Wat heb je tegen Desmet?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nu nog hopen dat Hanne onderuitgaat
Die vind ik ook niet zo sympathiekquote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Want ? Omdat ze Belg is?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Er zijn ook gewoon minder sympathieke Belgenquote:
Die zat te twijfelen of ze toch nog een kamikaze actie zou doen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:44 schreef franklop het volgende:
Fontana leek wel wat in te moeten houden
Ik vind dat Nederland dat over zichzelf heeft afgeroepen.quote:
Ik zie Poutsma nog wel schroeienquote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:47 schreef franklop het volgende:
Xandra en Michelle bij de top 4 qua tijden is zeer realistisch
Op zich wel logisch om dat te proberen voor gunstigere startplek. Maar helaas.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zat te twijfelen of ze toch nog een kamikaze actie zou doen.
Akkoord, dat schattige accent kan soms misleiden.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zijn ook gewoon minder sympathieke Belgen
Ik moest kloppen want de bel doet het nietquote:
Ze heeft ook best een flink achterwerkquote:
Nou ja. In de series nog wel onnodig. En beter voor Michelle want Fontana beukt er nog weleens iemand uit. En komt daar nog vaak mee weg...quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Op zich wel logisch om dat te proberen voor gunstigere startplek. Maar helaas.
Die bocht waar Choi er voorbij ging was echt een gevalletje 'na u'quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze heeft ook best een flink achterwerk
Zeker in Italiequote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja. In de series nog wel onnodig. En beter voor Michelle want Fontana beukt er nog weleens iemand uit. En komt daar nog vaak mee weg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |