Pleiten voor bans voor andersdenkenden is zelf banwaardig.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:24 schreef KareldeStoute het volgende:
En je zou je ook af kunnen vragen hoe slim het is om mensen die moord op burgers door Russische of Amerikaanse “ordebewakers” toejuichen een podium te geven…
Nee, ik pleit voor actieve moderatie. Het lijkt nu net een open inrichting en dat is helaas ook gewoon schadelijk voor een website.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:45 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Pleiten voor bans voor andersdenkenden is zelf banwaardig.
Of mensen die iedere omgevallen boom in Amsterdam aangrijpen om weer los te gaan op Halsema, met termen als ‘feeks’ e.d., zelfs als 34 keer uitgelegd wordt dat Halsema niet over deze omgevallen bomen gaat.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:24 schreef KareldeStoute het volgende:
En je zou je ook af kunnen vragen hoe slim het is om mensen die moord op burgers door Russische of Amerikaanse “ordebewakers” toejuichen een podium te geven…
quote:Op zondag 25 januari 2026 10:24 schreef KareldeStoute het volgende:
Dat was maar een gebbetjequote:Op zondag 25 januari 2026 09:18 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat zijn jouw conclusies, niet de mijne.
niemand houdt je tegen om je eigen site te bouwen, dametjequote:
Geldt dat dan ook voor mensen die meteen moord, executie en leugens schreeuwen?quote:Op zondag 25 januari 2026 10:24 schreef KareldeStoute het volgende:
Nou je loopt onderhand ook al 25 jaar mee. Is het ooit geen open inrichting geweest?quote:Op zondag 25 januari 2026 10:48 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Nee, ik pleit voor actieve moderatie. Het lijkt nu net een open inrichting en dat is helaas ook gewoon schadelijk voor een website.
Dit begrijp ik hoor.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 22:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, dat is niet acceptabel Howard. Maar je weet ook dat en hier geen 24/7 moderatie is, dat heeft als gevolg dat sommige reacties langer blijven staan dan zou moeten of mogen.
Het overgrote deel van de racties die je hierboven heb gequote was al verwijderd, en waar dat niet het geval was heb ik verwijderd of een knip toegepast.
En straks loop ik alle TR's na, ook in de reeds gesloten topics.
Dit hebben we inderdaad kunnen zien gisteravond, een verschil van mening en meteen de meest vurige reacties. Iets dat jij prima vindt, zodra het maar gebeurt tegen users die rechts en conservatief zijn. Wellicht eens in de eigen contreien kijken en je afvragen waarom jullie zo eenvoudig over gaan tot sneren, schelden en het gebruik van schuttingtaal. Bij het minste geringste meningsverschil worden medeusers alweer weggezet voor 'nazi', 'fascist', 'NSB'er', 'bruinhemd' of soortgelijke termen.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:48 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Nee, ik pleit voor actieve moderatie. Het lijkt nu net een open inrichting en dat is helaas ook gewoon schadelijk voor een website.
Nee, natuurlijk niet. Meneer wenst moderatie in lijn met zijn eigen gedachtegoed. Dat is het hele probleem. Toen talloze users de aanslag op de CEO van UnitedHealthcare aan het toejuichen waren of er spottende reacties kwamen over de aanslag op Charlie Kirk waren de vermeende zorgen over burgers nergens te bekennen.quote:Op zondag 25 januari 2026 12:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Geldt dat dan ook voor mensen die meteen moord, executie en leugens schreeuwen?
Moord veroordelen, wat het argument om het te doen ook is, lijkt mij totaal iets anders dan het toejuichen of goedpraten. Jou niet?quote:Op zondag 25 januari 2026 12:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Geldt dat dan ook voor mensen die meteen moord, executie en leugens schreeuwen?
Volgens mij heeft dit met een golfbeweging weinig meer te maken helaas. Dat is mogelijk nog wel om keren maar dat vraagt (veel) meer dan alleen wat moderatie.quote:Op zondag 25 januari 2026 12:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou je loopt onderhand ook al 25 jaar mee. Is het ooit geen open inrichting geweest?
Alhoewel ik dat een verwerpelijke term vind, heb je bij tijden een overvloed aan anders dan anderen en soms hebben de 'jullies' de overhand.. Golfbewegingen op een forum.
Maar, kom zelf NWS modereren zou ik zeggen ik zie je sollicitatie graag tegemoet.
Er is helemaal niks aan de hand in het topic, en je hoeft niet te reageren hè. Je kunt ook wat anders gaan doen.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:20 schreef VEM2012 het volgende:
Is het misschien een idee om het ICE draadje een cooling down periode te geven, in plaats van de loopgravenoorlog door te laten gaan?
Ben inmiddels druk bezigquote:Op zondag 25 januari 2026 10:20 schreef VEM2012 het volgende:
Is het misschien een idee om het ICE draadje een cooling down periode te geven, in plaats van de loopgravenoorlog door te laten gaan?
Wat maak je je druk om duimpjes? Straat schiet net als alle andere users wel eens uit zijn slof in de reacties. Ik neem hem deze opmerking niet kwalijk want ik waande mij ook even in de opnamekliniek psychiatrie.quote:Op zondag 25 januari 2026 13:01 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit begrijp ik hoor.
Maar er reageert direct na mijn post een FA met het de boodschap dat hij er geen zin in heeft en lekker bier gaat drinken, wat natuurlijk allemaal duimpjes uit een bepaalde hoek krijgt omdat het de indruk wekt dat dit dus blijkbaar door de beugel kan.
Stop nou eens met dat geruzie hier, nullie hoeven niet samen gezellig bij het kampvuur marshmallows te eten. En zet een TR als je denkt dat dat nodig is.quote:[..]
Dit hebben we inderdaad kunnen zien gisteravond, een verschil van mening en meteen de meest vurige reacties. Iets dat jij prima vindt, zodra het maar gebeurt tegen users die rechts en conservatief zijn. Wellicht eens in de eigen contreien kijken en je afvragen waarom jullie zo eenvoudig over gaan tot sneren, schelden en het gebruik van schuttingtaal. Bij het minste geringste meningsverschil worden medeusers alweer weggezet voor 'nazi', 'fascist', 'NSB'er', 'bruinhemd' of soortgelijke termen.
Iedereen is gebaat bij moderatie, ook hier is het naar elkaar wijzen niet nodig.quote:[..]
Nee, natuurlijk niet. Meneer wenst moderatie in lijn met zijn eigen gedachtegoed. Dat is het hele probleem. Toen talloze users de aanslag op de CEO van UnitedHealthcare aan het toejuichen waren of er spottende reacties kwamen over de aanslag op Charlie Kirk waren de vermeende zorgen over burgers nergens te bekennen.
Nee, vooral niet zelf onbevooroordeeld NWS in te gaan, de beste stuurlui staan immers aan walquote:Op zondag 25 januari 2026 13:07 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dit met een golfbeweging weinig meer te maken helaas. Dat is mogelijk nog wel om keren maar dat vraagt (veel) meer dan alleen wat moderatie.
En over dat laatste, dat lijkt me niet echt een match meer
Ik maak mij niet druk om duimpjes, likes op post laten simpelweg wel een sentiment zien. Het heeft dus te maken met het opmerken van dat sentiment.quote:Op zondag 25 januari 2026 13:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wat maak je je druk om duimpjes? Straat schiet net als alle andere users wel eens uit zijn slof in de reacties. Ik neem hem deze opmerking want ik waande mij ook even in de opnamekliniek psychiatrie.
[..]
Stop nou eens met dat geruzie hier, nullie hoeven niet samen gezellig bij het kampvuur marshmallows te eten. En zet een TR als je denkt dat dat nodig is.
[..]
Iedereen is gebaat bij moderatie, ook hier is het naar elkaar wijzen niet nodig.
uh laten we dat aub lekker niet doenquote:Op zondag 25 januari 2026 12:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou je loopt onderhand ook al 25 jaar mee. Is het ooit geen open inrichting geweest?
Alhoewel ik dat een verwerpelijke term vind, heb je bij tijden een overvloed aan anders dan anderen en soms hebben de 'jullies' de overhand.. Golfbewegingen op een forum.
Maar, kom zelf NWS modereren zou ik zeggen ik zie je sollicitatie graag tegemoet.
Het gaat natuurlijk al mis om het meteen als moord weg te zetten he?quote:Op zondag 25 januari 2026 13:03 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Moord veroordelen, wat het argument om het te doen ook is, lijkt mij totaal iets anders dan het toejuichen of goedpraten. Jou niet?
Komen jullie allebeiquote:Op zondag 25 januari 2026 13:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
uh laten we dat aub lekker niet doen
Je weet dat Nazi-vergelijkingen niet gewenst zijn, 'de paralellen met de jaren 30 zijn overduidelijk ' horen, gezien de context, ook daartoe.quote:Op zondag 25 januari 2026 13:42 schreef Isdatzo het volgende:
Wat was er mis met deze reactie in het ICE-topic: De parallellen met de jaren 30 zijn overduidelijk. Dat ziet zelfs Stevie Wonder.
helemaal niks. Maar Jippie vind dat dit echt niet kan! Je zou maar een vergelijking met de geschiedenis doen. Kan niet hoorquote:Op zondag 25 januari 2026 13:42 schreef Isdatzo het volgende:
Wat was er mis met deze reactie in het ICE-topic: De parallellen met de jaren 30 zijn overduidelijk. Dat ziet zelfs Stevie Wonder.
@StevieWonderquote:Op zondag 25 januari 2026 13:42 schreef Isdatzo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |