer en Poutsma voor m. Velzeboer amper een verzwakking is.quote:Op maandag 9 februari 2026 16:02 schreef Remco het volgende:
Hebben we die luxe om schaatsers te sparen? Zit niet heel diep in het shorttrack maar dit lijkt me geen makkelijke loting toch?
Gelukkig doet Shitzak mee, anders heb je dat toch een stuk minder.quote:Op maandag 9 februari 2026 16:59 schreef Pino112 het volgende:
Zin in een nieuwe editie van de rubriek 'het altijd vallende en penalty's krijgende Nederland flopland'
Knegt was natuurlijk vooral een erkend penaltyverzamelaar.quote:Op maandag 9 februari 2026 23:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gelukkig doet Shitzak mee, anders heb je dat toch een stuk minder.
Had ook een leuke prono ingezeten.quote:Op maandag 9 februari 2026 16:59 schreef Pino112 het volgende:
Zin in een nieuwe editie van de rubriek 'het altijd vallende en penalty's krijgende Nederland flopland'
Schulting kon er in haar beginjaren ook wat van.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 07:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Knegt was natuurlijk vooral een erkend penaltyverzamelaar.
Zie je hem nog wel eens?quote:
Bij het ontbijt en avondeten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Laatste OS ook nogquote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:05 schreef Remco het volgende:
[..]
Schulting kon er in haar beginjaren ook wat van.
Die waar ze 3 individuele medailles pakte plus de vrouwenrelay?quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bij het ontbijt en avondeten.Ben jij dan ook een uit de hand gelopen hobby?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
https://deluna.pino112.nl/login.php werkt (nog) niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Ben jij dan ook een uit de hand gelopen hobby?
Daar viel ze bij de mixed relay, geen penalty.quote:
Pino is zijn wachtwoord kwijtquote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
https://deluna.pino112.nl/login.php werkt (nog) niet.
Oh, dacht dat het ging over valpartijen en penalty’s, maar was een valpartij toen jaquote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar viel de bij de mixed relay, geen penalty.
Altijd tegen jou, tijdens het inkijken viel alles!quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:32 schreef franklop het volgende:
Verdomme, hele dag kunnen testen, werkt het alsnog niet
500 meter heats is niet het meest spannende ooit nee.quote:
Die snapt de regels die hij zelf honderd keer benoemd nietquote:
Gras is groen.quote:
Yup.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:41 schreef TheVulture het volgende:
Stoddard eruit is een meevaller toch?
Die Japanse lijkt me een stuk minder kansrijk ja, maar Xandra kan ze in principe allemaal hebben.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:41 schreef TheVulture het volgende:
Stoddard eruit is een meevaller toch?
Wat heb je tegen Desmet?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nu nog hopen dat Hanne onderuitgaat
Die vind ik ook niet zo sympathiekquote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Want ? Omdat ze Belg is?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Er zijn ook gewoon minder sympathieke Belgenquote:
Die zat te twijfelen of ze toch nog een kamikaze actie zou doen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:44 schreef franklop het volgende:
Fontana leek wel wat in te moeten houden
Ik vind dat Nederland dat over zichzelf heeft afgeroepen.quote:
Ik zie Poutsma nog wel schroeienquote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:47 schreef franklop het volgende:
Xandra en Michelle bij de top 4 qua tijden is zeer realistisch
Op zich wel logisch om dat te proberen voor gunstigere startplek. Maar helaas.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zat te twijfelen of ze toch nog een kamikaze actie zou doen.
Akkoord, dat schattige accent kan soms misleiden.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zijn ook gewoon minder sympathieke Belgen
Ik moest kloppen want de bel doet het nietquote:
Ze heeft ook best een flink achterwerkquote:
Nou ja. In de series nog wel onnodig. En beter voor Michelle want Fontana beukt er nog weleens iemand uit. En komt daar nog vaak mee weg...quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Op zich wel logisch om dat te proberen voor gunstigere startplek. Maar helaas.
Die bocht waar Choi er voorbij ging was echt een gevalletje 'na u'quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze heeft ook best een flink achterwerk
Zeker in Italiequote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja. In de series nog wel onnodig. En beter voor Michelle want Fontana beukt er nog weleens iemand uit. En komt daar nog vaak mee weg...
Lijkt een bepaalde F1 coureur welquote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja. In de series nog wel onnodig. En beter voor Michelle want Fontana beukt er nog weleens iemand uit. En komt daar nog vaak mee weg...
Ja. Daarom gun ik haar helemaal niks. Ondanks de status.quote:
Die waren nooit echt top op de 500, maar het algehele niveau bij de dames is niet wat het ooit was en bij de heren lijken de Canadezen toch ook een stuk sterker.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:52 schreef TheVulture het volgende:
Dat Z-Koreaanse shorttrack is ook niet meer zo top als het was toch?
Als het op een normale manier gaat is het allemaal prima.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Daarom gun ik haar helemaal niks. Ondanks de status.
Ja. Al gun ik tien anderen het wel meer.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als het op een normale manier gaat is het allemaal prima.
Sowieso raar dat ze niet eerst de heats doen, maar dat alles achter 1 stuk door is.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waarom is het mixed-relay toernooi in een uurtje gepropt? Voordeel voor landen als ons, maar wel een beetje vreemd.
Ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:58 schreef franklop het volgende:
Even ter check; worden op basis van deze tijden ook de startposities voor de halve finale verdeeld? Of is dat op basis van de kwart?
Die denkt haha goed voor Vance.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:59 schreef Felagund het volgende:
Willy die klapt bij de val van de Amerikaanse.
Moet zij wetenquote:
Premium nemenquote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:02 schreef Redefine het volgende:
'We moeten richting de reclame.' Je moet helemaal niks
quote:
NOS premium zou wel aardig zijn.quote:
Mag hij zes heats voor gaan afwachtenquote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:16 schreef GlennQuagmire het volgende:
Waarschijnlijk wel door op tijd?
Geldwolven.quote:
In dit geval is er maar 1, zijn broer is er niet bij.quote:
Dat maakt het punt nog niet minder van toepassingquote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
In dit geval is er maar 1, zijn broer is er niet bij.
Hier komt een ADV uit natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:23 schreef Szura het volgende:
Dit is derhalve dus weer vrij traag, op deze manier blijft Desmet er wel in
Ook logisch in de heats, meestal krijg je dat pas later in het toernooi.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:24 schreef Remco het volgende:
Al met al vrij weinig jury geneuzel tot nu toe
Neuhquote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier komt een ADV uit natuurlijk.
Ja.quote:
Wat mij betreft wel ja, voor de 1000 en de 1500.quote:
Ik ook niet. Was bij langebaan al te zien.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:28 schreef Szura het volgende:
Ik vind het geen mooie pakken van die Canadezen
Nog eentje langzamer en hij is wel door dus.quote:
Hij moet vooral snel schaatsen.quote:
Je zoekt de grenzen opquote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Boer moet in de top 2 over de finish komen, of de derde snelste tijd rijden, of een ADV pakken.
Ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is de snelste derde tijd toch?
Die gaat gewoon door hoor.quote:
Nee hoor.quote:
Ambiëer jij geen rol bij de NOS als commentator? Ze kunnen wel wat talent gebruiken.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:32 schreef Redefine het volgende:
Boer wel een met een top inhaalactie. Maar daarna wel weer terug naar drie. Maar wel snel genoeg.
Ik denk dat driekwart in dit topic geschikter dan wat de NOS zelf heeft.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ambiëer jij geen rol bij de NOS als commentator? Ze kunnen wel wat talent gebruiken.
? Was toch een prima serie.quote:
Bedoel qua strafjes.quote:
Ja Dubois.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik zat half in een meeting, maar we zijn een gevaarlijke Canadees kwijt toch?
Wel een penalty!quote:
100% score voor Nederland deze ochtendquote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:37 schreef franklop het volgende:
Boer heeft met zijn tijd tot dusver ook de 3e tijd overall
Die staat nu 3e snelste tijd toch? Dus moet hopen dat er nu niks gebeurt en ze langzamer zijn danquote:
quote:
Had m al aangepastquote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die staat nu 3e snelste tijd toch? Dus moet hopen dat er nu niks gebeurt en ze langzamer zijn dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |