Geldwolven.quote:
In dit geval is er maar 1, zijn broer is er niet bij.quote:
Dat maakt het punt nog niet minder van toepassingquote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
In dit geval is er maar 1, zijn broer is er niet bij.
Hier komt een ADV uit natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:23 schreef Szura het volgende:
Dit is derhalve dus weer vrij traag, op deze manier blijft Desmet er wel in
Ook logisch in de heats, meestal krijg je dat pas later in het toernooi.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:24 schreef Remco het volgende:
Al met al vrij weinig jury geneuzel tot nu toe
Neuhquote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier komt een ADV uit natuurlijk.
Ja.quote:
Wat mij betreft wel ja, voor de 1000 en de 1500.quote:
Ik ook niet. Was bij langebaan al te zien.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:28 schreef Szura het volgende:
Ik vind het geen mooie pakken van die Canadezen
Nog eentje langzamer en hij is wel door dus.quote:
Hij moet vooral snel schaatsen.quote:
Je zoekt de grenzen opquote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Boer moet in de top 2 over de finish komen, of de derde snelste tijd rijden, of een ADV pakken.
Ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is de snelste derde tijd toch?
Die gaat gewoon door hoor.quote:
Nee hoor.quote:
Ambiëer jij geen rol bij de NOS als commentator? Ze kunnen wel wat talent gebruiken.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:32 schreef Redefine het volgende:
Boer wel een met een top inhaalactie. Maar daarna wel weer terug naar drie. Maar wel snel genoeg.
Ik denk dat driekwart in dit topic geschikter dan wat de NOS zelf heeft.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ambiëer jij geen rol bij de NOS als commentator? Ze kunnen wel wat talent gebruiken.
? Was toch een prima serie.quote:
Bedoel qua strafjes.quote:
Ja Dubois.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik zat half in een meeting, maar we zijn een gevaarlijke Canadees kwijt toch?
Wel een penalty!quote:
100% score voor Nederland deze ochtendquote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:37 schreef franklop het volgende:
Boer heeft met zijn tijd tot dusver ook de 3e tijd overall
Die staat nu 3e snelste tijd toch? Dus moet hopen dat er nu niks gebeurt en ze langzamer zijn danquote:
quote:
Had m al aangepastquote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die staat nu 3e snelste tijd toch? Dus moet hopen dat er nu niks gebeurt en ze langzamer zijn dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |